Gå til innhold

Prøver å bli gravid 2019


Revefrua

Anbefalte innlegg

10 timer siden, Vilblimamma90 skrev:

Den ser da veldig positiv ut! Gratulerer 😍

Tusen takk 🤩😘 må teste igjen i morgen med digital test - for å være helt sikker 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Shina80 skrev:

Tusen takk 🤩😘 må teste igjen i morgen med digital test - for å være helt sikker 😅

En liten heads up til alle prøvere som har kjøpt disse billig-strimlene; på dette bildet ser dere mine tester. Nr 1 testet jeg første IKM dag, Nr 2. Neste dag og begge Nr 3 neste dag der igjen. Ser dere forskjellene som ikke er helt logisk? Teststrimler Nr 1 og 3 har utløpsdato 06/2020 og Nr 2 har utløpsdato 06/21. Kan se ut til at de gamleste ikke viser helt riktig. Ble så overrasket når det nesten ikke vises strek på den jeg testet i dag (Nr 3) siden digitaltesten uten tvil sier jeg er gravid 🤔 når jeg forrige PP var IVF prøver så så vi at egget/blastocysten(?) utviklet seg noe sent, og jeg hadde i denne PP festeblødning 7-8 dager etter EL hvor vi fikk det til naturlig selv, så kan hende jeg produserer hcg sent av den grunn, men syns det var skuffende allikevel 😏

178E866D-32CA-49B3-8D07-4BDD27452102.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Shina80 skrev:

En liten heads up til alle prøvere som har kjøpt disse billig-strimlene; på dette bildet ser dere mine tester. Nr 1 testet jeg første IKM dag, Nr 2. Neste dag og begge Nr 3 neste dag der igjen. Ser dere forskjellene som ikke er helt logisk? Teststrimler Nr 1 og 3 har utløpsdato 06/2020 og Nr 2 har utløpsdato 06/21. Kan se ut til at de gamleste ikke viser helt riktig. Ble så overrasket når det nesten ikke vises strek på den jeg testet i dag (Nr 3) siden digitaltesten uten tvil sier jeg er gravid 🤔 når jeg forrige PP var IVF prøver så så vi at egget/blastocysten(?) utviklet seg noe sent, og jeg hadde i denne PP festeblødning 7-8 dager etter EL hvor vi fikk det til naturlig selv, så kan hende jeg produserer hcg sent av den grunn, men syns det var skuffende allikevel 😏

178E866D-32CA-49B3-8D07-4BDD27452102.jpeg

Gratulerer!! 🥰 Kanskje fargestoffet blir dårligere med gamle tester? Jeg har brukt noen el-tester utgått på dato så får nok heller kjøpe nye som kan stoles mer på! Takk for infoen om utløpsdato 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Shina80 skrev:

En liten heads up til alle prøvere som har kjøpt disse billig-strimlene; på dette bildet ser dere mine tester. Nr 1 testet jeg første IKM dag, Nr 2. Neste dag og begge Nr 3 neste dag der igjen. Ser dere forskjellene som ikke er helt logisk? Teststrimler Nr 1 og 3 har utløpsdato 06/2020 og Nr 2 har utløpsdato 06/21. Kan se ut til at de gamleste ikke viser helt riktig. Ble så overrasket når det nesten ikke vises strek på den jeg testet i dag (Nr 3) siden digitaltesten uten tvil sier jeg er gravid 🤔 når jeg forrige PP var IVF prøver så så vi at egget/blastocysten(?) utviklet seg noe sent, og jeg hadde i denne PP festeblødning 7-8 dager etter EL hvor vi fikk det til naturlig selv, så kan hende jeg produserer hcg sent av den grunn, men syns det var skuffende allikevel 😏

178E866D-32CA-49B3-8D07-4BDD27452102.jpeg

Er ikke testen på dag 3 en vanlig test, mens de to første er tidlig test? Gratulerer 👍😍

Anonymkode: bfd2e...85e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke testen på dag 3 en vanlig test, mens de to første er tidlig test? Gratulerer 👍😍

Anonymkode: bfd2e...85e

Tusen takk ❤️ Testen på dag 3 er på dag 3 av IKM, så jeg testet ikke første (nr 1) før jeg faktisk skulle ha mens ☺️ Vet ikke om det var det du mente? 
 

jeg blør litt i dag og har mensmurringer 😔 håper bare det er livmoren som utvider seg og skjøre slimhinner 🤞🏼 Men det hører nok til i en annen tråd 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

På 9.11.2019 den 18.17, Shina80 skrev:

En liten heads up til alle prøvere som har kjøpt disse billig-strimlene; på dette bildet ser dere mine tester. Nr 1 testet jeg første IKM dag, Nr 2. Neste dag og begge Nr 3 neste dag der igjen. Ser dere forskjellene som ikke er helt logisk? Teststrimler Nr 1 og 3 har utløpsdato 06/2020 og Nr 2 har utløpsdato 06/21. Kan se ut til at de gamleste ikke viser helt riktig. Ble så overrasket når det nesten ikke vises strek på den jeg testet i dag (Nr 3) siden digitaltesten uten tvil sier jeg er gravid 🤔 når jeg forrige PP var IVF prøver så så vi at egget/blastocysten(?) utviklet seg noe sent, og jeg hadde i denne PP festeblødning 7-8 dager etter EL hvor vi fikk det til naturlig selv, så kan hende jeg produserer hcg sent av den grunn, men syns det var skuffende allikevel 😏

178E866D-32CA-49B3-8D07-4BDD27452102.jpeg

Slike var mine også, helt likt som deg. Tok meg derfor en tur til legen, fikk også der bekrefta at det var positiv test med HCG på 55. 
To dager etter legetimen min, fikk jeg mensen, en uke over tiden. Så her var det ikke et godt tegn, men jeg håper du vil ha motsatt erfaring :) 

Anonymkode: 2a5c1...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2019 den 8.39, AnonymBruker skrev:

Slike var mine også, helt likt som deg. Tok meg derfor en tur til legen, fikk også der bekrefta at det var positiv test med HCG på 55. 
To dager etter legetimen min, fikk jeg mensen, en uke over tiden. Så her var det ikke et godt tegn, men jeg håper du vil ha motsatt erfaring :) 

Anonymkode: 2a5c1...8b8

Mens kom her også. Perioden etterpå skjedde akkurat det samme, men jeg mistet igjen 4-5 dager etter IKM. Så da har vi nok samme erfaring 😔 Jeg er ikke ung og regner med eggene ikke er så gode. Går og venter på gullegget, og det kommer nok 😌🤞🏼 Lykke til til deg også 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...