SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #61 Skrevet 15. desember 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg med det? Tipper du ikke vet en brøkdel av de tingene jeg har lært fra podcaster eller kan noen av matoppskriftene jeg lager pfff Go home! Anonymkode: ea4f3...03a Hør på en podcast mens du sykler en halvtime, og ikke ta helsa di for gitt, så kan du kose deg med matlaging til du blir over 90...
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #62 Skrevet 15. desember 2018 4 minutter siden, SpankmeBitch skrev: Hør på en podcast mens du sykler en halvtime, og ikke ta helsa di for gitt, så kan du kose deg med matlaging til du blir over 90... Hvorfor skal jeg gjøre noe i fritiden som ikke interesserer meg bare fordi det interesserer deg? Sykle og få stresspuls kan du gjøre sjæl, jeg har det fint her hjemme i ro og mak og harmoni Anonymkode: ea4f3...03a 1
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #63 Skrevet 15. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal jeg gjøre noe i fritiden som ikke interesserer meg bare fordi det interesserer deg? Sykle og få stresspuls kan du gjøre sjæl, jeg har det fint her hjemme i ro og mak og harmoni Anonymkode: ea4f3...03a Fordi du ikke per dags dato vet hva det vil si å føle at kroppen er et vrak. Fordi når man er ung og dum, så tar man for gitt at man føler seg vel, fordi helsa tross alt holder seg sånn passelig en stund. Gjør minimum og kos deg med matlaging etter det. 1
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #64 Skrevet 15. desember 2018 Forstår ikke tråden helt. Min arbeidshverdag se omtrent sånn ut, står opp kl.0600. Reiser til jobb, og arbeider til 1600-17.00 alt etter som, så reiser jeg hjem, må innom butikken et par dager i uken, da er kl 18.00 før jeg er hjemme. Lager middag og spiser, da er kl.19.00, rydder litt og slapper av. Da er kl. kjapt 20.30. Tar en times treningstur et par ganger i uken og da er kl 21.30 før jeg er ferdig og skal dusje. Klokken er da kjapt 22.00. Da er det på tide å køye, om man skal tidlig opp neste morgen. Slik går ukene, med noe variasjon. Hvor pokker tar dere tiden fra dere som er så "aktive" ? Jobber dere ikke? Eller er det bare skryt. Helgene brukes til rekreasjon ja, men det er da deilig å ofte bare være hjemme og kose seg også, gå turer på dagtid. Rase rundt på turer hver helg, ute på byen, finne på noe er jeg ferdig med for lenge siden. Da starter man jo like trøtt på mandagen som man var på fredagen, og brenner "lyset" i begge ender. Dere som er så veldig aktive Tror ikke så mye på dere faktisk. 4
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #65 Skrevet 15. desember 2018 26 minutter siden, SpankmeBitch skrev: Fordi du ikke per dags dato vet hva det vil si å føle at kroppen er et vrak. Fordi når man er ung og dum, så tar man for gitt at man føler seg vel, fordi helsa tross alt holder seg sånn passelig en stund. Gjør minimum og kos deg med matlaging etter det. Nå skal du nå daue uansett du også da, og kan raskt få noe alvorlig sykdom uansett hva du gjør. Ikke tro at du skal leve evig! Fordi du peser rundt som en hamster i et løpehjul og tror du kan stresse fra skjebnen Tikk takk.... går klokken mot slutten uansett. Bevares bevege seg og trene er bra for kropp og sjel. Men det holder lenge med et par ganger i uken. For meg virker det som mange hater hjemmet sitt, og vil være minst mulig der! Stresse stresse stresse, ferdig på jobb! Må bare kjøre 5 timer til hytta for å slappe av , eller reise til alle mulige reisemål. Mange må ha en veldig stakkarslig heim, når de hele tiden jager etter noe annet. Finner jeg en kvinne som kan finne roen, slappe av hjemme i helgene, ta noen turer i blant og er trofast skal jeg prise meg lykkelig. Så kan dere andre bare herje på. 2
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #66 Skrevet 15. desember 2018 5 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Nå skal du nå daue uansett du også da, og kan raskt få noe alvorlig sykdom uansett hva du gjør. Ikke tro at du skal leve evig! Fordi du peser rundt som en hamster i et løpehjul og tror du kan stresse fra skjebnen Tikk takk.... går klokken mot slutten uansett. Bevares bevege seg og trene er bra for kropp og sjel. Men det holder lenge med et par ganger i uken. For meg virker det som mange hater hjemmet sitt, og vil være minst mulig der! Stresse stresse stresse, ferdig på jobb! Må bare kjøre 5 timer til hytta for å slappe av , eller reise til alle mulige reisemål. Mange må ha en veldig stakkarslig heim, når de hele tiden jager etter noe annet. Finner jeg en kvinne som kan finne roen, slappe av hjemme i helgene, ta noen turer i blant og er trofast skal jeg prise meg lykkelig. Så kan dere andre bare herje på. Mye enig med betraktningene dine. Men det å trene et par-tre ganger i uka er det samme som å pusse tennene sine. Det er for å opprettholde en høyere form for velvære. Jeg misliker trening. Jeg misliker trening såpass mye at når jeg har drevet med trening, så har det stort sett skyldtes ekstern motivasjon og konkurranseinnstilling. Nå har jeg blitt såpass gammel at formen med årene peker naturlig nedover. Jeg har kommet ut av et forhold hvor jeg ikke var noe flink til å prioritere tiden min, og lot vekta gå opp. Da jeg begynte å trene mer igjen og fikk tilbake god form og fysikk, så skjønte jeg at jeg aldri kan la forhold å karriere ta over så mye at jeg lar kroppen bli deprimerende slapp. Det er mulig det selvbevisste fungerer annerledes hos dere damer, ettersom det er såpass mange av oss menn som ikke kobler deres fysiske form med attraktivitet. Men følelsen av ekstra energi og våkenhet i kroppen er også høyere når man gjør bittelitt for helsa si. Det er ikke snakk om å gå på treningssenter for å bli stor. Trening er ferskvare, så om du skulle ha lyst til å bli stor, så må du fortsette med den treningsmengden for å unngå at det du har bygget opp, bare atroferer igjen. Det er snakk om å bare øke sin følelse av velvære ved å gjøre en bitte-liten anstrengelse, og om du trenger en motivator, så ta med en venninne, og se på menn med bra kropper.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #67 Skrevet 15. desember 2018 47 minutter siden, SpankmeBitch skrev: Fordi du ikke per dags dato vet hva det vil si å føle at kroppen er et vrak. Fordi når man er ung og dum, så tar man for gitt at man føler seg vel, fordi helsa tross alt holder seg sånn passelig en stund. Gjør minimum og kos deg med matlaging etter det. Hva vet du om hvor gammel jeg er eller hvor intelligent jeg er, eller hvilke andre helsegrep jeg tar? Hvorfor legger du deg så mye opp i hvordan andre har det godt på sine måter i sitt eget liv? Ingen som vil være sammen med en diktator og bedreviter hvertfall Anonymkode: ea4f3...03a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #68 Skrevet 15. desember 2018 19 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: For meg virker det som mange hater hjemmet sitt, og vil være minst mulig der! Stresse stresse stresse, ferdig på jobb! Må bare kjøre 5 timer til hytta for å slappe av , eller reise til alle mulige reisemål. Mange må ha en veldig stakkarslig heim, når de hele tiden jager etter noe annet. Ja Herregud, blir stresset bare av å lese om det! Nei takke meg vel for den koselige stua, gode sofaen og boka mi - uten stress og jag og prestasjon for å være spennende for andre og vise seg frem overalt, helt uten støy rundt seg og samtaler med bekjente man egentlig ikke får noe ut av! Ahhhh, *senker skuldrene og tenker på hvor tilfredsstillende det blir å lage et deilig måltid med god tid og ro i sjela og eget selskap i kveld* Anonymkode: ea4f3...03a 5
SpankmeBitch Skrevet 15. desember 2018 #69 Skrevet 15. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva vet du om hvor gammel jeg er eller hvor intelligent jeg er, eller hvilke andre helsegrep jeg tar? Hvorfor legger du deg så mye opp i hvordan andre har det godt på sine måter i sitt eget liv? Ingen som vil være sammen med en diktator og bedreviter hvertfall Anonymkode: ea4f3...03a Jeg legger meg opp i det, fordi jeg skriver på forum, vel. Jeg skriver på forum nå, fordi jeg kjeder dritten av meg, og har blitt så inn i hællvete sjuk at jeg holder senga døgnet rundt. Det er massevis av folk som vil være sammen med en diktator. Diktatorer har draget. Det er ikke så mange av dem, og de bruker ikke å leve så lenge. Nei, å være sammen med noen som utøver press på deg og maser, det blir jævlig i lengden. Godt du ikke er sammen med meg da.
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #70 Skrevet 15. desember 2018 38 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Forstår ikke tråden helt. Min arbeidshverdag se omtrent sånn ut, står opp kl.0600. Reiser til jobb, og arbeider til 1600-17.00 alt etter som, så reiser jeg hjem, må innom butikken et par dager i uken, da er kl 18.00 før jeg er hjemme. Lager middag og spiser, da er kl.19.00, rydder litt og slapper av. Da er kl. kjapt 20.30. Tar en times treningstur et par ganger i uken og da er kl 21.30 før jeg er ferdig og skal dusje. Klokken er da kjapt 22.00. Da er det på tide å køye, om man skal tidlig opp neste morgen. Slik går ukene, med noe variasjon. Hvor pokker tar dere tiden fra dere som er så "aktive" ? Jobber dere ikke? Eller er det bare skryt. Helgene brukes til rekreasjon ja, men det er da deilig å ofte bare være hjemme og kose seg også, gå turer på dagtid. Rase rundt på turer hver helg, ute på byen, finne på noe er jeg ferdig med for lenge siden. Da starter man jo like trøtt på mandagen som man var på fredagen, og brenner "lyset" i begge ender. Dere som er så veldig aktive Tror ikke så mye på dere faktisk. Ts her. Du er jo aktiv. Er på jobb, klager ikke og har dispiplin nok til et par turer ut på kveldene i uken. Det er normalt. Du sier jo at du går litt i helgene. Er ikke mer jeg ønsker meg. TS Anonymkode: 59da5...aba
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #71 Skrevet 15. desember 2018 Dere som sier dere omtrent bare er hjemme, når dere ikke er på jobb.. Har dere ikke venner eller sosialt nettverk? Om jeg bare skulle sittet hjemme hver kveld og hver helg hele vinterhalvåret, så hadde jeg ikke hatt mange vennskap igjen over tid. Vennskap krever jo at man treffes jevnlig, tar en kaffe, et glass vin ute, går på konsert eller en tur i marka. Hverdagen er travel for de fleste, men om hele min horisont hadde bestått av kun jobb og sofatid, så hadde jeg følt meg veldig understimulert tror jeg. Anonymkode: d0faa...c12 1
Duftavsommerregn Skrevet 15. desember 2018 #72 Skrevet 15. desember 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier dere omtrent bare er hjemme, når dere ikke er på jobb.. Har dere ikke venner eller sosialt nettverk? Om jeg bare skulle sittet hjemme hver kveld og hver helg hele vinterhalvåret, så hadde jeg ikke hatt mange vennskap igjen over tid. Vennskap krever jo at man treffes jevnlig, tar en kaffe, et glass vin ute, går på konsert eller en tur i marka. Hverdagen er travel for de fleste, men om hele min horisont hadde bestått av kun jobb og sofatid, så hadde jeg følt meg veldig understimulert tror jeg. Nå er det slik at mange av de beste vennene jeg har er på arbeidsplassen, de møter jeg hele tiden også sosialt. De jeg hadde når jeg var ung, har jeg mistet kontakten med. De fikk familie mye senere en meg, så det gikk den veien. For meg er helgene og fritiden der jeg slapper av, gjør ting som ikke går i arbeids hverdagen. Blant annet holde orden hjemme! Trening og turer også da, men det er jo noe som glir inn i de ledige timene. Alt annet legger jeg til feriene, da reiser jeg, opplever ting, er sammen med familie og stenger alt annet ute. Jobben tar store deler av livet vårt om vi liker det eller ikke, og i ukene blir det ikke tid til mye annet. Når man er ung kan man kjøre et løp med å bruke kveldene sosial, komme seg sent i seng og tidlig opp neste dag. Men det går aldri over tid, da går man på en kjempesmell til slutt.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #73 Skrevet 16. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier dere omtrent bare er hjemme, når dere ikke er på jobb.. Har dere ikke venner eller sosialt nettverk? Om jeg bare skulle sittet hjemme hver kveld og hver helg hele vinterhalvåret, så hadde jeg ikke hatt mange vennskap igjen over tid. Vennskap krever jo at man treffes jevnlig, tar en kaffe, et glass vin ute, går på konsert eller en tur i marka. Hverdagen er travel for de fleste, men om hele min horisont hadde bestått av kun jobb og sofatid, så hadde jeg følt meg veldig understimulert tror jeg. Anonymkode: d0faa...c12 Ingen tvil om at mitt sosiale nettverk er betraktelig innskrenket men valget for meg var lett når jeg rett og slett ble overstimulert og stresset av å være den populære jenta som kjente alle og var med på alt. Jeg mistet interesse for å feste og være ute hver helg og innså at jeg kun hadde gjort det fordi jeg trodde det var sånn man måtte ha livet og for å ha selvtillitt fra andres oppfatning av meg. Jeg tok feil og trives sinnsykt mye bedre hjemme uten mye sosial omgang, så jeg kan ta av meg masken og være meg selv. Mine gode vennskap holder det faktisk at vi ses noen ganger i året og hver gang vi møtes eller snakkes er det som om tiden ikke har gått Noen blir rastløse bare av å være inne tre dager pga influensa men jeg tror en veldig viktig del for livet er å klare å være rolig inni og rundt seg. Kjedsomhetens filosofi er en god bok om dette og forenes mye med hinduistiske og buddhistiske tilnærmelser på det å akseptere og å nyte nuet og føle på eksistensen uten å måtte overstimuleres, som faktisk bare trekker en vekk fra det vesenet vi er ment til å være. Folk som gjør noe hele hele tiden og fokuserer utover, vil aldri få roen til å fokusere innover og det fant hvertfall jeg ut at var viktig for at jeg skulle ha det fint Ro og harmoni er det ingen stimulans som kan måle seg med syntes jeg Anonymkode: ea4f3...03a 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #74 Skrevet 16. desember 2018 På 14.12.2018 den 19.11, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det stakkarslig å henge hjemme? Virker som hun trives med det og de fleste menn vil heller ha en dame som er hjemme enn ute på fylla hver helg og sladrer med venninder i telefonen hver dag. Om du ønsker deg en aktiv dame å gjøre masse ting med så må du lete etter det og ikke kritisere andre for at de ikke har samme interesser som deg. Det er forresten vanlig å være forkjøla og fryse så skjønner ikke hvordan relevans for noe det hadde å ta opp. Anonymkode: ea4f3...03a Jeg er kvinne og gamer det meste av min fritid (4-6 t i døgnet). Har ikke tid til menn... Om jeg hadde vært mann hadde jeg blitt ansett som søppel...I følge kvinner er det mer givende å lete etter serie enn å gjøre noe aktivt. Anonymkode: 95466...0ba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #75 Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og gamer det meste av min fritid (4-6 t i døgnet). Har ikke tid til menn... Om jeg hadde vært mann hadde jeg blitt ansett som søppel...I følge kvinner er det mer givende å lete etter serie enn å gjøre noe aktivt. Anonymkode: 95466...0ba Nja er vel ingen som bryr seg om single menn som sitter hjemme å gamer men har man all fokus på noe annet har man jo ikke kapasitet til å kjæreste. Da blir man en søppelkjæreste om man ikke setter av kvalitetstid med dama, er med å rydder eller skifter bleier på ungen osv. Du har jo hvertfall skjønt det at din livsstil ikke passer med å ha kjæreste og det er ikke noe galt i å velge et liv uten kjæreste for å kunne drive med det man vil når det kommer til hjemmekropper generelt så blir det ikke helt det samme å være opphengt i noe som tar alt ens fokus, og å trives hjemme men ha både tid og lyst til å dedikere mye oppmerksomhet og kjærlighet til en kjæreste i hjemmeatmosfæren Anonymkode: ea4f3...03a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #76 Skrevet 16. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja er vel ingen som bryr seg om single menn som sitter hjemme å gamer men har man all fokus på noe annet har man jo ikke kapasitet til å kjæreste. Da blir man en søppelkjæreste om man ikke setter av kvalitetstid med dama, er med å rydder eller skifter bleier på ungen osv. Du har jo hvertfall skjønt det at din livsstil ikke passer med å ha kjæreste og det er ikke noe galt i å velge et liv uten kjæreste for å kunne drive med det man vil når det kommer til hjemmekropper generelt så blir det ikke helt det samme å være opphengt i noe som tar alt ens fokus, og å trives hjemme men ha både tid og lyst til å dedikere mye oppmerksomhet og kjærlighet til en kjæreste i hjemmeatmosfæren Anonymkode: ea4f3...03a Å ha kjæreste er jo beint frem en ulempe. Hva skal man med det? Med midre man ha felles interesser. Om den felles interessen er å glo på netflix så er man jo allerede fucked... Anonymkode: 95466...0ba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #77 Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nja er vel ingen som bryr seg om single menn som sitter hjemme å gamer men har man all fokus på noe annet har man jo ikke kapasitet til å kjæreste. Da blir man en søppelkjæreste om man ikke setter av kvalitetstid med dama, er med å rydder eller skifter bleier på ungen osv. Du har jo hvertfall skjønt det at din livsstil ikke passer med å ha kjæreste og det er ikke noe galt i å velge et liv uten kjæreste for å kunne drive med det man vil når det kommer til hjemmekropper generelt så blir det ikke helt det samme å være opphengt i noe som tar alt ens fokus, og å trives hjemme men ha både tid og lyst til å dedikere mye oppmerksomhet og kjærlighet til en kjæreste i hjemmeatmosfæren Anonymkode: ea4f3...03a Har du dårlig selvtillit? Jeg har svømt mellom 1-3 timer hver dag siden jeg var 9 år. Trener styrke en dag og annen kondisjon pr uke. Tror du gaming er en dårlig ting? Anonymkode: 95466...0ba
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #78 Skrevet 16. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ha kjæreste er jo beint frem en ulempe. Hva skal man med det? ... Anonymkode: 95466...0ba Ok deg om det. Synd du ikke har opplevd kjærlighet så du vet meningen Anonymkode: ea4f3...03a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #79 Skrevet 16. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du dårlig selvtillit? Jeg har svømt mellom 1-3 timer hver dag siden jeg var 9 år. Trener styrke en dag og annen kondisjon pr uke. Tror du gaming er en dårlig ting? Anonymkode: 95466...0ba Hæ? Nei det har jeg ikke, har vel en helt normalt selvtillit. Når jeg skrev hjemmekropper mente jeg personer som trives hjemme, og ikke noe utseendemessig med kropp, så hvor mye du trener har ingenting å si for meg. Om man er tynn eller smellfeit så er det ens eget valg om man trives hjemme eller ute og det jeg mener er at folk må få ha forskjellig livsstil og interesser uten at andre skal kritisere en for det så lenge man har det bra psykisk, åndelig og fysisk. Og det vet man jo best selv og ingen fra utsiden kan komme å dømme å tenke at man må være dum eller understimulert eller ikke ha det bra. Folk er forskjellige, og jeg kan ikke forstå åssen folk som lever i et jag av mas kan ha det bra men de får leve som de vil og være sammen med de som passer dems livsstil, og jeg og andre hjemmekjære får leve som vi vil og være sammen med de som passer vår livsstil Jeg har ikke kritisert din gaming interesse så skjønner ikke hvorfor du er så anklagende. Anonymkode: ea4f3...03a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #80 Skrevet 16. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok deg om det. Synd du ikke har opplevd kjærlighet så du vet meningen Anonymkode: ea4f3...03a Å joda du. Jeg vet hva kjærlighet er. Når det kommer fra en kjæreste/samboer/ektefelle er det omtrent verdiløst Anonymkode: 95466...0ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå