Gå til innhold

Hvorfor i HELVETE skal alle innvandre til Skandinavia?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gidder ikke svare deg når du banner.

Anonymkode: 51116...1e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penger. Det er en kjent sak at alle ungdommene i Nord-Afrika F eks, har den europeiske drømmen. De tror regelrett at man spar penger ut av grøftene her, og at folk lever som konger. 

Dette vet jeg da jeg har levd tyveårene i det nordafrikanske miljøet. De sitter og hater Norge og nordmenn, alle nordmenn er rasister og alle kvinner er horer, (politikerne er dumme som lar de komme, og enda dummere er de som tror at de er fra Syria når de er ifra Tunisia eller Marokko), se sitter og hater snø, mørke, kulde, rasisme og å ha dårlig råd. Mange angrer på at de flytta hit og lengter hjem, fordi de var drevet av ideen om å bli rik, fordi de trodde at her får man penger av staten om man gjør seg dum nok, sånn at man slipper å jobbe, kan kjøre bil og se på TV og få penger man kan reise hjem til hjemlandet med, og strø om seg med tusenlapper. De ser andre som kjører ny og flott bil (som de har tatt opp lån til) og kjører omkring med gaver til hele slekta når de er der på ferie (uten å fortelle at de har spart i et helt år for å bevare den fasaden) og viser frem flotte bilder av et hjem som ikke engang er deres, for å beholde fasaden, fordi aldri i verden om de skal komme hjem med halen mellom beina og innrømme at de mislyktes i Europa, og har gjeld til langt oppunder ørene. Det har med stolthet og ære å gjøre. Og da snakkes det om «onkel Walid fra Norge som har gjort det stort» og ungene i slekts vil gjøre det samme. 

Syrere som først fikk opphold i Libanon og bor og lever greit, men visjonen om å bo i Norge og leve godt og rikt på sosialen, fordi her betaler staten, alle vet det. Så serverer de ene historien etter den andre og vips så får de opphold her de også. 

Derfor vedlikeholdes visjonen om at i Norge blir man automatisk rik og lever godt og flott. Og da vil alle hit, for her får man alt gratis uten engang å jobbe. På samme måte som vi blir fortalt at i Dubai kjører kassadamene Ferrari, og at der er alle rike. 🤦🏻‍♀️  

 

 

Anonymkode: f4ed6...10c

Dette beviser jo egentlig mer hvor dumme nordmenn er generelt og lettlurte...

Jeg er nordmann btw.

Anonymkode: e500b...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/16/2018 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Det er jo mange som ikke kommer, men jeg føler at de aller fleste fra afrikanske land, og noen frar midt-østen og Asia kommer til vesten. 
HVORFOR? Hva skal de her? Er det ikke forferdelig ensomt å komme hit og de ikke har røttene sine/familie/venner ? Kan ikke språket?
Det er annet klima! Hva er det de vil her? 
Ser sikkert rasistisk ut, men det er jeg ikke. Jeg har ikke imot at noen kommer hit fordi de tilfeldigvis får seg jobber her, finner seg kjæreste og jeg har jo litt lyst til å jobbe i utlandet selv, så kan ikke kritisere de for mye. Men noe har gått galt. Jeg føler at ALLE skal hit! Synes mange av de er så frekke! De tror de kan komme hit og bestemme hvordan vi skal oppføre oss. 

Anonymkode: 4c099...914

I Norge får du 15.000 i måneden for å IKKE jobbe, via NAV sosialstønad. Det er mer enn jeg tjener her med bachelor. Velferdstaten drar de til.

Anonymkode: 1e1f5...0c8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

I Norge får du 15.000 i måneden for å IKKE jobbe, via NAV sosialstønad. Det er mer enn jeg tjener her med bachelor. Velferdstaten drar de til.

Anonymkode: 1e1f5...0c8

Du tjener ikke mindre enn 15000 i mnd etter skatt dersom du har relevant fulltidsjobb til bachelorgraden din.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...