Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

..og Martine er så gørrkjedelig at du til og med har glemt å nevne henne 🤣

Anonymkode: 2c81c...249

😂 og Anniken prøver jeg å fortrenge;)

Anonymkode: ce8e1...5c4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 31.1.2019 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Ulrik prøver å sammenligne seg selv med Beckham. Så drar han av seg t-skjorten og bare ehhh nei du. Ingen likheter 

Anonymkode: d4ecd...aa4

Ja, der var moro. De er ikke litt like engang..

Anonymkode: b30e2...986

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått er mye bedre inntrykk av Caroline og mannen i denne sesongen. De har selvironi og det er morsomme å følge med på. Likte spesielt i siste episode når LK fortalte at hun var et tre i teatergruppa. Å bli noen år eldre har gjort godt for dem tydeligvis. 

Anonymkode: b30e2...986

• Liker 7
Skrevet

Så rart! Jeg har fått et mye dårligere inntrykk av CBE og synes hun virker veldig usympatisk og tilgjort.

Hun er klart den jeg liker minst av alle som har deltatt- selv Anne Brith.

Anonymkode: b752a...188

• Liker 7
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så rart! Jeg har fått et mye dårligere inntrykk av CBE og synes hun virker veldig usympatisk og tilgjort.

Hun er klart den jeg liker minst av alle som har deltatt- selv Anne Brith.

Anonymkode: b752a...188

Jeg er enig.  Virker veldig tilgjort og stiv.  Jo mer "spontan og sprø" hun tilsynelatende prøver å fremstå, jo mer tilgjort virker hun. Og fryktelig overflatisk og ureflektert. 

Anonymkode: 84567...35e

• Liker 8
Skrevet

Fotballfrua og mannen er cringe tv. De skjønner ikke hvordan folk flest oppfatter dem, tror jeg. Alt virker så kunstig og frua imponerer ikke, for å si det forsiktig. 

Anonymkode: b22df...04a

• Liker 9
Skrevet

Da de satt i bilen på vei til julebordet på slottet og sang julesanger med tomflaska som mikrofon.. det var så kunstig og tilgjort.

• Liker 7
Skrevet

Enig i at Caroline og Lars Kristian fremstår som veldig tilgjorte. De to gjør ingenting som ikke er planlagt og tilrettelagt. Veldig tydelig at de har bestemt seg for å vise at de kan være morsomme og gærne. Problemet er jo at man ikke kan planlegge det, da blir det tilgjort og pinlig med en gang.

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...