Gå til innhold

Hva var beste og rareste gaven du fikk i dag, julen 2018?


Snabeltann

Anbefalte innlegg

 Beste: Kjede i hvitt gull med safir- og diamantanheng fra samboer, samt Fitbit Flyer headset fra foreldrene mine.

Rareste: Julepynt formet som en lekesoldat. Veldig merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste: Alliansering fra Husets Herre, en gave jeg har ønsket meg i mange år. 

Rareste: Et glass med mislykka karameller fra min halvsøster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best:  Mørk lilla fotsid nattkjole som jeg har på nå.

Rarest:  Ingen rar gave men liker minst herreboxer som jeg ikke vil bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste var dyrt undertøy fra mannen. Er første gang han kjøper enn sånn gave til meg. ☺️ (Gift i 15 år)

Haha, er nok et tegn på ønske om er aktivitet i sengehalmen antar jeg :lol::humpe:

 

Anonymkode: 49de8...e3c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Mamma hadde strikket bunad til sønnen min på 3 måneder, jakke, bukse og strømper ♥️

Rareste: et akvarellmaleri fra hjembyen min. Egentlig veldig fint, men er nok et hint fra farmor og farfar om å flytte hjem igjen 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste var en nydelig kopp med kattemotiv. 

Rareste var en tom eske. Utenpå esken var det bilde av det som skulle vært i esken. 

Anonymkode: a897c...734

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste, og rareste, (i én): lister til å feste ledning, en lang ledning og dimmer. Endelig skal jeg få lys i lampen min! 

Fikk også panelovner som var sårt trengt (iskald leilighet).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk egentlig ingen rare gaver, men fikk en parfyme som var totalt motsatt av det jeg normalt går med. Generelt er jeg ikke så glad i å få parfyme da jeg har en fast som jeg liker og bruker. 

Beste gaven må være "penn" til telefonen. Kommer alltid borti feil bokstaver når jeg skriver.

Anonymkode: df7d2...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste OG rareste: Bakebok med oppskrift på julekaker av forskjellig slag. 

Eneste pakken jeg fikk så den vinner i begge kategorier :ler: . Liker i perioder å bake så jeg ble fornøyd. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste var et knivsett med 7 gode kniver og en beholder til knivene.

Den rareste var en slikkepott, men jeg mangler en så det var jo en gjennomtenkt gave. 👍

Anonymkode: d9e5b...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bare fine ting, det er tydelig at folk kjenner oss godt. Vi fikk alt mulig innenfor tur og friluftsliv!

Anonymkode: 51417...194

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste var en nydelig kopp med kattemotiv. 

Rareste var en tom eske. Utenpå esken var det bilde av det som skulle vært i esken. 

Anonymkode: a897c...734

Hva skulle egentlig vært i esken? 😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste: nydelig skjerf fra sjefen. Fin farge som passer til alt, og helt min stil.

Verste: to kaffekopper som overhode ikke passer sammen med serviset vi har samlet på i 10 år. Koppene er i tillegg kjøpt i utlandet og kan ikke byttes. Hadde de i det minste vært i en nøytral farge, men neida... Fra ei venninne som ikke skjønner at jeg ikke kan fordra blomster og shabby chick.

Anonymkode: 9d7ca...d26

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mammalivet

Beste jeg fikk var en skotørker.

Rareste var hold-in strømpebukse i alt for liten størrelse av den eldste i familien. Er gravid, så kan jo ikke akkurat bruke hold-in🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste var ullgarnet og verste var nok velværesettet som var kjøpt i utlandet, så det kan ikke byttes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, Stueloff skrev:

Beste: sminkekoster formet som tryllestaver, og en veldig fin tegning av hunden min :)

Rareste: en pakke Toro gulrotkakemix. 

veldig glad for alt, dog 😊

Hvor får man tak i de sminkekostene? :) 

Anonymkode: 1452e...841

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: Osprey Fairview 40l sekk. Er veldig glad i å reise, gjerne til litt sånn u-turistiske steder, og denne er kjempepraktisk:D Kan ikke minnes å ha nevnt at jeg har gått å siklet på den heller så ble skikkelig overraska:) Den er dyr så 4stk venner gikk sammen om å spleise:)

Rareste: Er vel ingen som var spesielt rar, men den som var mest morsom var en tskjorte med gevir i gullpaljetter og og en rød nese:)

Anonymkode: ba89f...4f5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år har alle faktisk hørt på meg når jeg så vi ønsket oss forbruksvarer som kaffe, sjokolade, krydder og liknende fremfor rare pyntegjenstander som aldri blir brukt 🤗 beste gavene var uten tvil den lille haugen med nøstebarnklær både jeg og barna fikk 😍

Merkeligste er garantert fra en bekjent av familien. Vedkommende spør alltid hva vi ønsker oss til barna og hvilke størrelser. Jeg presiserer ALLTID størrelse barnet er i klær som skal brukes nå, og ca størrelse barnet vil være i til sommeren. Slik at vi ikke får vinterklær som passer i juli. Men denne personen gir ALLTID klær i 4 nummer større enn det som passer nå... så sakte som ungene være vokser vil det nok ta minst 2 år før de passer. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er nok et tegn på ønske om er aktivitet i sengehalmen antar jeg :lol::humpe:

 

Anonymkode: 49de8...e3c

det har vi hver dag 😉😉 

Kjenner jeg han rett er det fordi han unner meg dyrt undertøy 🤗

Anonymkode: c1d98...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...