Gå til innhold

Schrödingers katt


SchrödingersKatt

Anbefalte innlegg

3 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Hadde skrevet et svar til alle, med multisitat og greier, også forsvant det bare! 🤦‍♀️

Jaja. Skal snart på kontrollmøte nå. Har bøtta nedpå med diverse substanser *kremt*, så får det bare gå som det går. Uansett hva som skjer kommer jeg til å sovne etterpå.

Møtet med NAV er i morgen. Greit nok med den rekkefølgen, så vet jeg hvordan ståa er medisinsk sett iallfall.

Ånei det er kjipt! 

Masse masse lykke til!! ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.5.2019 den 11.15, Puffedama skrev:

:klem:

Så godt å høre at dere er i full fart! Hvordan er det med mannen og fysikken, er han på vei opp eller henger det fremdeles mye i? Når du sier at det er mye som skjer tenker jeg jo at han ikke er i så aller verst form, og da er det sikkert fantastisk for barna å få pappaen sin mer eller mindre tilbake. Fremdeles så glad på deres vegne for at dette har gått så bra som det kunne gå (selv om det jo hadde vært aller best å være krisestemning og tøff behandling foruten!)

Ikke klem at Montebello kan være et tilbud for dere også, da. De har både familiekurs og parkurs, og man skal være ferdigbehandlet før man begynner, så det er ikke "for sent". Folk er så forskjellige, jeg kjenner noen som omtrent bare plukket opp tråden fra der de var før kreftbehandlingen (jobb, familie, verv...) og fortsetter som om ingenting har skjedd, og andre som knapt fungerer flere år senere, selv om kroppen er i orden igjen. Veldig mange er nok et sted i midten. Og jeg tenker på det du sier om det å stoppe opp, tenke, fordøye- jeg tror det er lett å synde litt på det punktet der, særlig hvis kroppen er sånn ca den gode gamle, og så rusher man videre uten å ta hensyn til alle de små tingene som kanskje ligger der og ulmer og kan vokse seg store med tiden... (Jeg har meldt meg på "Raskere tilbake" av den grunnen der. Føler ikke egentlig et behov akkurat nå, men vet at jeg er typen til å feie ting under teppet og bare gønne på, og det er ikke alltid så lurt)

Nå mener jeg ikke at det er sånn hos dere. Mange er jo raskt tilbake igjen og det er 100% riktig for dem. De trenger ikke noe etterbehandling eller bearbeiding fordi behovet rett og slett ikke er der (og da skal man jo ikke tvinge det på folk :ler: ), kanskje mannen din også er en sånn type. Men hvis du kjenner at det går for fort og at ting henger igjen selv om de egentlig er avsluttet, så kan det kanskje være en god investering å gjøre *noe* i alle fall... alvorlig sykdom er jo en kjent påkjenning for forhold.

Kjenner på det selv også. Mannen min- som har kjent meg i langt over 20 år- har det siste halvåret fått seg helt ny dame. Og ikke til det bedre, akkurat. Heldigvis er han stø som fjell, men det er ikke greit uansett. Bekymret er han jo også, vi vet jo ikke om dette går bra ennå. Og litt lei av at jeg er så trøtt, men det vil han selvsagt ikke innrømme. Gleder meg veldig, veldig, veldig til vi skal på konsert om to uker, det har vi så ekstremt godt av (selv om det nesten kræsjer med operasjonen, men tvi tvi). Vi har ikke vært alene på tur på mange år.

Ellers er det lite spennende som skjer her. Same old, same old. Hvorfor tar BK-behandling så innmari lang tid?! :sur: I dag er det en uke siden siste cellegift, og dermed kunne jeg lent meg tilbake og kjent på følelsen av at kroppen vender tilbake til seg selv (vet ikke hvor lang tid sånt tar. Dager? Uker? Måneder?). Men siden jeg har antihormonene mine stående, bestemte jeg meg for å gå rett fra cellegift til overgangsalder, uten opphold. Det er sikkert tullete (og kroppen hadde nok hatt godt av en pause), men jeg tør ikke gå rundt ubehandlet med klumpen som fremdeles koser seg i høyrepuppen min. Svelget første pille i dag og venter i spenning på om en 70-åring med lilla permanent dukker opp i speilet ;)  Skjønt, lilla permanent ville vært fremgang i forhold til de pistrete, kritthvite fjonene som er der nå!

