Gå til innhold

Hvorfor var han så på i starten, mens nå tar han aldri initiativ lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Jeg har ikke møtt han

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

 

Kanskje begynne med å møtes før du tenker og analyserer mer??

Utrolig at dere driver sånn og har masse forventninger etc med menn dere ikke en gang har truffet. Send en melding i dag og skriv noe helt enkelt og ufarlig: Hei! Ønsker deg en god søndag! (eller noe sånt). Og hvis han svarer spør du om dere skal treffes snart. 

Dere jenter må slutte å sitte og vente, det er lov å vise interesse selv.

 

Anonymkode: 44d0f...e6b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor lar du/dere ukjente menn få slik makt over dere? "Det tar knekken på meg", skriver TS. I alle dager, er du virkelig så lite verdt at du lar en fremmed mann styre tanker, følelser og handlinger så til de grader? Du/dere må snu tankegangen deres, og tenke som så, at hvis han ikke viser genuin interesse, så er det hans tap. Ikke la dere definere av hva menn dere ikke en gang kjenner, gjør og ikke gjør. Tenk på hva DU vil, ikke hva han vil. Slutt å tenke på hva han synes om deg, legg heller mer vekt på hva du synes om han. Ta et steg tilbake, pust med magen, og finn ut av hvordan du ønsker livet ditt skal være.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Hvorfor lar du/dere ukjente menn få slik makt over dere? "Det tar knekken på meg", skriver TS. I alle dager, er du virkelig så lite verdt at du lar en fremmed mann styre tanker, følelser og handlinger så til de grader? Du/dere må snu tankegangen deres, og tenke som så, at hvis han ikke viser genuin interesse, så er det hans tap. Ikke la dere definere av hva menn dere ikke en gang kjenner, gjør og ikke gjør. Tenk på hva DU vil, ikke hva han vil. Slutt å tenke på hva han synes om deg, legg heller mer vekt på hva du synes om han. Ta et steg tilbake, pust med magen, og finn ut av hvordan du ønsker livet ditt skal være.

Enig. Og de har ikke engang møtt hverandre. Hvis slikt som dette tar «knekken» på TS tenker jeg at livet fort kan bli slitsomt.

Anonymkode: dc9c7...804

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare slettet han overalt. Ikke vits å ha han på snap om han aldri sender noe til deg. Slett han og se om han merker det . Spør han så svar ærlig . Gå videre og drit i han om han aldri tar mer kontakt. IKKE skriv til han iallefall !

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Era Vulgaris skrev:

Hvorfor lar du/dere ukjente menn få slik makt over dere? "Det tar knekken på meg", skriver TS. I alle dager, er du virkelig så lite verdt at du lar en fremmed mann styre tanker, følelser og handlinger så til de grader? Du/dere må snu tankegangen deres, og tenke som så, at hvis han ikke viser genuin interesse, så er det hans tap. Ikke la dere definere av hva menn dere ikke en gang kjenner, gjør og ikke gjør. Tenk på hva DU vil, ikke hva han vil. Slutt å tenke på hva han synes om deg, legg heller mer vekt på hva du synes om han. Ta et steg tilbake, pust med magen, og finn ut av hvordan du ønsker livet ditt skal være.

Amen til dette

Anonymkode: 4b388...2d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en lignende hendelse på Badoo, snakket med en fyr i 3 uker, ganske personlig. Så sluttet han plutselig å svare til tross for at han var online. Da sletta jeg hele samtalen, og var egentlig mest irritert fordi han var så feig og ikke bare sa at han ikke gadd mer. 

Hadde en annen jeg pratet med på Tinder og Snap, han hadde foreslått møte tidligere. Men når jeg plutselig skulle til byen han bodde i sletta han meg fra Snap, til tross for at han foreslo å treffes. Samme der, greit at han ombestemte seg men hvorfor ikke bare si det. Den matchen ble og sletta. 

Det jeg har funnet ut er at man kan ikke ta det så seriøst før man faktisk har truffet hverandre og funnet ut om det er kjemi irl. Da må du regne med å bli skuffet. Og ja, det er selvsagt kipt. 

Anonymkode: 6ab33...084

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kanskje begynne med å møtes før du tenker og analyserer mer??

Utrolig at dere driver sånn og har masse forventninger etc med menn dere ikke en gang har truffet. Send en melding i dag og skriv noe helt enkelt og ufarlig: Hei! Ønsker deg en god søndag! (eller noe sånt). Og hvis han svarer spør du om dere skal treffes snart. 

Dere jenter må slutte å sitte og vente, det er lov å vise interesse selv.

 

Anonymkode: 44d0f...e6b

Hvorfor i all verden skal jeg skrive til han? Det er jo hans tur nå, ikke min! 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skal jeg skrive til han? Det er jo hans tur nå, ikke min! 

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Fordi det spiller ingen rolle hvem sin tur det er. Vær proaktiv og ta ansvar for eget liv. Hvis du skriver til han nå, så finner du ut hvor du står. Det må da være bedre enn å gå sånn og gnu på dette her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Kanskje begynne med å møtes før du tenker og analyserer mer??

Utrolig at dere driver sånn og har masse forventninger etc med menn dere ikke en gang har truffet. Send en melding i dag og skriv noe helt enkelt og ufarlig: Hei! Ønsker deg en god søndag! (eller noe sånt). Og hvis han svarer spør du om dere skal treffes snart. 

Dere jenter må slutte å sitte og vente, det er lov å vise interesse selv.

 

Anonymkode: 44d0f...e6b

Du leste kanskje ikke innlegget mitt? Jeg har vist masse interesse, og tatt initiativ selv de siste gangene. Men siden han ikke har gjort det selv har jeg latt være å skrive til han nå på 1 uke. Mener du at bare en av partene skal vise interesse? Hvordan verden lever du i?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Fordi det spiller ingen rolle hvem sin tur det er. Vær proaktiv og ta ansvar for eget liv. Hvis du skriver til han nå, så finner du ut hvor du står. Det må da være bedre enn å gå sånn og gnu på dette her.

Det gjør det vel. Begge må ta initiativ og vise interesse. Hvis ikke er det ikke verdt det! Hvilken verden lever du i da? 

Og hvis jeg skriver til han igjen på eget initiativ kommer jeg til å spørre hvorfor han ikke har tatt noe insj selv lenger.

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør det vel. Begge må ta initiativ og vise interesse. Hvis ikke er det ikke verdt det! Hvilken verden lever du i da? 

Og hvis jeg skriver til han igjen på eget initiativ kommer jeg til å spørre hvorfor han ikke har tatt noe insj selv lenger.

Anonymkode: a10b2...6ca

Jeg lever i en verden hvor jeg ikke lar andre har en slik makt over meg at jeg får sammenbrudd hvis han ikke viser interesse. Og hans manglende initiativ taler jo for seg. Hvis du ikke vil skrive, men vente på at han gjør det, sier det alt om hvor landet ligger. Når en mann er genuint interessert i deg, så skjønner du det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det 2 uker siden vi pratet sist... Ingen initiativ fra han sin side enda.... Hva skal jeg gjøre?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag er det 2 uker siden vi pratet sist... Ingen initiativ fra han sin side enda.... Hva skal jeg gjøre?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Innse at du ikke hører fra han mer og gå videre..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag er det 2 uker siden vi pratet sist... Ingen initiativ fra han sin side enda.... Hva skal jeg gjøre?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

2 uker er lenge uten kontakt i denne fasen. Han burde jo være mer ‘på’. Jeg hadde nok prøvd å glemme han. Ikke lett, men en mann som ikke tar kontakt hadde jeg tenkt ikke var interessert. Han har jo all mulighet til å gjøre det, så hva stopper han. 

Anonymkode: 68808...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag er det 2 uker siden vi pratet sist... Ingen initiativ fra han sin side enda.... Hva skal jeg gjøre?

TS

Anonymkode: a10b2...6ca

Jeg ville skrevet; Hei, det har vært hyggelig å chatte med deg, men jeg opplever nå at iniativ fra din side til kontakt er helt borte. Og forstår av det at du ikke er intressert å fortsette å bli kjent. Jeg deg lykke til videre. 🙂

Anonymkode: 4b388...2d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville skrevet; Hei, det har vært hyggelig å chatte med deg, men jeg opplever nå at iniativ fra din side til kontakt er helt borte. Og forstår av det at du ikke er intressert å fortsette å bli kjent. Jeg deg lykke til videre. 🙂

Anonymkode: 4b388...2d7

Hva om jeg bare sletter han da? Bryr han seg?

Anonymkode: a10b2...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, les dette innlegget her jævlig nøye, for du har møtt akkurat samme type mann.

På 9.12.2018 den 0.47, AnonymBruker skrev:

Jeg er på en måte i din båt. Dette er en litt lang og trist historie. Gidder du ikke å lese hele forhistorien kan du skumlese til tredje avsnitt 😊

for 5 år siden ble jeg kjent med min nåværende mann via felles bekjente. Han reiste bort en måned rett etter vi traff hverandre for første gang og hadde god kjemi. Han sendte meldinger hele tiden nesten, ga komplimenter, sa vakkre ting, delte tanker. Når han kom tilbake treffes vi ofte og fant på hyggelige ting.

3 uker etter han kom hjem (altså nesten 2 mnd etter vi ble kjent) følte jeg meg endelig trygg nok på at han var seriøs og vi hadde sex for første gang. Det var en voldsom kjemi, enkelte dager kunne vi gjøre det 6-8 ganger. Sofaen, dusjen, kjøkkenet. Spennende! Kunne ofte kjenne på en fin hard en mens vi kosa oss med en film.

etter 1 måned med denne forandret han nermest seg over natta. Sa som regel nei til sex. Jeg fikk ikke lov å ta på penis. Sex skjedde kun i senga, og kun de få gangene han ville. Ca 3 ganger i måneden. Jeg kunne ikke ta initiativ, da dyttahqn meg bare vekk. Meldingene med hjertene og alt av komplimenter stoppa

likevel ble jeg. Fordi jeg var forelsket og på kroken. Og her er jeg forsatt 5 år etterpå med samme fyren. Han ble aldri igien den romantiske kåte fyren jeg forelsket med. Jeg har gjort det slutt 2 ganger iløpet av årene. Begge ganger tok jeg han tilbake etter 3 og 1 måned. Da var han superkåt de første 2-3 dagene før alt var tilbake som før. Jeg er mye trist og savner kompliment, sex, kos og kjærlig adferd. Men har ikke ryggrad nok til å gjøre der slutt dor godt. Han tar meg for gitt! Og jeg lar han gjøre det

mitt tips til deg er defor: LØP MENS DU KAN! Ikke bli som meg.

 

Anonymkode: a0d31...247

 

Se på deg selv, du er hektet som faen allerede, det har gått flere uker og du sitter her, rastløs, usikker, har så behov for svar og bekreftelsen at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg, akkurat slik han ville, sånn går han makt over deg, slik får han utløp for sine følelser, slik er det HAN relaterer seg til andre mennesker, ved å manipulere, kontrollere, hekte og gjøre deg usikker. De gjør deg totalt avhengig av seg.

Vet du hvorfor han sa at du ikke er som andre jenter? At du ikke er hard to get, eller at han ikke liker jenter som er hard to get? det er en manipuleringsteknikk. Med en gang du hørte det, ble det ditt mål å ikke bli rn sånn jente, åpne deg, by på deg selv, slippe ham inn. Enten du er klar over det eller ikke så har du blitt ekstremt manipulert og styrt i tankene, ellers hadde du ikke sittet her nå.

Du må slette, blokkere, og kaste ham vekk, så må du finne ut hvorfor dette fungerer på deg, hvorfor har du ikke sletta ham for lengst?

 

Hilsen ei som var gift med en sånn.

Anonymkode: 4882f...67a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, les dette innlegget her jævlig nøye, for du har møtt akkurat samme type mann.

 

Se på deg selv, du er hektet som faen allerede, det har gått flere uker og du sitter her, rastløs, usikker, har så behov for svar og bekreftelsen at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg, akkurat slik han ville, sånn går han makt over deg, slik får han utløp for sine følelser, slik er det HAN relaterer seg til andre mennesker, ved å manipulere, kontrollere, hekte og gjøre deg usikker. De gjør deg totalt avhengig av seg.

Vet du hvorfor han sa at du ikke er som andre jenter? At du ikke er hard to get, eller at han ikke liker jenter som er hard to get? det er en manipuleringsteknikk. Med en gang du hørte det, ble det ditt mål å ikke bli rn sånn jente, åpne deg, by på deg selv, slippe ham inn. Enten du er klar over det eller ikke så har du blitt ekstremt manipulert og styrt i tankene, ellers hadde du ikke sittet her nå.

Du må slette, blokkere, og kaste ham vekk, så må du finne ut hvorfor dette fungerer på deg, hvorfor har du ikke sletta ham for lengst?

 

Hilsen ei som var gift med en sånn.

Anonymkode: 4882f...67a

Signerer denne. Jeg er hun som skrev innlegget hun her skrev som eksempel.  Bryt fri. Finn en annen

Anonymkode: a0d31...247

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Signerer denne. Jeg er hun som skrev innlegget hun her skrev som eksempel.  Bryt fri. Finn en annen

Anonymkode: a0d31...247

Og du da, hva tenker du å gjøre? Får vondt av å lese hva du skriver, husker så godt selv hvordan det drittlivet var.

Anonymkode: 4882f...67a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...