Gå til innhold

Bloggerne sesong 10


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynte i dag med to episoder lagt ut på Sumo. Skal dere se på? 

Anonymkode: 6a0ca...dce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, aldri i verden om jeg skal se på dette tullet!          

Dersom alle sammen hadde sluttet å gi oppmerksomhet til alle disse fjottnissene, så kanskje bloggerne kommer til å "dø ut" etter en stund... 

Anonymkode: 3b97a...a48

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jo mer et mødreprogram, enn bloggerne.. 

likte hun ene uten barn, men så på pga Martine.. hun var ikke med i de 2 første episodene... dumt 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at Jørgine turte å turne så på de lelestativene i den første episoden 😱😱 Høygravid og til og med stå på slike stativ 😱 

Kjedelig at ikke Martine var med i de første episodene.. Herregud så lei jeg er gråte Anniken! 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
37 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner ikke at Jørgine turte å turne så på de lelestativene i den første episoden 😱😱 Høygravid og til og med stå på slike stativ 😱 

Kjedelig at ikke Martine var med i de første episodene.. Herregud så lei jeg er gråte Anniken! 

Hun gråt jo ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Sitronmelis skrev:

Skjønner ikke at Jørgine turte å turne så på de lelestativene i den første episoden 😱😱 Høygravid og til og med stå på slike stativ 😱 

Kjedelig at ikke Martine var med i de første episodene.. Herregud så lei jeg er gråte Anniken! 

Tror Jørgine har full kontroll jeg 😊

Anonymkode: a62f6...2f0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig deilig at ikke Anne Brith er med i denne sesongen! Ut med Anniken nå, så blir det bra 😆

Pilotfruen er litt for glad i å vise frem puppene sine (hjalp ikke på at VG viste frem et bilde av de i dag), og føler hun og pilotfruemannen er litt for påtatte og falske. 

Men gleder meg til resten av sesongen!

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Julianne veldig godt, men føler Ulrik prøver å få bloggerne til å handle om han, får helt 🙄🙄🙄🙄 når det er han som filmer

Anonymkode: c1dbf...0da

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å slutte og se det fordi det er blitt et unge mødre program.

Anonymkode: 63f7a...2ed

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle de tidligere sesongene, men nå klarte jeg bare se introen. Må seriøst spy av den eksponeringen av ungene. Kan ikke fatte å begripe at Egmont stiller seg bak dette makkverket, og jeg gleder meg STORT til barna får et beskyttende regelverk.

Anonymkode: c7c98...c3a

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Julianne er veldig kjedelig, blir mye repetering av det samme. Synes i bunn og grunn Anniken er gøy å følge med på, men misliker Joakim og det trekker ned. Har faktisk fått sansen for Jørgine og liker at hun snakker ut om at å være gravid ikke er en dans på roser - men er enig i det andre skriver her at jeg synes det blir kjedelig med utrolig mye fokus på barn og fødsel i programmet.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som gjør at jeg ser på dette er Jørgine. Ellers er alle helt uinteressante. Adjø Tv2 sumo! 

Anonymkode: a62f6...2f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med klærne til Anniken om dagen? I episoden som er på TV nå går hun rundt i bh, en rar bukse og noen fæle sko. Trodde egentlig jenta var litt opptatt av klær 🧟‍♀️

Jørgine er gæærn! Jeg blir sliten bare av å se på den treningen hun driver med som høygravid, og jeg er ikke engang gravid!😂 Sprek dame altså!

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pilotfrue har endelig fått en baby. Veldig glad på hennes vegne! Og jeg har forstått at han var sååå ønsket, men det blir litt kjedelig å høre det hele tiden. Piloten er mest opptatt av seg selv. Intet nytt.

Jørgine vet jeg ikke helt hva jeg syns om denne sesongen.

Annikens nippelstunt mistet jo all effekt av at hun snakket om det hele tiden! Å sammenligne seg med en klok, trygg ugle er modig. Hun oser ikke akkurat trygghet og kunnskap...

Caroline tror jeg ingen verdens ting på. Supert at hun er så lykkelig, men at ALT er så perfekt, det er ikke realistisk.

Tipper Stina er seg selv lik, denne sesongen også.

Gleder meg til å se Martine. Har troa på henne!

Lurt å kutte Anne Brith. Savner henne virkelig ikke. Og hun dukket jo opp likevel, i favorittgenseren. 

Endret av maipai
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jørgine er gæærn! Jeg blir sliten bare av å se på den treningen hun driver med som høygravid, og jeg er ikke engang gravid!😂 Sprek dame altså!

Anonymkode: d4ecd...aa4

Ja, hun er rå på treningen. Viser ekte treningsglede og ikke minst resultater av det. CBE derimot.....snork!

Anonymkode: 93371...b9b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, maipai skrev:

Pilotfrue har endelig fått en baby. Veldig glad på hennes vegne! Og jeg har forstått at han var sååå ønsket, men det blir litt kjedelig å høre det hele tiden. Piloten er mest opptatt av seg selv. Intet nytt.

Jørgine vet jeg ikke helt hva jeg syns om denne sesongen.

Annikens nippelstunt mistet jo all effekt av at hun snakket om det hele tiden! Å sammenligne seg med en klok, trygg ugle er modig. Hun oser ikke akkurat trygghet og kunnskap...

Caroline tror jeg ingen verdens ting på. Supert at hun er så lykkelig, men at ALT er så perfekt, det er ikke realistisk.

Tipper Stina er seg selv lik, denne sesongen også.

Gleder meg til å se Martine. Har troa på henne!

Lurt å kutte Anne Brith. Savner henne virkelig ikke. Og hun dukket jo opp likevel, i favorittgenseren. 

Som hun forsøker å selge til flere tusen kroner på Finn (ref bloggomtoppbloggere) 😂

Anonymkode: d4ecd...aa4

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Vurderer å slutte og se det fordi det er blitt et unge mødre program.

Anonymkode: 63f7a...2ed

Unge mødre? Julianne og Jørgine nærmer seg vel begge 30? Mener Jørgine er 10 år yngre enn meg, så hun blir 30 i år, mens Julianne er sånn ca 28-29? Det vil ikke jeg kalle unge mødre.

Anonymkode: e6b35...7ec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tooquiet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unge mødre? Julianne og Jørgine nærmer seg vel begge 30? Mener Jørgine er 10 år yngre enn meg, så hun blir 30 i år, mens Julianne er sånn ca 28-29? Det vil ikke jeg kalle unge mødre.

Anonymkode: e6b35...7ec

Du skjønner hva jeg mener. Unge er de ikke, men konseptet minner meg mer om et program for mødre, som blant annet unge mødre. Et program som gikk for mange år siden. Det var det jeg mente. Synes de siste sesongene har handlet alt for mye om fødsel og amming. Så er nok ikke noe for meg å se på. Har mistet interessen for programmet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...