Gå til innhold

Schrödingers katt


SchrödingersKatt

Anbefalte innlegg

På 13.5.2019 den 15.57, Jessica Hamby skrev:

Jeg fikk bare gode nyheter i dag! :yvonne:

Det var en onkolog jeg aldri har møtt før og han hadde virkelig satt seg inn i saken og lest resultatene av alle nylige og tidligere prøver. Det har tydeligvis ikke de andre onkologene gjort, for nå fikk jeg vite at det var en mindre aggressiv form for forvirra celler enn de trodde først. Og jeg bare "?????? :hakeslepp:"

Det kunne da ikke stemme? Jeg hadde ikke fått vite noe om det før og det er ganske vesentlige opplysninger! Men joda, han leste patologirapporten fra de første biopsiene igjen og bekreftet at det stemte. Så forlangte JEG å få lese patologirapportene, for de legges visst aldri ut i journalen og jeg hadde ikke lest dem før.

Så jeg er altså ikke bare fortsatt kreftfri :hoppe: men cellene som ble tatt ut av kroppen min har tydeligvis vært på sinnemestringskurs og blitt mindre aggressive i tillegg!

Åååh, så glad jeg ble for å lese dette! :bolledeig:

Jeg gliste fra øre til øre der jeg satt med IV'en i hånda på Infusjonsenheten i fjerde etasje og leste dette i går. Så utrolig deilig å få en sånn beskjed! Hurra, hurra og trippelhurra for kreftfrie deg og uskadeliggjorte forvirra celler! Nå er det bare å kose seg max inn i sol og lyse sommernetter ! :klem: 

 

21 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Tusen takk for all info om lymfødem forresten, alt dette var nytt for meg! Dro til fastlegen i dag, som faktisk ikke trodde dette var lymfødem, hevelsene var visst for harde og faste for det. Hun sa det kunne være fra steroidene jeg brukte under cellegifta, eller arrvev fra strålinga, eller noe helt annet. Så hun henviste meg til kreftavdelingen for en sjekk, samt anbefalte at jeg selv bestiller time hos fysioterapeut sånn i tilfelle. Blæh.

I morgen skal jeg karre meg til frisøren. Grugleder meg, for jeg har jo mista så mye hår i nakken/bakhodet nå at det ser ut som jeg har barbert det sånn med vilje. :ler: Rette kanter og alt. Må liksom sitte å forklare hva som har skjedd føler jeg. Men de er nok vant til kreftpasienter. Skal iallfall gjøre et forsøk på å se ut som folk til 17. mai! :flagg:

Kom du deg til frisøren i dag, eller var timen i morgen (litt usikker på tidspunktet når det står "21 timer siden" og klokka er sju minutter på ni . Det blir en for vanskelig nøtt å knekke for mitt forvirrede hode :bond:  Om du nå har gått eller skal gå, så håper jeg det blir en bra opplevelse og at normalen rykker litt nærmere. Og, selvfølgelig, at du blir fin. Hvis du blir litt sånn halvfornøyd, så kan jeg i alle fall love deg at du ser bedre ut enn meg- en fattig trøst, men dog!

Skjønner at du ikke er i hundre over mulige turer til fysio i tillegg til alt mulig annet, men godt at det sjekkes ut. Og ikke minst, at fastlegen henviser videre og får ting til å skje. Stakkars damen er jo ikke levnet mye ære tidligere i denne boka, ikke minst av vi kommentatorer, men det er godt hun gjør jobben sin nå da i alle fall. Og så håper jeg veldig at du får en fin 17. mai, selv om det neppe blir champagnefrokost og hallingkast i bunad. Men at det blir en ok dag og at ting føles litt normalt :klem: 

Håper ellers at formen er oppadgående, selv om det tar tid. At det skritt for skritt går i riktig retning, selv med enkelte tilbakeslag innimellom.

7 timer siden, Jessica Hamby skrev:

Ja, veldig typisk at de glemmer vesentlig info. Det er jo tydelig når de har glemt å gi deg info om lymfødem også. 

Det at du har gått rundt og trodd at kreften var mer aggressiv enn den egentlig er, er jo... ganske ille, egentlig :sjokk:  Det er virkelig tøft nok å ha kreft i seg selv om man ikke skal gå rundt i månedsvis og tro at ting er verre enn de er. Jeg blir litt satt ut, og bare enda mer styrket i beslutningen om å mase mer rundt hormonbehandlingen. Det er nettopp informasjonsflyt som er problemet når så mange er inne i samme sak samtidig, ditt og Schrödingers eksempler er ikke alene. Det er kanskje ikke alltid supergraverende, men det er absolutt en risiko for at viktig info blir borte på veien. Og når siste lege- nummer sju i rekka av leger som jeg aldri har sett før og aldri kommer til å se igjen- bare skriver ut standardresept og vinker hadet, så kan det absolutt være resultatet av at hun har satt seg grundig inn i saken og foreskriver den berømte persontilpassede behandlingen. Men det motsatte kan også være tilfellet, at hun har sett "ok, hormonkreft, skjemaet sier at XX er vanlig dose" og aner ingenting om hva som tidligere er kommunisert og bestemt. Og akkurat her har jeg ikke tenkt å gamble. Jeg maser! Hittil har jeg vært veldig enkel og grei å ha med å gjøre også, altså. Ja og ha og tusen takk er mitt standardsvar på det aller meste ;) Så også på dagens kirurgmøte- som for øvrig var veldig klargjørende og greit, og vi fikk klemt inn en meningsutveksling om Steve Bannon og fake news i tillegg :hoho: . Etter en kort presentasjon av hva de planla å gjøre, og ørten spørsmål om jeg virkelig mente at jeg ikke skulle ha rekonstruksjon, fortalte han at operasjonen er satt til torsdag om tre uker. Ja, ha, tusen takk, sa jeg. Og "glemte" behendig å nevne at det var jaggu i siste liten når jeg skal på konsert i Amsterdam på lørdagen. :ler:                                                                                                                                                                                       Igjen et stort hurrarop for deg, Jessica, og så håper jeg både Handful og Schrödinger får en fin oppkjøring til 17. mai!

Endret av Puffedama
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 2.5.2019 den 23.52, SchrödingersKatt skrev:

Veldig glad for alle gode nyheter i dagboka i det siste. :hug:

Endret Mai 3 av SchrödingersKatt

MENER DET Jeg skriver i pm. ...

Skaffer...

Gjelder seff alle andre Super-tøffe andre her i tråden og. ...

Vil dere seff Vel ... -Jeg tar seff Kost.

a.

 

Endret av Sliten&kjørt51
LØSE OPPDRAG. Ær vel ikke bra å skrive, -men SANT. A.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det forresten noen her inne som fulgte med på Christine Koht? Jeg har bare lest sporadiske oppdateringer i A-magasinet (er ikke sikker på om det er intervjuene som er sporadiske eller om det bare er jeg som sporadisk legger merke til dem :roll: ) og synes ikke jeg har hørt noe på en stund... noen som vet? Tenker umiddelbart at no news kan være bad news, men håper det går bra med henne :tristbla: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ett tidspunkt var leverbetennelsen helt opp mot stadium fire, men i midten av april opplyste 51-åringens lege at den var gått ned på stadium to.

Førsund forklarer i dag at han har håp om å dele en ny podkast-episode med lytterne uken etter 17. mai.

Fra... https://www.dagbladet.no/kjendis/forste-oppdatering-pa-n-maned-om-kohts-helsetilstand/71061093

Bare googla, -vet ikke noe mer.

Vil ønske alle, -Ts ikke minst, VEL. Tenker på alle her. Kreft Suger... 

Uff, -og ÆSJ ... 

a.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 17.44, Sliten&kjørt51 skrev:

DU, Og dere aner ikke hvor mye jeg heier ...

a.

Fin! ❤

Jeg heier og!! Og ønsker dere en god 17.mai! 🇳🇴☀️🍦

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.5.2019 den 23.52, Sliten&kjørt51 skrev:

MENER DET Jeg skriver i pm. ...

Skaffer...

Gjelder seff alle andre Super-tøffe andre her i tråden og. ...

Vil dere seff Vel ... -Jeg tar seff Kost.

a.

 

Setter veldig pris på omtanken og at du heier og ønsker å hjelpe. :hug:

For min del har jeg kommet meg ganske bra de siste ukene. På 17. mai gikk jeg hele tre kilometer totalt, sammen med svigers! Ble sliten, men det var overkommelig, og gårsdagen ble hovedsakelig brukt til soving uansett. 😶 Spiste også is og jordbær, og kjente til og med smakene godt. Fin dag, håper på flere slike!

Håper resten også har hatt en fin helg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Setter veldig pris på omtanken og at du heier og ønsker å hjelpe. :hug:

For min del har jeg kommet meg ganske bra de siste ukene. På 17. mai gikk jeg hele tre kilometer totalt, sammen med svigers! Ble sliten, men det var overkommelig, og gårsdagen ble hovedsakelig brukt til soving uansett. 😶 Spiste også is og jordbær, og kjente til og med smakene godt. Fin dag, håper på flere slike!

Håper resten også har hatt en fin helg!

Så utrolig godt å høre! ❤🌹

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Setter veldig pris på omtanken og at du heier og ønsker å hjelpe. :hug:

For min del har jeg kommet meg ganske bra de siste ukene. På 17. mai gikk jeg hele tre kilometer totalt, sammen med svigers! Ble sliten, men det var overkommelig, og gårsdagen ble hovedsakelig brukt til soving uansett. 😶 Spiste også is og jordbær, og kjente til og med smakene godt. Fin dag, håper på flere slike!

Håper resten også har hatt en fin helg!

Dette var veldig koselig å høre ❤️ 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På grunn av henvisningen fastlegen sendte etter bekymringene mine ang. hevelsene etter operasjonen så ble hele juni-kontrollen framskyndet! 😮 Så jeg fikk hastetime til MR i dag, sitter på sykehuset nå. Og så bli det kontroll hos overlegen neste uke. Var ikke helt klar for dette, og er litt redd, også fordi jeg ikke helt skjønner hvorfor hele greia ble framskyndet. Mistenker de noe? 😕 Å sitte på sykehuset igjen er ganske ekkelt, men går overraskende greit. Selv med alle marerittene jeg har hatt herfra. Har litt indre frysninger, selv i denne varmen. MR er uansett ikke så skummelt da, men må sikkert ha sånn kontrastvæske i blodet som alle andre gangene. Men tenk om de finner noe... :( Det evige spørsmålet.

Starta dagen med brekninger og oppkast. Hurra for hyperaktiv refleks! :ler: Er ikke kvalm i det hele tatt, så det er så rart at selv den minste irritasjon i halsen gjør at jeg brekker meg. Håper det ikke er varig! Tror det har sammenheng med medisin-nedtrappingen da, som jeg fortsatt styrer med. Nå er jeg nede på 0mg 😁, men har «nødpiller» jeg tar når jeg må gjøre noe viktig og trenger å fungere litt ekstra.

Ellers går det bra. :) Begynner å få til en liten gåtur hver dag nå. Sover rundt 12 timer hver natt da. Og må hvile MYE. Og har gått opp én kilo. Håper det er muskler. 😜

Det som er litt stress er at NAV er veldig på nå. Jeg skal i et møte, og må forberede meg på å klare å formidle hvordan ståa er, og at jeg trenger å gå gjennom viss rehabilitering før kropp og hode er på plass igjen, før jeg begynner på den mølla der. Akkurat nå jubler jeg jo bare jeg klarer en liten tur på butikken eller en trapp, så håper veilederen min skjønner dette.

Håper alle har en fin uke! :hug:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SchrödingersKatt skrev:

På grunn av henvisningen fastlegen sendte etter bekymringene mine ang. hevelsene etter operasjonen så ble hele juni-kontrollen framskyndet! 😮 Så jeg fikk hastetime til MR i dag, sitter på sykehuset nå. Og så bli det kontroll hos overlegen neste uke. Var ikke helt klar for dette, og er litt redd, også fordi jeg ikke helt skjønner hvorfor hele greia ble framskyndet. Mistenker de noe? 😕 Å sitte på sykehuset igjen er ganske ekkelt, men går overraskende greit. Selv med alle marerittene jeg har hatt herfra. Har litt indre frysninger, selv i denne varmen. MR er uansett ikke så skummelt da, men må sikkert ha sånn kontrastvæske i blodet som alle andre gangene. Men tenk om de finner noe... :( Det evige spørsmålet.

Starta dagen med brekninger og oppkast. Hurra for hyperaktiv refleks! :ler: Er ikke kvalm i det hele tatt, så det er så rart at selv den minste irritasjon i halsen gjør at jeg brekker meg. Håper det ikke er varig! Tror det har sammenheng med medisin-nedtrappingen da, som jeg fortsatt styrer med. Nå er jeg nede på 0mg 😁, men har «nødpiller» jeg tar når jeg må gjøre noe viktig og trenger å fungere litt ekstra.

Ellers går det bra. :) Begynner å få til en liten gåtur hver dag nå. Sover rundt 12 timer hver natt da. Og må hvile MYE. Og har gått opp én kilo. Håper det er muskler. 😜

Det som er litt stress er at NAV er veldig på nå. Jeg skal i et møte, og må forberede meg på å klare å formidle hvordan ståa er, og at jeg trenger å gå gjennom viss rehabilitering før kropp og hode er på plass igjen, før jeg begynner på den mølla der. Akkurat nå jubler jeg jo bare jeg klarer en liten tur på butikken eller en trapp, så håper veilederen min skjønner dette.

Håper alle har en fin uke! 

Tenker på deg. Håper undersøkelsen gir gode nyheter .

 

Forstår godt at det er en seier bare å komme seg på butikken om dagen , dette må nav bare se i sammenheng med alt, og at man da ikke har overskudd til å jobbe nå.  Din "jobb" nå er å fokusere på deg samle krefter ,oppleve gleder i hverdagen , og bli frisk ❤️ vil nav ha deg i jobb nå? Tenker det sier seg selv at man må være sykemeldt når man går gjennom en prosess du gjør nå . Hvis du selv vil jobbe er det noe annet . Gjør det som kjennes rett for deg 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

 

håper det ikke er dårlige nyheter at du blir kalt inn så fort :hug:

 

ang NAV, så må du være klar på hvordan ståa er, og hva du faktisk er i stand til å gjøre i løpet av en dag. Skriv gjerne ned noen punkter på en liste du har med deg. Det er også innafor å ha med seg noen på nav møter.

når det er sagt så tviler jeg på at nav kommer til å kreve at du skal ut i arbeid eller aktivitet med det første. De er bare glad i å ha møter en gang i året. 

 

da jeg var i nav systemet så var min aktivitet å hvile, og prøve å blir frisk. Så det er fullt mulig å få det som aktivitet, eller at man skal til undersøkelser hos lege og ha timer hos psykolog. Det kan også være aktivitet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, SchrödingersKatt said:

På grunn av henvisningen fastlegen sendte etter bekymringene mine ang. hevelsene etter operasjonen så ble hele juni-kontrollen framskyndet! 😮 Så jeg fikk hastetime til MR i dag, sitter på sykehuset nå. Og så bli det kontroll hos overlegen neste uke. Var ikke helt klar for dette, og er litt redd, også fordi jeg ikke helt skjønner hvorfor hele greia ble framskyndet. Mistenker de noe? 😕 Å sitte på sykehuset igjen er ganske ekkelt, men går overraskende greit. Selv med alle marerittene jeg har hatt herfra. Har litt indre frysninger, selv i denne varmen. MR er uansett ikke så skummelt da, men må sikkert ha sånn kontrastvæske i blodet som alle andre gangene. Men tenk om de finner noe... :( Det evige spørsmålet.

Starta dagen med brekninger og oppkast. Hurra for hyperaktiv refleks! :ler: Er ikke kvalm i det hele tatt, så det er så rart at selv den minste irritasjon i halsen gjør at jeg brekker meg. Håper det ikke er varig! Tror det har sammenheng med medisin-nedtrappingen da, som jeg fortsatt styrer med. Nå er jeg nede på 0mg 😁, men har «nødpiller» jeg tar når jeg må gjøre noe viktig og trenger å fungere litt ekstra.

Ellers går det bra. :) Begynner å få til en liten gåtur hver dag nå. Sover rundt 12 timer hver natt da. Og må hvile MYE. Og har gått opp én kilo. Håper det er muskler. 😜

Det som er litt stress er at NAV er veldig på nå. Jeg skal i et møte, og må forberede meg på å klare å formidle hvordan ståa er, og at jeg trenger å gå gjennom viss rehabilitering før kropp og hode er på plass igjen, før jeg begynner på den mølla der. Akkurat nå jubler jeg jo bare jeg klarer en liten tur på butikken eller en trapp, så håper veilederen min skjønner dette.

Håper alle har en fin uke! :hug:

Så godt å høre at det går bedre med deg! Tenker at de bare vil være på den sikre siden og det er jo greit å få MR og kontroll overstått selv om jeg skjønner at du er nervøs nå.

Tenker masse på deg og håper håper håper at du får skikkelig gode nyheter! :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første tanke var at sykehuset så sitt snitt til å samkjøre ekstrakontroll og ordinær kontroll, og derfor prøver å slå det sammen. De er jo glad i å effektivisere og spare penger, så hvis de kan få gjort unna alt litt tidligere i stedet for å ta det i to runder er de sikkert fornøyde. Det er jo fryktelig vanskelig å ikke krisemaksimere eller lese mye inn i ting, men det er slett ikke usannsynlig at de først og fremst tenker praktisk her. Og så får du kontrollen overstått, selv om jeg har aaaallll mulig medfølelse med frynsete nerver i den forbindelse. Jeg kommer ikke til å være høy i hatten selv når den tid kommer (og jeg leste nettopp et innlegg fra en dame som hadde vært på tiårskontroll og var like shaky etter 9,5 år med bare gode nyheter. Tror aldri man blir kvitt det siste lille blaffet av frykt, selv om det nok blir svakere med tiden)...

Krysser alt jeg har for raske undersøkelser, og enda raskere svar med bare gode nyheter :hjerte: 

Hurra for en kilo! :bolledeig:  Det er helt sikkert muskler. Arnold-muskler. Bare vent og se! Og NAV får jammen vente til Arnoldmusklene har grodd litt. De kan kalle inn til møte, ja, men konklusjonen på et sånt møte må jo være at du trenger tid til å bygge deg opp igjen etter behandlingen- hvis ikke er de jo helt ute og sykler.

Igjen masse lykke til, og hurra for forsiktig fremgang på mange fronter!

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 timer siden, SchrödingersKatt skrev:

Ellers går det bra. :) Begynner å få til en liten gåtur hver dag nå. Sover rundt 12 timer hver natt da. Og må hvile MYE. Og har gått opp én kilo. Håper det er muskler. 😜

Sa TØFFESTE Jenta I Byen ... LANDET ..

AHH... :bolledeig: ... :alice: ... :hoppendeglad: ... :kose: ... MED MYE MER ...

KNALL ... :kristin:

a.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker masse på deg og sender gode tanker til kontrollen! ❤ Det er ikke rart du blir bekymret, men satser på at det ikke er noen grunn til det! 

Det var jammen godt å høre at det hvertfall går litt bedre nå! 

Du har ikke akkurat hatt noe valg, og bare blitt kastet inn i dette, men du er jammen tøff ja!! Klem:smilyblomst:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan går det kjære dere?

Hvordan er formen og hvordan har dere det?

Her går det bra, mai har bare kastet oss fra sykdom og inn i livet igjen. Så mye som skjer hele tiden (positivt)! Men har blitt lite tid til å bare være, føle og fordøye alt som har skjedd. For det meste er det greit å slippe å tenke så mye, men noen ganger er det godt å stoppe opp litt også. Og da tenker jeg på dere, Puffedama og Schrødinger (bare med riktig Ø.) Vil ha dere ut på samme gode side som vi har kommet til! Klemmer 

Endret av Handful
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Handful skrev:

Hvordan går det kjære dere?

Hvordan er formen og hvordan har dere det?

Her går det bra, mai har bare kastet oss fra sykdom og inn i livet igjen. Så mye som skjer hele tiden (positivt)! Men har blitt lite tid til å bare være, føle og fordøye alt som har skjedd. For det meste er det greit å slippe å tenke så mye, men noen ganger er det godt å stoppe opp litt også. Og da tenker jeg på dere, Puffedama og Schrødinger (bare med riktig Ø.) Vil ha dere ut på samme gode side som vi har kommet til! Klemmer 

:klem:

Så godt å høre at dere er i full fart! Hvordan er det med mannen og fysikken, er han på vei opp eller henger det fremdeles mye i? Når du sier at det er mye som skjer tenker jeg jo at han ikke er i så aller verst form, og da er det sikkert fantastisk for barna å få pappaen sin mer eller mindre tilbake. Fremdeles så glad på deres vegne for at dette har gått så bra som det kunne gå (selv om det jo hadde vært aller best å være krisestemning og tøff behandling foruten!)

Ikke klem at Montebello kan være et tilbud for dere også, da. De har både familiekurs og parkurs, og man skal være ferdigbehandlet før man begynner, så det er ikke "for sent". Folk er så forskjellige, jeg kjenner noen som omtrent bare plukket opp tråden fra der de var før kreftbehandlingen (jobb, familie, verv...) og fortsetter som om ingenting har skjedd, og andre som knapt fungerer flere år senere, selv om kroppen er i orden igjen. Veldig mange er nok et sted i midten. Og jeg tenker på det du sier om det å stoppe opp, tenke, fordøye- jeg tror det er lett å synde litt på det punktet der, særlig hvis kroppen er sånn ca den gode gamle, og så rusher man videre uten å ta hensyn til alle de små tingene som kanskje ligger der og ulmer og kan vokse seg store med tiden... (Jeg har meldt meg på "Raskere tilbake" av den grunnen der. Føler ikke egentlig et behov akkurat nå, men vet at jeg er typen til å feie ting under teppet og bare gønne på, og det er ikke alltid så lurt)

Nå mener jeg ikke at det er sånn hos dere. Mange er jo raskt tilbake igjen og det er 100% riktig for dem. De trenger ikke noe etterbehandling eller bearbeiding fordi behovet rett og slett ikke er der (og da skal man jo ikke tvinge det på folk :ler: ), kanskje mannen din også er en sånn type. Men hvis du kjenner at det går for fort og at ting henger igjen selv om de egentlig er avsluttet, så kan det kanskje være en god investering å gjøre *noe* i alle fall... alvorlig sykdom er jo en kjent påkjenning for forhold.

Kjenner på det selv også. Mannen min- som har kjent meg i langt over 20 år- har det siste halvåret fått seg helt ny dame. Og ikke til det bedre, akkurat. Heldigvis er han stø som fjell, men det er ikke greit uansett. Bekymret er han jo også, vi vet jo ikke om dette går bra ennå. Og litt lei av at jeg er så trøtt, men det vil han selvsagt ikke innrømme. Gleder meg veldig, veldig, veldig til vi skal på konsert om to uker, det har vi så ekstremt godt av (selv om det nesten kræsjer med operasjonen, men tvi tvi). Vi har ikke vært alene på tur på mange år.

Ellers er det lite spennende som skjer her. Same old, same old. Hvorfor tar BK-behandling så innmari lang tid?! :sur: I dag er det en uke siden siste cellegift, og dermed kunne jeg lent meg tilbake og kjent på følelsen av at kroppen vender tilbake til seg selv (vet ikke hvor lang tid sånt tar. Dager? Uker? Måneder?). Men siden jeg har antihormonene mine stående, bestemte jeg meg for å gå rett fra cellegift til overgangsalder, uten opphold. Det er sikkert tullete (og kroppen hadde nok hatt godt av en pause), men jeg tør ikke gå rundt ubehandlet med klumpen som fremdeles koser seg i høyrepuppen min. Svelget første pille i dag og venter i spenning på om en 70-åring med lilla permanent dukker opp i speilet ;)  Skjønt, lilla permanent ville vært fremgang i forhold til de pistrete, kritthvite fjonene som er der nå!

Krysser fingrene for at du ikke trenger å vente så lenge på resultater, Schrödinger. Og ikke minst at de er gode! Vær så vær så vær så snill å la dem være gode! Du fortjener så innmari å få gode nyheter slik at hodet kan roe seg på den fronten, og heller bruke tanker og energi på å komme i form igjen heller enn å uroe seg. Det er vanskelig å gjøre begge deler samtidig.

Og så håper jeg at NAV skjønte hvor ståa er, hvis dere har hatt møte da. Eller kanskje du slapp? Jeg vet ikke hvor strenge de er på slikt- jeg har ikke hørt et pip etter at jeg sa at det ville være lurere å ha et eventuelt møte på et senere tidspunkt- men alt avhenger jo av saksbehandlerne og noen er kanskje mer ivrige i tjenesten (eller har færre klienter å holde styr på) enn andre.

Til sist håper jeg jo også at den forsiktige fremgangen fortsetter, med nedtrapping og muskler og alt som er.

Og aller sist, før jeg glemmer det, en liten takk til A. som legger igjen så mye fin musikk her inne. Håper alle har en god uke foran seg :blomst: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde skrevet et svar til alle, med multisitat og greier, også forsvant det bare! 🤦‍♀️

Jaja. Skal snart på kontrollmøte nå. Har bøtta nedpå med diverse substanser *kremt*, så får det bare gå som det går. Uansett hva som skjer kommer jeg til å sovne etterpå.

Møtet med NAV er i morgen. Greit nok med den rekkefølgen, så vet jeg hvordan ståa er medisinsk sett iallfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...