Krysser fingrene for at du ikke trenger å vente så lenge på resultater, Schrödinger. Og ikke minst at de er gode! Vær så vær så vær så snill å la dem være gode! Du fortjener så innmari å få gode nyheter slik at hodet kan roe seg på den fronten, og heller bruke tanker og energi på å komme i form igjen heller enn å uroe seg. Det er vanskelig å gjøre begge deler samtidig.

Og så håper jeg at NAV skjønte hvor ståa er, hvis dere har hatt møte da. Eller kanskje du slapp? Jeg vet ikke hvor strenge de er på slikt- jeg har ikke hørt et pip etter at jeg sa at det ville være lurere å ha et eventuelt møte på et senere tidspunkt- men alt avhenger jo av saksbehandlerne og noen er kanskje mer ivrige i tjenesten (eller har færre klienter å holde styr på) enn andre.

Til sist håper jeg jo også at den forsiktige fremgangen fortsetter, med nedtrapping og muskler og alt som er.

Og aller sist, før jeg glemmer det, en liten takk til A. som legger igjen så mye fin musikk her inne. Håper alle har en god uke foran seg :blomst: 

Takk for klokt innlegg. Jeg er nok et sted i midten. Fikk en påminnelse om at jeg fortsatt er "litt skjør." En FB venn av meg delte en spleis til en 4 barnsmor med kreft. Cellegiften virket ikke, så hun skulle prøve immunterapi privat og det ville koste mye. Jeg klikket inn, leste og donerte. (Det ble samlet inn over 400 000 på 2 dager!) Og siden historien var så rørende leste jeg på bloggen hennes som jeg fant også. Hun var fotograf og tok de nydeligste bildene, og både hun og familien virket som så veldig ekte og nydelige mennesker. Så 1 - 2 uker senere kom det en oppdatering på spleisen om at hun dessverre hadde gått bort. Jeg ble helt satt ut, og sov ikke om natta igjen. Enda jeg ikke kjente henne... Skrekken kom tilbake. At kreften bare kan komme og ta ellers friske unge mennesker som er høyt elsket, det er så overveldende og skremmende. :( 

Så ja jeg tror jeg burde gjøre *noe*... Tenkte litt på om helsestasjonen kan ha noe tilbud til familier også kanskje? 

Mannen min sier selv at mentalt er han helt tilbake. Han er fortsatt sykemeldt, men har begynt å kjede seg litt mer. Så da gjør han noen ganger for mye. Eks både gå på butikken, og gå tur med hunden og ordne litt i hagen. Da blir han plutselig helt utslitt og kvalm. Men han merker det ikke før en stund etterpå at han har gjort for mye. Ellers er han med på ting som skjer med familien. 17.mai, bursdager, foreldremøter... det går greit sålenge han får hvilt mellom slagene. Men barna har absolutt fått pappaen sin tilbake! (Og i mye bedre humør også.)

Heh ja, er fortsatt litt for trøtt her også, eller så syldes det at noe mangler! :fnise:Men det kommer jo langt ned på prioriteringslisten da, og blir sikkert bedre!

Lykke til med overgangsalderen da, fikk du noe mer enn det første standard opplegget?

Håper dere får tidenes tur! ❤

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Puffedama Jeg håper dere får verdens beste konsertopplevelse, det fortjener dere virkelig!

Er operasjonen dagkirurgi? Jeg vet jo at du ikke skal ha rekonstruksjon så det blir selvfølgelig en mye mindre operasjon enn det ellers ville vært, men jeg er liksom så vant med å tenke på kreftoperasjoner som digre inngrep hvor man blir liggende på sykehuset i mange dager. Håper overgangsalderen behandler deg like pent som den har behandlet meg. Her har det fortsatt ikke dukket opp noen lilla permanent, men jeg merker at knærne mine er litt mer knirkete enn de var før hormonfallet.

@SchrödingersKatt Jeg håper alt gikk bra og at du fikk gode nyheter!

@Handful Jeg blir også skikkelig skremt når jeg leser om mennesker som dør av kreft. Det er merkelig for det har skjedd med både slektninger og kollegaer før, men nå er det liksom så blitt så altfor tydelig at man bare kan bli... borte.

 

Klemmer og gode tanker til dere alle sammen. :klemmer::klemmer::klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Hadde skrevet et svar til alle, med multisitat og greier, også forsvant det bare! 🤦‍♀️

Noen ganger, -når det hender, kan man ¨trylle¨ det tilbake ved å klikke i det tomme ¨skrivefeltet¨ -så det er ¨aktivt¨

-og trykke på Ctrl knåtten -holde den inne, -og trykke på bokstav Z. ...

ER Sykt irriterende når det hender. ...

-Bare til info, -Kjører Opera her, aldri prøvd i annen nettleser.

9 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Jaja. Skal snart på kontrollmøte nå. Har bøtta nedpå med diverse substanser *kremt*, så får det bare gå som det går. Uansett hva som skjer kommer jeg til å sovne etterpå.

Møtet med NAV er i morgen. Greit nok med den rekkefølgen, så vet jeg hvordan ståa er medisinsk sett iallfall.

OM Du Skulle føle deg på det ensomste Stedet i værde, i morgen... -Serr... VIT INNI DEG, -DA ER DET INGEN I DETTE LANDET Som har mere GOD ¨Karma¨ I RYGGEN... 💕 :yvonne:  :5:  :kose::rodmer: 💕 ...

- Serr. ... VET ALLE HER ER MED... :hallo:    ...   

Kreft --- :sprettert:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
Uff, Missforstod sikkert, trodde i morgen, -UANSETT FACT. ...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MR-bildene så fine ut.

Ultralyd av hals så fint ut.

Skopi av nese og bihuler ned til hals så fint ut.

Det var vel det som kom ut av dagens kontroll. No news is good news. :) Men jeg føler ingenting..? Jeg vil være glad goddamnit!! 🗣️ Tror jeg har brukt for mye tid på å forberede meg på døden? Det gjør vel noe med et stakkars hode. Tør ikke tenke på fremtiden, liksom. Har ikke tenkt på en fremtid på lenge.

Nå er det to måneder til neste kontroll. Glad for at de sjekker så ofte. Etter det blir det hver tredje måned.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sliten&kjørt51 skrev:

Noen ganger, -når det hender, kan man ¨trylle¨ det tilbake ved å klikke i det tomme ¨skrivefeltet¨ -så det er ¨aktivt¨

-og trykke på Ctrl knåtten -holde den inne, -og trykke på bokstav Z. ...

ER Sykt irriterende når det hender. ...

-Bare til info, -Kjører Opera her, aldri prøvd i annen nettleser.

OM Du Skulle føle deg på det ensomste Stedet i værde, i morgen... -Serr... VIT INNI DEG, -DA ER DET INGEN I DETTE LANDET Som har mere GOD ¨Karma¨ I RYGGEN... 💕 :yvonne:  :5:  :kose::rodmer: 💕 ...

- Serr. ... VET ALLE HER ER MED... :hallo:    ...   

Kreft --- :sprettert:

a.

Takk for tips! Får prøve det til neste gang. Tror mye av problemet er at jeg bruker mobil når jeg skriver. Risky. 😶

Og takk! :hug: Karmaen i ryggen funka. ;) Enn så lenge! 😛 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, SchrödingersKatt said:

MR-bildene så fine ut.

Ultralyd av hals så fint ut.

Skopi av nese og bihuler ned til hals så fint ut.

Det var vel det som kom ut av dagens kontroll. No news is good news. :) Men jeg føler ingenting..? Jeg vil være glad goddamnit!! 🗣️ Tror jeg har brukt for mye tid på å forberede meg på døden? Det gjør vel noe med et stakkars hode. Tør ikke tenke på fremtiden, liksom. Har ikke tenkt på en fremtid på lenge.

Nå er det to måneder til neste kontroll. Glad for at de sjekker så ofte. Etter det blir det hver tredje måned.

Jaaaaaaaaaaa! :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Jeg feirer litt for deg til du får summet deg og klarer å være glad selv. Jeg sitter helt seriøst og gråter av glede nå. Var ikke helt klar over hvor utrolig nervøs jeg var på dine vegne. Åh, dette er så utrolig bra!

Puffedama neste!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, SchrödingersKatt skrev:

MR-bildene så fine ut.

Ultralyd av hals så fint ut.

Skopi av nese og bihuler ned til hals så fint ut.

Det var vel det som kom ut av dagens kontroll. No news is good news. :) Men jeg føler ingenting..? Jeg vil være glad goddamnit!! 🗣️ Tror jeg har brukt for mye tid på å forberede meg på døden? Det gjør vel noe med et stakkars hode. Tør ikke tenke på fremtiden, liksom. Har ikke tenkt på en fremtid på lenge.

Nå er det to måneder til neste kontroll. Glad for at de sjekker så ofte. Etter det blir det hver tredje måned.

 

24 minutter siden, Jessica Hamby skrev:

Jaaaaaaaaaaa! :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Jeg feirer litt for deg til du får summet deg og klarer å være glad selv. Jeg sitter helt seriøst og gråter av glede nå. Var ikke helt klar over hvor utrolig nervøs jeg var på dine vegne. Åh, dette er så utrolig bra!

Puffedama neste!

Jaaaaaaa!!!!!!:ninuskapus::nordvesta::klem:😍🦄👏👍😀😁🤩🤸‍♀️🎉🏆

Takk for fantastiske nyheter!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Jessica Hamby skrev:

Jeg sitter helt seriøst og gråter av glede nå. ... Åh, dette er så utrolig bra!

Puffedama neste! 

Jaggu bra ¨tøffe gutter¨ ikke gråter ...

Måtte jo muligens Sitti å tørka Gledes-Tårer da, -for å Se hva jeg Skreiv, -på denna Internetten ... ... ...

Scrødinger, -Nå SKAL DU :veslejenta: litt masse, - og ... :handle: ... :sjokolade: ... :spise: ... :vekt:...   ...   ...

-Så passer vi litt på tråden din...   :transe: :klappe: :nori:

a.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sliten&kjørt51 skrev:

Jaggu bra ¨tøffe gutter¨ ikke gråter ...

Måtte jo muligens Sitti å tørka Gledes-Tårer da, -for å Se hva jeg Skreiv, -på denna Internetten ... ... ...

Scrødinger, -Nå SKAL DU :veslejenta: litt masse, - og ... :handle: ... :sjokolade: ... :spise: ... :vekt:...   ...   ...

-Så passer vi litt på tråden din...   :transe: :klappe: :nori:

a.

 

Så bra innlegg! Enig.❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innpå bare for å juble FANTASTIIIISK!  :danser:

Stor forståelse for at det sikkert er frustrerende å ikke føle den gleden du trodde. Men gi det tid! Det kommer nok, men som du sier er du sikkert for utslitt og fortumlet og full av mørke fremtidsscenarier (som har vært en helt reell mulighet fram til nå) til å slippe jubelen løs.

Men likevel da- tenk om du hadde fått skikkelige dårlige nyheter og måtte bruke kvelden til å gruble på hvordan du skal fortelle det til bestemor :haar:

Stort hurrarop herfra, i hvert fall. Dette var vanvittig godt å høre :klem:  Etter all den dritten du har vært igjennom, så har behandlingen i hvert fall funket. Første mål nådd- NED per i dag!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Jessica Hamby skrev:

Jaaaaaaaaaaa! :hoppendeglad::hoppendeglad::hoppendeglad:

Jeg feirer litt for deg til du får summet deg og klarer å være glad selv. Jeg sitter helt seriøst og gråter av glede nå. Var ikke helt klar over hvor utrolig nervøs jeg var på dine vegne. Åh, dette er så utrolig bra!

Puffedama neste!

Åi, det var rørende! 😅 Tusen takk! ❤️ Det hjelper at mennesker rundt meg blir så glade, en venninne samt søster reagerte slik også, og det gjør jo at jeg skjønner hvor bra dette er selv om jeg ikke klarer å føle det selv helt enda. Jeg er nok bare typ deprimert, for jeg finner ikke glede i noe som helst for tiden, stort eller lite. Men jeg er liksom ikke lei meg heller. Begge deler må da komme tilbake en dag. Kanskje jeg trenger å føle på mestring? Planen er å begynne å trene så smått neste uke, erfaringen min er at trening hjelper både på apati og depresjon iallfall. Hvordan går det med treningen din? ;) Føler du at du blir sterkere eller går det sakte?

Jess, Puffedama neste! ❤️ ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.5.2019 den 20.08, SchrödingersKatt skrev:

MR-bildene så fine ut.

Ultralyd av hals så fint ut.

Skopi av nese og bihuler ned til hals så fint ut.

Det var vel det som kom ut av dagens kontroll. No news is good news. :) Men jeg føler ingenting..? Jeg vil være glad goddamnit!! 🗣️ Tror jeg har brukt for mye tid på å forberede meg på døden? Det gjør vel noe med et stakkars hode. Tør ikke tenke på fremtiden, liksom. Har ikke tenkt på en fremtid på lenge.

Nå er det to måneder til neste kontroll. Glad for at de sjekker så ofte. Etter det blir det hver tredje måned.

Så glad jeg ble for å lese dette! ❤️

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta: ...

 

:kose:

a.

Endret av Sliten&kjørt51
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, Manfred Mann! :hjerte:  Det er en av mine faste følgesvenner i bilen. Ungene elsker Sweet Pea :ler: 

Lykke til med treningsplaner, Schrödinger! Jeg antar du begynner pent og forsiktig (skjønt, du har kanskje ikke annet valg...)? Tar du det på egenhånd, eller bruker du Pusterommet eller et annet tilbud? Jeg har vært så dårlig på å bruke både Pusterom og Vardesenter, finner meg liksom ikke helt til rette i rollen som "pasient", men har hørt at det skal være bra!

Trening og mestring hjelper helt sikkert på det mentale også. Det samme gjør tid. Men jeg er glad for at du har meldt deg på (skal melde deg på?) kurs, og at du virker åpen for å søke hjelp hvis det trengs. Jeg tror de første månedene etter behandling må kunne sies å være litt unntakstilstand for de fleste, og det er nesten ingenting som er "unormalt", men for sin egen del kan det jo være greit å ta tak i ting så fort man har overskudd til det. Håper du føler deg bedre snart, i hvert fall, både sånn og slik! Har du trappet helt ned på medisinene nå? Og smaker du noe som helst, eller er alt fremdeles råtten fisk? :tristbla:  Jeg heier på deg, i hvert fall, sammen med en hel gjeng andre både på nett og irl!

