Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

Er ikke nødvendigvis penger som er valutaen for salget. Mange er villige til å ofre mye for oppmerksomhet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns jeg ser lite til barna på mammahjerter jeg.. vet kanskje hva noen av de heter men føler det er minimalt med utlevering av barn. Men er klar over at mange nok mener det uansett er for mye utlevering der og, og alle vil aldri bli enige om hva som er for mye eller akseptabelt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Keikolina skrev:

Ja, særlig. Vi har øyne vi andre også 😊

Igjen, hvor selger de sine barn? Hva tror du de får? Siv viser aldri sine barn. Cecilie viser kanskje han noen ganger men kun i en uskyldig sammenheng. Utleverer ikke informasjon om de. Ellers er 99,9% av snappen om henne. Therese sitt barn ser vi aldri. Malin utleverer aldri informasjon eller noe annet enn bakhodet av en baby kanskje en sjelden gang. Anna filmer nesten aldri barna heller. Og om det skjer er det også i en totalt uskyldig sammenheng hvor du kanskje ser et halvt ansikt. Men aldri utlevering av informasjon eller deler deres tanker. Ikke etter de ble stor og skjønte alvoret.  Hadde aldri kjent de igjen på gata! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Akkurat nå, Spf2018 skrev:

Igjen, hvor selger de sine barn? Hva tror du de får? Siv viser aldri sine barn. Cecilie viser kanskje han noen ganger men kun i en uskyldig sammenheng. Utleverer ikke informasjon om de. Ellers er 99,9% av snappen om henne. Therese sitt barn ser vi aldri. Malin utleverer aldri informasjon eller noe annet enn bakhodet av en baby kanskje en sjelden gang. Anna filmer nesten aldri barna heller. Og om det skjer er det også i en totalt uskyldig sammenheng hvor du kanskje ser et halvt ansikt. Men aldri utlevering av informasjon eller deler deres tanker. Ikke etter de ble stor og skjønte alvoret.  Hadde aldri kjent de igjen på gata! 

Følger kanskje ikke så godt med du da 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clara80 skrev:

Er ikke nødvendigvis penger som er valutaen for salget. Mange er villige til å ofre mye for oppmerksomhet.

Men de bruker jo ikke barna for p få oppmerksomhet. Det er jo svært sjeldent vi ser barna, om vi i det hele tatt ser de. Så det blir utrolig feil å dra de inn der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Keikolina skrev:

Se tidligere innlegg.. Hvor mange ganger må man gjenta seg selv..

Det er jo ingenting konkret, om hvordan de eksponerer. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Keikolina skrev:

Følger kanskje ikke så godt med du da 😁

Da får vi nok bare være uenige. Ser ut som du har bestemt deg. Men jeg lurer virkelig på. Hvorfor følger du de? Er det gøy å lete etter feil å ta de på? Føler du at noen som irriterer deg så hardt er verd å bruke tiden på, istedenfor å bruke den på noen som betyr noe? Som feks venner, familie og barn? Bare ser for meg hvor mye tid du har brukt på å følge de på alle some, kommentere, irritere osv. Spesielt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Keikolina skrev:

Følger kanskje ikke så godt med du da 😁

Men da er jo du med på at deres barn eksponeres til flere om du er en ivrig seer! Da bidrar du til at de får enda en seer og når ut. Da kan du jo ikke synes det er så feil om du følger så godt med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Spf2018 skrev:

Men de bruker jo ikke barna for p få oppmerksomhet. Det er jo svært sjeldent vi ser barna, om vi i det hele tatt ser de. Så det blir utrolig feil å dra de inn der. 

Det heter jo "mammahjerter". Hvis morsrollen ikke var en del det, så hvorfor ikke kalle det Jentehjerter eller noe annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clara80 skrev:

Det heter jo "mammahjerter". Hvis morsrollen ikke var en del det, så hvorfor ikke kalle det Jentehjerter eller noe annet.

Fordi dem er mødre. Det ville de nok sagt dersom kanalen het jentehjerter også. Står ikke barnehjerter, men mammahjerter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Clara80 skrev:

Det heter jo "mammahjerter". Hvis morsrollen ikke var en del det, så hvorfor ikke kalle det Jentehjerter eller noe annet.

Man kan faktisk vise sitt liv som mamma UTEN å eksponere barna sine. Prøv å vide ut boksen litt, får litt følelsen av at det er mye firkanta mennesker her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym1990. skrev:

Fordi dem er mødre. Det ville de nok sagt dersom kanalen het jentehjerter også. Står ikke barnehjerter, men mammahjerter. 

"De" ikke dem...Etter tre år på høgskole og som saksbehandler så burde du kunne det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Clara80 skrev:

"De" ikke dem...Etter tre år på høgskole og som saksbehandler så burde du kunne det.

Så man kan feks ikke ha utdanning og dysleksi samtidig? Er det det du sier? Usmakelig kommentar av deg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Spf2018 skrev:

Så man kan feks ikke ha utdanning og dysleksi samtidig? Er det det du sier? Usmakelig kommentar av deg! 

Bruken av dem istedet for de er noe som går igjen hos mange. Ofte har det desverre ikke noe med dysleksi å gjøre, men mangel på skolegang.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Clara80 skrev:

Bruken av dem istedet for de er noe som går igjen hos mange. Ofte har det desverre ikke noe med dysleksi å gjøre, men mangel på skolegang.

Vel, jeg kjenner to personer som faktisk har høy utdanning og klarer å bomme i bruken av de og dem. Og de har dysleksi. Men det hadde aldri falt meg inn å kommentere det. Usmakelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Clara80 skrev:

"De" ikke dem...Etter tre år på høgskole og som saksbehandler så burde du kunne det.

31 minutter siden, Clara80 skrev:

Bruken av dem istedet for de er noe som går igjen hos mange. Ofte har det desverre ikke noe med dysleksi å gjøre, men mangel på skolegang.

Du vet jo absolutt ikke hva du snakker om. Det er faktisk helt menneskelig og skrive feil, med og uten skolegang. Når det er sagt har jeg flere år på skole en hva du nevner - og JA jeg har dysleksi, og skammer meg ikke over det. Det definerer ikke om jeg gjør jobben min bra eller ei. 

Du må virkelig jobbe med holdningen din, at mennesker vil hverandre så vondt, det skjønner ikke jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
49 minutter siden, Spf2018 skrev:

Så man kan feks ikke ha utdanning og dysleksi samtidig? Er det det du sier? Usmakelig kommentar av deg! 

Du har ikke dysleksi. Bare uten utdannelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Keikolina skrev:

Du har ikke dysleksi. Bare uten utdannelse.

Okei, at du klarer å lire ut slikt uten å kjenne noen her sier jo mer om deg enn meg. Dette er jo et bevis på hele holdingen til mange her. At man har ikke noe konstruktivt å komme med. Men man går rett på «du har ingen utdannelse» til noen man ikke kjenner. Utrolig trist at voksene mennesker klarer å oppføre seg slik. Eller, jeg vet jo faktisk ikke om du er voksen. Mulig du er 13 år, og det kan forklare mangelen på selvsinnsikt og medmenneskelighet. Ta det med ro, det vil komme med årene! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...