Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.12.2018 den 12.02, AnonymBruker skrev:

Enig. Og de har ikke engang møtt hverandre. Hvis slikt som dette tar «knekken» på TS tenker jeg at livet fort kan bli slitsomt.

Anonymkode: dc9c7...804

Hva vet du om det? Dømmende much. Bare så du vet det, det er ganske sårende å bli avvist gang på gang og måtte basere seg på å være alene hele livet uten barn og kjærlighet. ALLE trenger det og inkludert deg selv😉 Kom tilbake hit å skriv når du har fått litt erfaringer selv og da er du sikkert ikke så høy i hatten som nå. Det er slitsomt når alle andre får barn og ny kjæreste hele tiden osv. Når man selv bare blir gitt faen i, glemt og dumpet. Sånn ca fra sen ungdomsalder til godt voksen, nesten tredve. Det gjør noe med en og setter sår.

Anonymkode: 788c4...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går bedre med meg nå, har ikke tenkt noe særlig på han de siste dagene. Men jeg lurer jo enda på hva som er det riktige å gjøre for meg... Skal det fortsette slik er det da vits å ha hverandre på snap? Er også redd for å slette han i tilfelle han synes jeg virker barnslig om jeg sier grunnen dersom vi får kontakt en dag igjen... Er grunnen til at han er blitt stille fordi han heller vi ta det rolig før vi har møttes evt? Er så mye tanker man aldri får svar på. Jeg kan jo forøvrig ikke vite hva grunnen er, bare tro. Kun han som vet hvorfor

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert det egentlig er noen grunn heller. Det bare ble sånn. 

Anonymkode: 4b388...2d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag er det 2 uker siden vi pratet sist... Ingen initiativ fra han sin side enda.... Hva skal jeg gjøre?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Er han aktiv på messenger, badoo og andre plattformer? Jeg hadde aldri ventet så lenge. Det sier seg selv. Han er definitivt ikke interessert med mindre han ligger på sykehuset ellernoe. Har han barn? Er det ikke flere du kan snakke med?

Anonymkode: 788c4...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han aktiv på messenger, badoo og andre plattformer? Jeg hadde aldri ventet så lenge. Det sier seg selv. Han er definitivt ikke interessert med mindre han ligger på sykehuset ellernoe. Har han barn? Er det ikke flere du kan snakke med?

Anonymkode: 788c4...38c

Har han ikke på facebook. Og ser at han var aktiv på det stedet vi fikk kontakt for 2 timer siden.

Jeg håper ikke det er det at han ikke er intr. Han har ikke barn nei!

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.12.2018 den 23.08, AnonymBruker skrev:

Kjenner jeg blir litt oppgitt, men jeg skal begynne et sted.

Vi begynte å prate litt på badoo for over 3 uker siden, i nesten 1 uke før vi adda hverandre på snap. Vi snakka kjempe masse, han viste mye interesse og tok masse initiativ selv dersom samtalen ble avsluttet, så startet han den morgenen etter eller senere på dagen, gjorde jeg og. Masse komplimenter kom han med også. Han er 25 år og jobber som lærer på barneskolen, og noen dager har han lange dager med møter med litt foreldre osv. Men allikevel viste han mye interesse, selv om noen dager var lange. 

Men nå i 2 uker på snap, så har vi vel pratet ca 4 ganger og da har det kun skjedd på mitt initiativ. Han har sluttet å starte selv. I forrige uke gikk det 6 dager før vi prata igjen og det skjedde på mitt initiativ. Dette var sist på søndag som var. Nå har vi ikke snakka siden det, jeg tenker jo at ballen ligger jo hos han nå. Han må jo også ta initiativ og ikke forvente at kun jeg skal. Han er fortsatt hyggelig og skriver litt med hjerter som før, men svarene er litt kortere nå. For dere som lurer så har vi snakka 3 ganger, altså ringt hverandre. Da er alt hyggelig og virker normalt.... 

 

Jeg har analysert over dette og tenkt endel. Han besøkte og profilen min igår hadde jeg sett. Har også hatt lyst å sende han melding, men jeg prøver så hardt jeg kan å la være. Vil ikke skremme han vekk eller virke anklagende, men jeg vil jo ta dette opp med han. Så jeg har tenkt ut to ting. 

 

1. Å la det gå noen dager eller 1 uke, og se om han sender melding. Kanskje innser han at det er påtide at han og tar litt insj. Hvis han sender meg melding igjen kommer jeg til å være hyggelig, men samtidig litt avvisende fordi jeg ikke synes noe om måten han holder på med. Også blir jeg å spørre han hvorfor han er sånn her

2. Å slette han på snap, og se om han merker det og sender meg melding. Ikke at jeg vil det, men det er mest for å sjekke om han faktisk bryr seg om meg eller ikke. Bryr han seg ikke, så sender han neppe melding uansett! 

 

Uff jeg blir gal av det her. Jeg hater når folk skal være så på i begynnelsen og få noen interessert for å så slutte å ta initiativ. Hvorfor må folk spille et kynisk spill? Nettdating skulle aldri vært oppfunnet! 

Kan jo også være at han har vært stille siden han heller vil bli kjent i virkeligheten. Det vet jeg jo ikke. Han bor langt unna så å møtes med det første kan bli vanskelig. Vi har jo snakke om å møtes, men ikke blitt noe mer enn det!

 

Trenger hjelp nå!

Anonymkode: a10b2...6ca

Har dere overvode møttes på ordentlig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Har dere overvode møttes på ordentlig?

Nei

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv datet en del på nett. Og det er ofte slik du beskriver. I starten er begge «på», etterhvert kan interessen fra en eller begge dale. Hvis han hadde vært interesser ville han sagt «sorry jeg er veldig opptatt». Du merker om folk er interessert, han her er det ikke. For da hadde han fulgt opp kommunikasjonen bedre. Mange, meg i inkludert, syns det er vanskelig å avvise, noen liker også å ha folk på gress til dårligere tider. 

 

Mitt tips: len deg tilbake, slapp av, og tenk logisk. 

Anonymkode: 82841...7c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Da er det ikke så rart at det dabber av. Og så kan man jo og tenke at enten så var han aldri så gira mtp at han aldri initierte et treff mellom dere. Eller så håpte han på et slikt initiativ fra deg, men så tolket han det som manglende interesse fra din side, at du aldri initierte å treffes.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Da er det ikke så rart at det dabber av. Og så kan man jo og tenke at enten så var han aldri så gira mtp at han aldri initierte et treff mellom dere. Eller så håpte han på et slikt initiativ fra deg, men så tolket han det som manglende interesse fra din side, at du aldri initierte å treffes.

Jeg har lyst å møtes, men avstanden er problemet... Vi har snakka om å møtes og at en dag må vi få det til, men ikke noe mer sånn eller avtalt.

Forøvrig de siste 3 gangene vi har snakket har det bare skjedd på mitt initiativ :( 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lyst å møtes, men avstanden er problemet... Vi har snakka om å møtes og at en dag må vi få det til, men ikke noe mer sånn eller avtalt.

Forøvrig de siste 3 gangene vi har snakket har det bare skjedd på mitt initiativ :( 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Men om avstanden er så stor, er det egentlig noe vits da? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Maleficenta skrev:

Men om avstanden er så stor, er det egentlig noe vits da? 

Nei det er nok ikke det... Hadde uansett vært kjekt å få høre fra han snart da..:/ 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er nok ikke det... Hadde uansett vært kjekt å få høre fra han snart da..:/ 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

DU KOMMER IKKE TIL Å HØRE FRA HAN! Legg han bak deg, for din egen skyld og gå videre!

Anonymkode: 20910...382

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det er noe stor case.

Dine valg:

1. La det gå noen dager, han kommer til å ta kontakt, jeg er mann på 25 leker sånn noen ganger. 

2. Ta kontakt og spørre om alt er i orden!

3. Ikke slett noen ting fra snap eller noe sosialmedier kan være kjempe frekt.

4. Ikke vær avvisende.   

Jeg snakker ofte med mange jenter, liker helst face2face, men bruker tekstinga for å få til en avtale og møtes, så hvis jeg føler at det ikke kommer noe vei og vedkommende vil kun tekste, da mister jeg interessen. Jeg liker ikke ta initiativet mere enn damene gjør, hvis jeg tekster deg først 5 ganger, så skal du gjøre det samme.. Ellers føles det at jeg er irriterende. Noen ganger svarer jeg verken noen/tekster, snakk om når jeg har mye å gjøre eller når jeg er i dårlig humør.  

Anonymkode: d75c8...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er noe stor case.

Dine valg:

1. La det gå noen dager, han kommer til å ta kontakt, jeg er mann på 25 leker sånn noen ganger. 

2. Ta kontakt og spørre om alt er i orden!

3. Ikke slett noen ting fra snap eller noe sosialmedier kan være kjempe frekt.

4. Ikke vær avvisende.   

Jeg snakker ofte med mange jenter, liker helst face2face, men bruker tekstinga for å få til en avtale og møtes, så hvis jeg føler at det ikke kommer noe vei og vedkommende vil kun tekste, da mister jeg interessen. Jeg liker ikke ta initiativet mere enn damene gjør, hvis jeg tekster deg først 5 ganger, så skal du gjøre det samme.. Ellers føles det at jeg er irriterende. Noen ganger svarer jeg verken noen/tekster, snakk om når jeg har mye å gjøre eller når jeg er i dårlig humør.  

Anonymkode: d75c8...a68

Problemet er at jeg har tatt initiativ selv de siste gangene, og overhodet ikke han selv.. Blir irritert på han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet er at jeg har tatt initiativ selv de siste gangene, og overhodet ikke han selv.. Blir irritert på han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Ro deg ned. Da har du gjort ditt. Han kommer til å ta kontakt. Tro meg.  Men igjen teksting er bare for å avtale treff. Husk det. 

Anonymkode: d75c8...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 17.12.2018 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Ro deg ned. Da har du gjort ditt. Han kommer til å ta kontakt. Tro meg.  Men igjen teksting er bare for å avtale treff. Husk det. 

Anonymkode: d75c8...a68

Han kommer ikke til å ta kontakt

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/8/2018 at 11:20 PM, AnonymBruker said:

Hva mener du? Jeg har ikke møtt han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Der er problemet ditt.

Anonymkode: 38ce5...64b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare slutt å tenke på han. Jeg vet det er vanskelig, men ofte er det enkleste å bare starte å chatte med en ny...

Og til neste gang, velg en som bor nærmere, og som det faktisk er mulig å treffe.

Det er så mye rart der ute. Traff en fyr et par ganger, syntes stemningen oss i mellom var helt topp og han sa jeg var en jævlig bra dame. Så hadde han plutselig ikke tid til å treffes mer, men vi fortsatte en treg chat i eeeevigheter. Til slutt innså jeg at det var jeg som holdt liv i chatten, selv om han alltid svarte og noen ganger skrev lange meldinger. Så en dag fikk jeg bare nok, og svarte ikke på meldingen hans. Hørte aldri noe mer, ikke noe spørsmål om hvor jeg ble av. Han brydde seg tydeligvis ikke. En annen fyr møtte jeg en gang, og så hadde vi intens chat en stund, før den døde helt ut. Sletta han aldri fra Snap, og etter noen måneder, da jeg sendte en nøtral Snap til alle jeg kjente, kom praten i gang igjen. Og så har vel jeg startet en samtale en gang til etter det igjen, for så til slutt at han startet en samtale med meg igjen. Da var det trekvart år siden den eneste gangen vi møttes.

Dette her var tross alt en veldig kort periode, og det er ikke noe annet enn stoltheten din som er såret. Du treffer noen til slutt, skal du se.

Anonymkode: 27236...926

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest noen av svarene her nå. Ts, hvor bor han?  Hvor langt unna der det liksom?  Du har aldri møtt han? 

Jeg er i en lik situasjon, bare enda mer uklar. Jeg har møtt min og vi har også avstand. Har bare ikke møtt han alene. Han har tatt masse initiativ, jeg turte aldri. Men jeg er gal. Jeg har snev av håp. Men jeg tror jeg kan se langt etter det. Har møtt en annen mann i 1 år nå men ingen følelser. Dessverre en som bor nær også. Typisk at den mest aktuelle er han jeg ikke faller for. 

Anonymkode: 5acf1...4a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...