Waldfee Skrevet 27. april 2019 #1761 Skrevet 27. april 2019 8 timer siden, listefyll skrev: Tusen takk! Får håpe det er vår tur nå ❤️ hvor holder du til? Satser på det 🤞 Nå er jeg på riksen, har hatt søskenforsøk privat først.
Betta123 Skrevet 27. april 2019 #1762 Skrevet 27. april 2019 1 time siden, TiiBii skrev: Testdag her, negativ strimmel. Inn på Riksen og ta blodprøve på mandag og jeg er godt forbered på at den også er negativ. Det føles greit, har hatt det på følelsen lenge at dette ikke gikk men gir ikke opp. Dette er jo bare det første forsøket og jeg har egg på frys. Holder motet oppe😊 Kjedelig. Men heldig som har på frys!! 👏🏼 De aller aller fleste får negativt første forsøk føler jeg
TiiBii Skrevet 27. april 2019 #1763 Skrevet 27. april 2019 7 minutter siden, Betta123 skrev: Kjedelig. Men heldig som har på frys!! 👏🏼 De aller aller fleste får negativt første forsøk føler jeg Det viktigste for meg er å holde tankene positive og ta det hele som lærdom og erfaringer. Hvertfall enn så lenge! Har en super støttende samboer og familie så dette skal vi greie🤗🌸 hvordan går det med deg?
prøverpåny Skrevet 27. april 2019 #1764 Skrevet 27. april 2019 14 timer siden, listefyll skrev: Så gøy med alle det har gått bra for her! Jeg skal i gang med min 5. runde i morgen. Skulle ha fryseforsøk på riksen denne uken, men embryoet overlevde ikke opptiningen. Nå skal vi over i det private og jeg er spent på hvordan det blir i forhold. Starter med sprøyter i morgen allerede, så det er mildt sagt mer effektivt enn på riksen! Følte meg også veldig ivaretatt over telefon, så jeg håper den følelsen fortsetter videre i prosessen. Lykke til! Håper det fungerer bedre privat
Patriotpaula Skrevet 27. april 2019 #1765 Skrevet 27. april 2019 3 timer siden, TiiBii skrev: Testdag her, negativ strimmel. Inn på Riksen og ta blodprøve på mandag og jeg er godt forbered på at den også er negativ. Det føles greit, har hatt det på følelsen lenge at dette ikke gikk men gir ikke opp. Dette er jo bare det første forsøket og jeg har egg på frys. Holder motet oppe😊 Synd med negativ test, men bra du holder motet oppe og har egg på frys 😊
Betta123 Skrevet 27. april 2019 #1766 Skrevet 27. april 2019 2 timer siden, TiiBii skrev: Det viktigste for meg er å holde tankene positive og ta det hele som lærdom og erfaringer. Hvertfall enn så lenge! Har en super støttende samboer og familie så dette skal vi greie🤗🌸 hvordan går det med deg? Super holdning!! Det er jeg sikker på dere vil!❤️ Går veldig bra, grugleder meg til ultralyd om 2,5 uke. Håper så gjerne vi får se et hjerte slå! Er så mange etapper i denne prosessen😅 - først om jeg reagerer bra på hormonene, får ut egg og om de blir befruktet. Så om de deler seg fint nok til innsetting, også denne ventingen i rugetiden da. Går alt bra med positiv test så er det denne spenningen frem til tidlig ultralyd om vi får se et lite hjerte😅 tar ingenting for gitt!! Men holder humøret oppe slik som deg❤️ Jeg føler meg som verdens heldigste som i det hele tatt fikk positiv test nå. ❤️ 1
Patriotpaula Skrevet 27. april 2019 #1767 Skrevet 27. april 2019 Hvordan har sexlysten deres vært før innsett, spesielt før fryseforsøk? Her har den blitt så godt som ikke-eksisterende 😬 Kan ikke tenke meg at det blir så veldig mye bedre når jeg begynner med progesteron heller 🙈
Betta123 Skrevet 27. april 2019 #1768 Skrevet 27. april 2019 2 minutter siden, Patriotpaula skrev: Hvordan har sexlysten deres vært før innsett, spesielt før fryseforsøk? Her har den blitt så godt som ikke-eksisterende 😬 Kan ikke tenke meg at det blir så veldig mye bedre når jeg begynner med progesteron heller 🙈 Denne runden har den vært ikke-eksisterende her også😳helt fra egguttak, og det er den fremdeles! Har en veldig tålmodig mann heldigvis. Er veldig redd for å ødelegge noe også, og fremprovosere abort (selv om jeg vet det er trygt😅).
Patriotpaula Skrevet 27. april 2019 #1769 Skrevet 27. april 2019 10 minutter siden, Betta123 skrev: Denne runden har den vært ikke-eksisterende her også😳helt fra egguttak, og det er den fremdeles! Har en veldig tålmodig mann heldigvis. Er veldig redd for å ødelegge noe også, og fremprovosere abort (selv om jeg vet det er trygt😅). Bra mannen er tålmodig 😊❤️ Jeg tror jeg rett og slett forbinder sex med noe negativt, vært så mange skuffelser det siste året. «Klarer ikke en gang å lage barn», det er den aller største vonde tanken. Får håpe det blir bedre med tiden 🤞🏻 Akkurat nå kjenner jeg at det blir feil å presse seg til noe jeg egentlig ikke har lyst til...
Neutral90 Skrevet 28. april 2019 #1770 Skrevet 28. april 2019 Jeg er på dag 3 med bemfola, har hodepine, men merker ellers ingenting. Kjente dere andre noe i eggstokkene? 🤓
Waldfee Skrevet 28. april 2019 #1771 Skrevet 28. april 2019 4 timer siden, Neutral90 skrev: Jeg er på dag 3 med bemfola, har hodepine, men merker ellers ingenting. Kjente dere andre noe i eggstokkene? 🤓 Har aldri kjent noe så tidlig i eggstokkene. Du kjenner det nok når du nærmer deg 6-8 dager! Jeg er på dag 4, kjenner ingenting😊
Neutral90 Skrevet 28. april 2019 #1772 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, Waldfee skrev: Har aldri kjent noe så tidlig i eggstokkene. Du kjenner det nok når du nærmer deg 6-8 dager! Jeg er på dag 4, kjenner ingenting😊 Flott, takk for svar. Blir fort usikker med alt det nye som er, dette er første forsøk 👍 1
Neutral90 Skrevet 28. april 2019 #1773 Skrevet 28. april 2019 Vi har lang reisevei og skal ha uttak og innsett i Trondheim. Legen ønsker i utgangspunktet å dyrke i 5 dager. Dere som reiser langt; har dere reist hjem mellom uttak og innsett eller blitt nær behandlingssted i tilfelle endringer i opplegget?
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #1774 Skrevet 28. april 2019 1 time siden, Neutral90 skrev: Vi har lang reisevei og skal ha uttak og innsett i Trondheim. Legen ønsker i utgangspunktet å dyrke i 5 dager. Dere som reiser langt; har dere reist hjem mellom uttak og innsett eller blitt nær behandlingssted i tilfelle endringer i opplegget? Vi ble fordi det ble styrete med reising. Anonymkode: 07ead...c75 1
TiiBii Skrevet 29. april 2019 #1775 Skrevet 29. april 2019 Testdag med blodprøve på Riksen her. Den var som forventet, negativ. Starter på piller (usikker på navnet) ved neste menstrasjon og så innsett av egg fra frys andre uken i juni🙂
Wiley Skrevet 29. april 2019 #1776 Skrevet 29. april 2019 34 minutter siden, TiiBii said: Testdag med blodprøve på Riksen her. Den var som forventet, negativ. Starter på piller (usikker på navnet) ved neste menstrasjon og så innsett av egg fra frys andre uken i juni🙂 Ai ai, kjedelige saker. Men godt å ha en plan videre Du skal nok begynne på Progynova, østrogen piller. Deilig at du kommer igang igjen så kjapt da
Aaa08 Skrevet 29. april 2019 #1777 Skrevet 29. april 2019 2 uker med suprecur igjen... Hodepinen varte i 2 dager bare heldigvis... Plannen er suprecur i 3 uker, bemfola 150, prednisolon, og det eneste som er nytt det er noen blodfortynnende tabletter. Picsi og kansje oocytt aktivering igjen, mulig ah også. 3 forsøk på maigaard, vet ikke hva jeg vil hvis vi ikke lykkes nå...
Betta123 Skrevet 30. april 2019 #1778 Skrevet 30. april 2019 11 timer siden, Aaa08 skrev: 2 uker med suprecur igjen... Hodepinen varte i 2 dager bare heldigvis... Plannen er suprecur i 3 uker, bemfola 150, prednisolon, og det eneste som er nytt det er noen blodfortynnende tabletter. Picsi og kansje oocytt aktivering igjen, mulig ah også. 3 forsøk på maigaard, vet ikke hva jeg vil hvis vi ikke lykkes nå... Spennende å følge deg. Jeg har troen på blodfortynnende altså😅 1
listefyll Skrevet 30. april 2019 #1779 Skrevet 30. april 2019 15 timer siden, Aaa08 skrev: 2 uker med suprecur igjen... Hodepinen varte i 2 dager bare heldigvis... Plannen er suprecur i 3 uker, bemfola 150, prednisolon, og det eneste som er nytt det er noen blodfortynnende tabletter. Picsi og kansje oocytt aktivering igjen, mulig ah også. 3 forsøk på maigaard, vet ikke hva jeg vil hvis vi ikke lykkes nå... Lykke til! Håper det blir godt resultat denne gangen for oss begge. Jeg er også i gang med sprøyter og håper det er for siste gang 🙂 1
Aaa08 Skrevet 1. mai 2019 #1780 Skrevet 1. mai 2019 På 30.4.2019 den 7.45, Betta123 skrev: Spennende å følge deg. Jeg har troen på blodfortynnende altså😅 Har brukt blodfortynnende ved mitt første forsøk på Riks.... Uten resultat... Men håper denne kombinasjonen nå hjelper.. Siste forsøk hos maigaard....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå