Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt medisiner i Sverige? Eller vet om det er mye å spare der? Feks. Menopur 💸

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest wify90
På 2.5.2019 den 8.07, Kristina00 skrev:

Høres ut som du har fått ut mange egg🙌🏻 Håper du får så mange som mulig på frys @wify90 Og samt at innsett blir bedre enn uttak og at den sitter.🌸 hvilken klinikk bruker du? 

 

 

Tusen takk! Det gikk ikke som forventet dessverre. Tilhører klinikk hausken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, wify90 skrev:

Tusen takk! Det gikk ikke som forventet dessverre. Tilhører klinikk hausken.

Hva skjedde? 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wify90
2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Hva skjedde? 😕 

Uff...
Da jeg kom frem fikk jeg beskjed om at 1 av 7 hadde overlevd. Den ene som  overlevde var heller ikke perfekt ☹️ Har mista all troa! Jeg har aldri i mitt liv blitt så knust og såret. Det gjorde vondt! De på klinikken var sjokkert over hva som hadde skjedd de forventet ikke det sa de. Jeg er litt redd for veien fremover nå ....

Endret av wify90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, wify90 skrev:

Uff...
Da jeg kom frem fikk jeg beskjed om at 1 av 7 hadde overlevd. Den ene som  overlevde var heller ikke perfekt ☹️ Har mista all troa! Jeg har aldri i mitt liv blitt så knust og såret. Det gjorde vondt! De på klinikken var sjokkert over hva som hadde skjedd de forventet ikke det sa de. Jeg er litt redd for veien fremover nå ....

Huff.., føler virkelig med deg😞 Dette er en Berg og dalbane jeg skulle ønske vi slapp å være med på.. Jeg er også der hvor det føles ut som jeg aldri vil bli gravid, har så langt i prosessen bare mot motgang.. 

Håper det blir bedre nyheter og skanser for oss begge litt fram i tid🤞 (Noe av det verste i denne prosessen er all ventingen synes jeg)

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Håper noen her kan hjelpe meg litt. Har tatt gonal f i 4 dager nå, skal begynne  med Cetrotide i morgen, og skal på ultralyd på fredag. Har medisin til ut fredag. Hva gjør jeg dersom jeg må fortsette noen dager til på medisin etter ultralyden? Apoteket vil ikke bestille medisiner som jeg bare kanskje skal ha.. De vil visst ikke sitte igjen med det siden det er så dyrt. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: f8edf...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AM11 skrev:

Er det noen som har kjøpt medisiner i Sverige? Eller vet om det er mye å spare der? Feks. Menopur 💸

Kan man kjøpe de uten resept?

Anonymkode: c8738...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Håper noen her kan hjelpe meg litt. Har tatt gonal f i 4 dager nå, skal begynne  med Cetrotide i morgen, og skal på ultralyd på fredag. Har medisin til ut fredag. Hva gjør jeg dersom jeg må fortsette noen dager til på medisin etter ultralyden? Apoteket vil ikke bestille medisiner som jeg bare kanskje skal ha.. De vil visst ikke sitte igjen med det siden det er så dyrt. Hvordan gjør dere det?

Anonymkode: f8edf...00b

Sykehusapotek pleier å ha alt liggende? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man kjøpe de uten resept?

Anonymkode: c8738...5b6

Du må ha resept 

Anonymkode: 07ead...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Nå er det ca to år siden jeg var aktiv her. Jeg endte med å bli gravid i andre prøverørsforsøk og fødte en herlig jente i slutten av 2017.

Vi er nå i gang med søskenforsøk med resterende blastocyster fra sist forsøk. Vi har 4 blastocyster på frys👏 Krysser fingrene for at en av disse fester seg.

Første forsøk ble avbrutt da slimhinnen ikke ble tykk nok med estradot-plaster. Denne syklusen prøver de med letrozol og menupor. Er det noen som har gjort det slik? Er det noen som vet hva som egentlig skjer med disse medisinene? Påvirker de syklusen? Merker at jeg ikke får nok informasjon fra sykehuset og er lei av å være en «maserau»...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 20.12, wify90 skrev:

Uff...
Da jeg kom frem fikk jeg beskjed om at 1 av 7 hadde overlevd. Den ene som  overlevde var heller ikke perfekt ☹️ Har mista all troa! Jeg har aldri i mitt liv blitt så knust og såret. Det gjorde vondt! De på klinikken var sjokkert over hva som hadde skjedd de forventet ikke det sa de. Jeg er litt redd for veien fremover nå ....

Så kjipt! Min erfaringer er at det er store variasjoner mellom sykluser. Så kanskje hadde du bare en skikkelig uheldig runde. Men uansett er det skikkelig nedtur 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 20.12, wify90 skrev:

Uff...
Da jeg kom frem fikk jeg beskjed om at 1 av 7 hadde overlevd. Den ene som  overlevde var heller ikke perfekt ☹️ Har mista all troa! Jeg har aldri i mitt liv blitt så knust og såret. Det gjorde vondt! De på klinikken var sjokkert over hva som hadde skjedd de forventet ikke det sa de. Jeg er litt redd for veien fremover nå ....

Ååh, så trist og kjedelig situasjon 😢❤️ Stor klem til deg ❤️ Vi fikk ut 15 egg, kun to som ble befruktet og kun en av de som utviklet seg videre... Det var et slag i magen for oss, klinikken hadde heller ikke sett den komme 😓

Hva blir veien videre for dere nå da? Må du gjennom ny stimulering? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wify90
7 minutter siden, listefyll skrev:

Så kjipt! Min erfaringer er at det er store variasjoner mellom sykluser. Så kanskje hadde du bare en skikkelig uheldig runde. Men uansett er det skikkelig nedtur 😞

Det var det jeg fikk som en mulig forklaring. Men jeg lurer på om jeg ble overstimulert?...🧐 Jeg hadde forferdelig smerter som avtok i dag morgens. Lurer på om dette kan ha noe med  egg kvalitetene å gjøre?  Det her er min første runde med ivf og jeg må være ærlig å si det er en psykisk og fysisk påkjenning som er ute av denne verden!! Heldigvis er jeg veldig sterk psykisk og er tilbake igjen til "normalen" ...hehe 
har ikke noe særlig trua på at den i magen skal feste seg. Har allerede begynt å planlegge mot neste forsøk. Skal først ta meg en laaang og deilig velfortjent ferie!! Krysser fingra for dere andre ❤️ Masse kjærlighet!!

Denne prosessen har fått meg til å sette ekstra pris på det jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wify90
10 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så trist og kjedelig situasjon 😢❤️ Stor klem til deg ❤️ Vi fikk ut 15 egg, kun to som ble befruktet og kun en av de som utviklet seg videre... Det var et slag i magen for oss, klinikken hadde heller ikke sett den komme 😓

Hva blir veien videre for dere nå da? Må du gjennom ny stimulering? 

Sender maaaaassssse klem tilbake til deg❤️!! Har testdag 15.05, vi får se hvordan denne runden ender.  Planen er å ta meg en lang ferie, endre kosthold og prøve igjen rundt september perioden. Når har du testdag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wify90 skrev:

Sender maaaaassssse klem tilbake til deg❤️!! Har testdag 15.05, vi får se hvordan denne runden ender.  Planen er å ta meg en lang ferie, endre kosthold og prøve igjen rundt september perioden. Når har du testdag? 

Ååh, så de satt inn en 2 eller 3-dagers (?) selv om den ikke var perfekt, som du skriver? ❤️ Vet du hva som ikke var helt bra med den? Det er et lite håp 🤞🏻❤️

Test 17/5 her 😬 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wify90
1 minutt siden, Patriotpaula skrev:

Ååh, så de satt inn en 2 eller 3-dagers (?) selv om den ikke var perfekt, som du skriver? ❤️ Vet du hva som ikke var helt bra med den? Det er et lite håp 🤞🏻❤️

Test 17/5 her 😬 

De satt inn en 2 dagers. Hun sa den er ikke helt perfekt men "ok". Jeg spurte ikke videre jeg var helt i sjokk av hva hun fortalte meg. Det er derfor jeg ikke har troa på den jeg ruger på nå fordi det virket som de heller ikke var så optimistisk , snakket mye om neste gang skal vi gjøre ditten og datten....😢. Uff du har kun noen få dager etter meg! spennende 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, wify90 skrev:

De satt inn en 2 dagers. Hun sa den er ikke helt perfekt men "ok". Jeg spurte ikke videre jeg var helt i sjokk av hva hun fortalte meg. Det er derfor jeg ikke har troa på den jeg ruger på nå fordi det virket som de heller ikke var så optimistisk , snakket mye om neste gang skal vi gjøre ditten og datten....😢. Uff du har kun noen få dager etter meg! spennende 😘

Ååh, kan skjønne at du ikke er så optimistisk når det virker som at klinikken ikke er det 😕

Ja, vi vil følge hverandre nært 😊🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så fornøyd nå; et steg videre for oss! Uttak på torsdag og innsetting på tirsdag :) i morgen skal jeg ligge paddeflat og strikke og se TV hele dagen før vi må oppover onsdag, hehe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne med menopur den 14 mai💉 går på synarela nå, men har ikke fått blødning ennå, ikke en eneste dråpe med spotting engang.. Skulle egentlig fått mensen i går..

Når fikk dere blødning på synarela? 

Anonymkode: 6c4dc...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...