Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg glemte å skrive; ser det er du som har tatt initiativ hele tiden her. Da virker det ikke som det er interesse der. Er litt verre når noen har virket interessert, men man aldri turte å ta sjansen. 

Anonymkode: 5acf1...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt i samme situasjon her. Jeg forstår bare ikke menn! Jeg kunne sverga på at han virka forelska (har møtt han to ganger), men nå synes jeg det virker som han har trukket seg tilbake... Jeg kan nok ha skremt han, eller det kan være at det kun dreier seg om sex, eller han vil bare ta det litt slow. Han sier han har god tid, men han har også sagt at han blir fort forelska. Jeg ønsker oppmerksomhet, gjerne i stooore mengder, og er helt "klar", så er ikke rart om han blir redd.

 

Men, jeg forstår ikke menn altså! Seriøst!

Anonymkode: 561ba...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søk etter Matt Boggs på you tube han har gode svar på hvorfor menn plutselig stopper å ta iniativ. Har lært mye av han. Damer har en tendens til å over tekste dem de liker og menn liker ikke d bestandig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gått 4 uker uten noe kontakt fra min eller han sin side.... Tolker det som at han ikke er interessert. Forøvrig har han meg enda på snap og jeg hadde nettopp bursdag og la jo ut pp storyen min. Gratulerte meg med dagen gjorde han ikke.. Hva skal jeg gjøre? Kontakt han og spørre hva greien er, eller slette han? Eller la vær å slette og vente i all evighet på en melding? 

Og nei dette plager meg ikke lenger som i starten. Tenker jo på andre ting, og finnes jo andre menn der ute uansett. 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Nå er det gått 4 uker uten noe kontakt fra min eller han sin side.... Tolker det som at han ikke er interessert. Forøvrig har han meg enda på snap og jeg hadde nettopp bursdag og la jo ut pp storyen min. Gratulerte meg med dagen gjorde han ikke.. Hva skal jeg gjøre? Kontakt han og spørre hva greien er, eller slette han? Eller la vær å slette og vente i all evighet på en melding? 

Og nei dette plager meg ikke lenger som i starten. Tenker jo på andre ting, og finnes jo andre menn der ute uansett. 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Selvfølgelig skal du bare la alt være.. men hvis det plager deg veldig å ha ham på snap bare slett ham da.. Jeg hadde ikke slettet i din situasjon, det er bra han ser at du har det gøy og sånt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det gått 4 uker uten noe kontakt fra min eller han sin side.... Tolker det som at han ikke er interessert. Forøvrig har han meg enda på snap og jeg hadde nettopp bursdag og la jo ut pp storyen min. Gratulerte meg med dagen gjorde han ikke.. Hva skal jeg gjøre? Kontakt han og spørre hva greien er, eller slette han? Eller la vær å slette og vente i all evighet på en melding? 

Og nei dette plager meg ikke lenger som i starten. Tenker jo på andre ting, og finnes jo andre menn der ute uansett. 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Ikke sitt og vent på en melding. Og heller ikke spørre hva greien er. Du kan kontakte han.. skriv at du håper det står bra til og ønske han ett Godt nytt år... I begynnelsen av dating / bli kjent fase så tenker jeg det kan gå litt frem og litt tilbake. Er han intressert i å fortsette å bli kjent så følger han opp. Svarer han ikke, så glem hele han.

Anonymkode: 4b388...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke engang gratulerte deg med dagen. Viser jo hvor intr han er mener jeg. Syns det er råttent. Jeg hadde ikke skrevet noe mer til han var jeg deg. Ikke kast bort tiden din på han, det er han ikke verdt. Det tar han mindre enn ett minutt å sende deg en gratulasjon f.eks. det er ikke som at han ikke har muligheten til å ta kontakt med deg. Jeg syns det er trist på dine vegne, og at noen må oppføre seg sånn. 

Anonymkode: 68808...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok ikke interessert, da har han tatt kontakt for lengst.

Hvor spesifikk var han i meldingen når du/han skrev at dere må møtes en gang?Hvis noen skriver til meg og sier at de vil møte meg, pleier jeg alltid å si «jaja, såklart» eller «ja, det må vi få til en gang» uten at jeg nødvendigvis mener det. Jeg er bare hyggelig. Mulig at jeg skaper ett håp for motparten, men jeg mener det er bedre enn å avvise blankt og ikke svare. 

Anonymkode: 8b319...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen!

Nå slettet jeg han nettopp fra snap. Han hadde meg enda, men orker ikke ha han når det ikke er kontakt lenger og har gått så lang tid uten. Tusen takk til alle dere som har engasjert dere iallefall :)❤️ 

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her igjen!

Nå slettet jeg han nettopp fra snap. Han hadde meg enda, men orker ikke ha han når det ikke er kontakt lenger og har gått så lang tid uten. Tusen takk til alle dere som har engasjert dere iallefall :)❤️ 

Anonymkode: a10b2...6ca

Kjempebra :) Får se hvor lenge det går før du får en ny forespørsel fra han igjen 😂 Og da hadde jeg glatt slettet den uten et ord :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En årsak. Menn tidlig i fasen som roer ned har flere på gang/i kikkerten. Du er ikke topp valget. 

Hilsen mann

Anonymkode: a75e6...579

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ts her

I dag besøkte han min profil på en datingside og han la ikke igjen en melding... 

Så dum som jeg var måtte jeg bare spørre «hvorfor slutta du bare å snakke med meg?». Nå følte jeg meg desperat og angrer, men samtidig vil jeg vite... 

Vi har fortsatt hatt null kontakt bare så dere er oppdatert

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her

I dag besøkte han min profil på en datingside og han la ikke igjen en melding... 

Så dum som jeg var måtte jeg bare spørre «hvorfor slutta du bare å snakke med meg?». Nå følte jeg meg desperat og angrer, men samtidig vil jeg vite... 

Vi har fortsatt hatt null kontakt bare så dere er oppdatert

Anonymkode: a10b2...6ca

Lurer du virkelig på hvorfor? Hva tror du han kommer til å svare? Han mistet interesse, så enkelt er det, og jeg synes ikke det blir bedre å få en sånn forklaring fra ham. Det er bare å glemme han, han er ikke verdt at du blir deprimert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glem den mannen, finn noen andre å date. Han har tittet inn på profilen din, men det er jo ikke egentlig et bevis på at han er interessert. Du har spurt om et svar, men får det mest sannsynlig ikke. 

Gå videre!

Anonymkode: 44d0f...e6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Markk16 skrev:

Lurer du virkelig på hvorfor? Hva tror du han kommer til å svare? Han mistet interesse, så enkelt er det, og jeg synes ikke det blir bedre å få en sånn forklaring fra ham. Det er bare å glemme han, han er ikke verdt at du blir deprimert..

Kan jo være andre grunner. Vi bodde jo langt unna hverandre, kanskje han derfor tok avstand. Men uansett er jeg person som liker å få ting avsluttet og få forklaring. Og jeg er ikke deprimert over han, har det helt fint uten han. 

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Glem den mannen, finn noen andre å date. Han har tittet inn på profilen din, men det er jo ikke egentlig et bevis på at han er interessert. Du har spurt om et svar, men får det mest sannsynlig ikke. 

Gå videre!

Anonymkode: 44d0f...e6b

Vi får vente og se, har enda ikke sjekket om han har svart meg

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar av han

Slik lyder samtalen

Meg: «Hvorfor sluttet du helt å prate med meg?»

Han «Ikke noen spesiel grunn.. kanskje det var mye å gjøre.. du kan jo stille deg det samme spørsmålet?»

Meg: «Jeg sluttet å prate fordi du sluttet helt å ta initiativ til å prate. De siste tre gangene var det bare jeg. Og det gikk en hel uke mellom fra nest siste til siste. Er jo kjedelig å være den eneste som starter samtalene»

 

Herregud er han dum, eller er han en som forventer at bare den andre skal ta insj?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...