Gå til innhold

Mammahjerter oppløst igjen?


Belenan

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Belenan said:

Bare Cecilie jeg følger også. Og jeg virkelig liker hun. Får meg til og le og gråte. Samtidig føler jeg hun ikke er som de andre når det gjelder kritikk heller, hatt mange gode diskusjoner med hun om temaer hun tar opp, hun er både saklig og legger seg flat om det er noe hun kan ha sage feil, eller noe hun ikke har tenkt på før hun da har tatt opp temaer. Samtidig er hun et sunt ideal for en nokså glansfull hverdag. Digger hun! 

Anna likte jeg men nå bare sutrer hun. Og skal hun være morsom prøver hun for hardt. Blir for mye. Samtidig synes jeg hun er PR-kåt og veldig glad i disse kjendisene, snakker som om hun kjenner alle.. haha.. Off nei. 

 

Therese er bare trist. Enten trening eller bursdag, ellers veiver hun med armene til Jannicke. Kjempe kjedelig. 

Nei får håpe de får inn noe bra snart! 

Hei damer!

Skal innrømme jeg faktisk ble litt såret av å lese at noen har så negative tanker om meg, men man må kanskje tåle slikt når man velger å dele så mye på godt og vondt. 

Synd dere føler slikt om oss, men alle kan ikke like alle og det er helt greit. 

Jeg har delt mye mer negativt enn positivt i det siste, det vet jeg. Men det er jo nettopp fordi jeg deler såpass mye av meg selv. Så når ting kanskje ikke er så bra i livet, blir det mer sutring enn latter 😅

Ville bare nevne det, men alle får jo lov til å mene sitt selvfølgelig. Håper vi snakkes i chatten på snap igjen en dag 😁

Hilsen Anna fra Mammahjerter 😊

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 hours ago, Belenan said:

Hvor blir det av Mari og Bollah?? Spurte men fikk selvfølgelig ikke svar!!

Leit om du ikke fikk svar, det beklager vi. Det er flere tusen uleste meldinger som vi kontinuerlig prøver å svare. 

Mari og Madelen valgte desverre å slutte etter de fikk faste jobber, ettersom en snapkonto er mye arbeid og tar mye fritid. Noe vi har stor forståelse for :) Du kan følge de på deres private kontoer 😄 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 13.06, Annamr skrev:

Leit om du ikke fikk svar, det beklager vi. Det er flere tusen uleste meldinger som vi kontinuerlig prøver å svare. 

Mari og Madelen valgte desverre å slutte etter de fikk faste jobber, ettersom en snapkonto er mye arbeid og tar mye fritid. Noe vi har stor forståelse for :) Du kan følge de på deres private kontoer 😄 

Hvor store er dere egentlig, snakker som om at du/dere har 100.000 følgere. Du sier jo indirekte at det ikke er noe vits og sende dere melding, fordi dere ikke har tid til og svare. Mammahjerter er trolig langt unna og være en av Norges største snapchat kanal, så vær så snill og ikke legg det på tid. Da bør du/dere revurdere og ha en Snapchat der man kan ha kommunikasjon med følgere. Veldig kjedelig for følgerene deres og måtte vente på svar i 2 mnd, liksom. 

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.1.2019 den 14.17, Belenan skrev:

Hvor store er dere egentlig, snakker som om at du/dere har 100.000 følgere. Du sier jo indirekte at det ikke er noe vits og sende dere melding, fordi dere ikke har tid til og svare. Mammahjerter er trolig langt unna og være en av Norges største snapchat kanal, så vær så snill og ikke legg det på tid. Da bør du/dere revurdere og ha en Snapchat der man kan ha kommunikasjon med følgere. Veldig kjedelig for følgerene deres og måtte vente på svar i 2 mnd, liksom. 

Ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Perelandra, mod. 

Vi har aldri nevnt seertall. Vi liker å informere om at det kan ta tid å få svart alle da vi ikke ønsker at dere skal føle at vi ikke bryr oss. Fordi vi elsker å kunne kommunisere med alle sammen, men tiden rekker dessverre ikke alltid til. Man trenger absolutt ikke ha 100.000 følgere for å få så mange meldinger. 

Ryddet for svar til slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Jeg har lest kvinneguiden 2-3 ganger tidligere og tenkt at «Okei, her er det jo mye bra influencere kan vokse på». Og så lenge kritikken er konstruktiv synes jeg fremdeles absolutt det! 

Men i denne tråden går det for langt! Her er det ikke mye konstruktivt og ta med seg videre. At dere digger en og synes resten er kjedelige, PR-kåte, oppmerksomhetssyke osv. Det er ikke konstruktiv kritikk spør du meg. Her har kommentatorene mye og jobbe med, selvsagt ikke alle. Eksponering og bruken av barnas personvern kan i allefall jeg jobbe mere med. Utover det synes jeg enkelte kommentarer her er direkte ufine - og burde ikke vært på trykk for og si det sånn. 

Liker DU ikke mammahjerter og jentene i seg selv, så la vær og se. Det er ikke så vanskelig. 

Jeg synes det er bra på sett og vis at enkelte ting blir tatt frem i lyset, vi er relativt «ferske» på sosiale medier og konstruktiv kritikk er viktig, og vi lærer jo alle mens vi lever! Men jeg synes absolutt ikke dette er måten og gjøre det på, personangrep fører aldri til noe bra. 

Ha en fin kveld alle sammen, mvh Cecilie som snapper hos mammahjerter!:) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporinger og svar til dette

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte de fleste på mammahjerter veldig godt i starten, men nå syns jeg det er mest rølp der inne. Litt mer tema og mindre "galskap" lønner seg nok i lengden.

Når jeg tenker mammahjerter, tenker jeg høy musikk,urolige personer,hauking/hevede stemmer og mye tull. Å når dette filmes og legges ut blir det rett å slett ett stressmoment.

A er en av de jeg likte veldig godt å følge,å gjør delvis det enn. Ha "tapt" seg litt, men med tanke på alle endringene i privatlivet siste halvåret så er jo det helt forståelig.

C blir for meget for min del, tror hun hadde vært tjent med å roe ned noen hakk å bare vise en rolig/normal variant av seg selv. 

De andre er ok, men fenger liksom ikke helt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Flettfrid skrev:

Jeg likte de fleste på mammahjerter veldig godt i starten, men nå syns jeg det er mest rølp der inne. Litt mer tema og mindre "galskap" lønner seg nok i lengden.

Når jeg tenker mammahjerter, tenker jeg høy musikk,urolige personer,hauking/hevede stemmer og mye tull. Å når dette filmes og legges ut blir det rett å slett ett stressmoment.

A er en av de jeg likte veldig godt å følge,å gjør delvis det enn. Ha "tapt" seg litt, men med tanke på alle endringene i privatlivet siste halvåret så er jo det helt forståelig.

C blir for meget for min del, tror hun hadde vært tjent med å roe ned noen hakk å bare vise en rolig/normal variant av seg selv. 

De andre er ok, men fenger liksom ikke helt.

«Galskapen» er vel den folk liker best og skulle ønske det var mere av. Nå synes jeg det er mye «snakkere» der inne og lite som man kommer i bedre humør av. Alle er jo deprimerte, og blir lei seg av det meste. 

A er vel en av de som er mere fjaseste enn C når hun først starter. Med tanke på og heve stemmen, ha bråkete musikk og skrike om hun blir «engasjert» på en måte som bare blir tullete. Er jo ikke noe poeng i noe, også når hu først sier noe interessant sier hun «sorry mener ikke noe vondt med det» står jo I etterkant ikke for det hun sa. Men smak og behag, alt antar jeg. 

Vi er allefall enig om at kontoen i seg selv har tapt seg, jeg synes det er lite interessant med «slitene mødre» blir jo bare mere sliten selv av og se på en gjeng trøtte typer. Ugg ugg. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er eieren av mammahjerter? Den som startet hele greia? Det har jeg aldri skjønt.. JM vet jeg jo.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser burøe er gjeste-snapper denne uka. Har fulgt de så vidt over en lenger periode, men NÅ gidder jeg lenger. Har ikke folk skjønt at man ikke burde samarbeide med han ennå?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper
19 minutter siden, Nettroll skrev:

Ser burøe er gjeste-snapper denne uka. Har fulgt de så vidt over en lenger periode, men NÅ gidder jeg lenger. Har ikke folk skjønt at man ikke burde samarbeide med han ennå?

JovialeMammaer skal også ha han som gjest ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TyrkiskPepper

Likte godt hun Cecilie fra Ålesund jeg, men hun ble mobbet ut og borte ble hun :(
Fikk heletiden kritikk av medlemmene der at ikke noe var bra nok, men jeg synes det var nå hun som var mest jordnær av de alle men men... Alle kan ikke like alle, er vel kanskje derfor de tar en "store" gjester for å få opp igjen seertallet tenker nå jeg!

Endret av TyrkiskPepper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Nettroll skrev:

Ser burøe er gjeste-snapper denne uka. Har fulgt de så vidt over en lenger periode, men NÅ gidder jeg lenger. Har ikke folk skjønt at man ikke burde samarbeide med han ennå?

Hvorfor bør man ikke samarbeide med han? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albafrau skrev:

Hvorfor bør man ikke samarbeide med han? 

Google Ørjann Bure metoo. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal han promotere seg med på disse snappene? Ettersom både mammahjerter og JM har han med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, kanakass skrev:

Hva skal han promotere seg med på disse snappene? Ettersom både mammahjerter og JM har han med? 

De skal vel slå hverandre i og ha flest følgere. Aner ikke. Ser ut til at det kan være av konkurranse som alltid. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også Ø.B som ikke fikk jobbe på latter av gode grunner.  Hvorfor kommer det ikke som et sjokk at hverken mammahjerter eller J.M tar hensyn til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sirah skrev:

Hva handler denne snappen om? Aldri hørt om før :P

Mammaer som viser hvordan sin. Bare en som fenger der anbefaler heller og følge bare henne om du er interessert. Må se til og avfølge de resterende selv, blir bare oppgitt av resterende ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...