Gå til innhold

Ikke venner og ikke kjærester. Hva er vi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger sånn hjelp til å tolke den vanskeligste mannen jeg noen gang har møtt. Vi har snakket av og på siden sommeren. Vi startet å møtes i slutten av oktober og har for to uker siden møttes vi 3 ganger på en uke og sist uke hadde vi sex.  Og denne uken har vi møttes 2 ganger uten å hatt sex. Vi kysser, holder hender, ler og har det veldig bra (syntes jeg) men han har sagt at han prater med flere men han møter bare meg. Han er også veldig sånn skal virke så kald men så plutselig er han verdens søteste.  Virker som han er sjukt redd for å binde seg eller er jeg bare sykt blind?? Pluss han er sånn som spør hvor mye liker du meg osv og sier at jeg ikke må falle mer. Men nå har jeg jo falt. Så hva burde jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å dra fra han engang til utenom å vite fordi jeg vil ikke bli såra 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som klassisk FF opplegg, han er attpåtil ærlig om det. 

Anonymkode: d0e84...d55

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo bare hatt sex engang. Møttes to ganger denne uka. Så hvis jeg skal forklare eller spørre han rett ut hvordan skal jeg gjøre det da. Siden jeg har falt for han 

 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres nesten ut som har møtt samme mann som meg. 

Han er akkurat sånn og for å si det sånn er rådet: hold deg så langt unna du bare kan! 

Når han gir deg beskjed om å ikke falle for han så mener han det.

jeg falt for han og her sitter jeg 1.5 år etter første gang jeg møtte han og han er fortsatt ikke klar for et forhold. 

Jeg har forresten kuttet han ut fra livet mitt,men han fortsetter å ta kontakt i ny å ned uten at jeg svarer han.

 

 

Anonymkode: 42e30...f23

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løp, han et emosjonelt utilgjengelig. Ta han på ordet når han sier at du ikke må falle mer, han vil du skal bli forelsket, mem han tenker ikke å følge det opp eller ta vare på det, han vil bare ha bekreftelsen at han fikk deg, så løper han videre. Avslutt dette!

Anonymkode: ece0f...61a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å prøve tolke hva menn mener. For det første er de utrolig enkle, what you see is what you get. De overkompliserer ikke alt slik vi kvinner gjør.

Og slutt å vær så jævla usikker som person at du må spørre KG. Er du stor nok pike til å ha sex, så bør du være voksen nok til å spørre personen du har sex med. Geez.

Anonymkode: 182ce...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa tidligere til alle jeg datet at de ikke måtte bli forelsket i meg. Viste seg at dette bunna i tilknytningsproblemer og at jeg opplevde at jeg ikke kunne bli forelska selv. Hadde aldri noen intensjon om å bli sammen med noen av de, fordi jeg hadde ingen tro på at det kunne gå, pga meg. 

Anbefaler deg å trekke deg unna.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok «på leiting» dessverre. Trekk deg litt unna og se ting litt ann, for er han oppriktig interressert vil han garantert vise deg det. 

Anonymkode: 25f1b...42a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne mannen fra Stavanger..? Dette høres skremmende likt ut en jeg treffer.

Anonymkode: e3b39...f0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er denne mannen fra Stavanger..? Dette høres skremmende likt ut en jeg treffer.

Anonymkode: e3b39...f0a

Høres ut som mange av eksene mine og, slike emosjonelt utilgjengelige folk følger samme oppskrifta.

Anonymkode: ece0f...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han er jo 28 år gammel? Hvordan kan man være sånn da? Og hvorfor gidder han å møte meg uten å ha sex. Da skal ikke jeg ta kontakt iallfall.. Og prøve å bli mindre keen 

 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løp, han et emosjonelt utilgjengelig. Ta han på ordet når han sier at du ikke må falle mer, han vil du skal bli forelsket, mem han tenker ikke å følge det opp eller ta vare på det, han vil bare ha bekreftelsen at han fikk deg, så løper han videre. Avslutt dette!

Anonymkode: ece0f...61a

Men hvordan kan folk være sånn??? Det må jo være en måte å ødelegge dem som er sånn. Helt forkastelig, forstår hvis man er tidlig 20 årene,men som en 28 åring burde han vel være litt ordentlig? 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, AnonymBruker said:

Men han er jo 28 år gammel? Hvordan kan man være sånn da? Og hvorfor gidder han å møte meg uten å ha sex. Da skal ikke jeg ta kontakt iallfall.. Og prøve å bli mindre keen 

 

Anonymkode: b8922...b49

Menn i 40-50 årene er sånn... Hvorfor han gidder å møte deg uten å ha sex? Tidsfordriv, tenker jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsfordriv? Når han nesten ikke har noe tid. Han kommer til meg med engang hvis han har tid.spiser ute på restaurant med meg. Vi snakker i telefonen, snap chat og sms. Jeg skjønner ingenting jeg, er vel bare jeg som ikke har vært på dating fronten på en god stund. Men noen må  jo klare å få disse gutta? 😂

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, frubaluba skrev:

Menn i 40-50 årene er sånn... Hvorfor han gidder å møte deg uten å ha sex? Tidsfordriv, tenker jeg. 

Tidsfordriv? Når han nesten ikke har noe tid. Han kommer til meg med engang hvis han har tid.spiser ute på restaurant med meg. Vi snakker i telefonen, snap chat og sms. Jeg skjønner ingenting jeg, er vel bare jeg som ikke har vært på dating fronten på en god stund. Men noen må  jo klare å få disse gutta? 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra eget ståsted, han holder døren åpen med deg. Han liker deg litt, men ikke godt nok. Han kommer til å dumpe deg så snart han finner en annen. Han har advart deg. Tips: uansett hva en mann sier i starten av et forhold, ta han på ordet. " ikke klar for forhold, du må date andre, usikker på hva jeg vil, sexavhengig, vil ikke gifte meg, jeg er en player, jeg er ikke bra nok for deg, skal ha en dame fra hjembyen, kommer til å flytte"

Det betyr nettopp det de sier og da behøves det ingen tolkning eller analyse

Anonymkode: 32961...456

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker deg.. og jeg er ikke sikker på om det "bare" er for sex heller. Men... klart ha i mente at han snakker med andre..  og han KAN få lyst å treffe noen av de. Når han sier at du ikke må falle mer, så hadde jeg tatt det opp med han direkte. Spør han hva han tenker veien går. Når dere har vært såpass mye sammen så går det fint å spørre om det.

Og om han BARE er ute etter flørt, så er det greitt det, så lenge en er ærlig om det. Men du må kjenne hva som er greitt for deg.

Uansett menn kan også bli forelsket.

Anonymkode: b734e...e6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det samme som deg! Jeg skjønner ingenting.

Vi har ikke hatt sex enda da, men han sier at han kun skriver og møter meg. 

Anonymkode: 82b49...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...