Petronella93 Skrevet 27. september 2019 #81 Del Skrevet 27. september 2019 4 timer siden, mumrikk1 skrev: Dumt eller ei. Det er flere kontoer som ikke utgir seertallet sitt😊 Men helt hemmelig er det vel ikke når dem har gjeste av ulik skala? Slike tall kommer fort frem både her inne og andre steder. Rykter spres fort! Hvor mange følgere dem hat vet jeg ikke men de er nok blant de små med 1000/1500følgere vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 27. september 2019 #82 Del Skrevet 27. september 2019 11 timer siden, TyrkiskPepper skrev: Og det er? Synes de eksponere barna sine for mye, og dem er ikke så stor kanal når dem bare bikker litt over 1000seere. Så "kjente personers virke"? Burde ikke hatt tråd her inne😏 Tror tema er noe musikkgreier? Men ja ikke snat noen av dem eksponerer barna så ekstremt mye🙈 altså å vise små barn i undertøy på en konto med mange følgere enn ikke vet noe om er drøyt, å vise barn som gråter osv passer seg heller ikke greit dem skal vise deres hverdag men velg nå med måte når og hvordan du viser frem barna og deg selv da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 28. september 2019 #83 Del Skrevet 28. september 2019 9 timer siden, Petronella93 skrev: Nei men trur du det? At noen gidder å sitte her innpå i håp om å dra inn flere seere? Da håper jeg du tar feil For det er i overkant flaut😂 Helt enig, det ville vært flaut😂 Og hvem vil vell ha følgere fra KG? Det er vell ikke det de ønsker, å bli omtalt her kanskje.. Er det lenge siden du gjestet de TyrkiskPepper? Jeg har hvertfall hørt de har vokst endel i det siste, men jeg som ikke har gjestet vet jo ingenting om tallene dems😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 28. september 2019 #84 Del Skrevet 28. september 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 29. september 2019 #85 Del Skrevet 29. september 2019 Noen som lurer på hva som skjer bak i kulissene hos mammabloggerne av og til? Idag kom Line inn for å fortelle nok en gang t hun som Katrine har pause på grunn av livet skjedde.. men hva med Liv dette er andre gang hunendte har måtte avbryte dagen eller ikke har dukket opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 30. september 2019 #86 Del Skrevet 30. september 2019 10 timer siden, Petronella93 skrev: Noen som lurer på hva som skjer bak i kulissene hos mammabloggerne av og til? Idag kom Line inn for å fortelle nok en gang t hun som Katrine har pause på grunn av livet skjedde.. men hva med Liv dette er andre gang hunendte har måtte avbryte dagen eller ikke har dukket opp... Er du seriøs? Hva med sykdom? Eller at hun er forhindret av andre ting. Dette er hobbyvirksomhet, ikke noe de får betalt for så vidt jeg vet. Hva som foregår bak kulissene har vi vell strengt tatt ingenting med. Nå er det ny uke og Katrine er tilbake etter ukeplanen å se😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #87 Del Skrevet 30. september 2019 På 8.1.2019 den 19.23, Keikolina skrev: Ser ut som en del naver mammaer som vil spe på sosialstønaden sin. Lett å bruke ungene da ser det ut som. Hvorfor naver mammaer? Hvorfor må dem gå på nav trur du? Er utrulig mange som driver med Snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #88 Del Skrevet 30. september 2019 5 timer siden, mumrikk1 skrev: Er du seriøs? Hva med sykdom? Eller at hun er forhindret av andre ting. Dette er hobbyvirksomhet, ikke noe de får betalt for så vidt jeg vet. Hva som foregår bak kulissene har vi vell strengt tatt ingenting med. Nå er det ny uke og Katrine er tilbake etter ukeplanen å se😀 Når dem velger å være offentlige er det greit å fortelle «followerne» hvorfor det blir endring, det er jo det proffe å gjøre om dem har 100/1000/10.000 som følger dem... at alle trenger en pause for livet skjer er vist en motesak på snap for tiden men slik er det jo bare 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #89 Del Skrevet 30. september 2019 På 16.9.2019 den 23.37, Solfridmedhatten skrev: Så enig med deg! Kunne ikke sagt det bedre selv🙌🏼 En mamma er en mamma om hun er trøtt, ustelt eller ei! Hva med å få fingen ut av baken og ikke snakke dritt om andre når du tydeligvis syns det er gøy å følge dem for så å rake ned på dem! Mammabloggerne er en super gjeng med damer som snapper men dem kan da være ærlige og si at dem trenger en pause for dem er litt leie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #90 Del Skrevet 30. september 2019 På 16.9.2019 den 11.00, GetALife skrev: Så man må være drittrøtt og se ustelt ut for å vise det ekte mammalivet? Det var dagens! Jeg begynte å følge denne gjengen etter at jeg så omtale om dem her, og det er en variert og fin gjeng. Noen blar jeg meg raskt forbi, mens andre er åpenbart mer opptatt av å levere et variert og godt innhold. Synes alle fremstår allikevel som gode mødre, som viser det ekte mammalivet. Trøtte eller ei! Når jeg leser i disse Snapchat-trådene legger jeg allikevel godt merke til hvor stort press enkelte av dere legger på dems skuldre. De gjør det frivillig uten å få betalt for det. Mange strekker seg langt for å skape innhold i en allerede travel hverdag. Ikke formuler dere her som om