Gå til innhold

Hvordan si til en mann at du ønsker ha han hvis han noengang blir fri...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Kariannne skrev:

Ser flere her skriver at han ikke kan gå ut av eksisterende forhold nå. Jo! Han kan det om han VIL. Betyr dere nok for han så gjør han det, uansett om dama er gravid eller hva det måtte være. Greia er at de ikke er sikre på hva de selv vil, sier det de tror dere vil høre og holder dere på gress mens han "ser" og får tenkt seg om. I 9 av 10 tilfeller venter man forgjeves på noen som aldri kommer. Innse det. Vil man være med noen så gjør man det. Da burde det ikke være noe som hindrer en. Stikker det ikke så dypt, så "venter man og ser" sjangsen er også stor for at følelsene dabber av og man forblir med partneren sin. Sånn er det. Gå videre med livet og finn noen som vil være med dere nå og ikke muligens neste sommer... 

Dette er så sant. Når man ikke "KAN" skilles - hva skyldes det? Gravid kone, alvorlig syk/ dødssyk kone, sykt barn, eier firma sammen, bor i en liten bygd, stor felles vennekrets. Ja, alle disse tingene gjør det vanskelig, men jeg kjenner også folk som har skilt seg i en slik situasjon. Når noen føler at de "ikke kan" - hvorfor? Jeg tror faktisk det koker ned til at forholdet til partneren ikke er SÅ ille likevel når det kommer til stykket. Hadde det vært pill råttent, så hadde en slik voldsom forelskelse vært en oppvåkning og en slags "billett ut". 

Anonymkode: 60515...df6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts, ikke bry deg med det som sier bare gå videre, dropp det. Du har jo sagt flere ganger at du skal gå videre, at du ikke skal vente på han eller ikke sette ditt liv på vent. De må lære seg å lese.

Kom på en ting til. Du vet grunnen til hvorfor han må bli akkurat nå, hva med å nevne et forslag for åpning på når det kan være mulig for han å gå? Mulig han ikke ser det selv.

Musikkforslaget støtter jeg. Musikk er sterkt.

Anonymkode: b7268...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Alterego666 skrev:

Håper du holder oss oppdatert! Jeg heier på deg og kjærligheten! 🇳🇴🌹🇳🇴

(Lite pro-tips: Da jeg skrev mitt brev for 15 år siden, la jeg ved en mixtape-CD med musikk jeg assosierte med henne og oss. Denne CDen ble et viktig ankerfeste, hun har den ennå, og lagde Spotify-liste av den).

Tusen takk! Spørs nok om det blir noe oppdatering, jeg forventer nemlig ikke noe svar..(Fikk du svar...?eller var det ok at hun bare visste det du ville si..?). Og da kan det jo evt ta årevis før vi får en ny sjanse 😉men OM det skjer er du den første jeg skal sende pm til her inne 🤗

Musikk treffer. Takk for forslaget. Og tusen takk for optimisme, forståelse og støtte. Det betyr mye! 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Kariannne skrev:

Ser flere her skriver at han ikke kan gå ut av eksisterende forhold nå. Jo! Han kan det om han VIL. Betyr dere nok for han så gjør han det, uansett om dama er gravid eller hva det måtte være. Greia er at de ikke er sikre på hva de selv vil, sier det de tror dere vil høre og holder dere på gress mens han "ser" og får tenkt seg om. I 9 av 10 tilfeller venter man forgjeves på noen som aldri kommer. Innse det. Vil man være med noen så gjør man det. Da burde det ikke være noe som hindrer en. Stikker det ikke så dypt, så "venter man og ser" sjangsen er også stor for at følelsene dabber av og man forblir med partneren sin. Sånn er det. Gå videre med livet og finn noen som vil være med dere nå og ikke muligens neste sommer... 

Ta det helt rolig, jeg skal leve mitt liv og han skal få leve sitt. Selvsagt setter jeg ikke livet mitt på vent, hva slags liv er det?

Men uavhengig av hva som er årsak til at han ikke går...at det ikke kan gå med oss nå, så er det noen ganger man treffer et menneske i livet som treffer på en helt spesiell måte - og da kan det være godt å få sagt hva man føler og tenker. Vi er sjelevenner...helt helt spesielt.

Og ja jeg vet selvsagt følelser kan dabbe av. Det vil de naturlig nok gjøre når det ikke gis næring til dem. Men er noe ekte og dypt, vil man ha en plass i den andres hjerte hele tiden likevel og til vi sees igjen.... Les alteregos historie, den er sterk og slik kan det faktisk være... 

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts, ikke bry deg med det som sier bare gå videre, dropp det. Du har jo sagt flere ganger at du skal gå videre, at du ikke skal vente på han eller ikke sette ditt liv på vent. De må lære seg å lese.

Kom på en ting til. Du vet grunnen til hvorfor han må bli akkurat nå, hva med å nevne et forslag for åpning på når det kan være mulig for han å gå? Mulig han ikke ser det selv.

Musikkforslaget støtter jeg. Musikk er sterkt.

Anonymkode: b7268...92b

Tusen tusen takk. Og for forslaget ditt. Må tenke på det, vil ikke pushe noe 😊 alt jeg vil er at han skal vite i sitt hjerte hvor han har meg. Nå og om ti år. 

Takk for støtten og nei jeg bryr meg ikke så mye om de andre som hverken vet hva dette går i, hvor sterkt det er og hvorfor han ikke kan gå. Jeg må gjøre det som er rett for meg. 💚

Ts

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ta det helt rolig, jeg skal leve mitt liv og han skal få leve sitt. Selvsagt setter jeg ikke livet mitt på vent, hva slags liv er det?

Men uavhengig av hva som er årsak til at han ikke går...at det ikke kan gå med oss nå, så er det noen ganger man treffer et menneske i livet som treffer på en helt spesiell måte - og da kan det være godt å få sagt hva man føler og tenker. Vi er sjelevenner...helt helt spesielt.

Og ja jeg vet selvsagt følelser kan dabbe av. Det vil de naturlig nok gjøre når det ikke gis næring til dem. Men er noe ekte og dypt, vil man ha en plass i den andres hjerte hele tiden likevel og til vi sees igjen.... Les alteregos historie, den er sterk og slik kan det faktisk være... 

Tusen tusen takk. Og for forslaget ditt. Må tenke på det, vil ikke pushe noe 😊 alt jeg vil er at han skal vite i sitt hjerte hvor han har meg. Nå og om ti år. 

Takk for støtten og nei jeg bryr meg ikke så mye om de andre som hverken vet hva dette går i, hvor sterkt det er og hvorfor han ikke kan gå. Jeg må gjøre det som er rett for meg. 💚

Ts

Anonymkode: 50636...761

Hvis du virkelig ønsker denne mannen det beste, ville du latt være å skrive det brevet. Da ville du gitt han en sjanse til å satse fullt og helt på det forholdet han tross alt har valgt å bli værende i, uten at du skal spøke i bakgrunnen.

Nå håper du at brevet du holder på å skrive skal få han til å tenke på og drømme om deg, mens han er med sin partner. Kanskje håper du til og med at han skal tenke så mye på deg at han likevel forlater sin partner. 

Som de fleste ønsker du å framstille deg i et godt lys, både i egne og andres øyne. Det er forståelig og du er ikke alene om det. Så da finner du det du tenker er gode forklaringer på hvorfor du skal skrive det brevet. Men jeg syns ikke du skal bortforklare dine motiver her.

Han har tatt sitt valg og det bør du respektere.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Spørs nok om det blir noe oppdatering, jeg forventer nemlig ikke noe svar..(Fikk du svar...?eller var det ok at hun bare visste det du ville si..?). Og da kan det jo evt ta årevis før vi får en ny sjanse 😉men OM det skjer er du den første jeg skal sende pm til her inne 🤗

Musikk treffer. Takk for forslaget. Og tusen takk for optimisme, forståelse og støtte. Det betyr mye! 

Anonymkode: 50636...761

Send meg en PM, så skal jeg fortelle deg en historie som kan inspirere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, taylor skrev:

Hvis du virkelig ønsker denne mannen det beste, ville du latt være å skrive det brevet. Da ville du gitt han en sjanse til å satse fullt og helt på det forholdet han tross alt har valgt å bli værende i, uten at du skal spøke i bakgrunnen.

Nå håper du at brevet du holder på å skrive skal få han til å tenke på og drømme om deg, mens han er med sin partner. Kanskje håper du til og med at han skal tenke så mye på deg at han likevel forlater sin partner. 

Som de fleste ønsker du å framstille deg i et godt lys, både i egne og andres øyne. Det er forståelig og du er ikke alene om det. Så da finner du det du tenker er gode forklaringer på hvorfor du skal skrive det brevet. Men jeg syns ikke du skal bortforklare dine motiver her.

Han har tatt sitt valg og det bør du respektere.

Valget har vi tatt sammen,det er ikke bare hans valg. Og jeg forstår hva du mener og sier her. Jeg ønsker ikke spøke i bakgrunnen og jeg tror heller ikke det blir slik..jeg vil i bunn og grunn bare erklære min kjærlighet og så gå videre ut i livet...med full respekt for han og med full respekt for meg selv som valgte følge hjerte og full respekt for oss...

Jeg har ingen andre skumle motiver enn det jeg allerde har sagt. Men takk for innspill...

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Alterego666 skrev:

Send meg en PM, så skal jeg fortelle deg en historie som kan inspirere.

Takk..ja hvis jeg tør. Må tenke litt 😊 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Valget har vi tatt sammen,det er ikke bare hans valg. Og jeg forstår hva du mener og sier her. Jeg ønsker ikke spøke i bakgrunnen og jeg tror heller ikke det blir slik..jeg vil i bunn og grunn bare erklære min kjærlighet og så gå videre ut i livet...med full respekt for han og med full respekt for meg selv som valgte følge hjerte og full respekt for oss...

Jeg har ingen andre skumle motiver enn det jeg allerde har sagt. Men takk for innspill...

Anonymkode: 50636...761

Hvis dere har tatt valget sammen, hvorfor går du tilbake på det med å friste ham til å på sikt dumpe dama si og bli sammen med deg isteden? 

Anonymkode: 2a720...b94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere har tatt valget sammen, hvorfor går du tilbake på det med å friste ham til å på sikt dumpe dama si og bli sammen med deg isteden? 

Anonymkode: 2a720...b94

Jeg ser ikke på det slik du ser på det. 

Ts

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg ser ikke på det slik du ser på det. 

Ts

Anonymkode: 50636...761

Hvordan kan det ses på annerledes? Det er den eneste logiske tolkningen for oss som står utenfor.

Anonymkode: d9a78...ca8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info, her i huset er det kona som åpner all post så du er ikke garantert at det kommer i riktige hender. Gleder meg til oppfølgeren av denne tråden..

Anonymkode: 76a2e...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier vanligvis å være uenig med KG når det gjelder den knallharde justisen rundt dette, men her må jeg faktisk si meg enig. Jeg fikk samme knallharde tilbakemeldingen for 2 år siden, og gjett hva? De hadde faktisk rett, selv om jeg ble flyforbanna mens det sto på. Legg det  bak deg, og glem fyren. 

Anonymkode: 1f0b8...878

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karma slår meg som noe man bør ha med seg i livet, eller gjør mot andre som du vil at andre skal gjøre tilbake. Når jeg leser dette kjenner jeg at andre har det vondt på noens bekostning. Jeg forstår at TS også føler smerte. Men hadde du tålt å være kona, noens «andre valg»? 

Anonymkode: 669e8...1e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til info, her i huset er det kona som åpner all post så du er ikke garantert at det kommer i riktige hender. Gleder meg til oppfølgeren av denne tråden..

Anonymkode: 76a2e...e17

Grei info. Brevet blir levert ham direkte. 

Ts

 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Til info, her i huset er det kona som åpner all post så du er ikke garantert at det kommer i riktige hender. Gleder meg til oppfølgeren av denne tråden..

Anonymkode: 76a2e...e17

Serr?! Hun åpner mannens personlige brev? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke på det slik du ser på det. 

Ts

Anonymkode: 50636...761

Den eneste andre muligheten er at kona hans dumper ham. Kanskje med litt "hjelp" fra en mann som ikke er helt tilstede i hverdagen. 

Anonymkode: 2a720...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil ikke ha deg. Skriver du brev så driter du deg ut. I tillegg så er det ekstremt umoralsk og lite solidarisk oppførsel. Flaut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Rotemor skrev:

Han vil ikke ha deg. Skriver du brev så driter du deg ut. I tillegg så er det ekstremt umoralsk og lite solidarisk oppførsel. Flaut.

Enda et fantastisk svar fra en bedrevitende "klarsynt". Hva vet vel du om at han ikke VIL ha henne? Kanskje hele han brenner etter henne men at han ikke kan? Har du lest alt ts skriver? Jeg blir så oppgitt, snakk om å gjøre deg til dommer i andres liv! Dette er vel fjortende gang på en uke? 

Er dette kjærlighet,som hun jo skriver, så driter hun seg IKKE ut. Flaut er det da heller ikke, ærlig talt, hun kjenner jo og har hatt et forhold til mannen. 

Hva folk lirer av seg av negativitet! 

Lykke til til ts 💚 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.11.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Kjære deg, vil bare si takk igjen for at du deler. Som deg, så er det vanskelig å finne noen som forstår dette, noen å snakke med. Skulle gjerne sendt deg pm, men tør ikke oppgi nicket mitt....

Forskjellen hos deg og meg er den fysiske utroskapen, så langt kom aldri vi. Det må være veldig vondt og veldig vanskelig i etterkant. Jeg føler med deg, det hadde vært lett for oss også å bli revet med, men vi klarte heldigvis å stoppe...

Jeg håper denne mannen din, kjærligheten din,tar kontakt med deg når han er klar. Kan jo være det vil skje? Vi vet ikke hva morgendagen bringer.

Jeg ønsker deg av hjertet alt godt og sender deg en kjempeklem din vei. Vi vet hvor vanskelig dette er, å falle for en annen så til de grader når kjærligheten i bunn og grunn er uoppnåelig...men håpet kan vi bære med oss i hjertet :) God klem til deg

ts (som snart har skrevet ferdig et brev....)

Anonymkode: 50636...761

Send meg gjerne PM :) hilsen meg som går igjennom noe av det samme som deg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...