AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #81 Skrevet 16. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Nei det har jeg ikke, har vel en helt normalt selvtillit. Når jeg skrev hjemmekropper mente jeg personer som trives hjemme, og ikke noe utseendemessig med kropp, så hvor mye du trener har ingenting å si for meg. Om man er tynn eller smellfeit så er det ens eget valg om man trives hjemme eller ute og det jeg mener er at folk må få ha forskjellig livsstil og interesser uten at andre skal kritisere en for det så lenge man har det bra psykisk, åndelig og fysisk. Og det vet man jo best selv og ingen fra utsiden kan komme å dømme å tenke at man må være dum eller understimulert eller ikke ha det bra. Folk er forskjellige, og jeg kan ikke forstå åssen folk som lever i et jag av mas kan ha det bra men de får leve som de vil og være sammen med de som passer dems livsstil, og jeg og andre hjemmekjære får leve som vi vil og være sammen med de som passer vår livsstil Jeg har ikke kritisert din gaming interesse så skjønner ikke hvorfor du er så anklagende. Anonymkode: ea4f3...03a Må bare beklage. Tok det utrolig feil...Er så vandt med å få mye dritt og går derfor rett i angrep. Jeg beklager! Elsker huset mitt dog, den har du rett i. Stabilt nett 😄 Anonymkode: 95466...0ba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #82 Skrevet 16. desember 2018 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare beklage. Tok det utrolig feil...Er så vandt med å få mye dritt og går derfor rett i angrep. Jeg beklager! Elsker huset mitt dog, den har du rett i. Stabilt nett 😄 Anonymkode: 95466...0ba Ok, det går bra alt i orden Voksent av deg å beklage Nå skal jeg labbe fra mitt ene favorittmøbel sofaen til mitt andre favorittmøbel senga ☺ Natta (Og hvis noen skulle tro jeg eller andre hjemmekjære er late eller stygge eller overvektige og usunne så er det en idé å bli mindre generaliserende og forhåndsdømmende. Er slank og sunn og har ingen problemer med å tiltrekke meg menn, faktisk opplever jeg livsstilen min som en fordel for menn får det bra av å komme et sted å slappe helt av med god mat og kjærlighet, og slippe å stresse over hvem damen er med, hvor hun er, hvem andre hun blir sjekket opp av ute på byen, at de må prestere osv. ) Anonymkode: ea4f3...03a 1
Rullerusk Skrevet 16. desember 2018 #83 Skrevet 16. desember 2018 On 12/14/2018 at 7:02 PM, AnonymBruker said: Dater en dame som både er pen og snill. Hun vil som meg, ha et seriøst forhold. Jeg har gitt opp siden jeg aldri har draget på damene. Det er en ting som uroer meg, hun er hjemme hele tiden og fremstår som litt stakkarsli. Hun er i full jobb på kontor, men så fort hun kan er hun hjemme i sofaen. Hun har ingen venninner hun vil være sammen med, trener aldri og er aldri utenfor husets fire vegger med mindre hun må. Hjemme går det i tv og podcast. Til tross for god lønn, er hun aldri på reise. Pengene bruker hun fornuftig, men synes det er merkelig å ikke ønske litt nye impulser. I dag orket henne ikke å dra på jobb fordi det var så kaldt. Hun gidder ikke å dra på butikken fordi de ikke gruset og hver gang vi møtes hutrer hun og fryser. Jeg har kjørt henne hjem 2 gsnger i vinter fordi hun fryser så. Tror hun har vært forkjølet 4 ganger siden vi ble kjent. Skulle få henne med i marka en dag, men det gikk ikke. Jeg er redd dette kan bli en utfordring. Har alltid likt skiturer og fjellturer. Jeg sykler hele vinteren. Hun vil jo ikke ut av huset. Anonymkode: 59da5...aba *Hun
Cata Skrevet 16. desember 2018 #84 Skrevet 16. desember 2018 På 14.12.2018 den 19.02, AnonymBruker skrev: I dag orket henne ikke å dra på jobb fordi det var så kaldt. Den ville jeg sett på som et "faresignal", man dropper da ikke jobb bare fordi det er kaldt. Alt annet kunne i prinsippet vært meg. Jeg liker meg også hjemme, selv om jeg riktignok er noe mer ute og rører på meg enn det din venninne er. Det jeg leser av innlegget ditt er imidlertid at dere passer dårlig sammen hvis det å være fysisk aktiv utendørs er veldig viktig for deg OG det er viktig for deg at en evt. partner liker de sammen tingene. Hun kommer ikke uten videre til å elske friluftsliv, og du bør ikke bli en sofagris siden en aktiv livsstil betyr mye for deg. Så blir det opp til deg å vurdere behovet ditt for "aktiv partner" opp mot hva din venninne er og kan tilby deg.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #85 Skrevet 16. desember 2018 22 timer siden, Duftavsommerregn skrev: For meg virker det som mange hater hjemmet sitt, og vil være minst mulig der! Stresse stresse stresse, ferdig på jobb! Må bare kjøre 5 timer til hytta for å slappe av , eller reise til alle mulige reisemål. Mange må ha en veldig stakkarslig heim, når de hele tiden jager etter noe annet. Finner jeg en kvinne som kan finne roen, slappe av hjemme i helgene, ta noen turer i blant og er trofast skal jeg prise meg lykkelig. Så kan dere andre bare herje på. Den der kunne jeg skrevet bare at jeg gjerne skulle funnet en mann med det synet. (Bruker anonymknapp nå så jeg ikke blir mistenkt for sjekkeinnlegg.) Pleier si at siden jeg har brukt såpass mye penger på å kjøpe meg et hjem så vil jeg jammen bruke det også. Utsagnet er fleipete, men det er en kjerne av sannhet i det. Jeg her helt med på at det er smart å komme seg ut og røre på seg for helsas skyld, men med full jobb og husarbeid som skal gjøres så er det greit å ha en del kvelder og helger i ro hjemme også. Anonymkode: 4c477...7d4 1
Gjest Era Vulgaris Skrevet 16. desember 2018 #86 Skrevet 16. desember 2018 Hvor i alle dager møtte du denne stuegrisen? Hvis hun aldri er ute, må det dreie seg om nettdating? Du har lite draget, og tar til takke, hun er lat og tar til takke med deg, som ser ned på henne. Match made in heaven
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #87 Skrevet 16. desember 2018 34 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Hvor i alle dager møtte du denne stuegrisen? Hvis hun aldri er ute, må det dreie seg om nettdating? Du har lite draget, og tar til takke, hun er lat og tar til takke med deg, som ser ned på henne. Match made in heaven På nettet, ja. Det etter svært mange mislykkede dater. Jeg er sikkert ikke den kjekkeste mannen i gaten, men heller ikke helt uattraktiv. Var jo noen som ønsket å møtes igjen, men det var ikke aktuelt for min del. De hadde en god del bagasje eller var uaktuelle av andre grunner. De jeg likte, sluttet å svare meg og de fleste avviste meg. Jeg orker ikke mer. Hun jeg er med nå er en veldig god person. Hun har orden på det meste. Hun har ikke barn. Hun vil ha familie og er konemateriale. Problemet er at hun er en stuegris. Jeg er svært aktiv, ja, men hun trenger ikke å være så aktiv, men tror de fleste trenger andre impulser enn det tv'n og jobben. Hun er rett og slett lat. I går var det nok en hendelse. Var hos mamma og var ute med mamma og søstern i 2 timer for å se på akekonkurranse. På kvelden får jeg nok en klage over hvor kaldt det er og at hun derfor hadde fått foreldrene til å komme med en ovn. Hun hadde vært en liten tur på nærbutikken. Spurte om vi skulle gå en liten tur i dag siden det er varmere ute. Det går ikke. Hun hadde så mye husarbeid på gang og måtte pakke inn julegaver. Sannheten er jo at hun ikke gidder å kle seg for å gå ut. Jeg tror egentlig jeg har fått nok. Ts Anonymkode: 59da5...aba
Gjest Era Vulgaris Skrevet 16. desember 2018 #88 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På nettet, ja. Det etter svært mange mislykkede dater. Jeg er sikkert ikke den kjekkeste mannen i gaten, men heller ikke helt uattraktiv. Var jo noen som ønsket å møtes igjen, men det var ikke aktuelt for min del. De hadde en god del bagasje eller var uaktuelle av andre grunner. De jeg likte, sluttet å svare meg og de fleste avviste meg. Jeg orker ikke mer. Hun jeg er med nå er en veldig god person. Hun har orden på det meste. Hun har ikke barn. Hun vil ha familie og er konemateriale. Problemet er at hun er en stuegris. Jeg er svært aktiv, ja, men hun trenger ikke å være så aktiv, men tror de fleste trenger andre impulser enn det tv'n og jobben. Hun er rett og slett lat. I går var det nok en hendelse. Var hos mamma og var ute med mamma og søstern i 2 timer for å se på akekonkurranse. På kvelden får jeg nok en klage over hvor kaldt det er og at hun derfor hadde fått foreldrene til å komme med en ovn. Hun hadde vært en liten tur på nærbutikken. Spurte om vi skulle gå en liten tur i dag siden det er varmere ute. Det går ikke. Hun hadde så mye husarbeid på gang og måtte pakke inn julegaver. Sannheten er jo at hun ikke gidder å kle seg for å gå ut. Jeg tror egentlig jeg har fått nok. Ts Anonymkode: 59da5...aba Når du allerede ser så mange negative sider som du ikke liker ved henne, er det like greit å avslutte. Og selv om du synes nettdating er vanskelig, så skal du i hvert fall ikke ta til takke med noe som helst. Det går aldri bra.