Gå til innhold

Er en dame som sender seksuelle bilder av f***- uoppfordret-kjærestemateriale?


Menchit

Anbefalte innlegg

Inspirert av trådene om dickpicks.:

Dere menn som sender dickpicks til jenter dere ikke har truffet i virkeligheten, og ikke har hatt noen form for seksuell kommunikasjon med. Hva hadde dere tenkt om dama hadde sendt bilde av fitta si, kanskje med en dildo, eller feks bilde av at hun onanerer. 

Er dette en dame dere ser for dere å kunne bli kjæreste med? Hva tenker dere om deres fremtidige partner når det gjelder antall sexpartnere? Har dere noen preferanser ang antall tidligere sexpartnere?

Nå forutsetter jeg at dere er på utkikk etter en kjæreste og ikke et kjappest mulig ligg. Er en slik dame kjæreste potensiale, eller er tanken på at det muligens sitter haugevis av andre menn rundtom med de samme bildene avskrekkende?

I såfall lurer jeg på hvorfor i alle dager dere synes det er greit å sende selv, eller hvorfor det er så vanskelig å forstå at det ikke er noe sjakktrekk i de aller fleste tilfeller.

Endret av Menchit
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sender sånt til kjæresten i avstandsforhold,  og sende puppebilde etter vi hadde datet i noen uker. Vi er fortsatt sammen på fjerde året og jeg blir omtalt som bra kjæresteeemne både av han og venner som har kjent meg opp gjennom åra. For sender jo ikke sånt til hvem som helst, men om det er noe man sender til alle man matcher med på tinder er det jo noe annet.. 

Anonymkode: b7053...b4a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste om en ung mannlig skuespiller som fikk mange nakenbilder av eldre kvinner etter han debuterte på skjermen.

Finner det bare ikke igjen.

Så det er ikke bare menn, nei. Tror mørketall er store for kvinner ;)

Jeg ville ikke sendt bilder selv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Menchit skrev:

Inspirert av trådene om dickpicks.:

Dere menn som sender dickpicks til jenter dere ikke har truffet i virkeligheten, og ikke har hatt noen form for seksuell kommunikasjon med. Hva hadde dere tenkt om dama hadde sendt bilde av fitta si, kanskje med en dildo, eller feks bilde av at hun onanerer. 

Er dette en dame dere ser for dere å kunne bli kjæreste med? Hva tenker dere om deres fremtidige partner når det gjelder antall sexpartnere? Har dere noen preferanser ang antall tidligere sexpartnere?

Nå forutsetter jeg at dere er på utkikk etter en kjæreste og ikke et kjappest mulig ligg. Er en slik dame kjæreste potensiale, eller er tanken på at det muligens sitter haugevis av andre menn rundtom med de samme bildene avskrekkende?

I såfall lurer jeg på hvorfor i alle dager dere synes det er greit å sende selv, eller hvorfor det er så vanskelig å forstå at det ikke er noe sjakktrekk i de aller fleste tilfeller.

Jeg har ingen problem med å forstå dickpicks er feil, og har aldri sendt noen. 

(La oss begynne med at dette gjør meg til en mannssjåvinist i mange settinger: Underforstått forutsetter jeg at gruppen kvinner har andre syn på seksualitet og ikke er i stand til å verdsette det viktigste med meg fra perspektivet at vi skal være noe annet enn venner.) 

Ville en slik kvinne være kone-emne? Selvfølgelig!

Det demonstrerer felles verdier og fokus. Forutsetningen for alt det andre i ett forhold med meg, bygger på at du er ett seksuselt vesen som fokuserer på det viktige.

Og det demonstrere interesse.  Jeg må ærlig innrømme at som mannsjåvenist SUGER jeg på alt av diskrete hint om kvinnelig interesse. Min kone pleier å peke ut kvinner som prøver seg på meg. (Hun har veldig blandede følelser rundt det faktum at kvinner kan stå rett ved siden av henne og flørte med meg, selv om de vet vi er gift. Men sånn er det av og til.)

Hvis du skal skremme meg vekk, sender du duckface pics og bilder som skal fremstå som sminkereklamer. Du fremstiller deg selv som opptatt av utseende og selvopptatt. Og det er egenskaper som ikke fungerer noe sted i ett forhold med meg. 

