Gå til innhold

Hva var beste og rareste gaven du fikk i dag, julen 2018?


Snabeltann

Anbefalte innlegg

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor får man tak i de sminkekostene? :) 

Anonymkode: 1452e...841

Det aner jeg dessverre ikke. 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor får man tak i de sminkekostene? :) 

Anonymkode: 1452e...841

Jeg kjøpte slike til min brors samboer, kjøpte dem på wish :) de var god kvalitet, så ikke «wish» produkt. Men har oppleve at de litt dyrere produktene de har er ganske god kvalitet (altså slik man finner i andre butikker). 

Men om du ikke liker wish, aå har jeg sett dem på amazon og :) 

https://www.amazon.com/Sante-Wizard-Brushes-Eyeliner-Blending/dp/B07662YV61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste: jeg fikk så mye fint! Elsker jo den jeg kjøpte til meg selv, men det teller kanskje ikke helt 😅 Men elsket Harry Potter T-shortene jeg fikk av min mor! Kanskje de jeg likte aller mest. Man og mange nye filmer til samlingen :) 

Rareste: Det må nok være Google Home Mini. Hadde ikke forventet det, ikke ønsket meg det, ikke nevnt det. Men en fin gave da 😊 så klager ikke.

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste/beste: en kärcher gulvasker, en drøm for småbarnsfamilien!

rareste: en teleskop grillpinne til dama som er «allergisk» mot turer i skogen 

Anonymkode: c5f26...37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: 30.000 kr

Rareste: Et plastskjelett, sånt man bruker på skoler og sånt. Det har jeg plassert i skapet. Kan ikke akkurat stå i stua heller. 

Anonymkode: 1b0ed...6e2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I høst gav jeg endel til loppis. Bl.a en dyr litt sånn design kjøkkenting (objekt anonymisert ;) ). Fikk en likens i går i gave fra søster. Føltes rart. He he.

Fineste gave.. hm.. å komme til dekket bord og bli servert, i en samlet og forlikt familie.:hjerte: (litt klissete, jeg vet. Men mener det. Har såååå mye greier)

Anonymkode: 1fae6...657

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fineste: Ting barna hadde laget til meg, og et fint Kashmir skjerf. 

Rareste: En bok om kvinnerevolusjon i Midtøsten. Jeg leser såvidt bøker, og skal jeg først lese, er det krim så er greia. Boken er fra min søster, så trodde hun kjente meg bedre enn som så. Men hun ønsket å låne den med seg rett etter den var pakket opp, og hadde lagt et bokmerke inni der hun allerede hadde begynt å lese på den-så regner med hun egentlig ville ha den selv 😂

Anonymkode: a505d...745

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste jeg fikk: gløggmiks. Altså, er ikke nevneverdig glad i gløgg, og dessuten syns jeg gløgg er en førjulsgreie. Dette er familie som aldri gidder å spørre hva jeg ønsker meg, og som pleier å kjøpe noe til maks 100 kr, mens det er en.selvfølge at jeg bruker flere hundre kroner på deres barn. 

Anonymkode: 04424...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2018 den 0.01, TeamWP skrev:

Beste var bærejakke , rareste var nesenisse🤭

Nesenisser er jo kjempe søte😍

 

Beste jeg fikk; lampe fra mannen min, akkurat den jeg ønsket meg - oog Kari Traa ullsokker fra svigers(får to par hvert år)😍

Rareste; to små duftlys fra svogeren min og kona. De vet jeg ikke liker duftlys🙈

Anonymkode: 9684b...cc5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rareste jeg fikk var en toalettmappe som ser ut som om den har ligget i et skap siden 80-tallet. Hvit med sånn hard plastikkforing inni. Fra svigermor, såklart :ler: 

Beste var sengetøy, det trenger vi. Og iPhone X fra mannen min med beskjed om å ta bilder hver dag hele 2019, det håper jeg at jeg får til 😊

Anonymkode: 368ca...741

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: et bilde fra en illustratør jeg har ønsket meg noe av i to år. Fikk fra mannen, han hadde valgt ut et jeg virkelig liker. 

Rareste :et tykt såpestykke med en gjennomtrengende, underlig lukt. Jeg er ikke veldig kresen på slike sett med dusjsåper/krem som mange beskriver at de er, så tåler mye og ulik lukt. Men det såpestykket hadde selv i innpakket tilstand en slik sterk lukt at jeg sniffet rundt i huset etter hva det kunne være lenge før gaveåpningen. Må lure det i søpla og si jeg har brukt opp såpa om en stund. Gaven var godt ment! 

Anonymkode: cca16...51f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, SPOCA skrev:

Rareste: Julepynt formet som en lekesoldat. Veldig merkelig.

Haha, samme her... :D 

Anonymkode: a0f52...f83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk mange fine julegaver i år. Mye kjøkkenutstyr jeg trengte, blant annet melkeskummer så jeg kan lage favorittkaffen min ❤️ det rareste (men som jeg fortsatt elsket) var morgenkåpe. Ravenclaw fra Harry Potter. Jeg tilhører Hufflepuff, men gidder ikke sende i retur til Nederland for å bytte den 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Snabeltann skrev:

Hva skulle egentlig vært i esken? 😅 

Det var en fin eske fra Rosendahl. Med bilde av noe vakker julepynt som så ut som litt "sølvaktig". Elegant. 

Men esken var tom. 

Anonymkode: a897c...734

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en fin eske fra Rosendahl. Med bilde av noe vakker julepynt som så ut som litt "sølvaktig". Elegant. 

Men esken var tom. 

Anonymkode: a897c...734

Ånei, tenk om giveren skulle kjøpe julepynt til deg, stolte på at pynten lå i eska og pakket den inn i god tro, men så var det en tom eske? Kanskje både giveren og du har blitt snytt? 😮

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, SPOCA skrev:

 Rareste: Julepynt formet som en lekesoldat. Veldig merkelig.

Sånn har jeg sett på bloggen til cbe, så det er nok "in". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg kjøpte slike til min brors samboer, kjøpte dem på wish :) de var god kvalitet, så ikke «wish» produkt. Men har oppleve at de litt dyrere produktene de har er ganske god kvalitet (altså slik man finner i andre butikker). 

Men om du ikke liker wish, aå har jeg sett dem på amazon og :) 

https://www.amazon.com/Sante-Wizard-Brushes-Eyeliner-Blending/dp/B07662YV61

Når 5 koster koster 70 kroner så er kvaliteten deretter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rareste jeg fikk: gløggmiks. Altså, er ikke nevneverdig glad i gløgg, og dessuten syns jeg gløgg er en førjulsgreie. Dette er familie som aldri gidder å spørre hva jeg ønsker meg, og som pleier å kjøpe noe til maks 100 kr, mens det er en.selvfølge at jeg bruker flere hundre kroner på deres barn. 

Anonymkode: 04424...838

Da ville jeg sluttet å gi gaver til flere hundre kroner i retur.  Gløggmiks er bare en fornærmelse å få i gave. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Meadow skrev:

Sånn har jeg sett på bloggen til cbe, så det er nok "in". 

Aha, skjønner. Haha, jeg aner ikke hva jeg skal bruke det til. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...