Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

Bor ikke anna i oslo? Kan dem ikke overnatte der? Eller bestille nytt hotell rom?

Syns det er litt merkelig🤔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, banana hammock skrev:

Bor ikke anna i oslo? Kan dem ikke overnatte der? Eller bestille nytt hotell rom?

Syns det er litt merkelig🤔

Ikke sant. Større plass der en det er på hotel uansett. Dårlig og skylde på en. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IdaKarlsen

Sa ikke jeg ikke gjorde det selv, jeg syntes det var litt komisk bare :) ja er pga den episoden med hun og Therese jeg vet ang sponset greiene. Og aldri sakt at bare fordi det er hun er det fakta heller. Og fordi de er veninner så tviler jeg på hun gjør noe bare fordi Anna hadde ment det. Og nei, det er så absolutt ingen hyllest til Anna. 

 

Jeg har snakket med alle mammahjerter i chat. Både gamle og nye. Og aldri opplevd at noen av de snakker stygt om hverandre. Kun hyggelige ting. Både Therese, Cecilie, Anna, Malin, iris, Mari og Madelen. Det værste er at ingen av oss vet noen ting om hva som er fakta. Så vidt vi vet har alle de kontakt og er venner. Men så sitter vi her og synser og spekulerer og lager 10 høns av 1 fjær. 

Det beste er vel egentlig å slutte å diskutere  så iherdig. Ingen av de sier noen ting om saken. Så kanskje det faktisk ikke er en sak. Kanskje det ikke er Cecilie en gang, Tina snakket om. Ingen vet 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd? Det blir nevnt konsert og hotell, de blir vel ikke oppløst pga noe slikt?Har ikke fulgt snapper dems på flere måneder.

Endret av Twisted87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kongsvingerjente93

Og dessuten har hun selv tatt dette valget av å være en offentlig person, da kommer også konsekvensene av det ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette.

Perelandra, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
10 timer siden, Litenoggod skrev:

Og når Tina, kona til staysman nevner det også på sin Snapchat. Iris er den eneste som skal reise inn på staysman i helga av dem. Hu sa det på mammahjerter i dag. Hun og Anna har blitt bestevenner 

😂

Endret av Keikolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, brukerdebatt, brukerangrep, personangrep og svar til dette. Tråden stenges permanent på grunn av gjentatte ryddinger for samme regelbrudd.

Perelandra, mod.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...