AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #101 Skrevet 24. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør den det, altså? Poenget om at soyaproduksjon er skadelig både for miljøet og helsa består uansett. Anonymkode: bb6b0...010 https://www.framtiden.no/gronne-tips/spor-oss/bor-jeg-unnga-a-spise-soya.html Anonymkode: fc19d...972
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #102 Skrevet 24. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn til at kroppen din savner kjøttsmaken. Den prøver å fortelle deg at den trenger næring som finnes i kjøtt. Anonymkode: bb6b0...010 Dette er bare tull Anonymkode: fc19d...972
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2018 #103 Skrevet 24. desember 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får håpe TS oppdaterer oss om dette skjedde da. Om det var mye sure folk som jula ble totalt ruinert for... Anonymkode: 8dc19...30a Hei. Det ble veldig vellykka. Maten var bare helt nyydelig! Riktig nok var det onkel & tante som hadde med litt ribbe og pølser. Men, tro det eller ei; det ble knapt smakt på siden den veganske julematen var så god. Må innrømme at ikke alle var like positiv til å begynne med, muligens fordi jeg varslet så sent at det ble vegansk julemat i år. Anbefaler derfor alle å si fra i god tid hvis man tenker å gjøre som jeg gjorde 🙂 Takk til dere her på kk som anbefalte meg å si fra på forhånd. Nå skal vi kose oss med kaffe & cognac og plutselig er også denne julekvelden over 🙂 Håper alle har hatt en fin feiring 🙂 Anonymkode: 576f7...2b9 3
Tibbie Skrevet 24. desember 2018 #104 Skrevet 24. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn til at kroppen din savner kjøttsmaken. Den prøver å fortelle deg at den trenger næring som finnes i kjøtt. Anonymkode: bb6b0...010 Trenger den også næringen fra godteriet som jeg hadde sug etter da jeg sluttet med det? 4
Sirah Skrevet 25. desember 2018 #105 Skrevet 25. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Det ble veldig vellykka. Maten var bare helt nyydelig! Riktig nok var det onkel & tante som hadde med litt ribbe og pølser. Men, tro det eller ei; det ble knapt smakt på siden den veganske julematen var så god. Må innrømme at ikke alle var like positiv til å begynne med, muligens fordi jeg varslet så sent at det ble vegansk julemat i år. Anbefaler derfor alle å si fra i god tid hvis man tenker å gjøre som jeg gjorde 🙂 Takk til dere her på kk som anbefalte meg å si fra på forhånd. Nå skal vi kose oss med kaffe & cognac og plutselig er også denne julekvelden over 🙂 Håper alle har hatt en fin feiring 🙂 Anonymkode: 576f7...2b9 Så bra det ble vellykket TS God jul videre!
sommermor Skrevet 10. mai 2019 #106 Skrevet 10. mai 2019 Her hadde jeg blitt ganske skuffet hvis jeg ble servert nøttestek. Av den enkle grunn at jeg reagerer på nøtter blant annet. Men mye vegansk mat er veldig god. Men så bra at det ble vellykket da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå