Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #61 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Anonym1990. skrev: Nei det er jo veldig bra. Men hadde du villet at ditt barn skulle lest uviten fakta om deg på nett? Slik som dette? Blir ikke dette en evig ond sirkel? Og er ikke du en bidragsyter til netthat? Jo. Så i bunn og grunn synes jeg mere synd på dine barn med en mor med en slik holdning ovenfor andre mødre. Tror neppe barna dems som viser seg titt og ofte i bakgrunn på en snap tar skade av det. Tror neppe mennesker vil være som en sur bitter dame bak anonymt navn op KG. Desverre. Tenk deg litt om og se deg i speilet før du kommenterer på nett. Er det verdt det? Er disse unge mødrene så dårlige? Netthat? Er disse mødrene som ødelegger sine egne barn nettsikkerhet, burde vært ulovlig og straffet. Gå inn i deg selv og les deg litt opp, ser du er temmlig enkel med banningen din og uvitheten. Jeg har ingen ting å angre på, det har disse mødrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 16. januar 2019 #62 Del Skrevet 16. januar 2019 Kanskje mødre som utleverer sitt og barnas privatliv til Gud og hvermann burde se seg selv i speilet og tenke "er det verdt det"... Hadde DU villet at folk skulle lese fakta om deg selv på nett, fakta som du selv ikke har valgt å dele? Nei? Men det må desverre mange barn av bloggere og snappere leve med... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #63 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Clara80 skrev: Kanskje mødre som utleverer sitt og barnas privatliv til Gud og hvermann burde se seg selv i speilet og tenke "er det verdt det"... Hadde DU villet at folk skulle lese fakta om deg selv på nett, fakta som du selv ikke har valgt å dele? Nei? Men det må desverre mange barn av bloggere og snappere leve med... Riktig, og vi som mener dette er tydeligvis netthatere og hetser, for en ironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #64 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Clara80 skrev: Kanskje mødre som utleverer sitt og barnas privatliv til Gud og hvermann burde se seg selv i speilet og tenke "er det verdt det"... Hadde DU villet at folk skulle lese fakta om deg selv på nett, fakta som du selv ikke har valgt å dele? Nei? Men det må desverre mange barn av bloggere og snappere leve med... Når det blir fakta som ikke har rot i virkeligheten så er det ikke snapperene det er noe feil med - det er ryktesprederene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #65 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Keikolina skrev: Riktig, og vi som mener dette er tydeligvis netthatere og hetser, for en ironi. Slik du skriver er hat og ikke kritikk. Fortell hva du vil se mindre av, hva du vil se mere av - da begynner det og bli konstruktivt. Ikke slik dere kommenterer med at de er dårlige mødre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #66 Del Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, Keikolina skrev: Netthat? Er disse mødrene som ødelegger sine egne barn nettsikkerhet, burde vært ulovlig og straffet. Gå inn i deg selv og les deg litt opp, ser du er temmlig enkel med banningen din og uvitheten. Jeg har ingen ting å angre på, det har disse mødrene. Husk at eksponering og overeksponering er to forskjellige ting, da. jeg har lest meg opp, selv så jobber jeg i barnevernet, så det er endel av pensum! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #67 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Anonym1990. skrev: Slik du skriver er hat og ikke kritikk. Fortell hva du vil se mindre av, hva du vil se mere av - da begynner det og bli konstruktivt. Ikke slik dere kommenterer med at de er dårlige mødre. Hat, fordi jeg ikke liker utlevering av barn, ja virkelig da er jeg en hater du. Forstår du er persolig involvert siden du tydeligvis tar det personlig. Slutt med utlevering av ungene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #68 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Anonym1990. skrev: Husk at eksponering og overeksponering er to forskjellige ting, da. jeg har lest meg opp, selv så jobber jeg i barnevernet, så det er endel av pensum! Tviler på at du jobber i bv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 16. januar 2019 #69 Del Skrevet 16. januar 2019 4 minutter siden, Anonym1990. skrev: Når det blir fakta som ikke har rot i virkeligheten så er det ikke snapperene det er noe feil med - det er ryktesprederene. Det er snapperne som snapper? Hvorfor skal ansvaret plasseres et annet sted? Man må jo selv ta konsekvensene av å utlevere seg selv uten filter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #70 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Anonym1990. skrev: Husk at eksponering og overeksponering er to forskjellige ting, da. jeg har lest meg opp, selv så jobber jeg i barnevernet, så det er endel av pensum! Og jeg ser mye mer bekymringsverdig uti verden en hva mødrene på mammahjerter gjør. Faktisk! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #71 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Anonym1990. skrev: Og jeg ser mye mer bekymringsverdig uti verden en hva mødrene på mammahjerter gjør. Faktisk! Ja. Men de er en del av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #72 Del Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Keikolina skrev: Tviler på at du jobber i bv. Det er helt opp til deg og tvile eller tro på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #73 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Keikolina skrev: Ja. Men de er en del av det. Ikke på en måte som er bekymringsverdig, iform av at dem er dårlige mødre, som jeg tør påstå du anklager dem for og være. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #74 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Anonym1990. skrev: Ikke på en måte som er bekymringsverdig, iform av at dem er dårlige mødre, som jeg tør påstå du anklager dem for og være. Jeg sier at utlevering ikke er greit. Du får ta det sånn du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #75 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Keikolina skrev: Jeg sier at utlevering ikke er greit. Du får ta det sånn du vil. Da må du jammen meg lese deg opp på hva du har skrevet over her! Men vi får være enige om og være uenig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #76 Del Skrevet 16. januar 2019 (endret) 3 minutter siden, Anonym1990. skrev: Da må du jammen meg lese deg opp på hva du har skrevet over her! Men vi får være enige om og være uenig. Ja. Bare å selge ungene sine, er jo det bloggerne gjør. Ser ikke noe feil eller hat i det jeg har skrevet, kun fakta. Endret 16. januar 2019 av Keikolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spf2018 Skrevet 16. januar 2019 #77 Del Skrevet 16. januar 2019 Merker at slike diskusjoner alltid blir forsvart med at «de overeksponerer barna sine». At det er unnskyldningen og roten til at noen av dere velger å være så negativ. Jeg har fulgt de en stund. De har til og med tatt opp dette med eksponering. Etter de ble store så har de sluttet med det. Blitt veldig forsiktig! Mange av de viser ikke barna sine en gang. Eller forteller noe om barna. Kanskje bare at «har 2 barn, har 1 barn, har 1 bonus barn». Og det er det. Hver gang en Snapchat gruppe eller person blir angrepet eller snakkes ned om. Så ender diskusjonen og argumentet til den negative personen med «slike mennesker som eksponerer trenger å få høre det». selv når det ikke er eksponering inn i bildet en gang. Sjekk fakta. Ikke spre falske rykter. Og tjene penger? Enda et av disse fantastiske ryktene. Mammahjerter har ikke blogg, ikke noe podcast, ikke er de slik Patreol som mange velger å skaffe til sine brukere. Aldri sett de bruke plattformen sin for å høste penger. De har til og med rekker ang reklamering fordi de ikke vil ha slikt på kanalen. Ingen tjener penger av å snappe. Eneste gangene jeg har sett de har spons eller reklame, er når det er gaver til følgerne. Det er jo bare kontinuerlig unnskyldinger, rykter og spekulering. Så straks man finner ut at det er ikke noe rot i det dere kommer med, så finner dere på noe annet. Fisker frem noe mer. Helt utrolig hvordan voksne mennesker orker å bruke tiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spf2018 Skrevet 16. januar 2019 #78 Del Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, Keikolina skrev: Ja. Bare å selge ungene sine, er jo det bloggerne gjør. Ser ikke noe feil eller hat i det jeg har skrevet, kun fakta. Hvordan i alle dager mener du de selger sine barn? Så når de snapper og du så vidt kan høre et barn i bakgrunnen si feks «skal vi leke?». Eller at du ser barnet i bakgrunnen så vidt. Er dette å selge eller overeksponere barna sine? Det er jo de som mødre de har fokus på og snapper om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 16. januar 2019 #79 Del Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, Spf2018 skrev: Hvordan i alle dager mener du de selger sine barn? Så når de snapper og du så vidt kan høre et barn i bakgrunnen si feks «skal vi leke?». Eller at du ser barnet i bakgrunnen så vidt. Er dette å selge eller overeksponere barna sine? Det er jo de som mødre de har fokus på og snapper om. Ja, særlig. Vi har øyne vi andre også 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym1990. Skrevet 16. januar 2019 #80 Del Skrevet 16. januar 2019 2 minutter siden, Keikolina skrev: Ja, særlig. Vi har øyne vi andre også 😊 Utdyp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg