Gå til innhold

Hvordan si til en mann at du ønsker ha han hvis han noengang blir fri...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hvis du kontakter ham for å si at du venter på ham "hvis han blir fri", forvent en kald skulder eller at kona hans finner ut hvem du er og bæsjer på trappa di. Dette gjelder både hvis han ville prøve på nytt med kona, og hvis han blir pga unger, økonomi eller andre ytre ting. Du lager bare masse helvete for deg selv og andre med dette opplegget. Ikke nok med at du vil si det, men gjøre det skriftlig sånn at andre kan finne det? Tror du ikke kona hans fersker hva dere driver med? 

Anonymkode: 2a720...b94

Dette! Han har valgt kona - respekter det!

Anonymkode: ed60d...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette! Han har valgt kona - respekter det!

Anonymkode: ed60d...a4b

Du det er ikke så enkelt faktisk. Han vil  ha meg men kan ikke. Hjertet hans er mitt...

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er ikke så enkelt faktisk. Han vil  ha meg men kan ikke. Hjertet hans er mitt...

Anonymkode: 50636...761

Han har likevel valgt, og det synes jeg du bør respektere! Et brev kan være svært ødeleggende, hvis de kommer i feile hender!

Anonymkode: ed60d...a4b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har likevel valgt, og det synes jeg du bør respektere! Et brev kan være svært ødeleggende, hvis de kommer i feile hender!

Anonymkode: ed60d...a4b

Det er sant. Kanskje bedre med en sms....eller ta det muntlig. 

Valget hans falt for mange, mange år siden. Nå er det en svært god grunn til at han blir. Men han vil ha meg, det går bare ikke nå. 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk melding fra han om at han alltid vil vente på meg. Jeg tolket ikke det som needy, ble bare enda mer forelsket i han egentlig.. vi kan som dere ikke være sammen. Ser ikke noe galt i å skrive noe sånt til han, men for din egen del er det jo trist å vente på noe som kanskje ikke kan skje. 

Anonymkode: 37975...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid like gøy å se hvor mye mer liv det blir i en kvinnetråd enn en mannetråd 😛 
Masse redde koner rundt omkring ser jeg..

Anonymkode: 265cb...c76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er ikke så enkelt faktisk. Han vil  ha meg men kan ikke. Hjertet hans er mitt...

Anonymkode: 50636...761

Fortsett å overbevise deg selv om det.

Anonymkode: 065c1...f24

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fortsett å overbevise deg selv om det.

Anonymkode: 065c1...f24

Trenger ikke det. Jeg er ikke i tvil et sekund på det. 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk melding fra han om at han alltid vil vente på meg. Jeg tolket ikke det som needy, ble bare enda mer forelsket i han egentlig.. vi kan som dere ikke være sammen. Ser ikke noe galt i å skrive noe sånt til han, men for din egen del er det jo trist å vente på noe som kanskje ikke kan skje. 

Anonymkode: 37975...bb5

Hvordan forholder du deg til det da? Er dere bundet på hver deres kant og har dere noe kontakt? Og tror du at det kan bli dere en dag? Syns det var vakkert sagt av ham jeg. 

Jeg kommer ikke til å gå og "vente", jeg vil leve mitt liv, men jeg vil håpe at vi får en sjanse en dag igjen. 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

alltid like gøy å se hvor mye mer liv det blir i en kvinnetråd enn en mannetråd 😛 
Masse redde koner rundt omkring ser jeg..

Anonymkode: 265cb...c76

Enig.

Lurer også ofte på hvordan KG-damene forholder seg til romantiske komedier. Den gode, såre, rørende, "umulige" romantikken som det blir gode historier ut av er det bare å glemme, på KG er det kun én ting som gjelder: troskap til nåværende partner.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan forholder du deg til det da? Er dere bundet på hver deres kant og har dere noe kontakt? Og tror du at det kan bli dere en dag? Syns det var vakkert sagt av ham jeg. 

Jeg kommer ikke til å gå og "vente", jeg vil leve mitt liv, men jeg vil håpe at vi får en sjanse en dag igjen. 

Anonymkode: 50636...761

Forholder meg til det ved å ha hjertesorg i skjul. Kontakten er mest enveiskjørt, han skriver litt til meg innimellom selv om han vet at jeg ikke kommer til å svare. Jeg blir kjempeglad for meldingene likevel, men det er jo litt selvpining siden jeg ikke kan se at det blir oss nei. Bundet på hver vår kant. 

Anonymkode: 37975...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke det. Jeg er ikke i tvil et sekund på det. 

Anonymkode: 50636...761

Du vet veldig godt at du ikke er den eneste han deler ut kjærlige ord og erklæringer til.

Anonymkode: 065c1...f24

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forholder meg til det ved å ha hjertesorg i skjul. Kontakten er mest enveiskjørt, han skriver litt til meg innimellom selv om han vet at jeg ikke kommer til å svare. Jeg blir kjempeglad for meldingene likevel, men det er jo litt selvpining siden jeg ikke kan se at det blir oss nei. Bundet på hver vår kant. 

Anonymkode: 37975...bb5

Å...takk for svaret ditt. Dette er veldig gjenkjennelig. Tusen tusen takk for at du deler. Du har rett og slett valgt å ikke gi næring til dette, siden du ikke svarer ham?  Hadde dere et forhold...? fysisk eller kun emosjonelt? håper du orker svare meg, det betyr mye. 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du det er ikke så enkelt faktisk. Han vil  ha meg men kan ikke. Hjertet hans er mitt...

Anonymkode: 50636...761

Vi lever i ett fritt land. Hvis han virkelig ville levd med deg, hadde han jo valgt deg. Du blir lurt. 

Endret av Nerine_
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nerine_ skrev:

Vi lever i ett fritt land. Hvis han virkelig ville levd med deg, hadde jo valgt deg. Du blir lurt. 

Bruk fantasien. Selvfølgelig finnes det tilfeller der det ikke er så enkelt, uten at vi trenger å presse TS til å skrive det rett ut.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk fantasien. Selvfølgelig finnes det tilfeller der det ikke er så enkelt, uten at vi trenger å presse TS til å skrive det rett ut.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

Har ikke sagt at alt er enkelt. Men hvis han virkelig hadde hatt lyst til å kun være med TS hadde han valgt henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Nerine_ skrev:

Har ikke sagt at alt er enkelt. Men hvis han virkelig hadde hatt lyst til å kun være med TS hadde han valgt henne. 

Samme svar som over. Bruk fantasien.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk fantasien. Selvfølgelig finnes det tilfeller der det ikke er så enkelt, uten at vi trenger å presse TS til å skrive det rett ut.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

Takk til deg som skrev dette, takk for innsikt og perspektiv. Det er absolutt ikke lett og det er en god grunn for at dette er som det er. Jeg vet likevel at han elsker meg. 

Anonymkode: 50636...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk til deg som skrev dette, takk for innsikt og perspektiv. Det er absolutt ikke lett og det er en god grunn for at dette er som det er. Jeg vet likevel at han elsker meg. 

Anonymkode: 50636...761

Du må ta en beslutning.  Du vet sikkert egentlig inderlig godt at det er bedre å forsøke å glemme og kanskje (antakelig) treffe en annen. Når man er forelsket tror man at det kun er den ene man kan bli lykkelig med, men når man får vedkommende på avstand skjønner man etterhvert at det er ikke slik. Men det krever en bevisst holdning om å legge det bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme svar som over. Bruk fantasien.

Anonymkode: 2d8c9...bdd

Poenget mitt er iallefall at han ikke valgte TS, uavhengig av grunn er det ingen vits å sitte på gjerde å vente til han muligens blir tilgjengelige en dag. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...