Gå til innhold

Føler at jeg går glipp av livet mens skjønnheten falmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hæh? Er du 66? Har trodd du var rundt 30 slik du skriver 😮

Anonymkode: c599e...d6b

Jeg er 25. Eller er jeg 55? Who knows.

Endret av Arcturus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, Arcturus skrev:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

En liten korreksjon. Du er av de heldige. Menn er på sitt beste i 20-årene generelt. Menn etter 35 er ofte uten hår, gusten hud, slapt ansikt, falmede tenner, litt mage, store porer, ringer under øynene også får noen en ekkel lukt, hår på rygg. Har datet noen få på 35 og oppover, og det er ikke mye som tiltrekker meg. Savner det med 20-årene, at alle var freshere og mer apetittlig. 

Det er individuelle forskjeller også da, selvsagt.

Anonymkode: 99cc0...34a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En liten korreksjon. Du er av de heldige. Menn er på sitt beste i 20-årene generelt. Menn etter 35 er ofte uten hår, gusten hud, slapt ansikt, falmede tenner, litt mage, store porer, ringer under øynene også får noen en ekkel lukt, hår på rygg. Har datet noen få på 35 og oppover, og det er ikke mye som tiltrekker meg. Savner det med 20-årene, at alle var freshere og mer apetittlig. 

Det er individuelle forskjeller også da, selvsagt.

Anonymkode: 99cc0...34a

Gode poenger der. Jeg tror jeg skal moderere meg betraktelig. Kvinner er, etter min mening, generelt mer appetittelige enn menn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...