Gå til innhold

Er det innafor å dumpe noen på grunnav interiørstilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har funnet en kar jeg egentlig liker ganske godt, men må si jeg fikk bakoversveis da han tok meg med hjem. Jeg burde jo luktet lunten kanskje, for klesstilen er også så som så, men leiligheten hans er altså:

Stor svart hjørneskinnsofa med røde puter i, stor svart stresslessaktig gamingstol midt i stua under et svært utyske av en prosjektor. Over sofaen to store malerier som skulle forestille kunst, det var en illrød rektangel og en stor svart drage.  På sengen hadde han en fuskepels i leopardmønster😱

Dette sier jo en del om en person, ikke sant?  

Anonymkode: 24de0...263

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare legge til at det nok ikke er økonomien det står på. han enten liker denne stilen, driter i alt som heter stil, eller evner ikke å gjøre noe med det. Vet ikke hva som er verst🤷🏼‍♀️

Ts

Anonymkode: 24de0...263

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg leste trådtittel tenkte jeg at det får da være måte på, og at man ikke kan forvente å finne noen man klaffer med 100 prosent, også interiørmessig. Men den leiligheten du beskriver endrer synet mitt. Jeg hadde snudd i døra.

Anonymkode: 366b7...840

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha skikkelig ungkarsrede. Det eneste det forteller om han, er at han har dårlig smak. Dersom det skulle bli dere, så blir dere to om å innrede. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konklusjonen her er vel at du uansett ikke liker ham så veldig godt.

Anonymkode: 1aba6...61f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han rett og slett ikke har peil, og gjerne lar noen andre styre interiøret ved neste anledning, er det kanskje greit nok?

Anonymkode: 97097...1c0

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh det er innenfor å dumpe ham om du ikke lenger liker ham

Om du fortsatt er interessert i ham er det ikke innafor

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Konklusjonen her er vel at du uansett ikke liker ham så veldig godt.

Anonymkode: 1aba6...61f

Ikke etter dette. Jeg kan ikke komme på noen forklaring som rettferdiggjør dette. Klesstilen hans gav små hint. T-skorter med skrift på, et grusomt lærsmykke som jeg hittil har valgt å overse, men dette hadde jeg ikke ventet...

Ts

Anonymkode: 24de0...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da jeg leste trådtittel tenkte jeg at det får da være måte på, og at man ikke kan forvente å finne noen man klaffer med 100 prosent, også interiørmessig. Men den leiligheten du beskriver endrer synet mitt. Jeg hadde snudd i døra.

Anonymkode: 366b7...840

Du tok ordene ut av munnen min! 😂 

Endret av Punhunter
Eller rettere sagt, ut av skrivehånda mi 😏
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om han rett og slett ikke har peil, og gjerne lar noen andre styre interiøret ved neste anledning, er det kanskje greit nok?

Anonymkode: 97097...1c0

Er det? Er det OK å drite så totalt i hvordan det ser ut rundt seg? Det var mørkt når jeg var der og jeg vag bare kjapt innom, men hvor nøye tror man at han er med rengjøring når han kjører denne stilen🤔

ts

Anonymkode: 24de0...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er viktig å se litt på hvordan folk har det hjemme hos seg. Tenk at dere en dag skal dele samme hjem, hvilke problemer blir det med valg av interiør og møbler?

Fikk sjokk da jeg kom hjem til kjæresten lin første gang. For det så helt likt ut som hjemme hos meg! Flere av møblene var av samme stil, nøyaktig samme. Jeg hadde bord og TV bord i en stil, ønsket meg skjenken i samme, men hadde ikke råd ennå. Han hadde akkurat den skjenken og med tilhørende vitrineskap. Helt merkelig å finne en med lik stil, har aldri sett en mann ha stilen jeg har før han her heller.

Anonymkode: 33864...ef8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂😂😂😂😂 ja, jeg synes det er innafor da! Jeg så for meg furumøbler i hyttestil, og tenkte at det er grunn til dumpe, men dette var vel nesten hakket verre.....

Anonymkode: 3136a...aad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn vet uansett at den dagen de flytter inn med en kvinne, så blir deres stil egentlig hennes... Så hvorfor engasjere seg i interiør når 90% likevel må kastes i fremtiden? 

Anonymkode: e5269...279

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk manneinnredning. Han har tydeligvis vært ungkar lenge nok til å «måtte» innrede selv. 

Mann tenker: «trenger en stol til gaming» Kjøper gamingstol

Mann tenker: «Skulle hatt svær tv til gaming og tv» Kjøper projektor

Mann står i butikken og tenker: «Tja, svart og rød er vel fint» Kjøper alt i svart og rød. Er fornøyd med seg selv fordi han har klart å få til noe som matcher.

Ville sjekket mer ut om det virkelig er en ønsket stil eller om det er tilfeldig mannestil. Og hvordan han ellers er som person. Kjenner mange bra, oppegående menn som kunne klart det der uten problem. 

Heller en mann som kun ser funksjonalitet enn en mann som diller rundt på Riviera Maison!

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løy han på alderen sin? Egentlig 14 år? 

Enig med de andre. Run forrest, RUN!!! 

Anonymkode: 6097b...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesstil og møblering...hehe
Du vet vel det at den dagen du blir sammen med han fordi du er så utrolig betatt av han og hans personlighet,så sier du bare  ...Kjære jeg vil så gjerne sette mitt preg på vårt vakre krypinn(du kommer jo til å være der av og til),så vipps kan du fikse interiøret selv. De klærne du vil han skal bruke kjøper du til bursdagens hans. Problem løst.

Nei ærlig talt, er du ikke mer opptatt av fyren enn at du vil dumpe han pga interiøret hjemme hos han,så ikke la han få noen falske forhåpninger ang. deg. Jeg synes ditt innlegg sier mest om deg,beklager.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare legge til at det nok ikke er økonomien det står på. han enten liker denne stilen, driter i alt som heter stil, eller evner ikke å gjøre noe med det. Vet ikke hva som er verst🤷🏼‍♀️

Ts

Anonymkode: 24de0...263

Menn har ikke alltid særlig god smak. Hadde han hatt en kvinne så hadde sikkert hun bestemt interiøret. Du får høre om disse tingene er noe han brenner for eller om de bare er valgt litt tilfeldig fordi han tror det er kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Joppeline skrev:

Typisk manneinnredning. Han har tydeligvis vært ungkar lenge nok til å «måtte» innrede selv. 

Mann tenker: «trenger en stol til gaming» Kjøper gamingstol

Mann tenker: «Skulle hatt svær tv til gaming og tv» Kjøper projektor

Mann står i butikken og tenker: «Tja, svart og rød er vel fint» Kjøper alt i svart og rød. Er fornøyd med seg selv fordi han har klart å få til noe som matcher.

Ville sjekket mer ut om det virkelig er en ønsket stil eller om det er tilfeldig mannestil. Og hvordan han ellers er som person. Kjenner mange bra, oppegående menn som kunne klart det der uten problem. 

Heller en mann som kun ser funksjonalitet enn en mann som diller rundt på Riviera Maison!

Er det en gang det? Føler de fleste har bedre stil enn dette. Dette er litt sånn gjennomført Matrix 2002 stilen liksom. 

Ts

Anonymkode: 24de0...263

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...