Gå til innhold

Hva var beste og rareste gaven du fikk i dag, julen 2018?


Snabeltann

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Meadow skrev:

Sånn har jeg sett på bloggen til cbe, så det er nok "in". 

Bloggere har den julepynten de har betalt for å ha på treet. Produsent:  " Hei blogger; vi betaler deg 20 000 kr om du har vår julepynt på treet ditt, og hvis du legger ut to bilder av det."  Blogger:  Okidoki!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Peonjenta skrev:

Når 5 koster koster 70 kroner så er kvaliteten deretter. 

Det kostet nesten 200kr det jeg kjøpte, ikke 70kr :) 

Har kjøpt andre ting som også koster en dem, de har og hatt en god kvalitet. Men som jeg skrev så har og amazon tingen tilgjengelig.

Men har selvsagt og kjøpt en del av de der «gratis» betaler kun frakt, og de har en litt så som så kvalitet :) 

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: en vinflaske, trøffel, parfyme fra Ralp Lauren og et bilde nevøen min som var tatt hos fotograf 💖

Ting som ikke falt i smak: En sennepsgul kjole som var for stor og ikke særlig flatterende, gavepakke fra Cubus med dagkrem og kroppskrem i. (Den dagkremen gir meg bare kviser og kroppskremen gir null fukt) og en pynteape, med hår

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste: 30.000 kr

Rareste: Et plastskjelett, sånt man bruker på skoler og sånt. Det har jeg plassert i skapet. Kan ikke akkurat stå i stua heller. 

Anonymkode: 1b0ed...6e2

Haha, et sånt stort et? Rar ting å gi noen :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2018 den 3.20, SPOCA skrev:

Rareste: Julepynt formet som en lekesoldat. Veldig merkelig.

Der var ikke en fra Nøtteknekkeren da? Eller Den standhaftige Tinnsoldat? 

Anonymkode: 8d252...f4a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste var ullundertøy. Rareste var en boks leverpostei, liker ikke leverpostei.

Anonymkode: 7d413...db1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der var ikke en fra Nøtteknekkeren da? Eller Den standhaftige Tinnsoldat? 

Anonymkode: 8d252...f4a

Nei, det viste seg faktisk ikke å være julepynt sånn sett, men et lys (stearinlys). Uansett, ikke min stil, men men. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, smalls skrev:

Haha, et sånt stort et? Rar ting å gi noen :sprettoy:

Jepp! Rareste gaven jeg har fått. 

Anonymkode: 1b0ed...6e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste: robotstøvsuger, sengetøy og årskort til fornøyelsesparken rett ved oss (hele familien fikk). Var det som stod på ønskelista mi i år😊 

rareste: fikk vell ikke noen som var særlig rare, men fikk (som hvert år) pynteting som overhode ikke er min stil. Som ikke kan byttes... Den lokale bruktbutikken får noen nye varer litt utpå nyåret 🙈 

Anonymkode: 29b57...eda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt klisjé, men de beste gavene var innpakket fra barnehagen og gitt med stolte og sjenerte blikk. Sjarmerende kunst. :)

Rareste var tre forskjellige flasker juleøl. Jeg liker ikke øl, men mannen min ble glad, da! :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2018 den 0.01, TeamWP skrev:

Beste var bærejakke , rareste var nesenisse🤭

Bærejakke? Nesenisse? Hva er det?

Anonymkode: fd4db...b13

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bærejakke? Nesenisse? Hva er det?

Anonymkode: fd4db...b13

Jakke jeg kan bruke når jeg skal bære baby i sjal o.l. 😀

Nesenisse er sånn nissefigur med lua dratt så langt ned over øya at bare nesa vises🤭

Anonymkode: 9361f...adc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jakke jeg kan bruke når jeg skal bære baby i sjal o.l. 😀

Nesenisse er sånn nissefigur med lua dratt så langt ned over øya at bare nesa vises🤭

Anonymkode: 9361f...adc

Og det var meg,så nesevist av meg å trykke anonymknappen nå😋

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste: 30.000 kr

Rareste: Et plastskjelett, sånt man bruker på skoler og sånt. Det har jeg plassert i skapet. Kan ikke akkurat stå i stua heller. 

Anonymkode: 1b0ed...6e2

Hihi, så du har beviselig 'et skjelett i skapet' 😂 😂 Uutrooolig rar gave å gi til noen da... 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beste: et bilde fra en illustratør jeg har ønsket meg noe av i to år. Fikk fra mannen, han hadde valgt ut et jeg virkelig liker. 

Rareste :et tykt såpestykke med en gjennomtrengende, underlig lukt. Jeg er ikke veldig kresen på slike sett med dusjsåper/krem som mange beskriver at de er, så tåler mye og ulik lukt. Men det såpestykket hadde selv i innpakket tilstand en slik sterk lukt at jeg sniffet rundt i huset etter hva det kunne være lenge før gaveåpningen. Må lure det i søpla og si jeg har brukt opp såpa om en stund. Gaven var godt ment! 

Anonymkode: cca16...51f

Forsiktig nå... Hvis du sier at du har brukt opp såpa risikerer du å få en ny ved neste anledning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Peonjenta skrev:

Da ville jeg sluttet å gi gaver til flere hundre kroner i retur.  Gløggmiks er bare en fornærmelse å få i gave. 

Det var en litt fancy gløggmiks da, men skjønner bare ikke hvorfor de ikke gadd å slenge på typ 50 kr ekstra og kjøpe en flaske vin heller? 

Har vurdert å kutte ned på gavene, men da blir jeg bare sett på som en kjip og gjerrig person som ikke kjøper fine gaver til nevøer/nieser.

Anonymkode: 04424...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste tror jeg må ha vært et innrammet bilde av sønnen min med håndtrykk og dikt fra barnehagen. 

Det rareste var en pakke vi fikk i posten. Det var fisk (kjøkevare), som måtte kastes rett i søpla. 

Anonymkode: b26ed...46c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste: et maleri jeg ønsket meg.

Den rareste: et par mintgrønne hansker i fuskepels med museører på pelskanten. De hadde passet perfekt til Penelope i Criminal Minds:

Bilderesultat for criminal minds penelope

Det er bare det at stilen min er mer som agent AJ Cook i samme serie:

 Relatert bilde

:ler:👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...