Gå til innhold

Bloggerne sesong 10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tydelig at Ulrik digger å være i rampelyset. Han tar regien på alt som skjer i livene deres. Dirigerte jo som bare det under den såkalte «Vollenliafestivalen». Det skal sies at Julianne var mest opptatt av å pynte seg..

Anonymkode: d1b0f...bfb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at Ulrik digger å være i rampelyset. Han tar regien på alt som skjer i livene deres. Dirigerte jo som bare det under den såkalte «Vollenliafestivalen». Det skal sies at Julianne var mest opptatt av å pynte seg..

Anonymkode: d1b0f...bfb

Ikke noe galt i å pynte seg.

Men Ulrik er så utrolig klein å se på tv..

Enda verre på Insta..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, J.. skrev:

Ikke noe galt i å pynte seg.

Men Ulrik er så utrolig klein å se på tv..

Enda verre på Insta..

👍🏻

Anonymkode: d1b0f...bfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bloggerne utelukkende pga Jørgine! Caroline sitt utsagn om at de reiser til plasser pga de er instavennlige er bare trist. Pilotfrue synes jeg bare er kjedelig og følge. Bare barn og materalisme. 

 

Anonymkode: 352ad...d3b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulrik elsker å være på TV. Toalettmappe til flere tusen kroner til babyen. Ikke noe Donald Duck kinaræl til 700 kroner som går i stykker med en gang, der i huset nei! Da er det bedre med en til flerfoldige tusener, som han kan ha i mange år. 🙄 Vær så snill! Kan du ikke bare sløse penger uten å skryte så enormt mye av det? Og seriøst, 700 kroner er i meste laget for en toalettmappe det og. Min kostet 59 kroner, ble kjøpt for ti år siden og er like fin enda... 🙃

 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 time siden, maipai skrev:

Ulrik elsker å være på TV. Toalettmappe til flere tusen kroner til babyen. Ikke noe Donald Duck kinaræl til 700 kroner som går i stykker med en gang, der i huset nei! Da er det bedre med en til flerfoldige tusener, som han kan ha i mange år. 🙄 Vær så snill! Kan du ikke bare sløse penger uten å skryte så enormt mye av det? Og seriøst, 700 kroner er i meste laget for en toalettmappe det og. Min kostet 59 kroner, ble kjøpt for ti år siden og er like fin enda... 🙃

 

Den kostet 7000kr tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 9.1.2019 den 12.29, AnonymBruker skrev:

TV 2 kritikk? I alle de år har foreldre vist sine barn på tv i ulike programmer, og jeg synes ikke det er verre for de bloggerne som er med i programmeet. Barn er en naturlig del av livet. De er bloggere, de er med i programmet, de har barn og de skal vise frem hvordan de lever. Da ville det være unaturlig hvis ikke de viste frem barna deres. 

Anonymkode: 2a4da...776

Naturlig for hvem? Ikke for mindreårige uten samtykke kompetanse. Så kikkermentalitet kan det vel ikke være rundt omkring i de Norske hjem? 

Anonymkode: 80b57...90f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt noen så "Herregud" mer enn Anniken på egen boksignering,omringet av nykonfirmanter..

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien til Jørgine er så herlig og Morten som glir rett inn i hennes familie. Følger serien pga dem. Heldigvis har jeg en familie som er like gærne som de. 

Og Ulrik. Dritflaut! Dårlig reklame for Louis Vuitton😏 Og det får meg til å droppe mine egne LV-produkter.

Anonymkode: 89ab2...022

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dott Ulrik er!! Han mener sikkert å være morsom når han kjefter på Julianne, men han viker bare blåst. Og veldig viktig å presisere hvilke biler de har... Merkeskryt fra ende til annen.

Endret av maipai
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at man ønsker å bygge opp Ulrik som egen merkevare.  Han vil jo være helt skamløs i forhold til hva han vil reklamere for - bare det er dyrt nok, si. Det virker som det er han som er den største pådriveren for dette enorme forbruket deres. Toalettmappe som investeringsobjekt, liksom.

CBE er jo bare trist. Synes dog at det er mye barnefokus hos Jørgine også, selv om hun gjør det på en annen måte. 

Anonymkode: cbdae...d7c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig at man ønsker å bygge opp Ulrik som egen merkevare.  Han vil jo være helt skamløs i forhold til hva han vil reklamere for - bare det er dyrt nok, si. Det virker som det er han som er den største pådriveren for dette enorme forbruket deres. Toalettmappe som investeringsobjekt, liksom.

CBE er jo bare trist. Synes dog at det er mye barnefokus hos Jørgine også, selv om hun gjør det på en annen måte. 

Anonymkode: cbdae...d7c

Hvorfor det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Hvorfor det?

Hvorfor jeg synes hele greia rundt CBE er trist? Altså, andre velger vel ferie på barnas premisser.  CBE og mannen velger ut fra hva som er instavennlig.  Ungene får ikke lov til å være i fred fra å bli eksponert på ferie engang.  All den tid de bidrar sterkt til klikk (og dermed kroner) for mamma og pappa, må de nesten regnes som ansatte i bedriften, de også, og hadde så inderlig fortjent litt fri fra alt dette.

Anonymkode: cbdae...d7c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir flau (og ikke minst bekymret) over at den oppvoksende generasjon ser opp til dårlige «forbilder» som annijor. 

Ulrik er bare pinlig. Blir litt som nyrike russere, skal vise frem at man har penger. Ingenting galt med dyre ting, men gamle penger flasher det ikke på en slik tacky måte som pilotfruemannen. 

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er deg bare jeg som blir fasinert over Jørgine og hennes familie? På basketballbanen for eksempel :hakeslepp: Det er så far away fra min egen virkelighet at jeg ikke kan annet enn å la med bli imponert! Så hjertegode, varme mot hverandre, og så jævli trent!:ball:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Malone skrev:

Er deg bare jeg som blir fasinert over Jørgine og hennes familie? På basketballbanen for eksempel :hakeslepp: Det er så far away fra min egen virkelighet at jeg ikke kan annet enn å la med bli imponert! Så hjertegode, varme mot hverandre, og så jævli trent!:ball:

Er foreldrene skilt? Ser aldri faren. 

 

Anonymkode: 89ab2...022

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er foreldrene skilt? Ser aldri faren. 

 

Anonymkode: 89ab2...022

Det vet jeg ikke, men regner med at faren hennes ikke har vært inn i bildet på lenge. De har aldri nevnt han heller, så det er antageligvis ikke noe forhold der :vetikke: Kanskje derfor de har blitt så sammenspleiset, resten av gjengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Malone skrev:

Det vet jeg ikke, men regner med at faren hennes ikke har vært inn i bildet på lenge. De har aldri nevnt han heller, så det er antageligvis ikke noe forhold der :vetikke: Kanskje derfor de har blitt så sammenspleiset, resten av gjengen. 

Isåfall har jeg enda større respekt for moren hennes. For ei dame! Hvis hun har vært alene med de 4 barna og har så godt forhold til de. 

 

Anonymkode: 89ab2...022

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Isåfall har jeg enda større respekt for moren hennes. For ei dame! Hvis hun har vært alene med de 4 barna og har så godt forhold til de. 

 

Anonymkode: 89ab2...022

Hun har fortalt om familietreet på bloggen tidligere. Foreldrene ble skilt, så ble de sammen igjen, fikk en unge til før de ble skilt igjen. Hun har kontakt med begge foreldrene, men jeg tror faren muligens bor i Italia, så derfor ser man han ikke så mye. 

Anonymkode: cde2f...8a2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina i en episode; jeg har såå bra språkøre! Jeg tar språk veldig lett!

Stina et par episoder senere: Jeg kan ikke noen dialekter jeg! Er skikkelig dårlig på det. Hørte ikke en eneste dialekt før jeg var 19.

Jeg gir opp 🙄

Anonymkode: cde2f...8a2

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...