La oss rydde opp i en par misforståelser: Det er en liten gruppe menn som er ekstremt opptatt av at kvinnen skal være så "ren" som mulig, men det store volumet av menn er fult klar over at de neppe kommer til å være først, og jeg vil tro at antall menn som bryr seg om hvor mange menn (kvinner) som koser seg med bilder av kjønnsorganene til kona, er bortimot null. 

I alle fall i forhold til hvor mange menn som driver å sender Dickpics.

Man kan innvende mot meg at jeg nå generaliserer på grunnlag av menn, en gruppe jeg i mindre og mindre grad kan identifisere meg med, men dette er faktisk underbygd med statistiske forsøk. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er noe helt annet når kvinner gjør det. 

Anonymkode: dca73...511

Hvorfor ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noe helt annet når kvinner gjør det. 

Anonymkode: dca73...511

Penis eller fitte, blotting er blotting uansett kropp eller kjønnsorgan når det er uoppfordret!

Anonymkode: 70d04...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Penis eller fitte, blotting er blotting uansett kropp eller kjønnsorgan når det er uoppfordret!

Anonymkode: 70d04...49d

Ja, men siden menn har den seksuelle makten over kvinner så blir penisbilder mer truende og ubehagelig,  enn vaginabilde 

Anonymkode: b7053...b4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror som en over her sier at det er store mørketall for kvinner som gjør slikt. Tror ikke menn har samme behovet for å kringkaste og diskutere hendelsen med andre. De lar livet gå videre. 

Anonymkode: 96d88...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men siden menn har den seksuelle makten over kvinner så blir penisbilder mer truende og ubehagelig,  enn vaginabilde 

Anonymkode: b7053...b4a

Spiller ingen rolle, det er allikevel blotting, selv om langt flere menn reagerer mer positivt på et uoppfordret bilde av fitte, som en kvinne gjør av en penis

Anonymkode: 70d04...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Hentacruel skrev:

Damer som sender sånt uoppfordret er både billige og enkle. Ikke noe man bør ta vare på akkurat. 

Akkurat som man ikke bør ta vare på menn som gjør det samme?

Anonymkode: 6e2de...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som man ikke bør ta vare på menn som gjør det samme?

Anonymkode: 6e2de...3a8

Jeg er kvinne og ville selv ikke sett på en mann som sender sånt uoppfordret til meg eller andre som et kjærestemateriale! Æsjj. 

Og ja man er billig og enkel uavhengig om du er mann eller kvinne når man driver med slikt

Anonymkode: 70d04...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men siden menn har den seksuelle makten over kvinner så blir penisbilder mer truende og ubehagelig,  enn vaginabilde 

Anonymkode: b7053...b4a

Når i h***** fikk menn den seksuelle makten over kvinner. 

Jeg kan se argumentasjoner knyttet til fysisk makt over kvinner, men så vidt jeg vet har menn stort sett aldri hatt seksuell makt over kvinner, snarere tvert mot. Hadde menn hatt den seksuelle makten over kvinner hadde voldtekt og prostitusjon vært mer mere typisk fra kvinner enn motsatt. Siden dette typisk er reaksjoner på mangel på seksuell makt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Akkurat som man ikke bør ta vare på menn som gjør det samme?

Anonymkode: 6e2de...3a8

Damer som hermer etter menn er bare trist og ikke verdt å bruke tiden sin på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hentacruel skrev:

Damer som hermer etter menn er bare trist og ikke verdt å bruke tiden sin på. 

Jeg lurte på om du synes menn som gjør slikt er like "billige og ekle" som damer som sender slike bilder.

Anonymkode: 6e2de...3a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hentacruel said:

Damer som hermer etter menn er bare trist og ikke verdt å bruke tiden sin på. 

Hva mener du om menn som sender bilder av kjønnsorganet sitt til tilfeldige kvinner? 

Anonymkode: c40ce...cc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva mener du om menn som sender bilder av kjønnsorganet sitt til tilfeldige kvinner? 

Anonymkode: c40ce...cc7

Idioter

Anonymkode: 70d04...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg lurte på om du synes menn som gjør slikt er like "billige og ekle" som damer som sender slike bilder.

Anonymkode: 6e2de...3a8

Jeg sa damer som gjør sånn er 'billige og enkle', men de er også ekle ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...