Og Handful, det var fint å høre både at livet nesten er tilbake til det gode gamle, og at du er obs på de tingene som kanskje ikke er helt på normalen likevel- og har tiltakslyst nok til å ta grep når det trengs. Nå kjenner jeg ikke mannen din, men jeg har liksom inntrykk av at han er en Ja og ha, det går sikkert greit-type, og da faller jo ansvaret ofte på den andre. Ikke at jeg vet hva du snakker om, asså :sjenert: 

Tusen takk for omtanken, Jessica :klem: Ja, jeg håper det er Puffedama neste. Skjønt... og dette har sikkert noen av dere andre også tenkt... at nå har tre av fire av oss fått gode nyheter i det siste. Statistisk sett ser det dermed ganske dårlig ut for meg :hoho: 

Men vi får se. Nå bli det operasjon på torsdag, og på tirsdag får jeg vite resultatene, tror jeg. Jeg er veldig spent på om de finner levende kreftceller eller ikke, det har ganske mye å si for prognosen på sikt. At de finner kreftceller er jo hevet over tvil, de finner jeg utmerket godt selv, men det er jo ikke sikkert det er så mye liv i dem...? *krysse fingre* selv om det nok er ganske usannsynlig at cellegiften har kverket alt. Og så er jeg megaspent på hva og hvor mye de finner i lymfene. Skal radioaktiveres på CT dagen før operasjonen og får nok en pekepinn allerede da.

Det var vel Handful som spurte, men jeg går fremdeles på lavdose antihormoner. Men jeg har ikke tenkt å gi meg på akkurat dette, og ringte faktisk for første gang min kontaktlege for å høre om det ville komme en time der jeg kunne ta opp alt rundt hormonbehandling, eller om jeg måtte snakke med noen for egen maskin. Stakkars, han hadde ingen idé om hvem jeg var og ble både forvirret og flau (jeg har sagt det før og sier det igjen: pakkeforløp er gullegode saker og jeg vil ALDRI klage på det, men kontinuiteten kunne vært bedre). Uansett, etter at han hadde fått plassert meg i riktig "pasientboks" kunne han bekrefte at det kommer en time med onkolog ved stråleoppstart, det ligger i pakka mi. Og da SKAL jeg ha en god forklaring på hvorfor de mener at dette holder. Det er, unnskyld det lite koselige teamet, altfor mange som dør inne i Facebookgruppa vår til at jeg kan slå meg til ro med noe som "ofte" funker, når jeg vet de har hardere skyts tilgjengelig. Men først: operasjon. For en som aldri har operert eller hatt narkose før er det egentlig ganske skummelt, men heldigvis er det så himla kaotisk her hjemme nå i avslutningssesongen at jeg ikke har tid til å tenke noe særlig på det uansett. Aldri så galt osv... :fnise:  

Ønsker alle sammen en god uke videre! :blomst:

 

Endret av Puffedama
Same procedure as every innlegg, James.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/29/2019 at 11:03 AM, SchrödingersKatt said:

Åi, det var rørende! 😅 Tusen takk! ❤️ Det hjelper at mennesker rundt meg blir så glade, en venninne samt søster reagerte slik også, og det gjør jo at jeg skjønner hvor bra dette er selv om jeg ikke klarer å føle det selv helt enda. Jeg er nok bare typ deprimert, for jeg finner ikke glede i noe som helst for tiden, stort eller lite. Men jeg er liksom ikke lei meg heller. Begge deler må da komme tilbake en dag. Kanskje jeg trenger å føle på mestring? Planen er å begynne å trene så smått neste uke, erfaringen min er at trening hjelper både på apati og depresjon iallfall. Hvordan går det med treningen din? ;) Føler du at du blir sterkere eller går det sakte?

Jess, Puffedama neste! ❤️ ;)

Jeg gråt ikke da jeg selv fikk gode nyheter, så det er vel noe med at man fortsatt er ganske sjokkskadet. Det er akkurat som om kroppen og tankene mine ikke ville la meg slappe av og nyte de gode nyhetene. De er fortsatt delvis i fight or flight. Mest fight da, for det er vanskelig å legge boksehanskene helt vekk når man har kjempet så hardt.

Jeg håper du føler deg bedre snart og at treningen gir deg mestringsfølelse :hjerte: 

Kondisjonen min er blitt mye bedre og i forrige uke la jeg merke til at jeg har begynt å få muskler som faktisk synes! Jeg har ikke akkurat sixpack for å si det sånn, men definerte muskler i beina, litt i armene, og magen ser også mer trent ut hvis jeg legger godviljen til :ler: Det er så utrolig godt å se fordi jeg forbinder en trent kropp med god helse.

@Puffedama I denne tråden tar vi statistikken og tramper på den før vi forer den også til måkene! Masse lykke til på torsdag :klemmer:Jeg hadde heller ikke operert eller vært i narkose før i fjor sommer, men det gikk overraskende greit. Anestesisykepleiere er en egen, ekstra fantastisk rase, så jeg lo meg i søvn og var ikke det minste bekymret.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2019 den 13.43, Jessica Hamby skrev:

Jeg hadde heller ikke operert eller vært i narkose før i fjor sommer, men det gikk overraskende greit. Anestesisykepleiere er en egen, ekstra fantastisk rase, så jeg lo meg i søvn og var ikke det minste bekymret.

Åååh, håper jeg også møter noen sånne. Det hadde vært fint! Veldig godt å høre at det gikk overraskende greit :)

Ellers er jeg som vanlig null prosent forberedt til innleggelse i morgen. Har tenkt så langt som at jeg må pakke mobillader og tannbørste. Og en bok. Og ørepropper, siden det er firemannsrom. Lenger har jeg ikke kommet, siden jeg brukt all tiden på å organisere timeplanen hjemme i mitt korte fravær (her er grunnen til at Montebello ikke er noe alternativ for min del, bare tanken på å være borte en uke gir meg frysninger og pustebesvær) pluss reisen i etterkant, og ellers har vi løpt fra den ene avslutningen til den andre og forsøkt å få huset i orden til mormor rykker inn i helgen. Jeez Louise, forsommeren er en slitsom tid. Det skal ikke bli noe problem å få meg til å sovne, i hvert fall :hoho: 

Så fantastisk å høre at treningen har gitt resultater! Det må være deilig å føle at kroppen langsomt vender tilbake til noe du kan kjenne igjen. Og bedre kondis også, hurra for deg! Trener du mange ganger i uka?

Hvordan går det, Schrödinger? Jeg har ikke så mye glupt å si, men tenker på deg ofte!

OK, marsj i seng. Aner ikke hva jeg går til i morgen, men det vil helst gå bra (?). Store klemmer til alle sammen, og så sees vi når puppen min er byttet ut med en strikket variant fra Awesome Breastforms (dette er ikke tull. Det finnes. Og jeg har allerede fått to pupper i posten, en mintgrønn og en rosa. Det blir så lekkert atte!) :klem: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi tvi, Puffedama! Skjønner at det er skummelt med narkose og operasjon, men dette har de gjort før. Og det blir sikkert godt å bli kvitt jævelskapen.

Schrödinger: Vi er flere som jubler over gode nyheter her! Så om du ikke klarer det nå, skal vi juble for deg. Jeg synes ikke det er rart at du ikke har normale følelser, det er vel fortsatt en unntakstilstand og kanskje fortsatt uvirkelig? I tillegg kan man nok gjerne få en depresjon som en reaksjon på tapet av det friske «jeg». Hvis jeg skal anbefale noe som ikke er helt skolemedisin, vil jeg anbefale yoga. I tillegg til dype pust og deilige strekk av muskler, kan det hjelpe på å løsne følelsene også. Man blir også sterk! Det finnes YouTube-videoer man kan følge, jeg bruker Yoga with Adriene (hun er en skjønn, skjønn dame). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Puffedama! Tenker på deg!❤

Og jeg tror det statistisk sett er en fordel å være aktiv i denne overlevelsestråden!

*bank i bordet for å ikke jinxe*

Endret av Handful
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...