Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Spf2018 skrev:

Hva i alle dager snakker du om? Skriver du på riktig tråd? Ingen i mammahjerter som har gjort dette. Jeg følger de hver dag. 

Joda, to av de faste mammahjertene har jeg sett pakke ut varer, stå bak kassen mens de betjener kunder, tulle med kolleger og ta en dans og lignende i butikklokalet. Hadde likt dårlig å være sjef for noen som bruker den tiden jeg betaler dem for, på å gjøre seg til på Snapchat i arbeidstiden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jenny90
8 minutter siden, kaseni skrev:

Joda, to av de faste mammahjertene har jeg sett pakke ut varer, stå bak kassen mens de betjener kunder, tulle med kolleger og ta en dans og lignende i butikklokalet. Hadde likt dårlig å være sjef for noen som bruker den tiden jeg betaler dem for, på å gjøre seg til på Snapchat i arbeidstiden.

Det har jeg sett også! Veldig useriøst... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, kaseni skrev:

Joda, to av de faste mammahjertene har jeg sett pakke ut varer, stå bak kassen mens de betjener kunder, tulle med kolleger og ta en dans og lignende i butikklokalet. Hadde likt dårlig å være sjef for noen som bruker den tiden jeg betaler dem for, på å gjøre seg til på Snapchat i arbeidstiden.

Hvordan vet du at de ikke har tillatelse? Ingen av de har jo snappet med kunder. Eller vært nedvergende noen gang. Kun snakket positivt om jobben. Og fra bakrom. Hun ene er til og med sjef fra butikken og hun andre snapper sammen med sjefen sin. Maken til mer dømmende mennesker 😂 Snakk om å se en liten ting og blåse det til tusen høns. Sjeldent jeg har sett de snappe fra jobben. Og de få gangene det har skjedd har det vært uskyldig, og hyggelig. 

Må jo nesten le av dette. Sånn typisk eksempel på hvorfor folk hater KG. Fordi folk overdriver og overdramatiserer så det synger etter om ting de ikke aner noe om. 

Endret av Spf2018
Skrivefeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Jenny90 skrev:

Det har jeg sett også! Veldig useriøst... 

Mens de betjener kunder? Det har jeg også aldri sett. Jeg har sett feks de filme før de åpner. At de åpner butikken. Det er så ufattelig hvordan enkelte her overdriver. Hva med å spørre de? Istedenfor å spekulere og starte noe her? Jeg blir helt matt. En hel plattform alle kan spre rykter og gudene vet hva mer. Jeg ble med her for å kunne diskutere saklig. Men opplever hele tiden slike ting i flere tråder. Rykter, spekulasjoner. Overdrivelse og overdramatisering. Det er sånn klassisk tilfelle av bygde oppførsel hvor folk løper til naboen og roper ut «har dere hørt det?». For så å komme med en veldig overdrevet løyn. 

 

Og spesielt hos Snapchat kontoer. En annen ting er at mammahjerter skal faktisk ha for at de skjermer. De er ikke den kontoen som eksponerer barna. Noe fler av de har snakket om. Og senest i dag nevner ene faste det. At de ikke ønsker å eksponere barna. Nei ærlig talt. Dette ble for dumt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenny90
Akkurat nå, Spf2018 skrev:

Mens de betjener kunder? Det har jeg også aldri sett. Jeg har sett feks de filme før de åpner. At de åpner butikken. Det er så ufattelig hvordan enkelte her overdriver. Hva med å spørre de? Istedenfor å spekulere og starte noe her? Jeg blir helt matt. En hel plattform alle kan spre rykter og gudene vet hva mer. Jeg ble med her for å kunne diskutere saklig. Men opplever hele tiden slike ting i flere tråder. Rykter, spekulasjoner. Overdrivelse og overdramatisering. Det er sånn klassisk tilfelle av bygde oppførsel hvor folk løper til naboen og roper ut «har dere hørt det?». For så å komme med en veldig overdrevet løyn. 

