Gå til innhold

Ikke venner og ikke kjærester. Hva er vi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Føler det samme som deg! Jeg skjønner ingenting.

Vi har ikke hatt sex enda da, men han sier at han kun skriver og møter meg. 

Anonymkode: 82b49...24a

Forferdelig at det kan være sånn. Nå har ikke jeg sendt noe til han så skal jeg sjekke hvor lang tid det tar før han tar kontakt og spør om vi skal møtes igjen. 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig at det kan være sånn. Nå har ikke jeg sendt noe til han så skal jeg sjekke hvor lang tid det tar før han tar kontakt og spør om vi skal møtes igjen. 

Anonymkode: b8922...b49

Ja! Alt ved han tyder egentlig på at han er interessert, men denne usikkerheten kommer snikende.

»min» tar kontakt hver dag da, men føler vi står på stedet hvil. Vi har ikke møttes så lenge så får vel bare vente litt til.

Anonymkode: 82b49...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja! Alt ved han tyder egentlig på at han er interessert, men denne usikkerheten kommer snikende.

»min» tar kontakt hver dag da, men føler vi står på stedet hvil. Vi har ikke møttes så lenge så får vel bare vente litt til.

Anonymkode: 82b49...24a

Okei. Han jeg snakker med jobber veldig mye over alt. Men jeg skal prøve å klare å ikke ta kontakt nå. Jeg spurte han igår om vi skulle møtes igår for å spise og det gjorde vi. Så da får han ta neste steg. Bare sykt vanskelig 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tidsfordriv? Når han nesten ikke har noe tid. Han kommer til meg med engang hvis han har tid.spiser ute på restaurant med meg. Vi snakker i telefonen, snap chat og sms. Jeg skjønner ingenting jeg, er vel bare jeg som ikke har vært på dating fronten på en god stund. Men noen må  jo klare å få disse gutta? 😂

Anonymkode: b8922...b49

Hvorfor ikke bare åpne ørene å ta inn det han sier, i stedet for å drive tolke ting fritt til noe DU syns er behagelig og lage han til et helt annet og bedre menneske enn han faktisk er: han sier at han kommuniserer med flere damer og han advarer deg direkte om at du ikke må falle for han fordi han ikke vil ha deg på den måten. Bare gi en lang dag i han: han er bare et rasshøl som legger inn litt sex og selskap når det passer han. Det kommer ingenting bra ut av dette for din del. Han har ingen planer om å bli din fremtidige kjæreste, selv om det er det du desperat leter etter tegn på. De tegnene er kun i ditt eget hode. Han forteller deg det motsatte i klare ordelag. 

Anonymkode: 988fd...b06

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk generelt er tilbakestående. 

Dersom man lurer på hva en person tenker, føler, mener osv... SÅ SPØR MAN DEN PERSONEN. INGEN ANDRE KAN VITE HVA DE TENKER. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så hva burde jeg gjøre? 

 

Anonymkode: b8922...b49

Slutte å treffe  han såklart. Hn bruker deg bare og kommer ikke til å få følelser for deg. I tillegg er han "utro" (mot dine følelser) og snakker med og garantert også har sex med fler han bare tør ikke si det. Dette er dømt til å såre deg så hardt om du ikke kutter det ut 

Anonymkode: d989e...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han liker deg.. og jeg er ikke sikker på om det "bare" er for sex heller. Men... klart ha i mente at han snakker med andre..  og han KAN få lyst å treffe noen av de. Når han sier at du ikke må falle mer, så hadde jeg tatt det opp med han direkte. Spør han hva han tenker veien går. Når dere har vært såpass mye sammen så går det fint å spørre om det.

Og om han BARE er ute etter flørt, så er det greitt det, så lenge en er ærlig om det. Men du må kjenne hva som er greitt for deg.

Uansett menn kan også bli forelsket.

Anonymkode: b734e...e6b

Han sier at hun ikke må  falle for han. Han liker hun ikke følelsesmessig nei det er helt åpenbart. Han liker selskapet men thats it 

Anonymkode: d989e...d01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han er på leiting etter et forhold, men har ville ikke knytte seg til deg for å se om han kan "finne noe bedre". Du blir på en måte bare hans reserveløsning om han ikke skulle få seg noe mer, og du blir på en måte en "confidence-boost" for han i samme sleng. 

Mitt råd er at du ikke bruker mer tid på han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trenger sånn hjelp til å tolke den vanskeligste mannen jeg noen gang har møtt. Vi har snakket av og på siden sommeren. Vi startet å møtes i slutten av oktober og har for to uker siden møttes vi 3 ganger på en uke og sist uke hadde vi sex.  Og denne uken har vi møttes 2 ganger uten å hatt sex. Vi kysser, holder hender, ler og har det veldig bra (syntes jeg) men han har sagt at han prater med flere men han møter bare meg. Han er også veldig sånn skal virke så kald men så plutselig er han verdens søteste.  Virker som han er sjukt redd for å binde seg eller er jeg bare sykt blind?? Pluss han er sånn som spør hvor mye liker du meg osv og sier at jeg ikke må falle mer. Men nå har jeg jo falt. Så hva burde jeg gjøre? Tror ikke jeg klarer å dra fra han engang til utenom å vite fordi jeg vil ikke bli såra 

Anonymkode: b8922...b49

Du er i en situasjon hvor du blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, KanskjeIkke skrev:

Jeg tror at han er på leiting etter et forhold, men har ville ikke knytte seg til deg for å se om han kan "finne noe bedre". Du blir på en måte bare hans reserveløsning om han ikke skulle få seg noe mer, og du blir på en måte en "confidence-boost" for han i samme sleng. 

Mitt råd er at du ikke bruker mer tid på han.

Okei. Jeg har ikke sendt noe til han iallefall så da hvis han vil så må han ta kontakt nå. 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i et sånt forhold. Vi har holdt på lenge (i flere måneder) og både treffes for og uten sex. Det er mest jeg som spør om å treffes, men han vil gjerne. Har oppdaget at han fremdeles er på Tinder, og han har innrømmet at han ikke har logget seg ut. Alt forteller meg at dette ikke er et skikkelig forhold, og jeg går og tolker og håper at han egentlig vil være sammen med meg.

Skjønner ikke at jeg ikke kan være mer bestemt og holde avstand! Er oppgitt over meg selv, men blir svak gang på gang og tar kontakt med han. Han tar også kontakt med meg. Jeg antar at han liker selskapet med meg, og at han liker kontakten vi har hver dag.

TS:

Det lønner seg å holde avstand, prøve å gå videre. Det er følelsesmessig brutalt å jakte en mann som ikke vil ha hele deg, og som ikke vil være i et forpliktende forhold.

Anonymkode: b347d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er også i et sånt forhold. Vi har holdt på lenge (i flere måneder) og både treffes for og uten sex. Det er mest jeg som spør om å treffes, men han vil gjerne. Har oppdaget at han fremdeles er på Tinder, og han har innrømmet at han ikke har logget seg ut. Alt forteller meg at dette ikke er et skikkelig forhold, og jeg går og tolker og håper at han egentlig vil være sammen med meg.

Skjønner ikke at jeg ikke kan være mer bestemt og holde avstand! Er oppgitt over meg selv, men blir svak gang på gang og tar kontakt med han. Han tar også kontakt med meg. Jeg antar at han liker selskapet med meg, og at han liker kontakten vi har hver dag.

TS:

Det lønner seg å holde avstand, prøve å gå videre. Det er følelsesmessig brutalt å jakte en mann som ikke vil ha hele deg, og som ikke vil være i et forpliktende forhold.

Anonymkode: b347d...4df

Ja det gjør jeg nå. Har ikke snakket med han idag. Så nå venter jeg til han sender meg melding. Nå har jeg klart meg siden igår kveld da jeg snakket med han sist. Så klarer litt nå uansett om det er helt jævlig 😂 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det gjør jeg nå. Har ikke snakket med han idag. Så nå venter jeg til han sender meg melding. Nå har jeg klart meg siden igår kveld da jeg snakket med han sist. Så klarer litt nå uansett om det er helt jævlig 😂 

Anonymkode: b8922...b49

 

Det er hyggelig med kontakt hver dag, med litt flørting og gode ord... Hvis man er fornøyd med det er det jo en form for kontakt. Men for meg har det blitt sånn at jeg ønsker mer enn all tekstingen frem og tilbake. Og her er det vanskelig å få til å treffes. Dette er nok fordi han ikke ser på meg som kjæreste men som venn, og voksne trenger jo ikke se vennene sine hver dag/uke.

Jeg har tenkt mange ganger at jeg må gå videre, kutte kontakten, begynne å date andre. 

Det du (og jeg) bør gjøre er å logge inn på Tinder og Sukker og avtale date med en annen mann. Det er en aktiv handling som kanskje vil hjelpe oss til å gå videre følelsesmessig, i stedet for å henge igjen i den som ikke vil ha oss.....

 

 

Anonymkode: b347d...4df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Det er hyggelig med kontakt hver dag, med litt flørting og gode ord... Hvis man er fornøyd med det er det jo en form for kontakt. Men for meg har det blitt sånn at jeg ønsker mer enn all tekstingen frem og tilbake. Og her er det vanskelig å få til å treffes. Dette er nok fordi han ikke ser på meg som kjæreste men som venn, og voksne trenger jo ikke se vennene sine hver dag/uke.

Jeg har tenkt mange ganger at jeg må gå videre, kutte kontakten, begynne å date andre. 

Det du (og jeg) bør gjøre er å logge inn på Tinder og Sukker og avtale date med en annen mann. Det er en aktiv handling som kanskje vil hjelpe oss til å gå videre følelsesmessig, i stedet for å henge igjen i den som ikke vil ha oss.....

 

 

Anonymkode: b347d...4df

Vi har sett hverandre to ganger denne uken. Så han igår kveld...Men har ikke sendt noe til han, men jeg tenker sånn at vi har snakka sammen  everyday i 3-4 uker. Så veldig snålt.  Ja egentlig, vel det som er best. Jeg blir bare så frustrert.  

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har sett hverandre to ganger denne uken. Så han igår kveld...Men har ikke sendt noe til han, men jeg tenker sånn at vi har snakka sammen  everyday i 3-4 uker. Så veldig snålt.  Ja egentlig, vel det som er best. Jeg blir bare så frustrert.  

Anonymkode: b8922...b49

 

Hvor lenge har du kjent han og møtt han?

 

Anonymkode: b347d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Hvor lenge har du kjent han og møtt han?

 

Anonymkode: b347d...4df

Siden sommer men møttes nå for 4 uker siden ca første gang.  Siden jeg hadde gått ut av et forhold i sommer osv osv 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden sommer men møttes nå for 4 uker siden ca første gang.  Siden jeg hadde gått ut av et forhold i sommer osv osv 

Anonymkode: b8922...b49

 

Da har dere kjent hverandre veldig kort tid. Kan være lurt av deg å ikke stresse dette, hvis du orker å leve i uvissheten.

Jeg har holdt på mye lenger med min, og fremdeles er vi ikke kjærester. Ser jo nå at jeg må innstille meg på at det er venner vi er men ikke lett når jeg har fått følelser og håpet på at vi skal være mer enn kjærester.

 

Anonymkode: b347d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 

Da har dere kjent hverandre veldig kort tid. Kan være lurt av deg å ikke stresse dette, hvis du orker å leve i uvissheten.

Jeg har holdt på mye lenger med min, og fremdeles er vi ikke kjærester. Ser jo nå at jeg må innstille meg på at det er venner vi er men ikke lett når jeg har fått følelser og håpet på at vi skal være mer enn kjærester.

 

Anonymkode: b347d...4df

Ja.. Han sendte snap nå men skrev ikke noe 

Anonymkode: b8922...b49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Han sendte snap nå men skrev ikke noe 

Anonymkode: b8922...b49

 

Det å sende snap gjør man jo til mange samtidig, som regel. Det er kanskje ikke egentlig kontakt... 

Var jeg deg hadde jeg ikke svart på den og heller ikke sendt noe før kanskje en fellessnap til han + noen andre i morgen utpå dagen..

 

Anonymkode: b347d...4df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er du en av flere som han er med. Ergo er ingen av dere noe han anser som kjærestemateriale, dere er alle tidsfordriv fram til han finner noe bedre. 

Du får be om en avklaring. 

Anonymkode: 18ee0...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...