Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Belenan skrev:

Hvor blir det av Mari og Bollah?? Spurte men fikk selvfølgelig ikke svar!!

Altså mammahjerter på Snapchat. Noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 24aa skrev:

De slutta fordi de ikke hadde tid, da de fikk jobb. Snapper på sine egne av og til :)

Vet du hvem som er igjen på mammahjerter nå? Synes det har vært helt sinnsykt mye gjester og «reserve» snappere, samt rot i det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, 24aa skrev:

Ikke peiling, klarer ikke følge med selv. Men Therese, Anna og Cecilie iallefall :)

Håper de får inn noe bedre snart. Bare Cecilie det går an og se på. De andre hopper jeg rolig forbi. Likte Madelen veldig godt - original! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Rucula skrev:

Drit kjedelig snap konto 

Desverre enig. De har tapt seg noe enormt 😭 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Belenan skrev:

Håper de får inn noe bedre snart. Bare Cecilie det går an og se på. De andre hopper jeg rolig forbi. Likte Madelen veldig godt - original! 

Digger Cecilie. Kjipt at så mange slutta. Virker som gruppa har mistet piffen. Virker så halvhjerta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Belenan skrev:

Desverre enig. De har tapt seg noe enormt 😭 

Helt enig! Tapt seg veldig.. Kun Cecilie som følges fast, både der og på hennes egen. Therese mista jeg helt lysten til å følge de dagene hu har snappen etter hu lagde det største oppstyret av 30 årsdagen sin. 😳

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kanakass skrev:

Helt enig! Tapt seg veldig.. Kun Cecilie som følges fast, både der og på hennes egen. Therese mista jeg helt lysten til å følge de dagene hu har snappen etter hu lagde det største oppstyret av 30 årsdagen sin. 😳

Bare Cecilie jeg følger også. Og jeg virkelig liker hun. Får meg til og le og gråte. Samtidig føler jeg hun ikke er som de andre når det gjelder kritikk heller, hatt mange gode diskusjoner med hun om temaer hun tar opp, hun er både saklig og legger seg flat om det er noe hun kan ha sage feil, eller noe hun ikke har tenkt på før hun da har tatt opp temaer. Samtidig er hun et sunt ideal for en nokså glansfull hverdag. Digger hun! 

Anna likte jeg men nå bare sutrer hun. Og skal hun være morsom prøver hun for hardt. Blir for mye. Samtidig synes jeg hun er PR-kåt og veldig glad i disse kjendisene, snakker som om hun kjenner alle.. haha.. Off nei. 

 

Therese er bare trist. Enten trening eller bursdag, ellers veiver hun med armene til Jannicke. Kjempe kjedelig. 

Nei får håpe de får inn noe bra snart! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Belenan skrev:

Nei får håpe de får inn noe bra snart! 

Ja, greit å få inn noen med samme kaliber som Cecilie snart, hvis ikke er vel snappen oppløst snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kanakass skrev:

Ja, greit å få inn noen med samme kaliber som Cecilie snart, hvis ikke er vel snappen oppløst snart. 

Enig. JA til orginale folk! Nei til overeksponering og desepirasjon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det ikke mammahjerter som hadde en snapper som snappet om utroskap og sexsamtale med barnet sitt? Hva heter hun? 

Og hadde mammahjerter en snapper som snappet barnet hos samtale med dps? Og hva het hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Belenan skrev:

Var det ikke mammahjerter som hadde en snapper som snappet om utroskap og sexsamtale med barnet sitt? Hva heter hun? 

Og hadde mammahjerter en snapper som snappet barnet hos samtale med dps? Og hva het hun?

Det første var Iselin Guttormsen trur jeg. Hun snapper på joviale mammaer nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Hyachint31 skrev:

Det første var Iselin Guttormsen trur jeg. Hun snapper på joviale mammaer nå. 

 

Åja. Er det der hun er. Har ikke orket og følge den kanalen. Men det var jo bra at MH fjernet seg med de partene som drev med overeksponering, for det skal MH (de faste) ha, de overeksponerte sjeldent. Synes jeg. Da er det isåfall gjester de har. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, neiognei skrev:

De to tvillingmammaene er vel faste også. 

Hvilke tvillingmammaer? Siv? Hun er vel spaltist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Belenan skrev:

Hvilke tvillingmammaer? Siv? Hun er vel spaltist. 

Åja:) Hun var med den uka alle de faste skulle snappe. Også Malin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, neiognei skrev:

Åja:) Hun var med den uka alle de faste skulle snappe. Også Malin. 

Malin ja. Hun er vel fast, men glemmer hun litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...