Gå til innhold

Føler at jeg går glipp av livet mens skjønnheten falmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av diverse grunner har jeg vært singel hele livet, hovedsakelig pga jeg aldri har fattet stor interesse for noen som har vært aktuelle, men også pga mine egne problemer. Det har ikke vært en prioritet.

I blant kan jeg synes at jeg er utrolig vakker, se på meg selv og få helt panikk, tenke at ingen andre vet det og at ingen andre merker eller bryr seg om det, hele livet mitt går forbi og ingen vet hvordan jeg ser ut helt naken, eller vet egentlig 100% hvem jeg er.. Da blir jeg fylt med en utrolig ubehagelig følelse. Bare er en ubetydelig, usynlig ting her i verden. Kjenner noen andre på dette? I blant skulle jeg ønske at noen visste alt om meg, og kjente til hver minste del. Annet enn bare meg selv.

Anonymkode: c9225...409

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest thestranger

Har det samme som deg. Har vært singel hele livet, har komplekser angående mitt eget utseende, og føler jeg ikke er "elskverdig". Skulle ønske jeg også hadde noen å betro meg til og som brydde om meg og omvendt, men det er så vanskelig å finne den type connection ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Har hatt én kjæreste, men det var så overfladisk. Liker ikke å bli eldre, har alltid følt meg stygg, og nå går det jo bare nedover...

Anonymkode: f5590...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, thestranger skrev:

Har det samme som deg. Har vært singel hele livet, har komplekser angående mitt eget utseende, og føler jeg ikke er "elskverdig". Skulle ønske jeg også hadde noen å betro meg til og som brydde om meg og omvendt, men det er så vanskelig å finne den type connection ...

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg også. Har hatt én kjæreste, men det var så overfladisk. Liker ikke å bli eldre, har alltid følt meg stygg, og nå går det jo bare nedover...

Anonymkode: f5590...431

Hvor gamle er dere? Jeg "peaker" vel nå, men det som også gir meg litt panikk. Blir aldri så bra igjen, liksom!? Og ingen kommer til å se eller huske eller vite det. Føles nesten vondt. Vet jo jeg kan få type hvis jeg vil, men vet ikke om det er noe vits

Anonymkode: c9225...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vet jo jeg kan få type hvis jeg vil, men vet ikke om det er noe vits

Hvorfor tenker du at det ikke er noen vits?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvor gamle er dere? Jeg "peaker" vel nå, men det som også gir meg litt panikk. Blir aldri så bra igjen, liksom!? Og ingen kommer til å se eller huske eller vite det. Føles nesten vondt. Vet jo jeg kan få type hvis jeg vil, men vet ikke om det er noe vits

Anonymkode: c9225...409

Jeg er 31. For rar for kjærlighet.

Anonymkode: f5590...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Arcturus said:

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Hvor gammel er du nå da, hunken?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det helt likt som deg. Ikke nødvendigvis bare aldringen utseendemessig, men helsen, og hva som forventes i din alder. 
Jeg nærmer meg 30, og da skal man liksom være i gang med barn og ha blitt kjedelig, mens jeg fremdeles oppfører meg som en tenåring, nesten isf. orker ikke tanken på et kjedelig og "foruftig" liv. "Alle" rundt meg har slått seg til ro der de kom fra og blitt "kjedelige", mens jeg vil finne kjæreste i utlandet, helst Tyrkia. jeg skal til Italia og jobbe neste år 😛 
Vektøkning er jeg ikke redd for da jeg kommer inn i samme klær jeg gjorde som 16 åring. jeg er den eneste i både slekta og blandt mine medskolevenninner som har holdt på tenåringsformen. 

Anonymkode: 09676...29d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tenker du at det ikke er noen vits?

Anonymkode: 8e0cd...3fc

Hvis jeg lar meg selv bli glad i noen er jeg redd for at jeg kommer til å bli skremmende avhengig av denne personen. Og da blir det så vanskelig å leve uten. Dessuten er det slik med sex og nærhet at det ikke blir lettere å leve uten om man venner seg til å ha det.

4 minutter siden, Arcturus skrev:

Damer går fort nedover etter 35, med enkelte hederlige unntak. Litt er livsstil, mye er bare genetikk og tidens tann. Kvinnens skjønnhet er også sånn satt sammen at den er sårbar for rynker og fall. 

Menn derimot... Jeg satt bokstavelig talt akkurat og kikket gjennom fotoalbum fra ti år siden og frem til nå. Jeg har aldri sett bedre ut enn idag, og det bedrer seg for hvert år. Verden er urettferdig. 

Tilbake til topic; du må få deg kjæreste. Du må ikke leve i en boble. Hvorfor er du så skråsikker på at ingen er verdt din interesse? Er du så perfekt? Tvilsomt. Du må bare velge noen og starte ett sted. Det er lov å prøvekjøre bilen. Selv et ekteskap varer ofte ikke evig. Kom deg ut i livet. Hva venter du på? 

Jeg er 20... Så er jo egentlig ung. Men dette skal jo være de beste årene i livet mitt. Jeg lever absolutt i en boble. Jeg mener overhodet ikke at jeg er perfekt, og alt er jo individuelt når det gjelder hva man liker. Men noen sjeldne ganger, slik som i dag, tar jeg meg tid til å virkelig se på meg selv, og da blir jeg litt slått av hvor vakker jeg egentlig er i mine øyne, og så skulle jeg ønske jeg hadde noen andre som så alle sidene ved meg, og som visste alt mulig om meg. Som på en måte brydde seg på en helt annen måte. Og som kunne hjelpe meg i hverdagen og støtte meg. Men jeg kan ikke være noens veldedighetssak, og jeg tror jeg er veldig sær 

 

Anonymkode: c9225...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det helt likt som deg. Ikke nødvendigvis bare aldringen utseendemessig, men helsen, og hva som forventes i din alder. 
Jeg nærmer meg 30, og da skal man liksom være i gang med barn og ha blitt kjedelig, mens jeg fremdeles oppfører meg som en tenåring, nesten isf. orker ikke tanken på et kjedelig og "foruftig" liv. "Alle" rundt meg har slått seg til ro der de kom fra og blitt "kjedelige", mens jeg vil finne kjæreste i utlandet, helst Tyrkia. jeg skal til Italia og jobbe neste år 😛 
Vektøkning er jeg ikke redd for da jeg kommer inn i samme klær jeg gjorde som 16 åring. jeg er den eneste i både slekta og blandt mine medskolevenninner som har holdt på tenåringsformen. 

Anonymkode: 09676...29d

Jeg er ikke helt der enda, bare får en slik panikk av at jeg kaster bort alle årene som jeg egentlig skal se tilbake på når jeg blir gammel. Har liksom vært så isolert og alene hele barndommen og ungdommen hittil. Men jeg ser utrolig godt hva du mener. Håper det ordner seg for deg :)

Anonymkode: c9225...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg lar meg selv bli glad i noen er jeg redd for at jeg kommer til å bli skremmende avhengig av denne personen. Og da blir det så vanskelig å leve uten. Dessuten er det slik med sex og nærhet at det ikke blir lettere å leve uten om man venner seg til å ha det.

Jeg er 20... Så er jo egentlig ung. Men dette skal jo være de beste årene i livet mitt. Jeg lever absolutt i en boble. Jeg mener overhodet ikke at jeg er perfekt, og alt er jo individuelt når det gjelder hva man liker. Men noen sjeldne ganger, slik som i dag, tar jeg meg tid til å virkelig se på meg selv, og da blir jeg litt slått av hvor vakker jeg egentlig er i mine øyne, og så skulle jeg ønske jeg hadde noen andre som så alle sidene ved meg, og som visste alt mulig om meg. Som på en måte brydde seg på en helt annen måte. Og som kunne hjelpe meg i hverdagen og støtte meg. Men jeg kan ikke være noens veldedighetssak, og jeg tror jeg er veldig sær 

 

Anonymkode: c9225...409

Jammen i hælvete da. Du er 20?? Hva skriver du dette innlegget for! Du er et barn. Gå hjem. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Arcturus skrev:

Jammen i hælvete da. Du er 20?? Hva skriver du dette innlegget for! Du er et barn. Gå hjem. 

Jeg vet jeg er ung, men jeg føler likevel alt jeg skrev i innlegget.

Anonymkode: c9225...409

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Arcturus said:

66, sexy. 

Så du ser bedre ut enn da du var 56 (ti år siden) og regner med at du vil se enda bedre ut i årene fremover?

Bra for deg at du har troa, da. 

Anonymkode: 8e0cd...3fc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet jeg er ung, men jeg føler likevel alt jeg skrev i innlegget.

Anonymkode: c9225...409

Du har teenage angst. Du må høre på støyrock og farge håret sort for en periode. Du har ikke problemer med at du er på vei til å bli for gammel. 

Spøk til alvor. Det er ikke lett å være i den alderen. Det er mye man skal finne ut av i de tidlige 20årene. Det er ingen som har sagt at det skal være så enkelt. Når det gjelder forhold helt spesifikt er det mange, mange mennesker som aldri får seg noe i nærheten av verken sex eller forhold før de er langt opp i 20årene. Det er helt normalt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du ser bedre ut enn da du var 56 (ti år siden) og regner med at du vil se enda bedre ut i årene fremover?

Bra for deg at du har troa, da. 

Anonymkode: 8e0cd...3fc

Jeg tuller. Jeg er i 30-åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Eplejuice123 skrev:

Ja, gå hjem! Herregud. Jeg er 31. Man finner seg noen i alle aldre. 

:plystre:

Akkurat nå, Arcturus skrev:

Du har teenage angst. Du må høre på støyrock og farge håret sort for en periode. Du har ikke problemer med at du er på vei til å bli for gammel. 

Spøk til alvor. Det er ikke lett å være i den alderen. Det er mye man skal finne ut av i de tidlige 20årene. Det er ingen som har sagt at det skal være så enkelt. Når det gjelder forhold helt spesifikt er det mange, mange mennesker som aldri får seg noe i nærheten av verken sex eller forhold før de er langt opp i 20årene. Det er helt normalt. 

Det føles som at jeg er 100 år fysisk og 10 år i hodet. Ja, det er mye man må finne ut av, og mye usikkerhet. 

Anonymkode: c9225...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

:plystre:

Det føles som at jeg er 100 år fysisk og 10 år i hodet. Ja, det er mye man må finne ut av, og mye usikkerhet. 

Anonymkode: c9225...409

Du har ikke begynt på livet engang. Du er jo knapt ferdig med russetiden. For fem år siden gikk du på ungdomskolen! For to år siden kunne du stemme og ta lappen! Du er fortsatt ikke gammel nok til å komme inn på de fleste utesteder. Du er ei pur ung fole.

Trust me, du er ikke 100 år verken her eller der. Det du trenger er å være ungdom så lenge du kan. Ikke voks opp før du må. Hele resten av livet er å være voksen. Gi deg selv litt slack. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...