Gå til innhold

Er det innafor å dumpe noen på grunnav interiørstilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, theTitanic skrev:

Menn har ikke alltid særlig god smak. Hadde han hatt en kvinne så hadde sikkert hun bestemt interiøret. Du får høre om disse tingene er noe han brenner for eller om de bare er valgt litt tilfeldig fordi han tror det er kult. 

Ja, skal gjøre det ig slenge på det lærsmykket hans også🤣

ts

Anonymkode: 24de0...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jasså, så damer bryr seg om hva slags sofa man har likevel altså?

Anonymkode: 0136d...585

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Og jeg ville rygget ut døren dersom det stod "Love" på peishyllen og et slagord på veggen. Og ellers at hjemmet var i 100 % shabby chic stil med sånn avslitt maling stil.

Men ja, sorte skinnmøbler er heller ikke min stil. Jeg ville nå likevel gitt mannen en sjanse ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt innafor å dumpe ja. Herregud ! Hjemmet har mye å si ! Og det handler ikke om økonomi nei men stil og modenhet . Han der høres ut som 15 år i kjellern til mora si og tror han er kul og voksen

Anonymkode: 2cb85...3ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en gang det? Føler de fleste har bedre stil enn dette. Dette er litt sånn gjennomført Matrix 2002 stilen liksom. 

Ts

Anonymkode: 24de0...263

Ja, det er faktisk det. Selvfølgelig mange som ikke har det sånn også, men mange ser kun funksjon og ikke stil. Og synes gamingstil er helt ok, og svart/rød sammen. Leopardgreiene er kanskje det verste, og litt verre å forklare kanskje. Men ville sjekket ut om han er en ok fyr likevel om du ellers liker ham! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så idiotisk. Da håper jeg han finner en som bryr seg om han og som ikke brys seg om hvordan han har det hjemme. 

Dump han så han kan finne seg ei som bryr seg om han som person

Anonymkode: 876c5...1fd

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griseharry ungkarsstil da. Men om han er en hyggelig fyr og holder det rent, så ville jeg nok sett forbi det. Personlighet er hygiene er mye viktigere. 

Anonymkode: 71e92...f14

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hvis jeg dater en fyr og vurderer å dra fordi han har annen stil enn meg...Tjaaeh, da tror jeg ikke jeg har de rette følelsene for han nei. Eller bare veldig rare krav. :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min hadde håpløs stil både i klær og møbler da vi traff hverandre. Han hadde gensere fra 90-tallet og klær som moren hans hadde kjøpt i julegaver, skinnsofa og andre grusomheter. 

Fant fort ut at han rett og slett er en praktisk fyr som ikke bryr seg om sånt, og var mer en happy med å overlate sånt til meg. :)

Passer meg perfekt, jeg får bestemme alt i huset, og velger alle klærne hans så nå ser han så hot ut! 😍 Han bryr seg om andre ting, og velger heller å bruke energi på å velge bil eller bygge en vegg. 

Tenker det er det viktigste, å finne ut om han faktisk bryr seg om interiør og klær, eller om det bare "har blitt sånn" fordi han ikke er interessert. Mye værre med en fyr med sterke meninger som kræsjer helt med dine, enn en type du kan "forbedre" stilmessig som ellers er fantastisk. :)

Anonymkode: c1347...798

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min hadde håpløs stil både i klær og møbler da vi traff hverandre. Han hadde gensere fra 90-tallet og klær som moren hans hadde kjøpt i julegaver, skinnsofa og andre grusomheter. 

Fant fort ut at han rett og slett er en praktisk fyr som ikke bryr seg om sånt, og var mer en happy med å overlate sånt til meg. :)

Passer meg perfekt, jeg får bestemme alt i huset, og velger alle klærne hans så nå ser han så hot ut! 😍 Han bryr seg om andre ting, og velger heller å bruke energi på å velge bil eller bygge en vegg. 

Tenker det er det viktigste, å finne ut om han faktisk bryr seg om interiør og klær, eller om det bare "har blitt sånn" fordi han ikke er interessert. Mye værre med en fyr med sterke meninger som kræsjer helt med dine, enn en type du kan "forbedre" stilmessig som ellers er fantastisk. :)

Anonymkode: c1347...798

Enig med AB

Anonymkode: d2bf6...8e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han er fargeblind. De pleier å kjøpe alt i rødt og svart, har jeg lagt merke til. Fargeblindhet er mest utbredt blant menn og finnes i forskjellige grader. Kanskje det er grunnen til at mange menn har så dårlig stil :vetikke:

Anonymkode: b6653...ffa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte det bare manglet noen sverd på veggen i den leiligheten🤣 Men synes du skulle gi fyren en sjangse,han bryr seg nok nada om hvordan det ser ut,så du får nok bestemme alt i en fremtidig leilighet,så det positive i det.

Anonymkode: dfd83...a07

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje han er fargeblind. De pleier å kjøpe alt i rødt og svart, har jeg lagt merke til. Fargeblindhet er mest utbredt blant menn og finnes i forskjellige grader. Kanskje det er grunnen til at mange menn har så dårlig stil :vetikke:

Anonymkode: b6653...ffa

Det unnskylder fortsatt ikke gamingstolen og fuskepelsen🤣

Anonymkode: 6097b...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette et spm?

Ingen her kan fortelle deg om det er riktig for deg å være sammen med fyren eller ikke

Har du lyst til å føre hans penis inn i din skjede og så spise frokost og middag med fyren dagen etterpå, eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en ungkar. Fisk litt om dette er stilen "hans" som er veldig viktig for han, hvis ikke er det store muligheter for å kunne gjøre endringer. Det med projektor og gamingstol burde du akseptere da det mest sannsynlig er viktig for han (dyre innkjøp og tydeligvis hobby) og han vil nok i framtiden ha litt meninger om akkurat det. Røde puter havner nok langt ned på lista. 

Jeg har hatt to sånne kjærester, som etterhvert ble samboere, men vi fikk en fin miks av begge i felles i bolig. Nå er tv/av/gaming noen av de største interessene mine så akkurat det var aldri et problem, men det kan kanskje bli det mellom en som elsker lyd/bilde og en som bare synes det er for dyrt og tar for stor plass. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har funnet en kar jeg egentlig liker ganske godt, men må si jeg fikk bakoversveis da han tok meg med hjem. Jeg burde jo luktet lunten kanskje, for klesstilen er også så som så, men leiligheten hans er altså:

Stor svart hjørneskinnsofa med røde puter i, stor svart stresslessaktig gamingstol midt i stua under et svært utyske av en prosjektor. Over sofaen to store malerier som skulle forestille kunst, det var en illrød rektangel og en stor svart drage.  På sengen hadde han en fuskepels i leopardmønster😱

Dette sier jo en del om en person, ikke sant?  

Anonymkode: 24de0...263

blir helt matt av "Dumpegrunnene" eller "dealbreakerne " her på KG av dere kvinner. helt latterlig. her en en liste over tråder jeg har lest det siste året

- " han bruker ketchup på min hjemmelagde mat, er det dumpegrunn"

-" han tar med seg mobilen på do, er det dealbreaker"

-  " en venn av mannen har kjøpt prostituert, er det dumpegrunn?"

- " han lika en dame sitt bilde på FB dealbreaker" ?

_ " han liket ikke mitt nye profilbildet på FB, dealbreaker" ?

- Han har instagram og følger instababes, er dette dealbreaker"?

- " Fikk helt sjokk etter marokkodrapene og typen min er muslim, er dette dealbreaker"?

 

så nå denne, interiørstilen. har også sett flere slike type tråde,

hvor kvinner er "DUMP HAM" eller " jada det er dumpegrunn pga ( insert bagatell)

mange av dere kvinner må nesten gå ned fra den høye hesten deres, dere er ikke " all that " . om du så ikke ser ut som jessica alba eller er en 9er eller 10er. Når forventningene deres er høyere enn hva dere selv kan tilby så er det ikke rart dere er singel lenge

 

Anonymkode: caec5...3bc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Joppeline skrev:

Typisk manneinnredning. Han har tydeligvis vært ungkar lenge nok til å «måtte» innrede selv. 

Mann tenker: «trenger en stol til gaming» Kjøper gamingstol

Mann tenker: «Skulle hatt svær tv til gaming og tv» Kjøper projektor

Mann står i butikken og tenker: «Tja, svart og rød er vel fint» Kjøper alt i svart og rød. Er fornøyd med seg selv fordi han har klart å få til noe som matcher.

Ville sjekket mer ut om det virkelig er en ønsket stil eller om det er tilfeldig mannestil. Og hvordan han ellers er som person. Kjenner mange bra, oppegående menn som kunne klart det der uten problem. 

Heller en mann som kun ser funksjonalitet enn en mann som diller rundt på Riviera Maison!

Det kommer nok veldig an på de sosiale strata man beveger seg i, for jeg har virkelig ikke vært borti noe som ligner dette, verken interiør- eller holdningsmessig ...

TS: Ut fra både innredning og klesstil kan det virke som han er en ganske gjennomsnittlig harry arbeids- eller bygdekar? Er det noe du føler deg komfortabel med? Uansett, du merker vel ganske fort om stil og personlighet matcher, eller hva? Hvem vet, kanskje han er et unntak som gjør fordommene dine til skamme? 

Anonymkode: d9664...565

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns han var litt søt, jeg. Likte spesielt detaljen med leopardmønstret sengeteppe. Mangler bare speil i taket og en rød lyspære, for å få skikkelig bordellstemning liksom.

Ikke dump den stakkars mannen! Han trenger jo desperat en kvinne i livet sitt som kan passe på at han ALDRI må gå alene på IKEA, Skeidar, Fretex, Finn-torget eller hvor han nå har fått tak i herlighetene sine.

Anonymkode: 77816...771

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Det unnskylder fortsatt ikke gamingstolen og fuskepelsen🤣

Anonymkode: 6097b...74d

Han trenger da ikke å unnskylde en gamingstol. Han liker å spille, og vil sitte komfortabelt mes han gjør det. Samme med prosjektoren, han har valgt funksjon over form. Det burde alle gjøre, alltid. Det som er noe å le av, er de som er så opptatt av at stua skal se så fin ut, at en TV ikke passer inn og de må se film og tv-serier på en 14" laptop-skjerm...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...