de skylder dere noe. Alle dager er ikke like innholdsrike, i perioder trenger man fri og bruker gjester og alle er bare mennesker som møter på oppturer og nedturer. All ære til dem for at de orker å drive sånne grupper, som igjen sørger for underholdning for oss! Hva med å godta at mammarollen har flere sider😂 om du trur en småbarnsmamma er stelt hele tiden gleder jeg meg til du får barn og får oppleve virkeligheten😂 som tvillingmamma vet jeg at livet fort blir litt på halv tolv og da syns jeg det er kult at noen tørr og vise det! Noe flere i mammabloggerne gjør.. noen mer stelte enn andre men hva så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #91 Del Skrevet 30. september 2019 På 5.9.2019 den 21.44, Eamane skrev: Herlig gjeng som er seg selv uten haugevis av sponsor varer som f. Eks Bakfasaden. Enig! Derfor jeg digger disse damene! Ekte, gode damer som byr på seg selv og sin hverdag på godt og vondt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #92 Del Skrevet 30. september 2019 På 27.9.2019 den 14.23, TyrkiskPepper skrev: Kanskje jeg har gjestet der?😜 Hvorfor sitter du her og henger dem ut om du har gjestet dem? Noe trøbbel i Snapchat verden kanskje? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 30. september 2019 #93 Del Skrevet 30. september 2019 20 minutter siden, Galavlengsel skrev: Hvorfor sitter du her og henger dem ut om du har gjestet dem? Noe trøbbel i Snapchat verden kanskje? 😂 Haha ja et typisk netttroll på kvinneguiden kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 30. september 2019 #94 Del Skrevet 30. september 2019 30 minutter siden, Galavlengsel skrev: Når dem velger å være offentlige er det greit å fortelle «followerne» hvorfor det blir endring, det er jo det proffe å gjøre om dem har 100/1000/10.000 som følger dem... at alle trenger en pause for livet skjer er vist en motesak på snap for tiden men slik er det jo bare Kathrine og Line har hatt «spørsmålsrunde» for å svare på «alle» spekulanter de har fått i forhold om pausene sine😂😂😂 litt glade i seg selv kanskje 😂 neida det var koselig å se dem begge igjen og dem er jo så kjekke å ødlge på snapp! Men hadde vært gøy med noe mer action da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 30. september 2019 #95 Del Skrevet 30. september 2019 13 minutter siden, Petronella93 skrev: Kathrine og Line har hatt «spørsmålsrunde» for å svare på «alle» spekulanter de har fått i forhold om pausene sine😂😂😂 litt glade i seg selv kanskje 😂 neida det var koselig å se dem begge igjen og dem er jo så kjekke å ødlge på snapp! Men hadde vært gøy med noe mer action da Du ønsket svar, dette fikk du på snappen de har i dag og det var enda ikke godt nok? Ikke rart det er krig her i verden. Hvorfor sier du at de er glade i seg selv? Fordi de svarer på spørsmålene? Nei nå må du ta deg en bolle, opprett en egen snapchat og la disse damene være! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 30. september 2019 #96 Del Skrevet 30. september 2019 1 time siden, Petronella93 skrev: Haha ja et typisk netttroll på kvinneguiden kanskje? Les opp igjen, jeg skrev kanskje jeg har gjestet? Finnes så mangt hvem jeg er😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petronella93 Skrevet 30. september 2019 #97 Del Skrevet 30. september 2019 56 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Les opp igjen, jeg skrev kanskje jeg har gjestet? Finnes så mangt hvem jeg er😂 Jaja om du har gjestet hadde det vært spennende å vite! Dem har jo hatt mange ulike gjester både i kvalitet og engasjement Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #98 Del Skrevet 30. september 2019 58 minutter siden, TyrkiskPepper skrev: Les opp igjen, jeg skrev kanskje jeg har gjestet? Finnes så mangt hvem jeg er😂 Hmm mystisk! Kanskje du bare har en drøm om å gjeste der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galavlengsel Skrevet 30. september 2019 #99 Del Skrevet 30. september 2019 2 timer siden, mumrikk1 skrev: Du ønsket svar, dette fikk du på snappen de har i dag og det var enda ikke godt nok? Ikke rart det er krig her i verden. Hvorfor sier du at de er glade i seg selv? Fordi de svarer på spørsmålene? Nei nå må du ta deg en bolle, opprett en egen snapchat og la disse damene være! Hva svarte dem da, fjortis fnising og de vil vi holde privat.. ønske om flere følgere tenker jeg det er og et ønske om å gjøre seg mer interessant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GetALife Skrevet 30. september 2019 #100 Del Skrevet 30. september 2019 3 timer siden, Galavlengsel skrev: Hva med å godta at mammarollen har flere sider😂 om du trur en småbarnsmamma er stelt hele tiden gleder jeg meg til du får barn og får oppleve virkeligheten😂 som tvillingmamma vet jeg at livet fort blir litt på halv tolv og da syns jeg det er kult at noen tørr og vise det! Noe flere i mammabloggerne gjør.. noen mer stelte enn andre men hva så Var den til meg? 😂 Jeg rakket overhodet ikke ned på dem, jeg bare påpekte at man MÅ ikke se sliten ut for å vise det ekte mammalivet. Når jeg får barn? Jeg har fire barn, så mammalivet vet jeg en del om! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå