Gå til innhold

Er en dame som sender seksuelle bilder av f***- uoppfordret-kjærestemateriale?


Menchit

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehe... ikke det nei, hadde jeg fått sett pikken til min far erigret uavhengig om den skulle til noen andre eller ei. Ville kjent på den ekle følelsen en god stund, og gruet meg til å måtte møte han og prate med han... Hadde blitt traumatisert i liten grad iallefall jeg

Anonymkode: 70d04...49d

Herregud.

Anonymkode: c481e...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, megda said:

videre er det stor forskjell på om dette skjer mot barn eller om det skjer mot voksne mennesker for min del. Jeg får da være uenig med loven om den ikke tilpasser seg etter forholdene. 

https://www.nrk.no/vestfold/penisbilde-kostet-14.000-kroner-1.14233045

Marianne satt i sofaen med datteren da hun mottok et penisbilde fra en mann i 70-årene på Facebook. Det endte i rettssak.

 

Anonymkode: c40ce...cc7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, megda skrev:

Mulig du har problemer med å akseptere at faren din også har seksuelle behov? du vet at han hadde en slik erigert penis slik at du kunne komme til denne verden? 

fra spøk til revolver - dette blir jo en helt annen kontekst og problemstillingen blir også en helt annen.

Dette har ingenting med at jeg ikke aksepterer at han har sine seksuelle behov eller andre forøvrig. Jeg er bare ikke interessert i få slike bilder av en jeg ikke har et ønske om å ha en seksuell relasjon til :) 

Bruk hodet!

Anonymkode: 70d04...49d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud.

Anonymkode: c481e...181

Hva er så herregud med det??

Anonymkode: 70d04...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette har ingenting med at jeg ikke aksepterer at han har sine seksuelle behov eller andre forøvrig. Jeg er bare ikke interessert i få slike bilder av en jeg ikke har et ønske om å ha en seksuell relasjon til :) 

Bruk hodet!

Anonymkode: 70d04...49d

Nei, jeg skjønner at du ikke er interessert i det, men mener du da faren din skal straffes for seksuelt krenkende atferd mot deg og få opptil 1 år i fengsel? om du sidestiller det med blotting (slik loven sier) og dette var det alternativet du kastet ut.

Endret av megda
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, megda skrev:

Nei, jeg skjønner at du ikke er interessert i det, men mener du da faren din skal straffes for seksuelt krenkende atferd mot deg og få opptil 1 år i fengsel? om du sidestiller det med blotting (slik loven sier) og dette var det alternativet du kastet ut.

Kan du slutte å redigere hvert innlegg du poster i ettertid? Angrer du på ting du skriver?:) 

Nei et uhell kan skje alle, hadde ikke anmeldt han. Men at det hadde vært ubehagelig i lang tid etter er ingenting å tvile på!

Anonymkode: 70d04...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du slutte å redigere hvert innlegg du poster i ettertid? Angrer du på ting du skriver?:) 

Nei et uhell kan skje alle, hadde ikke anmeldt han. Men at det hadde vært ubehagelig i lang tid etter er ingenting å tvile på!

Anonymkode: 70d04...49d

jeg redigerer noe da jeg ser at jeg kunne skrevet noe på en bedre måte og at jeg ikke fikk frem poenget mitt den første gangen. Når jeg ser over det rett etterpå, så vil jeg muligens formulere meg annerledes eller legge til noe jeg synes var relevant. Om du ikke liker det, så er det greit. 

loven sier jo likevel at det er seksuelt krenkende atferd, så mulig du vurderer ting ulikt alt etter kontekst slik jeg også tenker er den beste fremgangsmåten

 

Endret av megda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Menchit skrev:

Inspirert av trådene om dickpicks.:

Dere menn som sender dickpicks til jenter dere ikke har truffet i virkeligheten, og ikke har hatt noen form for seksuell kommunikasjon med. Hva hadde dere tenkt om dama hadde sendt bilde av fitta si, kanskje med en dildo, eller feks bilde av at hun onanerer. Jeg sender ikke dickpics selv og hadde heller ikke blitt over meg av lykke av sånne bilder fra dama. Men dette, og bare dette, er grunnen: Jeg synes ikke kjønnsorganer er sexy i seg selv - verken pikk eller fitte. Begge deler er sexy når det sitter på en kropp, og det er det jeg vil se: kropp, kropp, kropp. Så svaret hadde blitt et helt annet om det dreide seg om en dame som uoppfordret sendte bilde av kroppen sin.

Er dette en dame dere ser for dere å kunne bli kjæreste med? Ser ikke at det teller for eller imot. Hva tenker dere om deres fremtidige partner når det gjelder antall sexpartnere? Har dere noen preferanser ang antall tidligere sexpartnere? Jeg liker og tenner på åpne, nysgjerrige og frie damer. Null, én eller to partnere synes jeg er direkte turn-off. På den andre siden liker og tenner jeg på damer som er opptatt av å skape gode seksuelle relasjoner over tid, og sånn sett har hatt ti-femten lengre relasjoner heller enn åtti one night stands. Men hun bør ha ligget litt rundt, utforsket forskjellige ting.

Nå forutsetter jeg at dere er på utkikk etter en kjæreste og ikke et kjappest mulig ligg. Er en slik dame kjæreste potensiale, eller er tanken på at det muligens sitter haugevis av andre menn rundtom med de samme bildene avskrekkende? Nei, det er ikke avskrekkende. Er trygg nok på meg selv til at andre kan få tenke hva de vil om dama mi. Om så femti guttevalper sitter med bilder av henne og tenker at hun er løs eller noe, så lever jeg godt med at jeg vet bedre enn dem.

I såfall lurer jeg på hvorfor i alle dager dere synes det er greit å sende selv, eller hvorfor det er så vanskelig å forstå at det ikke er noe sjakktrekk i de aller fleste tilfeller. I fall hva da?

 

Anonymkode: e5cf8...d5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge jeg og jenta har en flørt og etablert seksuell interesse for hverandre, så digger jeg det.

Er ikke fullt så fan av random fittebilder, som jeg har fått en del av, og i slike tilfeller har det ikke ført til en videre relasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Menchit skrev:

Dere menn som sender dickpicks til jenter dere ikke har truffet i virkeligheten, og ikke har hatt noen form for seksuell kommunikasjon med. Hva hadde dere tenkt om dama hadde sendt bilde av fitta si, kanskje med en dildo, eller feks bilde av at hun onanerer. 

Er dette en dame dere ser for dere å kunne bli kjæreste med?

Ja. Det skal sies at jeg aldri sender bilder av meg selv uoppfordret, men å motta frekke vilder eller videoer på Snap fra noen jeg har noe som hvertfall ligner på en flørt er jo bare pirraende. For å være helt ærlig så synes jeg normalt ikke nærbilder av kjønnsorganer er spesielt sexy, men sitter de på den rette jenta og det er i riktig setting er det helt greit :)

6 timer siden, Menchit skrev:

Hva tenker dere om deres fremtidige partner når det gjelder antall sexpartnere? Har dere noen preferanser ang antall tidligere sexpartnere?

Jeg tenker at antall sexpartnere ikke er av stor betydning, men jeg verdsetter en kvinne som har erfaring og er trygg på seg selv og sin egen seksualitet. Jeg hadde vært langt mer skeptisk til ei som har mange havarerte forhold bak seg, enn ei som har hatt mange sexpartnere.

6 timer siden, Menchit skrev:

Nå forutsetter jeg at dere er på utkikk etter en kjæreste og ikke et kjappest mulig ligg. Er en slik dame kjæreste potensiale, eller er tanken på at det muligens sitter haugevis av andre menn rundtom med de samme bildene avskrekkende?

Mitt syn på saken er kanskje ikke helt i tråd med det normale, men hun jeg er gift med er litt eksihibisjonistisk av seg og det tenner meg mer enn det avskrekker meg :)

Anonymkode: 15a57...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så herregud med det??

Anonymkode: 70d04...49d

Bare ....herregud. Traumatisert???

Anonymkode: c481e...181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Druid skrev:

Når i h***** fikk menn den seksuelle makten over kvinner. 

Jeg kan se argumentasjoner knyttet til fysisk makt over kvinner, men så vidt jeg vet har menn stort sett aldri hatt seksuell makt over kvinner, snarere tvert mot. Hadde menn hatt den seksuelle makten over kvinner hadde voldtekt og prostitusjon vært mer mere typisk fra kvinner enn motsatt. Siden dette typisk er reaksjoner på mangel på seksuell makt. 

Ehhhh...... hvilken planet lever du på? Menn har ALLTID hatt seksuell makt over kvinner, kvinner har ALLTID vært det seksuelt undertrykte kjønn og fortsatt er i høy grad 

Anonymkode: b7053...b4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er så herregud med det??

Anonymkode: 70d04...49d

For en del av oss som har vokst opp i en annen tid, er denne typen reaksjon .... fremmed. Det er ikke det at vi kansje ikke ser det traumatiske i det, mere at dette er den typen basis opplevelser som må være der for at man  skal få ett reaksjonsmønster som er psykisk sunt. (ikke nødvendigvis dickpicks, men hva som helst som er koblet til foreldres levde LIV.)

Jeg har opplevd noe lignende, og det var nok mange ganger mer flaut for min mor enn for meg. Og flauheten hadde ingenting med hva hun sendte til hvem, men konteksten hun gjorde feilen i, (hvilken hun hele livet har prøvd å skjule). 

Og jeg ser på mine barn og lurer på om det oppvekstmiljøet vi har tilrettelagt for dem også har vært så beskyttet at de ville opplevd en slik situasjon som traumatisk istedet for at jeg fremsto som litt latterlig. 

Og man lurer på om dette er det som skader oss; det at færre og færre takler livet fordi oppveksten i dag i mindre grad lærer deg å takle utfordringer og i større grader lærer deg å spille skuespill. 

Endret av Druid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ....herregud. Traumatisert???

Anonymkode: c481e...181

Se for deg om en av dine foreldre sendte et bilde eller video av de onanerer kjønnsorganet sitt. Eller verre som er blotter seg foran deg. Tror ikke du det gjør noe med en person, og spesielt når det skjer av noen du er i familie med? 

Heller pikkbilde av en fremmed, enn en i familien altså! 

Anonymkode: 70d04...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Se for deg om en av dine foreldre sendte et bilde eller video av de onanerer kjønnsorganet sitt. Eller verre som er blotter seg foran deg. Tror ikke du det gjør noe med en person, og spesielt når det skjer av noen du er i familie med? 

Heller pikkbilde av en fremmed, enn en i familien altså! 

Anonymkode: 70d04...49d

Nei, jeg fortrekker å tro at folk har en normal psyke som glatt tåler noe sånt. Ellers ville jeg trodd folk var laget av glass og måtte pakkes inn i vatt før de ble trillet til butikken.

Anonymkode: c481e...181

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhhh...... hvilken planet lever du på? Menn har ALLTID hatt seksuell makt over kvinner, kvinner har ALLTID vært det seksuelt undertrykte kjønn og fortsatt er i høy grad 

Anonymkode: b7053...b4a

Joda, jeg hører dette  gjentatt gang på gang, poenget er at jeg ikke ser noe til det. Faktisk sliter jeg med å se noe historisk kontekst for det. Alt jeg kan finne er tegn på det motsatte. 

Jeg ser forsøk på å få kontroll, gjennom penger, strukturer og vold. Men jeg kan ikke peke på ett nivå der menn har hatt seksuell makt i seg selv. Og det er det som ER seksuell makt. 

Det har vært snakk om at når sexroboter kommer til ett nivå der de i stor grad er umulig å skille fra kvinner, så vil vi få ett skille som gjør at man kan snakke om at enkelte menn kan få seksuell makt over kvinner. Men foreløpig er det langt framme. Og det blir ikke snakk om menn som helhetlig gruppe.

Endret av Druid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Druid skrev:

Joda, jeg hører dette  gjentatt gang på gang, poenget er at jeg ikke ser noe til det. Faktisk sliter jeg med å se noe historisk kontekst for det. Alt jeg kan finne er tegn på det motsatte. 

Jeg ser forsøk på å få kontroll, gjennom penger, strukturer og vold. Men jeg kan ikke peke på ett nivå der menn har hatt seksuell makt i seg selv. Og det er det som ER seksuell makt. 

Det har vært snakk om at når sexroboter kommer til ett nivå der de i stor grad er umulig å skille fra kvinner, så vil vi få ett skille som gjør at man kan snakke om at enkelte menn kan få seksuell makt over kvinner. Men foreløpig er det langt framme. Og det blir ikke snakk om menn som helhetlig gruppe.

Neivel men da er du blind eller dum. Menn pleier sjeldent å klare å se ting fra kvinnens ståsted så det er ikke overraskende. La meg gi deg noen kjappe eksempler selvom lista er for lang til å ta her: 1 av 3 kvinner blir utsatt for overgrep, fram til 40 tallet så ble kvinner tvunget til orgasme fra legen sin som en del av behandlingen, kvinner har alltid vært sexslaver , treller osv og selges fremdeles som det i dag i ulovlig menneskehandel, krigshandel og også her i vesten, kvinner blir seksualisert av menn i alle sammenhenger til og med under mating av barn og i reklamer om cheeseburgere og biler, vi blir ikke anerkjent for talenter  men kun for utseende, ligger en jente med 50 menn er hun hore ligger en mann med 50 damer får han props , kvinner må ta forhåndsregler for å unngå å bli utøvd seksuell makt mot fra menn hvor enn vi går i det offentlige , and the list goes on and on 

Anonymkode: b7053...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, men siden menn har den seksuelle makten over kvinner så blir penisbilder mer truende og ubehagelig,  enn vaginabilde 

Anonymkode: b7053...b4a

?? Hvem har makten, sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del ville det nok ført til at jeg ikke anså forhold som særlig aktuelt nei, selv om alt selvfølgelig er mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
21 timer siden, Mona123 skrev:

Tror ikke menn tenker så mye. Tenker wow fett, ei fitte - så deilig. 

Lol 

Det er i hvert fall noen som skjønner seg på menn!

Vi menn er nok mer positive av natur..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...