AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #41 Skrevet 15. desember 2018 P.s: Det er jo ekstremt kaldt nå...Tar mye energi......... Anonymkode: bf5f6...420 4
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #42 Skrevet 15. desember 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg reagerer på her, er hvis noen bare "konsumerer". Helt greit å ville være hjemme. Er mye hjemme selv, men jeg gjør/lager egne ting. Å sitte å bare se på tv/serier, høres veldig passivt ut for meg. Hun bare tar inn fra andre. Lager hun noe selv? Anonymkode: bf5f6...420 Hun yter vel på jobb og på hjemmefront med å lage mat, rydde, sorterer osv. Bare at hun ikke gjør disse tingene foran daten. Hun lytter til podcaster som kan være fulle av kunnskap og får en til å reflektere og filosofere så hva som lages i hodet hennes av intelligent materiale vet ikke vi. Mener du det er bedre å ta inn kardashian, ex on the beach og "lage" sladder, drama og nettflørter med ti andre menn , slik gjennomsnittsjenta i dag driver med? Eller mener du at alle må være kunstnere for å ha en verdig hjemme tilværelse? Man har forskjellige interesser og ikke alle syns det er gøy å sitte hjemme å perle, men storkoser seg heller med en podcast. Det er da helt greit og ikke noe dårligere enn om hun hadde lagd 90 smykker hver dag. Anonymkode: ea4f3...03a 5
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #43 Skrevet 15. desember 2018 Det er bare å akseptere at dere er forskjellige og ikke passer så godt sammen. Jeg syns det er litt urettferdig av deg å sitte å rakke ned på dama bare for at livsstilen deres ikke matcher, og syns det er flisespikkeri å nevne at hun fryser og blir forkjølet lett. Skjønner du kanskje er litt desperat siden du har hatt dårlig hell på damefronten, men du kan ikke forandre på henne bare for at hun var den en av første som ser at du kan være ett godt kjærestemateriale. Men er ikke hun det for deg, så må det være bedre å avslutte enn å prøve å forme henne til en dame du kan like og respektere. Anonymkode: a173c...9f5 6
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #44 Skrevet 15. desember 2018 Ang å fryse, noen er frosne av natur og andre har helseutfordringer som gjør de frosne. Det kan være alt fra alvorlig sykdom til noe så enkelt som det jeg har,-en bivirkning av en tablettkur jeg tar for å knekke en hudsykdom som oppstår hver 10 år. Eller hun bare fryser, enkelt og greitt. En annen ting er at mennesker som ikke trives ute ofte ikke vet hvordan de skal kle seg for å ikke fryse. Jeg kan normalt være ute i -10 i mange timer bare jeg er riktig kledd. Anonymkode: b891f...bb7 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #45 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ang å fryse, noen er frosne av natur og andre har helseutfordringer som gjør de frosne. Det kan være alt fra alvorlig sykdom til noe så enkelt som det jeg har,-en bivirkning av en tablettkur jeg tar for å knekke en hudsykdom som oppstår hver 10 år. Eller hun bare fryser, enkelt og greitt. En annen ting er at mennesker som ikke trives ute ofte ikke vet hvordan de skal kle seg for å ikke fryse. Jeg kan normalt være ute i -10 i mange timer bare jeg er riktig kledd. Anonymkode: b891f...bb7 Jeg hadde dårlige klær på meg i dag da jeg var ute. Bestemte meg for å gå en tur etter eksamenslesing, gikk i nesten to timer, jeg frøs en del, men "klarte" det likevel (hadde jo ikke noe valg da jeg MÅTTE gå tilbake igjen 😅), men følte meg ganske sliten da jeg kom hjem. Denne kulden stjeler energi, det er sikkert. Fikk bare lyst til å legge meg i sengen med dyna over meg resten av kvelden 😊 Anonymkode: cd1a4...703 2
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #46 Skrevet 15. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater en dame som både er pen og snill. Hun vil som meg, ha et seriøst forhold. Jeg har gitt opp siden jeg aldri har draget på damene. Det er en ting som uroer meg, hun er hjemme hele tiden og fremstår som litt stakkarsli. Hun er i full jobb på kontor, men så fort hun kan er hun hjemme i sofaen. Hun har ingen venninner hun vil være sammen med, trener aldri og er aldri utenfor husets fire vegger med mindre hun må. Hjemme går det i tv og podcast. Til tross for god lønn, er hun aldri på reise. Pengene bruker hun fornuftig, men synes det er merkelig å ikke ønske litt nye impulser. I dag orket henne ikke å dra på jobb fordi det var så kaldt. Hun gidder ikke å dra på butikken fordi de ikke gruset og hver gang vi møtes hutrer hun og fryser. Jeg har kjørt henne hjem 2 gsnger i vinter fordi hun fryser så. Tror hun har vært forkjølet 4 ganger siden vi ble kjent. Skulle få henne med i marka en dag, men det gikk ikke. Jeg er redd dette kan bli en utfordring. Har alltid likt skiturer og fjellturer. Jeg sykler hele vinteren. Hun vil jo ikke ut av huset. Anonymkode: 59da5...aba Høres ut som eksen min. Hun jeg er hypp på nå er også en jævla innegris, og sitter bare hjemme og drikker julebrus, og går av og til på korøvinger. Det er ikke alle damer som driver med fjellklatring, fallskjermhopping, downhillsykling, snowboarding og kampsport - i samme uke. Skal du treffe ei sånn kjerring som det, så må du treffe de på de respektive aktivitetene de holder på med. Jeg tenner dessverre ikke på sånne kropper som de har - men jeg skal innrømme at det hadde vært jævlig praktisk med et sånt forhold. Grenser for hvor mye man gidder å sitte i sofaen, med dama under armen og glo på et dritkjedelig TV-program lissom. Jeg er PC-slask men ikke TV-slave. Og jeg MÅ trene, ellers går det til hælvete med humøret.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #47 Skrevet 15. desember 2018 1 time siden, SpankmeBitch skrev: Høres ut som eksen min. Hun jeg er hypp på nå er også en jævla innegris, og sitter bare hjemme og drikker julebrus, og går av og til på korøvinger. Det er ikke alle damer som driver med fjellklatring, fallskjermhopping, downhillsykling, snowboarding og kampsport - i samme uke. Skal du treffe ei sånn kjerring som det, så må du treffe de på de respektive aktivitetene de holder på med. Jeg tenner dessverre ikke på sånne kropper som de har - men jeg skal innrømme at det hadde vært jævlig praktisk med et sånt forhold. Grenser for hvor mye man gidder å sitte i sofaen, med dama under armen og glo på et dritkjedelig TV-program lissom. Jeg er PC-slask men ikke TV-slave. Og jeg MÅ trene, ellers går det til hælvete med humøret. Hvilke kropper har sånne som går tur mener du? Og alle som går tur har like kropper? Jeg er enig med de i at folk som er for aktive, er turnoff, men finnes jo en mellomting... Hva med de som sitter inne? Hvilken kropper har de? Anonymkode: bf5f6...420 1
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #48 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke kropper har sånne som går tur mener du? Og alle som går tur har like kropper? Jeg er enig med de i at folk som er for aktive, er turnoff, men finnes jo en mellomting... Hva med de som sitter inne? Hvilken kropper har de? Anonymkode: bf5f6...420 De som går tur, sånn type turistforeningen, er det litt mer vanskelig å si noe om. Hvis du driver med klatring, så vet jeg du er slank. Du kan ikke være ei dundre og holde ut lenge med klatring. Men du kan fint være ei dundre, ha kondisjon og gå en tur, både i marka og på fjellet. Damer som driver med fallskjermhopping er mer ekstreme, og sannsynligvis også slanke. Snowboard og kampsport isolert, kan man fint nyte uansett kropp. De som bare sitter inne har kropper som råtner innvendig, og muskler som forsvinner. De har stor fettprosent. Man bør trene et minimum for å holde kroppen noenlunde ved like. Man trenger ikke være best i noe eller imponerende flink. Man trenger heller ikke være slank, men man bør minimere risikoen for osteoporose, hjerte- og karsykdommer.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #49 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, SpankmeBitch skrev: De som går tur, sånn type turistforeningen, er det litt mer vanskelig å si noe om. Hvis du driver med klatring, så vet jeg du er slank. Du kan ikke være ei dundre og holde ut lenge med klatring. Men du kan fint være ei dundre, ha kondisjon og gå en tur, både i marka og på fjellet. Damer som driver med fallskjermhopping er mer ekstreme, og sannsynligvis også slanke. Snowboard og kampsport isolert, kan man fint nyte uansett kropp. De som bare sitter inne har kropper som råtner innvendig, og muskler som forsvinner. De har stor fettprosent. Man bør trene et minimum for å holde kroppen noenlunde ved like. Man trenger ikke være best i noe eller imponerende flink. Man trenger heller ikke være slank, men man bør minimere risikoen for osteoporose, hjerte- og karsykdommer. Du bommer ganske. Jeg kjenner til overvektige som klatrer , og jeg som hjemmeværende sofasliter er slank , faktisk litt undervektig, stram kropp og greie muskler. Anonymkode: ea4f3...03a 2
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #50 Skrevet 15. desember 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du bommer ganske. Jeg kjenner til overvektige som klatrer , og jeg som hjemmeværende sofasliter er slank , faktisk litt undervektig, stram kropp og greie muskler. Anonymkode: ea4f3...03a Pfft. Tipper du ikke løfter 20kg i benken engang, og knapt 50kg i knebøy. Kom deg ut!!!
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #51 Skrevet 15. desember 2018 30 minutter siden, SpankmeBitch skrev: De som går tur, sånn type turistforeningen, er det litt mer vanskelig å si noe om. Hvis du driver med klatring, så vet jeg du er slank. Du kan ikke være ei dundre og holde ut lenge med klatring. Men du kan fint være ei dundre, ha kondisjon og gå en tur, både i marka og på fjellet. Damer som driver med fallskjermhopping er mer ekstreme, og sannsynligvis også slanke. Snowboard og kampsport isolert, kan man fint nyte uansett kropp. De som bare sitter inne har kropper som råtner innvendig, og muskler som forsvinner. De har stor fettprosent. Man bør trene et minimum for å holde kroppen noenlunde ved like. Man trenger ikke være best i noe eller imponerende flink. Man trenger heller ikke være slank, men man bør minimere risikoen for osteoporose, hjerte- og karsykdommer. Men du skrev jo tidligere her at du likte ikke sånne aktive kropper... Anonymkode: bf5f6...420 1
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #52 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men du skrev jo tidligere her at du likte ikke sånne aktive kropper... Anonymkode: bf5f6...420 Ja, og så da?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #53 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, SpankmeBitch skrev: Ja, og så da? Du skrev så at det de som sitter inne råtner innvendig, men det er de du liker..? Anonymkode: bf5f6...420 2
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #54 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev så at det de som sitter inne råtner innvendig, men det er de du liker..? Anonymkode: bf5f6...420 Nei. Selv runde damer bør gjøre noe for å holde kondisjonen oppe.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #55 Skrevet 15. desember 2018 2 timer siden, SpankmeBitch skrev: Pfft. Tipper du ikke løfter 20kg i benken engang, og knapt 50kg i knebøy. Kom deg ut!!! Hva skal jeg med det? Tipper du ikke vet en brøkdel av de tingene jeg har lært fra podcaster eller kan noen av matoppskriftene jeg lager pfff Go home! Anonymkode: ea4f3...03a 4
visp Skrevet 15. desember 2018 #56 Skrevet 15. desember 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan hende hun har mulighet til å jobbe hjemmefra, hjemmekontor for eksempel. Eller kanskje hun kunne avspasere, det veit ikke vi. Ikke alle liker å være ute, men det er jo bare å kle seg riktig og kjøpe/bruke brodder når det er glatt. Anonymkode: 4058e...e0b Jo, men da tror jeg ts ville sagt det annerledes. Det er litt lite kjøtt i HI, men ser for meg at dama er litt som Ernst i Nissene over skog og hei. I en datingsituasjon vil man vel gi et godt inntrykk av seg selv tenker jeg, så å si at man ikke går i butikken om det ikke er strødd er litt merkelig. Hadde vært interessant med litt info om alder og sånt. Er hun 85 så ville jeg vurdert å svare annerledes. Dessuten ts; du ordlegger deg på en måte som gjør at man får inntrykk av at du har "tatt til takke med dama". Det er nå aldri heldig, men misforsto kanskje. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #57 Skrevet 15. desember 2018 1 minutt siden, visp skrev: I en datingsituasjon vil man vel gi et godt inntrykk av seg selv tenker jeg, så å si at man ikke går i butikken om det ikke er strødd er litt merkelig. Syns ikke det er så merkelig? Er neppe sånn at hun heller sitter hjemme å sulter men at hun har mat i skapene eller fryseren uansett og det ikke er et must å kjøpe nytt akuratt den dagen. Selvom jeg ikke syns damen virker unormal på noe måte KAN det jo også hende hun har en kronisk sykdom med f eks leddsmerter som gjør det mer verkende å gå på glattisen siden man må spenne seg mer, og utmattelse som gjør at hun er mest hjemme å gjør ingenting. De dater jo bare og ikke alle forteller om private ting som sykdommer til folk de kanskje ikke skal ha så mye å gjøre med u fremtiden uansett. Anonymkode: ea4f3...03a 1
Ild Skrevet 15. desember 2018 #58 Skrevet 15. desember 2018 Jobbskulk = dealbreaker både i vennskap og kjærestemateriale for meg Synes du, ts, høres ut som en likandes kar. Synes det er rart om du ikke møter noen som det er litt mer tak i.
visp Skrevet 15. desember 2018 #59 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det er så merkelig? Er neppe sånn at hun heller sitter hjemme å sulter men at hun har mat i skapene eller fryseren uansett og det ikke er et must å kjøpe nytt akuratt den dagen. Selvom jeg ikke syns damen virker unormal på noe måte KAN det jo også hende hun har en kronisk sykdom med f eks leddsmerter som gjør det mer verkende å gå på glattisen siden man må spenne seg mer, og utmattelse som gjør at hun er mest hjemme å gjør ingenting. De dater jo bare og ikke alle forteller om private ting som sykdommer til folk de kanskje ikke skal ha så mye å gjøre med u fremtiden uansett. Anonymkode: ea4f3...03a Jeg svarte utifra hvordan jeg oppfattet HI. Det kan være informasjon som mangler selvfølgelig. Man forteller ikke om private ting som sykdom og sånne ting kanskje; derfor reagerer jeg på at hun forteller om jobbskulk.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #60 Skrevet 15. desember 2018 10 minutter siden, visp skrev: Jeg svarte utifra hvordan jeg oppfattet HI. Det kan være informasjon som mangler selvfølgelig. Man forteller ikke om private ting som sykdom og sånne ting kanskje; derfor reagerer jeg på at hun forteller om jobbskulk. Ok, jobnskulk er ikke noe å skryte av på date, men jeg kommenterte på at du reagerte på at hun utsatte butikkturen når det var glattis, noe som ikke er merkelig i mine øyne. Anonymkode: ea4f3...03a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå