Gå til innhold

Hvordan si til en mann at du ønsker ha han hvis han noengang blir fri...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Linn35 skrev:

Enda et fantastisk svar fra en bedrevitende "klarsynt". Hva vet vel du om at han ikke VIL ha henne? Kanskje hele han brenner etter henne men at han ikke kan? Har du lest alt ts skriver? Jeg blir så oppgitt, snakk om å gjøre deg til dommer i andres liv! Dette er vel fjortende gang på en uke? 

Er dette kjærlighet,som hun jo skriver, så driter hun seg IKKE ut. Flaut er det da heller ikke, ærlig talt, hun kjenner jo og har hatt et forhold til mannen. 

Hva folk lirer av seg av negativitet! 

Lykke til til ts 💚 

Han har valgt kona si. Enkelt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 20.11.2018 den 10.49, Alterego666 skrev:

Jeg har et svar på det for min egen del, men det blir altfor personlig for et åpent forum. Det er en rød tråd her som løper gjennom mange år og flere forhold, og som har vært vanskelig for flere involverte. 

Alle har det bedre eller vesentlig bedre nå, men først etter en vanskelig overgang.

Gjennom flere forhold? Skikkelig egoistisk med andre ord. Du har altså hatt flere forhold der du helt fra starten visste at det ikke ble noe av fordi du elsket en annen. Si meg, klarer ikke mannfolk å være alene? Må de hele tiden ha forhold?

Anonymkode: 23de3...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Linn35 skrev:

Enda et fantastisk svar fra en bedrevitende "klarsynt". Hva vet vel du om at han ikke VIL ha henne? Kanskje hele han brenner etter henne men at han ikke kan? Har du lest alt ts skriver? Jeg blir så oppgitt, snakk om å gjøre deg til dommer i andres liv! Dette er vel fjortende gang på en uke? 

Er dette kjærlighet,som hun jo skriver, så driter hun seg IKKE ut. Flaut er det da heller ikke, ærlig talt, hun kjenner jo og har hatt et forhold til mannen. 

Hva folk lirer av seg av negativitet! 

Lykke til til ts 💚 

Ikke kan? Vi lever i 2018. Det er lov å skille seg. Fedre i Norge har gode rettigheter mht samvær med barna. De aller fleste voksne har også grei økonomi så de klarer seg alene. Så nei, i 2018 finnes det ingen grunn til å være sammen med en når du elsker en annen. 

Anonymkode: 23de3...f4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke grunner er det som ligger bak ikke «kan»? Dere som har innsideinfo om slikt, rams opp noen? 

Anonymkode: 92a70...5a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjennom flere forhold? Skikkelig egoistisk med andre ord. Du har altså hatt flere forhold der du helt fra starten visste at det ikke ble noe av fordi du elsket en annen. Si meg, klarer ikke mannfolk å være alene? Må de hele tiden ha forhold?

Anonymkode: 23de3...f4f

Jeg er langt fra feilfri, men du drar nok slutningene dine altfor langt i flere retninger her. Beklager at jeg ikke passer inn i en støpeform du kjenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Monsieur Beau
På 19.11.2018 den 8.25, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt et forhold men det er over nå. Vi kunne ikke få hverandre. Han er gift. 

Vi har ikke vært utro fysisk. Men vi er blitt forelsket og veldig gla i hverandre. 

Jeg skriver et brev til han nå. Hvordan uttrykke på en fin måte at om han og jeg noengang blir fri så ønsker jeg å prøve igjen? Noen forslag?

Anonymkode: 50636...761

Han er fri. 

Det er derfor han valgte det han har nå. 

La det bli med det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg er langt fra feilfri, men du drar nok slutningene dine altfor langt i flere retninger her. Beklager at jeg ikke passer inn i en støpeform du kjenner.

Men du er ikke alene om å ikke klare deg alene. Jeg bare lurer på hvorfor mange menn alltid må ha forhold, og sårer damer som de ikke mener noe med? Hva som er så skummelt med å være alene en periode?

Anonymkode: 23de3...f4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ikke kan" (evt "ikke bør"):

Fysisk el psykisk Syk,/døende/gravid kone 

Fysisk el psykisk Sykt/døende barn

Vedkommende er selv syk /under behandling eller i en situasjon der tiden ikke er inne for å kunne gå 

Økonomiske bindinger/kontrakter 

Trusler 

Kan ikke fordi man bor utenlands /studerer/bundet til en jobb 

I tillegg til forskjellige varianter av :

Løftebrudd, skam, folkesnakk, tap av ansikt, feighet, stolthet, tap av familie /frykt for å bli vendt ryggen av de nærmeste, opplevelsen av å svikte...osv. Dette kommer ikke fullt så mye inn under "å ikke kunne"men  like fullt noe man tar i betraktning. 

Og ts og denne mannen kan ha helt andre grunner for å ikke kunne nå. Det har vi i grunnen ikke noe med. Saken er at ts skriver at de ikke kan få hverandre nå så hvorfor skal vi kverulere på det? Det er hennes virkelighet og hennes valg om hun vil skrive brev el ei.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Alterego666 skrev:

Serr?! Hun åpner mannens personlige brev? 

Familien AS Her opererer vi med at alt er vårt. Hun drifter hele familien og tar seg av alt av papirer, nettbank osv. Veldig mange har det sånn at en tar ansvar for den delen.

Anonymkode: 76a2e...e17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Linn35 skrev:

Enda et fantastisk svar fra en bedrevitende "klarsynt". Hva vet vel du om at han ikke VIL ha henne? Kanskje hele han brenner etter henne men at han ikke kan? Har du lest alt ts skriver? Jeg blir så oppgitt, snakk om å gjøre deg til dommer i andres liv! Dette er vel fjortende gang på en uke? 

Er dette kjærlighet,som hun jo skriver, så driter hun seg IKKE ut. Flaut er det da heller ikke, ærlig talt, hun kjenner jo og har hatt et forhold til mannen. 

Hva folk lirer av seg av negativitet! 

Lykke til til ts 💚 

Han haR valgt kona. Så han vil ha kona mer enn henne. Hadde det vært ekte kjærlighet hadde ts og mannen vært sammen. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 76a2e...e17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men du er ikke alene om å ikke klare deg alene. Jeg bare lurer på hvorfor mange menn alltid må ha forhold, og sårer damer som de ikke mener noe med? Hva som er så skummelt med å være alene en periode?

Anonymkode: 23de3...f4f

Her må jeg gi deg samme svar som over.  Beklager at du har slike erfaringer med menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Familien AS Her opererer vi med at alt er vårt. Hun drifter hele familien og tar seg av alt av papirer, nettbank osv. Veldig mange har det sånn at en tar ansvar for den delen.

Anonymkode: 76a2e...e17

Det er galskap. Kom deg vekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det er galskap. Kom deg vekk!

Hvorfor det? Jeg er lykkelig og en slik fordeling ansvar er helt normalt.

Anonymkode: 76a2e...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Jeg er lykkelig og en slik fordeling ansvar er helt normalt.

Anonymkode: 76a2e...e17

Det er en fordeling som er alt annet enn likefordeling. Håper hun ikke skyver alt inn på hennes egne konto.

Lykke til med lykken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får dere gi dere. Jeg har tatt mitt valg. Brev blir levert snart, direkte i hans hender. 

Det er helt utrolig hvordan så mange av dere ikke evner å oppfatte det jeg har sagt. Han har til dels valgt kona nå men like fullt har han valgt meg. Om jeg hadde forklart så ville dere ikke forstått da heller. Syns forøvrig Linn35 her har gode eksempler på når man faktisk ikke kan gå. Vær nå litt reflekterte og ha litt mer tro på kjærligheten enn dere har. 

Dere har gått i strupen på meg med spydige og "allvitende" kommentarer. Jeg syns oppriktig talt synd på noen av dere. Det blir for sneversynt...

Dere har svart på alt annet enn det jeg spør om i HI. Jeg gjør det som er rett for meg så får dere gjør det som er rett for dere.

Takk for meg. Ts

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han haR valgt kona. Så han vil ha kona mer enn henne. Hadde det vært ekte kjærlighet hadde ts og mannen vært sammen. Så enkelt er det faktisk.

Anonymkode: 76a2e...e17

Nei så enkelt trenger det faktisk ikke være. Jmfr mitt svar lenger opp. Livet er ikke svart hvitt...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...