Gå til innhold

Mammabloggerne på snapchat

Gjest Aelin

Anbefalte innlegg

1 time siden, GetALife skrev:

Så man må være drittrøtt og se ustelt ut for å vise det ekte mammalivet? Det var dagens! 

Jeg begynte å følge denne gjengen etter at jeg så omtale om dem her, og det er en variert og fin gjeng. Noen blar jeg meg raskt forbi, mens andre er åpenbart mer opptatt av å levere et variert og godt innhold. Synes alle fremstår allikevel som gode mødre, som viser det ekte mammalivet. Trøtte eller ei! 

Når jeg leser i disse Snapchat-trådene legger jeg allikevel godt merke til hvor stort press enkelte av dere legger på dems skuldre. De gjør det frivillig uten å få betalt for det. Mange strekker seg langt for å skape innhold i en allerede travel hverdag. Ikke formuler dere her som om de skylder dere noe. Alle dager er ikke like innholdsrike, i perioder trenger man fri og bruker gjester og alle er bare mennesker som møter på oppturer og nedturer. All ære til dem for at de orker å drive sånne grupper, som igjen sørger for underholdning for oss! 

Amen🙌🏼

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, GetALife skrev:

Så man må være drittrøtt og se ustelt ut for å vise det ekte mammalivet? Det var dagens! 

Jeg begynte å følge denne gjengen etter at jeg så omtale om dem her, og det er en variert og fin gjeng. Noen blar jeg meg raskt forbi, mens andre er åpenbart mer opptatt av å levere et variert og godt innhold. Synes alle fremstår allikevel som gode mødre, som viser det ekte mammalivet. Trøtte eller ei! 

Når jeg leser i disse Snapchat-trådene legger jeg allikevel godt merke til hvor stort press enkelte av dere legger på dems skuldre. De gjør det frivillig uten å få betalt for det. Mange strekker seg langt for å skape innhold i en allerede travel hverdag. Ikke formuler dere her som om de skylder dere noe. Alle dager er ikke like innholdsrike, i perioder trenger man fri og bruker gjester og alle er bare mennesker som møter på oppturer og nedturer. All ære til dem for at de orker å drive sånne grupper, som igjen sørger for underholdning for oss! 

Selvsagt trengs det ikke å være slik men altså jeg syns det er bedre at noen viser det ekte trøtte ansiktet som en ofte har med baby i hus enn noen som så og si alltid er dansende og veldig Happy! 

Nå syns jeg damene på mammabloggerne er supre som viser ulike sider av mammalivet og hverdagen! Men mener at noen kanskje skjuler seg litt bak et smil, en dans osv 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, GetALife skrev:

Så enig med deg! Kunne ikke sagt det bedre selv🙌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Petronella93 skrev:

Selvsagt trengs det ikke å være slik men altså jeg syns det er bedre at noen viser det ekte trøtte ansiktet som en ofte har med baby i hus enn noen som så og si alltid er dansende og veldig Happy! 

Nå syns jeg damene på mammabloggerne er supre som viser ulike sider av mammalivet og hverdagen! Men mener at noen kanskje skjuler seg litt bak et smil, en dans osv 

🙄Jeez!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.9.2019 den 22.38, Petronella93 skrev:

Det kommer vell helt ann på energien til vedkommende. Man er en like god og ekte mor selvom man ikke gjesper🤔

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TyrkiskPepper
1 time siden, mumrikk1 skrev:

Forøvrig veldig gøy med tema uke😀

Og det er? Synes de eksponere barna sine for mye, og dem er ikke så stor kanal når dem bare bikker litt over 1000seere. Så "kjente personers virke"? Burde ikke hatt tråd her inne😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Og det er? Synes de eksponere barna sine for mye, og dem er ikke så stor kanal når dem bare bikker litt over 1000seere. Så "kjente personers virke"? Burde ikke hatt tråd her inne😏

Eksponeringen av barn er jeg helt enig i. Jeg skjønner ikke hvorfor barna skal eksponeres i SoMe. En ting er at de voksne velger å eksponere seg selv, men barna kan få være utenom. Men det er ikke bare Mammabloggerne. Der har de fleste snapkanaler noe å jobbe med. Mammabanden er flink på det området!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 minutt siden, Solfridmedhatten skrev:

Eksponeringen av barn er jeg helt enig i. Jeg skjønner ikke hvorfor barna skal eksponeres i SoMe. En ting er at de voksne velger å eksponere seg selv, men barna kan få være utenom. Men det er ikke bare Mammabloggerne. Der har de fleste snapkanaler noe å jobbe med. Mammabanden er flink på det området!

VELDIG flinke er Mammabanden, mye å lære av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, TyrkiskPepper skrev:

Hvordan vet du at disse tallene stemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Kanskje jeg har gjestet der?😜

Da får vi håpe de ikke har rettningslinjer som tilsier at du ikke skal oppgi info og at de ikke finner ut hvem du er😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
1 time siden, mumrikk1 skrev:

Da får vi håpe de ikke har rettningslinjer som tilsier at du ikke skal oppgi info og at de ikke finner ut hvem du er😊

Hehe, ja de får gå rettens vei om de ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, TyrkiskPepper skrev:

Denne måtte jeg le litt av. Trussler om seertall. Hadde de vært store hadde de også sagt hvor mange seere de har, ikke vært så redd for at noen skulle få vite det. 

Fin gjeng med vloggere. Var bare kommentaren over som var noe på kanten til og være barnslig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, TyrkiskPepper skrev:

Oi, håper du virkelig ikke tar så lett på det med taushetsplikt i en jobb🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Dette er vel mer en hobby. Dette blir faktisk for dumt. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mumrikk1 skrev:

Sammenlignet du nettopp en liten mammagruppe på snap med en jobb? 🤣🤣

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...