Gå til innhold

Ikke venner og ikke kjærester. Hva er vi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det å sende snap gjør man jo til mange samtidig, som regel. Det er kanskje ikke egentlig kontakt... 

Var jeg deg hadde jeg ikke svart på den og heller ikke sendt noe før kanskje en fellessnap til han + noen andre i morgen utpå dagen..

 

Anonymkode: b347d...4df

Åh herregud. Klarer jeg det så skal jeg være god. Han sendte den sikkert til alle de damene på snap da han ikke skrev noe på bildet 

Anonymkode: b8922...b49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, O.G. skrev:

Enn om du begynner å date andre fyrer i tillegg

Du mener jeg skal date andre også? 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du mener jeg skal date andre også? 

Anonymkode: b8922...b49

Ja, og hvis han nevner noe om det så sier du bare noe sånt som at "du klarer jo ikke å definere hva vi er, så jeg sjekker bare ut mine muligheter her, og det er jo så mange kjekke menn som er reale til ei dame". Enten så vil han dumpe deg (aldri vært interessert) eller dere blir offentlig (var interessert, men litt vinglete) fordi han forstår at du sitter ikke der og venter på ham.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, Eplejuice123 skrev:

Du er blind. Han bruker deg. 

Bruker og bruker. Han sier til og med at hun ikke bør falle mer for ham. Synes han virker relativt ærlig på hva dette er, jeg. Det kan selvfølgelig sies enda mer rett ut, men til å være i en relasjon som dette synes jeg han er ganske ryddig og ærlig.

Og det er jo lov. Jeg er mann, men jeg har likevel ikke forstått at noen klarer å gå sånn halvveis inn i ting uten å være åpne for at det blir mer. Jeg har aldri innledet noen form for romantisk relasjon uten å ha en eller annen idé om at det i beste fall blir oss for to alltid. Som regel blir det jo ikke det, men jeg går aldri inn i noe med mindre ambisjoner enn det.

Men det er jo lov å gjøre nettopp det. Å bare si at "hey, jeg liker deg og alt det der, men ikke bind deg mer til meg enn du allerede har". Så har trådstarter all rett i verden til å bryte det av hvis hun ikke er komfortabel med det. Pr. nå er hun helt med - på hans premisser. Men det er nå av fri vilje. Særlig nå som hun har fått klar beskjed her om hva det er han legger opp til.

Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg brutt av hele greia. Jeg skjønner det kan være lettere sagt enn gjort, men om hun er som meg (selv om jeg da er mann) hadde jeg ikke hverken orket eller villet forholde meg til en som så klart flagger at dette er noe han egentlig har satt en slags utløpsdato på. For det er nå det han legger opp til. Og da velger du helt selv om du er med eller ei. Jeg hadde aldri i verden vært det.

Anonymkode: 424d3...ef7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åh herregud. Klarer jeg det så skal jeg være god. Han sendte den sikkert til alle de damene på snap da han ikke skrev noe på bildet 

Anonymkode: b8922...b49

 

Ja, har han vært singel lenge har han mange damer på snap. Dessverre. Tidligere elskerinner, damer, dater, venninner. Har opplevd det selv og det er litt vanskelig å akseptere. 

Men prøv å klare det! Du klarer det hvis du bestemmer deg for å legge mobilen et litt vanskelig sted og slå av lyden. Og så begynner du å gjøre ting som holder deg i aktivitet, som vasking, rydding, baking, se filmer etc. 

 

Anonymkode: b347d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...