 

Og spesielt hos Snapchat kontoer. En annen ting er at mammahjerter skal faktisk ha for at de skjermer. De er ikke den kontoen som eksponerer barna. Noe fler av de har snakket om. Og senest i dag nevner ene faste det. At de ikke ønsker å eksponere barna. Nei ærlig talt. Dette ble for dumt. 

Også mens de betjente kunder ja! Ellers hadde jeg ikke reagert. Kamera var satt opp på enden ved disken hvor kunden la opp klærne å hun slo de inn på kassa. Man så ikke kunden så det er greit nok det men det er hvertfall ikke ryktespredning. Syns de faste er koselige å følge men vært mye gjester i det siste hvor jeg da mister litt interessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jenny90 skrev:

Også mens de betjente kunder ja! Ellers hadde jeg ikke reagert. Kamera var satt opp på enden ved disken hvor kunden la opp klærne å hun slo de inn på kassa. Man så ikke kunden så det er greit nok det men det er hvertfall ikke ryktespredning. Syns de faste er koselige å følge men vært mye gjester i det siste hvor jeg da mister litt interessen. 

Så hvordan vet du at det var en betalende kunde, og ikke en kollega som kjøpte noe? Eller at de scannet varer for telling? Det er slike ting som irriterer meg. Man ser en ting og tenker det værste. Jeg tviler meget sterkt på at noen av de hadde gjort det ettersom begge har sakt deres sjefer følger med på snappen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jenny90
13 minutter siden, Spf2018 skrev:

Så hvordan vet du at det var en betalende kunde, og ikke en kollega som kjøpte noe? Eller at de scannet varer for telling? Det er slike ting som irriterer meg. Man ser en ting og tenker det værste. Jeg tviler meget sterkt på at noen av de hadde gjort det ettersom begge har sakt deres sjefer følger med på snappen. 

Kan godt være en kollega som kjøpte noe - for all del! Jeg veit ikke hvem det var annet at hun slo inn og kunden betalte i terminalen. 

Jeg har da ikke sagt noe annet, jeg siterte bare @kaseni@kaseni da jeg hadde sett det samme. Sa ikke at det var tilfeldige kunder, etc. Bare at jeg så den snappen selv. 

Ikke nevnt annet at jeg syns akkurat det var useriøst og unødvendig å legge ut uansett hvem og hvor. Liker godt å følge de faste da de er en av de få som ikke eksponerer barn like mye som andre mamma snapper og et friskt pust i hverdagen. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jenny90 skrev:

Kan godt være en kollega som kjøpte noe - for all del! Jeg veit ikke hvem det var annet at hun slo inn og kunden betalte i terminalen. 

Jeg har da ikke sagt noe annet, jeg siterte bare @kaseni@kaseni da jeg hadde sett det samme. Sa ikke at det var tilfeldige kunder, etc. Bare at jeg så den snappen selv. 

Ikke nevnt annet at jeg syns akkurat det var useriøst og unødvendig å legge ut uansett hvem og hvor. Liker godt å følge de faste da de er en av de få som ikke eksponerer barn like mye som andre mamma snapper og et friskt pust i hverdagen. 

 

 

Mente det ikke kun til deg, men dette er noe som provoserer. Ikke bare dette men i den virkelige verden også. Så mange ser eller hører en liten ting. Og det første de gjør er å løpe til en eller annen, eller en plass. For å fortelle, og undres over hva det kunne vært. Jeg husker den gangen dere snakker om. Men jeg kan ikke huske å ha sett noe betaling. Kun skanning av en vare. Føler jeg må forsvare da jeg synes det er ufortjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Søtmomsa

Ja de er veldig flinke til å ikke vise barna sine.Stor respekt. Hørte hun nye faste sa det på kontoen hun snappet for siste gang i går, at hun ikke ønsket å være på den kanalen pga eksponering av barna. Men herregud!!! Ikke vis barnet ditt da vel. Blir provosert av sånne mennesker. Hun er nok like høy på seg selv som stort sett alle på MH. Har de så mye å gjøre på sin egen kanal, hvordan i hule har alle tid til å gjeste på Hønehjørnet og andre kanaler. Men sånn er det vel når man er høy på seg selv og skal ha flest følgere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Søtmomsa skrev:

Ja de er veldig flinke til å ikke vise barna sine.Stor respekt. Hørte hun nye faste sa det på kontoen hun snappet for siste gang i går, at hun ikke ønsket å være på den kanalen pga eksponering av barna. Men herregud!!! Ikke vis barnet ditt da vel. Blir provosert av sånne mennesker. Hun er nok like høy på seg selv som stort sett alle på MH. Har de så mye å gjøre på sin egen kanal, hvordan i hule har alle tid til å gjeste på Hønehjørnet og andre kanaler. Men sånn er det vel når man er høy på seg selv og skal ha flest følgere. 

Hvem var det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Søtmomsa skrev:

Ja de er veldig flinke til å ikke vise barna sine.Stor respekt. Hørte hun nye faste sa det på kontoen hun snappet for siste gang i går, at hun ikke ønsket å være på den kanalen pga eksponering av barna. Men herregud!!! Ikke vis barnet ditt da vel. Blir provosert av sånne mennesker. Hun er nok like høy på seg selv som stort sett alle på MH. Har de så mye å gjøre på sin egen kanal, hvordan i hule har alle tid til å gjeste på Hønehjørnet og andre kanaler. Men sånn er det vel når man er høy på seg selv og skal ha flest følgere. 

Er det Iris? Det er vel bare hun som er ny? Har ikke fått med meg dette. Er hun ikke med lenger hun da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Snusmumriken87

Mammahjerter er oppløst igjen ja. Nå har Therese, Malin og Cecilie også sluttet. Lurer på hvorfor.. Det er nok ikke bare fordi de ikke har mer å gi.. Likte å følge alle tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heeipådeg
12 timer siden, kanakass skrev:

Hmm, ser også at podcasten to av de lagde er borte

Jeg dreiv og leita etter den på Spotify. Og så prøvde jeg og søke den opp askograbben på Instagram, men det kommer opp at siden ikke finnes? Håper det bare er teknisk feil🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Heeipådeg said:

Jeg dreiv og leita etter den på Spotify. Og så prøvde jeg og søke den opp askograbben på Instagram, men det kommer opp at siden ikke finnes? Håper det bare er teknisk feil🤪

Er nok ikke det, en av de er vel den som bråslutta nå etter drama. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Heeipådeg

Har ikke vært på snap på noen dager. Skjønner jeg har gått glipp av dramaet😅

Noen som har fått med seg høydepunktene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Heeipådeg skrev:

Har ikke vært på snap på noen dager. Skjønner jeg har gått glipp av dramaet😅

Noen som har fått med seg høydepunktene? 

Ikke vært noe drama, ingen av mammahjerter jentene som nevner noe.  Cecilie trekker seg fordi hu vil satse på egene kanaler. Siv trekker seg, og det vet vi ikke hvorfor. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Anonym1990. said:

Ikke vært noe drama, ingen av mammahjerter jentene som nevner noe.  Cecilie trekker seg fordi hu vil satse på egene kanaler. Siv trekker seg, og det vet vi ikke hvorfor. 

Du tror Cecilie sluttet å følge alle de andre, la ned podcast etc uten drama? Det er drama der i forbindelse med Staysman-konserten. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, idiotequex skrev:

Du tror Cecilie sluttet å følge alle de andre, la ned podcast etc uten drama? Det er drama der i forbindelse med Staysman-konserten. 

Og når Tina, kona til staysman nevner det også på sin Snapchat. Iris er den eneste som skal reise inn på staysman i helga av dem. Hu sa det på mammahjerter i dag. Hun og Anna har blitt bestevenner 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...