Gå til innhold

Hun henger bare hjemme

Fremhevede innlegg

Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg tror ikke du passer helt for henne. Du får lete etter ei mer aktiv dame, hun får finne en som setter pris på henne som hun er. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kommer ikke TS med flere innlegg?

Anonymkode: 64440...92c

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke TS har for høye krav, akkurat. Vil tro svært mange av oss vil ha en partner med interesser, nysgjerrighet og sosialt liv, som ikke kun sitter hjemme i sin egen boble? 

Anonymkode: d0faa...c12

Det er jo ikke snakk om for høye krav, men ulik livsstil. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dater en dame som både er pen og snill. Hun vil som meg, ha et seriøst forhold. Jeg har gitt opp siden jeg aldri har draget på damene. 

Det er en ting som uroer meg, hun er hjemme hele tiden og fremstår som litt stakkarsli. Hun er i full jobb på kontor, men så fort hun kan er hun hjemme i sofaen. Hun har ingen venninner hun vil være sammen med, trener aldri og er aldri utenfor husets fire vegger med mindre hun må. Hjemme går det i tv og podcast. Til tross for god lønn, er hun aldri på reise. Pengene bruker hun fornuftig, men synes det er merkelig å ikke ønske litt nye impulser. I dag orket henne ikke å dra på jobb fordi det var så kaldt. Hun gidder ikke å dra på butikken fordi de ikke gruset og hver gang vi møtes hutrer hun og fryser. Jeg har kjørt henne hjem 2 gsnger i vinter fordi hun fryser så. Tror hun har vært forkjølet 4 ganger siden vi ble kjent.

Skulle få henne med i marka en dag, men det gikk ikke.

Jeg er redd dette kan bli en utfordring. Har alltid likt skiturer og fjellturer. Jeg sykler hele vinteren. Hun vil jo ikke ut av huset.

Anonymkode: 59da5...aba

Ai..nå følte jeg med skikkelig stakkrslig 😉 Åhh..så deilig å kunne slappe av etter en lang dag,pakke seg inn i godteppet sitt og nyte kvelden.
Ikke søren om noen hadde fått meg på en markatur når jeg endelig kan slappe av hjemme ifred og ro.
Ja...du har all grunn til å bekymre deg dersom dere er så forskjelige ang. fritid, Hva er det med folk...noen som har hørt om det å kommunisere  med hverandre..? 

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dater en dame som både er pen og snill. Hun vil som meg, ha et seriøst forhold. Jeg har gitt opp siden jeg aldri har draget på damene. 

Det er en ting som uroer meg, hun er hjemme hele tiden og fremstår som litt stakkarsli. Hun er i full jobb på kontor, men så fort hun kan er hun hjemme i sofaen. Hun har ingen venninner hun vil være sammen med, trener aldri og er aldri utenfor husets fire vegger med mindre hun må. Hjemme går det i tv og podcast. Til tross for god lønn, er hun aldri på reise. Pengene bruker hun fornuftig, men synes det er merkelig å ikke ønske litt nye impulser. I dag orket henne ikke å dra på jobb fordi det var så kaldt. Hun gidder ikke å dra på butikken fordi de ikke gruset og hver gang vi møtes hutrer hun og fryser. Jeg har kjørt henne hjem 2 gsnger i vinter fordi hun fryser så. Tror hun har vært forkjølet 4 ganger siden vi ble kjent.

Skulle få henne med i marka en dag, men det gikk ikke.

Jeg er redd dette kan bli en utfordring. Har alltid likt skiturer og fjellturer. Jeg sykler hele vinteren. Hun vil jo ikke ut av huset.

Anonymkode: 59da5...aba

hva sier HUN til deg når du kommer hjem til henne? hvilke sitater kommer fra hennes munn? smiler hun til deg når du kommer hjem til henne? Og når skal du invitere henne ut på ferie til utlandet?

Anonymkode: 31249...001

• Liker 2
Skrevet

For meg er dette varseltegn på psykiske vansker. Spiseforstyrrelser f.eks fører ofte med seg isolering

Anonymkode: 8a0fa...e7a

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Finnes mange av oss som trives i eget selskap og ikke trenger å være sosiale for å ha det bra. Noen foretrekker nye ting og action hele tiden mens andre har det best med forutsigbarhet og ro :)

Anonymkode: ea4f3...03a

jeg vil jo beskrive meg selv som en i den gjengen, men å ikke ha familie eller venner er i de aller fleste tilfeller et signal om at noe er galt på hjemmebane. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er og ganske mye hjemme/omtrent bare hjemme når jeg ikke er på jobb. Jeg hater vinteren og liker ikke være ute i kulden og mørket, og mer nedstemt på denne tiden av året generelt. På sommerhalvåret er jeg mer ute da. Synes ikke hun høres unormal ut jeg! 

Anonymkode: 3fbb8...9f7

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, visp skrev:

Hun går ikke på jobb fordi hun syns det er kaldt? Veldig dårlig arbeidsmoral. Og lar være å gå på butikken fordi det ikke er strødd.... altså, èn ting er at hun gjør disse tingene, men hun forteller deg om det?

Ja, syns det høres ut som om det ikke er helt liv laga om du ikke får henne med på en liten tur i marka engang. Personlig hadde jeg reagert veldig på jobbskulk og også det at hun skamløst forteller det uten å se ut til å skjønne at det er galt.

Det kan hende hun har mulighet til å jobbe hjemmefra, hjemmekontor for eksempel. Eller kanskje hun kunne avspasere, det veit ikke vi. 

Ikke alle liker å være ute, men det er jo bare å kle seg riktig og kjøpe/bruke brodder når det er glatt.

Anonymkode: 4058e...e0b

Skrevet
2 timer siden, Summ skrev:

Hva slags menn er dette snakk om? 

Aldri gå på kino, fjellturer, hyttetur, ferietur, stranda, senteret, restauranter? Finnes en mellom ting på det Ts bskriver, og det du beskriver... 

ts; dette hadde ikke jeg taklet i lengden, nye inntrykk, utfordringer, hobbyer og venner er viktig for utvikling som menneske. Du høres oppegående ut, virkelig kjernekar, synd jeg ikke traff deg først!

Nå dater de bare, så at hun ikke er med på fjelltur eller kinotur ila de få gangene dem har hengt betyr ikke at hun ALDRI kan gjøre disse tingene. Ts sykler hele vinteren, det er ekstremistisk, er ikke dama det er noe galt med. Hvem date klager på internett om at han har måttet kjøre daten sin to ganger fordi hun syntes det er for kaldt til å gå? Herrefjas sier jeg bare,  ikke rart denne særingen sliter på damefronten. 

• Liker 7
Skrevet

Har hun lavt stoffskifte eller spiseforstyrrelser? 

Anonymkode: fc0ff...ef6

Skrevet
3 timer siden, SoWhat? skrev:

Siste setning og med brukernavn. Jau. Kg kan visst bli brukt som sjekkarena ganske åpenlyst. 

😂😂 jeg prøvde å være hyggelig, tenkte ikke over å sette meg som anonym 

Skrevet
4 minutter siden, Summ skrev:

😂😂 jeg prøvde å være hyggelig, tenkte ikke over å sette meg som anonym 

Det er lov 🙂

Skrevet

Det jeg reagerer på her, er hvis noen bare "konsumerer". Helt greit å ville være hjemme. Er mye hjemme selv, men jeg gjør/lager egne ting. Å sitte å bare se på tv/serier, høres veldig passivt ut for meg. Hun bare tar inn fra andre. Lager hun noe selv?

Anonymkode: bf5f6...420

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det stakkarslig å henge hjemme? Virker som hun trives med det og de fleste menn vil heller ha en dame som er hjemme enn ute på fylla hver helg og sladrer med venninder i telefonen hver dag. 

Om du ønsker deg en aktiv dame å gjøre masse ting med så må du lete etter det og ikke kritisere andre for at de ikke har samme interesser som deg. 

Det er forresten vanlig å være forkjøla og fryse så skjønner ikke hvordan relevans for noe det hadde å ta opp. 

Nei, jeg forstår ikke hvorfor det var så relevant å nevne at hun fryser og at hun er forkjølet? Dette er helt vanlige ting, og noe en må forholde seg til dersom en vil ha en partner. Hvis slike ting irriterer blir det vanskelig å være i et forhold. Jeg er en aktiv person, men jeg fryser mye, men da har jeg en god kjæreste som holder rundt meg slik at jeg ikke fryser sånn :) 

Og hva så om hun liker å være hjemme? Hun er hjemmekjær og det har hun fullt lov til å være, slå opp med henne da dersom du ikke liker hvordan hun er. 

Anonymkode: cd1a4...703

• Liker 4
Skrevet

Kanskje hun har en kronisk sykdom, hun høres mye sliten ut..? Eller har hatt kreft?Feks fatigue? Jeg kjenner noen tidligere kreftpasienter som fryser lett, har nedsatt immunforsvar og ikke orker det sosiale pga fatigue. Men det kan jo hende hun bare velger bli hjemme siden hun ikke har nettverk? Er hun ny i sin by/bosted? 

Hun er jo heldig som bare kan velge å ikke dra på jobb, da må hun jo ikke stille? Har datet en fyr før som ofte tok hjemmekontor fordi han ikke gadd dra på jobb. Jeg syntes han var heldig som kunne det.

Hun passer tydeligvis ikke din livsstil. Pen og snill er ikke nok i en kjæreste, dessverre. Noe mer må det være! Min kjæreste liker feks ikke trening, men han som meg liker utfordringer på strak arm om jeg gir han dem, vi ser på serier sammen og prøver få til felles opplevelser der vi kan. En kjæreste som aldri ville ut å spise, gå på kino, dra på telttur med meg osv hadde ikke passet for meg. Det aller viktigste for meg er at jeg kan være meg selv med han! 

Når sant skal sies kjenner jeg et par der han ene er ekstremt utadvendt og hun introvert.. Og de funker sammen 

Anonymkode: 53730...39c

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere ikke finner en mellomting, og å gå tur og andre aktiviteter er viktig for deg så anbefaler jeg deg bare å gå videre.

Jeg er selv glad i turer og ikke sitte konstant inne hjemme og var sammen med en som var helt motsatt. Jeg klarte det ikke i lengden. Trenger ikke å være tilfelle her altså, men hvis det er sånn så ville jeg gått videre. 

• Liker 1
Skrevet

Er hun norsk? 

Anonymkode: a8987...8c6

Skrevet
5 timer siden, SoWhat? skrev:

Hun er ikke stakkarsli om hun foretrekker å være hjemme. Ikke bra å skulke jobb fordi det er kaldt da! Det skjønner jeg ikke.

Ellers så går jeg fader ikke ut om jeg ikke må i kulda jeg heller! Da er det jobb og sofaen etterpå. Med levende lys og bok eller å være på nett. Bare pusler rundt inne i varmen, og nyter kun synet av snøen som er utenfor vinduene 😄 nei, noen måneder er innemåneder her altså, men iblant drar jeg på besøk eller inn til sentrum bare fordi jeg har lyst. Ikke ofte vinterstid.

Dere passer ikke sammen; så enkelt er det. 

Å være hjemme og slappe av er et valg for mange, så det er ikke stakkarslig, nei.

Jeg er en aktiv person som beveger meg mye, men det er så ufattelig kaldt ute nå og det er lite som er mindre fristende enn å være mye utendørs. Det er jo faktisk ganske normalt å ikke ville dra ut når det er kaldt. Jeg ville heller aldri vært borte fra jobb pga. kulde (hvis det da ikke var snakk om 40-50 grader, ingen buss eller start på bilen), men kanskje hun var syk i tillegg? 

Anonymkode: cd1a4...703

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønner deg i hvert fall godt. Hvis man fryser så kler man på seg og er det glatt så tar man brodder på hvis man er redd for å falle.

Jeg er også frostpinne, men det å ikke gjøre ting på grunn av det er ikke aktuelt. Da tar jeg heller på meg ekstra godt med klær.

Det er også helt greit å trives hjemme, men bare det og kun se på tv. Det høres veldig passivt ut og av erfaring blir man da ganske kjedelig å snakke med. Jeg tror man trenger litt impulser og ting som skjer, men det er nå så. Det viktige her er om du kan se for deg å være sammen med henne og om du vil godta dette.

Anonymkode: 3c59c...344

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...