AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #41 Skrevet 13. desember 2018 1 minutt siden, Guidet Kvinne skrev: Ganske ofte ute, men av ulike årsaker ikke så mye det siste året. Jeg leser nesten alle matanmeldelser da. Det som gjerne trekker opp er jo nettopp vinen og vinmenyer, så du vil spare inn noen hundrelapper på det. Jeg synes jo Oslo har en mengde nydelige restauranter i «mellomsjiktet», men jeg har også notert meg at de som får de beste anmeldelsene nå nylig er ganske dyre pga store menyer og ingen a la carte. Ja vin er ikke viktig for denne anledningen. Anonymkode: 2a555...3bb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #42 Skrevet 13. desember 2018 Håper flere vil dele sin beste restaurant-opplevelse i Oslo. Jeg har nok flest beste mat-opplevelser fra ferie i Frankrike må jeg innrømme Anonymkode: 2a555...3bb 2
Guidet Kvinne Skrevet 13. desember 2018 #43 Skrevet 13. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja vin er ikke viktig for denne anledningen. Anonymkode: 2a555...3bb Vin er dyrt. Hvis dere skal ha to glass pr person på restaurant som ellers matcher dine kriterier blir det jo fem-sekshundre, og sånn sett ofte nesten like greit å gå får vinmeny eller dele en flaske. Dyrt blir det uansett. Så da må dere gå for et sted der maten er max syvhundre pr pers, hvis jeg forstår deg rett. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #44 Skrevet 13. desember 2018 Tja jeg er litt mer der at det er bedre å spare å gå på ette skikkelig sted en å dra oftere billig. Vi var sist på L’aise og det var magisk! Lurer på når de for Michelin stjernen sin! Den kommer nok. Ellers har vi vert på alle Michelin stjernene i Norge opp i gjennom årene. Anonymkode: 352d0...df2 1
Guidet Kvinne Skrevet 13. desember 2018 #45 Skrevet 13. desember 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja jeg er litt mer der at det er bedre å spare å gå på ette skikkelig sted en å dra oftere billig. Vi var sist på L’aise og det var magisk! Lurer på når de for Michelin stjernen sin! Den kommer nok. Ellers har vi vert på alle Michelin stjernene i Norge opp i gjennom årene. Anonymkode: 352d0...df2 Veldig bra sted! Jeg har bare vært der en gang, men det var aldeles nydelig (og et sted jeg tipper Ts vil til!). 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #46 Skrevet 13. desember 2018 Tandoori hut på sagene. Fantastisk mat og service! Anonymkode: b818c...a02 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #47 Skrevet 13. desember 2018 34 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Veldig bra sted! Jeg har bare vært der en gang, men det var aldeles nydelig (og et sted jeg tipper Ts vil til!). Ja har så vidt lest om dette det jeg likte med bokbacka var at de har mye fokus på økologisk mat- men etter å ha lest en del anmeldelser virker det som at de har tapt seg? Anonymkode: 2a555...3bb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #48 Skrevet 13. desember 2018 Får spare til l’aise og Statholdergaarden 😊 jeg har jobbet bittelitt på restaurant og å se baksiden, har tatt fra meg illusjonen om at dyrest er best. Det viktigste er at man spiser et sted hvor kokkene og servitørene har lidenskap for mat og drikke og yrkesstolthet ! Anonymkode: 2a555...3bb
Nevod Skrevet 13. desember 2018 #50 Skrevet 13. desember 2018 Anbefaler Bisletkebab på det sterkeste 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #51 Skrevet 13. desember 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Får spare til l’aise og Statholdergaarden 😊 jeg har jobbet bittelitt på restaurant og å se baksiden, har tatt fra meg illusjonen om at dyrest er best. Det viktigste er at man spiser et sted hvor kokkene og servitørene har lidenskap for mat og drikke og yrkesstolthet ! Anonymkode: 2a555...3bb Da ville jeg spart til palace grill. Beste totale opplevelse ever👌😋 Anonymkode: b4373...fbb 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #52 Skrevet 13. desember 2018 Ingen slår Bislett Kebab på Løkka 😂 (siden noen hardnakket absolutt vil anbefale Egon) Anonymkode: 8d9b6...a44 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #53 Skrevet 13. desember 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen slår Bislett Kebab på Løkka 😂 (siden noen hardnakket absolutt vil anbefale Egon) Anonymkode: 8d9b6...a44 Hvor mye kebab får du for 2000kr mon tro? 😆 For å gjenta meg; selv jeg vil ikke spise på en kjede-restaurant. @Guidet Kvinne forstår vel noe av hvor jeg vil men jeg tar gjerne imot andres erfaringer av de beste restaurant-opplevelsene. Kjedelig å bere lese på trio-advisor eller anmeldelser i avisen Anonymkode: 2a555...3bb 1
Kitcat Skrevet 13. desember 2018 #54 Skrevet 13. desember 2018 Bistronomi Fyr på Majorstuen i Oslo. Veldig, veldig bra mat for de som liker gourmetmat men til folkelige priser. Bestill set meny (opptil 8 retter). Veldig god valuta for pengene. Fantastisk service og lokaler med atmosfære. Man kan få vinpakke eller ta noen glass. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #55 Skrevet 13. desember 2018 2 timer siden, Kitcat skrev: Bistronomi Fyr på Majorstuen i Oslo. Veldig, veldig bra mat for de som liker gourmetmat men til folkelige priser. Bestill set meny (opptil 8 retter). Veldig god valuta for pengene. Fantastisk service og lokaler med atmosfære. Man kan få vinpakke eller ta noen glass. Aldri hørt om !! Takk 😊😊 Anonymkode: 2a555...3bb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #56 Skrevet 13. desember 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg spart til palace grill. Beste totale opplevelse ever👌😋 Anonymkode: b4373...fbb Har du vert på l’aise? For viss ikke er det jo dumt å avbefale det. Sier ikke at Paracet grill ikke er bra men det er på ett litt annet plan en l’aise og staatholdergaarden. Ja jeg har vert på alle tre pluss en del til. Anonymkode: 352d0...df2 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #57 Skrevet 13. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har du vert på l’aise? For viss ikke er det jo dumt å avbefale det. Sier ikke at Paracet grill ikke er bra men det er på ett litt annet plan en l’aise og staatholdergaarden. Ja jeg har vert på alle tre pluss en del til. Anonymkode: 352d0...df2 Ha ha har hatt sykt barn så Paracet har kommet opp ett par ganger mener selvsagt palace Anonymkode: 352d0...df2 4
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #58 Skrevet 13. desember 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du vert på l’aise? For viss ikke er det jo dumt å avbefale det. Sier ikke at Paracet grill ikke er bra men det er på ett litt annet plan en l’aise og staatholdergaarden. Ja jeg har vert på alle tre pluss en del til. Anonymkode: 352d0...df2 Jeg ser Palace grill gjentar seg. Jeg synes det blir litt for røft for anledningen. L’aise ser jo nydelig ut. Bokbacka har kanskje litt krampe over seg- dessuten står det at menyen skiftes hver måned men alle som har vært der snakker om det samme bonsai-treet 🙈😅 «Ja jeg har vert på alle tre pluss en del til.» - fortell - hva er DIN favoritt og hvorfor ? Anonymkode: 2a555...3bb
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2018 #59 Skrevet 13. desember 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker også å spise et sted hvor servitørene tar jobben sin seriøst og anerkjenner hvor mye god service har å si i tillegg til god mat. Vanskelig å finne. Finnes ikke sånne servitører lenger, med respekt og stolthet for yrket sitt? Anonymkode: 2a555...3bb Asia. Der har jeg fått utrolig bra service, flere ganger! Anonymkode: d51d6...7bf 1
K.B. Skrevet 13. desember 2018 #60 Skrevet 13. desember 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker også å spise et sted hvor servitørene tar jobben sin seriøst og anerkjenner hvor mye god service har å si i tillegg til god mat. Vanskelig å finne. Finnes ikke sånne servitører lenger, med respekt og stolthet for yrket sitt? Anonymkode: 2a555...3bb For 160 kroner i timen, så er det begrenset hva du får av kunnskap vet du... Men så klart finnes det fortsatt masse folk der ute yrkesstolthet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå