Gå til innhold

Føler at jeg går glipp av livet mens skjønnheten falmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Arcturus skrev:

Du har ikke begynt på livet engang. Du er jo knapt ferdig med russetiden. For fem år siden gikk du på ungdomskolen! For to år siden kunne du stemme og ta lappen! Du er fortsatt ikke gammel nok til å komme inn på de fleste utesteder. Du er ei pur ung fole.

Trust me, du er ikke 100 år verken her eller der. Det du trenger er å være ungdom så lenge du kan. Ikke voks opp før du må. Hele resten av livet er å være voksen. Gi deg selv litt slack. 

Takk for fine ord. Er omtrent som om jeg kommer til å dø av alderdom hvert sekund i mitt hode. Men du har nok rett. Det du sier er jo sant. Er bare det at hele livet er kastet bort på ingenting. Men får ikke gått tilbake i tid heller. 

Anonymkode: c9225...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Arcturus said:

Jeg tuller. Jeg er i 30-åra.

Så hva er poenget med å skrive at du er 66?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er poenget med å skrive at du er 66?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

Bare for å plage deg(:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var over middels pen som ung. 

Singel til jeg var 39 år og 10 måneder. Så ja, utseendet var definitivt på hell. Likevel holdt det til å finne meg verdens beste mann! 

Jeg falmer. Men det er ikke så viktig lenger. Jeg har en flott mann, og livet er bra - selv om jeg har passert de første 50. 

 

Anonymkode: 6c4bf...c8c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Arcturus said:

Bare for å plage deg(:

Fordi jeg skrev "hunken" i slutten av setningen?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Arcturus said:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

Er man vakker som 30 er man som regel vakker etter 35 og, uten noen drastiske endringer. Forskjellig når kvinner peaker også, ikke bare menn. Noen jenter er utrolig vakre som tenåringer og har forfalt allerede ved 25, og andre blir ikke pene før 25 og da holder de seg naturligvis pene mye lengre. 

Anonymkode: fca3c...eef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thestranger
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor gamle er dere? Jeg "peaker" vel nå, men det som også gir meg litt panikk. Blir aldri så bra igjen, liksom!? Og ingen kommer til å se eller huske eller vite det. Føles nesten vondt. Vet jo jeg kan få type hvis jeg vil, men vet ikke om det er noe vits

Anonymkode: c9225...409

Jeg er i trettiårene og føler at jeg ikke får ta en del i livet, bare fordi jeg ikke er verdt å satse på. Har ikke noe i mot å være alene, men hadde vært fint med selskap. Skal ikke klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at følelsene her er reelle for dem som har dem, men altså... hvorfor ikke gå ut og finne en partner da? Den som intet våger, intet vinner! Hva venter du på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Skriblerinna skrev:

Jeg skjønner at følelsene her er reelle for dem som har dem, men altså... hvorfor ikke gå ut og finne en partner da? Den som intet våger, intet vinner! Hva venter du på? 

Det er jo ikke bare å gå ut og finne seg en partner. Noen har ikke jobb der de kan bli kjent med folk og ikke alle kan bli kjent med noen gjennom venner. Det er ikke like lett for alle å bli kjent med noen selv om man prøver. :)

Anonymkode: 707e7...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke bare å gå ut og finne seg en partner. Noen har ikke jobb der de kan bli kjent med folk og ikke alle kan bli kjent med noen gjennom venner. Det er ikke like lett for alle å bli kjent med noen selv om man prøver. :)

Anonymkode: 707e7...48d

Neida, jeg vet jo det egentlig. Men hvis man går ut og er sosial i ulike sammenhenger, så klarer jeg ikke helt å forstå at det skal være så vanskelig? Kanskje jeg selv bare har vært heldig, for jeg har alltid bare møtt noen tilfeldig som det har oppstått noe med. 

Men dere som har det slik det skrives om her, har dere prøvd datingapper og -sider også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skriblerinna skrev:

Neida, jeg vet jo det egentlig. Men hvis man går ut og er sosial i ulike sammenhenger, så klarer jeg ikke helt å forstå at det skal være så vanskelig? Kanskje jeg selv bare har vært heldig, for jeg har alltid bare møtt noen tilfeldig som det har oppstått noe med. 

Men dere som har det slik det skrives om her, har dere prøvd datingapper og -sider også? 

Noen er jo beskjedne og sliter med det sosiale selv om det ikke har med diagnoser å gjøre. Noen kan f.eks. svette bare tanken på small talk. Så å finne kjærligheten og noen som passer er ikke lett. Noen har lettere å få kontakt og kjemi med noen enn andre.

Anonymkode: 707e7...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen er jo beskjedne og sliter med det sosiale selv om det ikke har med diagnoser å gjøre. Noen kan f.eks. svette bare tanken på small talk. Så å finne kjærligheten og noen som passer er ikke lett. Noen har lettere å få kontakt og kjemi med noen enn andre.

Anonymkode: 707e7...48d

Du har selvfølgelig rett! Det må være kjipt å ha det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunnet finne meg en partner hadde jeg jo gjort det. Så enkelt er det ikke, med mindre man tar det første og beste. Du vet, disse gamle, sleske, klåfingra menna som står håpefult og speider ved nattbussen kl fire om natta.

Anonymkode: f5590...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Arcturus skrev:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Nåja, det der er en sannhet med store modifikasjoner. Samfunnet har lenge vært opptatt av å fortelle kvinnen hvor uinteressant og lite attråverdig hun blir med modenhet, og Hollywood har lurt mannen til å tro at han selv blir en lekker "silver fox". Newsflash: ytterst få menn er George Clooney. De aller fleste menn på 40+ er tynnere i håret, slappere i huden og har mer midjefett enn de hadde som 30-åringer. De ser ikke bedre ut.

Som resultat står mange middelaldrende kvinner i skyggene og tror de er for gamle for kjærlighet, mens sleske middelaldrende menn svinger seg på julebord og prøver seg på yngre kollegaer, som de tror de har sjans på. Alle unge kvinner vet hva jeg snakker om. :ler: 

Anonymkode: 00dfd...c7f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 31. For rar for kjærlighet.

Anonymkode: f5590...431

Min kjære er ung.Yngre enn meg. 2 måneder yngre. Vi er over 50. Hun var selvfølgelig yngre som yngre, men er fortsatt yngre enn meg. For alltid.

Sammenlignet med en gutt på 18 er du ikke ung lenger, men du har aldri vært ung sett fra 13 år yngre perspektiv. 

Sammenlignet med enn mann som er litt eldre enn deg, så vil du alltid være litt yngre. Slik har det alltid vært, og slik kommer det til å bli.

Apropos for rar for kjærlighet. Jeg tviler på om du slår meg. Jeg er ganske så spesiell, men kjærligheten den har jeg allikevel fått :)

 

Endret av I Grosny
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Arcturus skrev:

Du har ikke begynt på livet engang. Du er jo knapt ferdig med russetiden. For fem år siden gikk du på ungdomskolen! For to år siden kunne du stemme og ta lappen! Du er fortsatt ikke gammel nok til å komme inn på de fleste utesteder. Du er ei pur ung fole.

Trust me, du er ikke 100 år verken her eller der. Det du trenger er å være ungdom så lenge du kan. Ikke voks opp før du må. Hele resten av livet er å være voksen. Gi deg selv litt slack. 

Ikke la deg lure til at du har allverdens tid å sløse ts. Én dag, nærmere enn du aner, kommer du til å sitte og ha akkurat de samme følelsene, men da i en alder der "alle tog er gått". Det er et sunnhetstegn at du kjenner på denne angsten og desperasjonen nå i en alder av 20. Bruk det som motivasjon til å finne mannen din! Han som forguder deg og ungdommen din, og kommer til å se på deg hengivent med sine wife goggles resten av livet deres.

Anonymkode: b9d7f...cc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 timer siden, Arcturus skrev:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

Mulig det er bare jeg som ikke skjønte ironien i dette innlegget. Menn eldes og de eldes ikke pent i det heletatt. Jeg er 37 år og er helt sjokkert over hvor dårlig stelt det er med menn etter fylte 35. Det er MYE dårlig tannstell, store mager og skallethet der ute. Og menn på 40-50år tror jo seriøst at de skal få damer som er 15 år yngre... Det stor ikke bra til. 

TS, innse at menn ikke er de dypeste tenkerne og skaffe deg heller en overfladisk kjæreste dersom du absolutt må ha mann. Så kan du i det minste nyte ungdommen hans, de blir nemlig ikke bedre med årene. 

Anonymkode: 50353...cc9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Arcturus skrev:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

Har du sett hvor mange bra kvinner som holder seg i form det egentlig er? I Oslo florerer det av dem så etter mitt syn så stemmer ikke det du skriver så veldig bra.

 

Anonymkode: d4875...51b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Arcturus skrev:

66, sexy. 

Hæh? Er du 66? Har trodd du var rundt 30 slik du skriver 😮

Anonymkode: c599e...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har det å si om ei 35 år gammel kjærring holder seg i bra form? Hun vil aldri være på nivå med en 20-åring. Dette sier jeg som snart 35-årig kjærring selv. TS har allverdens bedre muligheter til å skape seg et godt liv nå. Ikke vente 15 år.

Anonymkode: b9d7f...cc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...