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #89 Skrevet 16. desember 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På nettet, ja. Det etter svært mange mislykkede dater. Jeg er sikkert ikke den kjekkeste mannen i gaten, men heller ikke helt uattraktiv. Var jo noen som ønsket å møtes igjen, men det var ikke aktuelt for min del. De hadde en god del bagasje eller var uaktuelle av andre grunner. De jeg likte, sluttet å svare meg og de fleste avviste meg. Jeg orker ikke mer. Hun jeg er med nå er en veldig god person. Hun har orden på det meste. Hun har ikke barn. Hun vil ha familie og er konemateriale. Problemet er at hun er en stuegris. Jeg er svært aktiv, ja, men hun trenger ikke å være så aktiv, men tror de fleste trenger andre impulser enn det tv'n og jobben. Hun er rett og slett lat. I går var det nok en hendelse. Var hos mamma og var ute med mamma og søstern i 2 timer for å se på akekonkurranse. På kvelden får jeg nok en klage over hvor kaldt det er og at hun derfor hadde fått foreldrene til å komme med en ovn. Hun hadde vært en liten tur på nærbutikken. Spurte om vi skulle gå en liten tur i dag siden det er varmere ute. Det går ikke. Hun hadde så mye husarbeid på gang og måtte pakke inn julegaver. Sannheten er jo at hun ikke gidder å kle seg for å gå ut. Jeg tror egentlig jeg har fått nok. Ts Anonymkode: 59da5...aba Jeg er selv til tider ganske lat, men hun der er jo helt over the top lat og giddalaus! Hvor gammel er dette kvinnemennesket? Anonymkode: 42d01...341
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #90 Skrevet 16. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: På nettet, ja. Det etter svært mange mislykkede dater. Hun er rett og slett lat. I går var det nok en hendelse. Var hos mamma og var ute med mamma og søstern i 2 timer for å se på akekonkurranse. På kvelden får jeg nok en klage over hvor kaldt det er og at hun derfor hadde fått foreldrene til å komme med en ovn. Hun hadde vært en liten tur på nærbutikken. Spurte om vi skulle gå en liten tur i dag siden det er varmere ute. Det går ikke. Hun hadde så mye husarbeid på gang og måtte pakke inn julegaver. Sannheten er jo at hun ikke gidder å kle seg for å gå ut. Jeg tror egentlig jeg har fått nok. Ts Anonymkode: 59da5...aba Det er ikke rart du har hatt så mange mislykka dater! SOM du dømmer og synser og legger deg oppi andre! Å gå ut i kulda er faktisk det siste man gidder når man må stå på med husarbeid, og å pakke inn julegaver er også en legit forklaring på å bli inne. At hun i det hele tatt nå forklare seg for deg er ganske drøyt, du dater henne, du er ikke samboeren hennes. Du oppfører deg utrolig ovenifra og ned og du må få mange merkelige og usammenhengende konklusjoner i hodet så mye du synser om henne. Nei man trenger ikke være lat for å ikke ville gå tur i kulda, og nei det trenger ikke være en unnskyldning at man har andre plikter å gjøre, for det har man faktisk i livet! Det er heller ikke unormalt at man er dårlig forberedt på vinteren for kuldegradene kommer brått og plutselig er det for kaldt før man har rukket å kjøpe ovn. Du virker helt i din egen boble as. Anonymkode: ea4f3...03a 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #91 Skrevet 16. desember 2018 På 14.12.2018 den 19.11, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det stakkarslig å henge hjemme? Virker som hun trives med det og de fleste menn vil heller ha en dame som er hjemme enn ute på fylla hver helg og sladrer med venninder i telefonen hver dag. Om du ønsker deg en aktiv dame å gjøre masse ting med så må du lete etter det og ikke kritisere andre for at de ikke har samme interesser som deg. Det er forresten vanlig å være forkjøla og fryse så skjønner ikke hvordan relevans for noe det hadde å ta opp. Anonymkode: ea4f3...03a Bra svar. Tenk at mennesker gidder å bruke tid på hvorfor andre ikke vil det samme som de selv. Vi mennesker er utrolig dumme! Aldri kontroller et menneske, aldri fortell noen hvordan de skal være. Bruk tid på mennesker som passer deg selv! Som er slik du vil! Så skal du se livet blir bedre for deg 🙂 Anonymkode: 5a9c8...35e 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #92 Skrevet 16. desember 2018 Ja, men mange her virker til å føle seg tråkket på. Hun fullførte ikke graden sin heller, pga. en rekke unnskyldninger. Dere som sier at det ikke er match, har rett. TS Anonymkode: 59da5...aba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå