Gå til innhold

Er det innafor å dumpe noen på grunnav interiørstilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok veldig an på de sosiale strata man beveger seg i, for jeg har virkelig ikke vært borti noe som ligner dette, verken interiør- eller holdningsmessig ...

TS: Ut fra både innredning og klesstil kan det virke som han er en ganske gjennomsnittlig harry arbeids- eller bygdekar? Er det noe du føler deg komfortabel med? Uansett, du merker vel ganske fort om stil og personlighet matcher, eller hva? Hvem vet, kanskje han er et unntak som gjør fordommene dine til skamme? 

Anonymkode: d9664...565

Gidameg. Nei, nå kan jeg si veldig lite om stilen til din omgangskrets, men du mener deg altså kapabel til å karakterisere min som «ganske gjennomsnittlig harry arbeids- eller bygdekar»? 😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det er skremmende hvor lite som skal til før noen dumper noen! Han er ungkar og menn er som oftest veldig enkle.

Skulle mannen min innredet leiligheten vår så hadde vi sikkert bare hatt en sofa og TV stående på gulvet. Og det er det.

Anonymkode: c2f5c...eff

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så mye til stil hos min mann heller men det var rent og ryddig,-det er faktisk viktigere enn hva slags sengeteppe og puter han har. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok veldig an på de sosiale strata man beveger seg i, for jeg har virkelig ikke vært borti noe som ligner dette, verken interiør- eller holdningsmessig ...

TS: Ut fra både innredning og klesstil kan det virke som han er en ganske gjennomsnittlig harry arbeids- eller bygdekar? Er det noe du føler deg komfortabel med? Uansett, du merker vel ganske fort om stil og personlighet matcher, eller hva? Hvem vet, kanskje han er et unntak som gjør fordommene dine til skamme? 

Anonymkode: d9664...565

Greia er at han er ikke det heller. Eller han er for så vidt fra bygda, men han bor faktisk i Oslo og har en lang utdannelse og god jobb. Det matcher liksom ikke. Kanskje det er mer bygd i han enn jeg har forutsett🤣

ts

Anonymkode: 24de0...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man dumper en mann pga interiørstilen tenker jeg at man kanskje leter etter en grunn til å dumpe? Ubevisst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dumpe noen pga. materielle ting er vel så overfladisk som det kan bli...

Er du så grunn, så gjør du han en tjeneste. Er du ikke det, så innreder du med din stil når dere evt. flytter sammen.

Anonymkode: cf2f2...bc8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg traff en mann uten interiørstil, venninna mi en med sterke meninger og fin stil. Fikk virkelig høre det den gangen. 

Nå er jeg strålende fornøyd, jeg får jo bestemme alt, også hva han har på seg. Mens venninna mi virkelig hater alle meningene til mannen, og det ender stadig i krangler hos dem. 

Anonymkode: 0c3a5...182

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget beviser bare hvordan gjennomsnittet av norske kvinne tenker, kun opptatt av materialistiske ting. Enda en god grunn til å holde seg unna den slags kvinner.

Om man liker en person, så spiller det vel ikke noen rolle hvordan det materialistiske ser ut hjemme. Se til andre land, en stol er en stol. Noe å sitte på, samme med et bord, det fungerer fint til sitt bruk. Vi har utrolig mye å lære i norge når det komme til oppførsel og verdier. Vi lever i en falsk verden.

Den dagen du klarer å fjerne materialismen i hodet ditt blir du et bedre menneske, tro meg. Jeg har bodd rundt i verden der man ikke bryr seg om slike ting, utrolig befriende.

Anonymkode: 3ffed...e96

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, hvilken rolle spiller det da? 

De fleste menn bryr seg katta om interiør. Flytter dere sammen blir det da sjelden noen kamp om hvordan hjemmet deres skal se ut. Kjenner ungkarer som kjøper dyre stygge møbler fordi de «var best å sitte i», «var riktige mål til stua» eller noe sånt. 

Kan du ikke heller se på det som at han behøver litt hjelp på interiørfronten? 

Eller; Det er kanskje best om du dumper han. Du er jo tydeligvis ikke så veldig interessert. 

Anonymkode: 24ea8...792

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg traff en mann uten interiørstil, venninna mi en med sterke meninger og fin stil. Fikk virkelig høre det den gangen. 

Nå er jeg strålende fornøyd, jeg får jo bestemme alt, også hva han har på seg. Mens venninna mi virkelig hater alle meningene til mannen, og det ender stadig i krangler hos dem. 

Anonymkode: 0c3a5...182

DU bestemmer hva mannen skal ha på seg? For et latterlig forhold! Patetisk.

Men ikke ulikt norske menn, kvinnestyrte. Også kalt likestilling av en merkelig grunn, men går kun en vei da: kvinnens.

Anonymkode: 3ffed...e96

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greia er at han er ikke det heller. Eller han er for så vidt fra bygda, men han bor faktisk i Oslo og har en lang utdannelse og god jobb. Det matcher liksom ikke. Kanskje det er mer bygd i han enn jeg har forutsett🤣

ts

Anonymkode: 24de0...263

 Hva søren er den her innstillinga om at gutter i byen her bedre stil enn gutter på bygda? Kjenner 50/50 av begge, og det er ingen av delene som heller mot bedre stil enn de andre. Og disse har all mulig slags bakgrunn, utdannelse, ikke utdannelse etc.

Og ja, jeg har sett mye rart 😂 men det er altså i begge leirer. Kanskje han her trenger litt hjelp på det da? Men om det er en så stor greie så er jeg i tvil om du er den riktige jenta, når det får deg til å tvile  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det? Er det OK å drite så totalt i hvordan det ser ut rundt seg? Det var mørkt når jeg var der og jeg vag bare kjapt innom, men hvor nøye tror man at han er med rengjøring når han kjører denne stilen🤔

ts

Anonymkode: 24de0...263

Hvilken smak man har og hvor flink man er til å rengjøre har vel ingenting med hverandre å gjøre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min hadde håpløs stil både i klær og møbler da vi traff hverandre. Han hadde gensere fra 90-tallet og klær som moren hans hadde kjøpt i julegaver, skinnsofa og andre grusomheter. 

Fant fort ut at han rett og slett er en praktisk fyr som ikke bryr seg om sånt, og var mer en happy med å overlate sånt til meg. :)

Passer meg perfekt, jeg får bestemme alt i huset, og velger alle klærne hans så nå ser han så hot ut! 😍 Han bryr seg om andre ting, og velger heller å bruke energi på å velge bil eller bygge en vegg. 

Tenker det er det viktigste, å finne ut om han faktisk bryr seg om interiør og klær, eller om det bare "har blitt sånn" fordi han ikke er interessert. Mye værre med en fyr med sterke meninger som kræsjer helt med dine, enn en type du kan "forbedre" stilmessig som ellers er fantastisk. :)

Anonymkode: c1347...798

Uff dump han, dump han nå!

Anonymkode: d01d6...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som betyr noe i denne sammenhengen, er om han ikke bryr seg så mye om interiør og vil la deg styre innredningen om dere flytter sammen, eller om han har en dårlig smak som han vil insistere på å videreføre. 

Svart skinn hjørnesofa trenger da ikke å være så ille. Det kommer helt an på modellen. Og pynteputer kan lett byttes ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sterk interiørstil og menig rundt der. Så hvis han er en type som ikke bryr seg om interiør, men hadde latt deg innredet hjemme slik som du ville. Så hadde jeg absolutt beholdt han 😊😊

 

Jeg har en kompis som er slik. Han har en god jobb og et stort hus, men gidder ikke å innrede det noe særlig. Han sier han når han får seg en dame, så skal hun få lov til å innrede det slik hun vil. For han bryr seg ikke om det. Det hadde vært perfekt for meg iallefall 😊😊

Anonymkode: e2d78...2ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man ser svært godt på en boligannonse om det er en singel fyr som bor der. Da ser det ut som ts beskriver. Jeg ler godt hver gang, og tenker at den innleide stylisten må ha revet seg i håret. Ser for meg at fyren har fått dame og nå må kvitte seg med både leilighet og møbler. Det morsomste er at denne stilen har vært nøyaktig den samme alle gangene jeg har lett etter bolig, i 2008, 2012 og 2018.

Ts, du kan dumpe noen for hvilken grunn du vil, jeg bare håper at du er sikker i din sak og ikke angrer :)

Anonymkode: 5353a...c14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff dump han, dump han nå!

Anonymkode: d01d6...871

Leste du innlegget? 😂 Vi har vært lykkelig gift i 12 år vi altså, så jeg tror jeg dropper dumpinga.. 😂 

Anonymkode: c1347...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DU bestemmer hva mannen skal ha på seg? For et latterlig forhold! Patetisk.

Men ikke ulikt norske menn, kvinnestyrte. Også kalt likestilling av en merkelig grunn, men går kun en vei da: kvinnens.

Anonymkode: 3ffed...e96

Jeg velger klærne til mannen min, fordi han er alt for macho til å bry seg om klær. Han foretrekker arbeidsklær, fordi det er praktisk. Men siden jeg får velge klærne, velger jeg jo klær som jeg synes han ser hot ut i, og dermed får jeg mer lyst på ham = mer sex. 

Kan ikke på noen måte se hvordan det er patetisk? Han bryr seg om helt andre ting, og er superfornøyd med å slippe shopping.. 

Anonymkode: c1347...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10
29 minutter siden, Thyra skrev:

Det som betyr noe i denne sammenhengen, er om han ikke bryr seg så mye om interiør og vil la deg styre innredningen om dere flytter sammen, eller om han har en dårlig smak som han vil insistere på å videreføre. 

Svart skinn hjørnesofa trenger da ikke å være så ille. Det kommer helt an på modellen. Og pynteputer kan lett byttes ut. 

Enig i dette. Tror det er viktig å skille mellom om han har dårlig smak på interiør, eller om han bare er opptatt av at møblene og interiøret skal være funksjonelt. Jeg kjenner kompiser som har brukt håndkle og laken som gardiner. Ikke fordi de syns det er så veldig vakkert, men fordi de vil hindre skarpt sollys/hindre innsyn. Dette er jo selvfølgelig drøyt, selv for meg, men det ville likevel vært noe helt annet om de valgte å henge håndkle i vinduet fordi det så pent ut.

 

Om en kvinne dumper en mann fordi han er lite interessert i interiør, er omtrent som at en mann skal dumpe en kvinne fordi hun ikke er intressert i bilmotorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...