Avianna Skrevet 25. november 2019 #3941 Skrevet 25. november 2019 Jeg fikk svar på blodprøven min i dag og dette fryseforsøket var negativt. Nå har jeg 2 fryseforsøk med 3 blasto igjen før 3. ferskforsøk. Riksen er tydeligvis full i desember så da blir det neste fryseforsøk i januar (hater når de sier det, som det tar så mye tid bare for 1 insett... 🙄). Men har fått beskjed at jeg får prøve med naturlig syklus denne gangen ivertfall 👍 1
VeronicaAmanda Skrevet 25. november 2019 #3942 Skrevet 25. november 2019 11 minutter siden, Avianna skrev: Gratulerer @VeronicaAmanda 💕 håper at den fortsetter å være positiv! Tusen takk🙏🏻♥️🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Betta123 Skrevet 25. november 2019 #3943 Skrevet 25. november 2019 11 minutter siden, Avianna skrev: Jeg fikk svar på blodprøven min i dag og dette fryseforsøket var negativt. Nå har jeg 2 fryseforsøk med 3 blasto igjen før 3. ferskforsøk. Riksen er tydeligvis full i desember så da blir det neste fryseforsøk i januar (hater når de sier det, som det tar så mye tid bare for 1 insett... 🙄). Men har fått beskjed at jeg får prøve med naturlig syklus denne gangen ivertfall 👍 Du er hvertfall veldig veldig heldig som har 3 blasto på frys!!😱krysser fingre for deg i januar🥰 1
TiiBii Skrevet 25. november 2019 #3944 Skrevet 25. november 2019 Ååh, @VeronicaAmandaså spennende😍 💕 Mens vi er inne på tema, kan jeg spørre hva jeg er i rd og dpo? uttak: 17/11, innsett 21/11. Er helt grønn på sånn utregning jeg😳😅
Neutral90 Skrevet 25. november 2019 #3945 Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, TiiBii skrev: Ååh, @VeronicaAmandaså spennende😍 💕 Mens vi er inne på tema, kan jeg spørre hva jeg er i rd og dpo? uttak: 17/11, innsett 21/11. Er helt grønn på sånn utregning jeg😳😅 Regn uttak som El. Så El 17.11, innsett 4 dpo (trodde ikke de satte inn 4 dagers jeg forresten?), så i dag er du 8 dpo, rugedag 4.
VeronicaAmanda Skrevet 25. november 2019 #3946 Skrevet 25. november 2019 2 timer siden, TiiBii skrev: Ååh, @VeronicaAmandaså spennende😍 💕 Mens vi er inne på tema, kan jeg spørre hva jeg er i rd og dpo? uttak: 17/11, innsett 21/11. Er helt grønn på sånn utregning jeg😳😅 Jaaa.. det er så spennende! dpo regnes fra uttak fikk jeg beskjed på😅 så da er du 8dpo og rugedag 4 ♥️
Amybie Skrevet 26. november 2019 #3947 Skrevet 26. november 2019 Hei igjen! Har et spørsmål til dere som har brukt ovitrelle som støtte. Jeg bruker "5 klikk" hver tredje dag.. Hadde innsett tirsdag 12 nov, altså to uker siden.. Fikk jo beskjed om at ovitrelle kan gi falsk positiv, så skal ta blodprøve til fredag.. Men, mens har uteblitt på 4 dagen, klarer ikke Google meg frem til om det er vanlig med ovitrelle.. Der av tok jeg en test sent i kveld, sånn kl 22 bare for gøy.. Men det var så innmari positiv?! Like sterk som teststreken så si. Så, har noen med ovitrelle fått en så positiv test, er det helt normalt? Eller kan jeg begynne å tro det gikk?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3948 Skrevet 26. november 2019 3 minutter siden, Amybie skrev: Hei igjen! Har et spørsmål til dere som har brukt ovitrelle som støtte. Jeg bruker "5 klikk" hver tredje dag.. Hadde innsett tirsdag 12 nov, altså to uker siden.. Fikk jo beskjed om at ovitrelle kan gi falsk positiv, så skal ta blodprøve til fredag.. Men, mens har uteblitt på 4 dagen, klarer ikke Google meg frem til om det er vanlig med ovitrelle.. Der av tok jeg en test sent i kveld, sånn kl 22 bare for gøy.. Men det var så innmari positiv?! Like sterk som teststreken så si. Så, har noen med ovitrelle fått en så positiv test, er det helt normalt? Eller kan jeg begynne å tro det gikk? Ovitrelle går ut ca 10 dager etter at du har satt den så du er nesten 100 prosent sikkert gravid. Anonymkode: bcb70...874
Amybie Skrevet 26. november 2019 #3949 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ovitrelle går ut ca 10 dager etter at du har satt den så du er nesten 100 prosent sikkert gravid. Anonymkode: bcb70...874 Ja men bruker det som støtte. Altså en sprøyte fordelt over mange uker. Små doser hver tredje dag.. Så er jo 3 dager siden jeg tok en mini dose..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3950 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ovitrelle går ut ca 10 dager etter at du har satt den så du er nesten 100 prosent sikkert gravid. Anonymkode: bcb70...874 Neinei kuleste ikke innlegget skikkelig 😔 Ovitrelle gir falskt positiv. Anonymkode: bcb70...874 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3951 Skrevet 26. november 2019 Akkurat nå, Amybie skrev: Ja men bruker det som støtte. Altså en sprøyte fordelt over mange uker. Små doser hver tredje dag.. Så er jo 3 dager siden jeg tok en mini dose.. Ja, beklager. Da kan det være falskt positiv. Beklager for et litt overivrig svar. Hvorfor bruker du Ovitrelle som støtte? Anonymkode: bcb70...874
Amybie Skrevet 26. november 2019 #3952 Skrevet 26. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, beklager. Da kan det være falskt positiv. Beklager for et litt overivrig svar. Hvorfor bruker du Ovitrelle som støtte? Anonymkode: bcb70...874 Ble bare overrasket over at den var såpass positiv og at mens uteble.. Stress å vente nesten tre uker på test! Det er for å lure kroppen til å tro den er gravid, bedre forutsetninger.. (mange negative fryseforsøk)
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3953 Skrevet 26. november 2019 4 timer siden, Amybie skrev: Ble bare overrasket over at den var såpass positiv og at mens uteble.. Stress å vente nesten tre uker på test! Det er for å lure kroppen til å tro den er gravid, bedre forutsetninger.. (mange negative fryseforsøk) Selv fikk jeg kun svak-positiv test ved så lav dose Ovitrelle (kunne så vidt skimte en strek). Da jeg ble gravid var testen mye mer positiv. Så jeg tror du er gravid 😊 Anonymkode: 09e5f...6c3
Amybie Skrevet 26. november 2019 #3954 Skrevet 26. november 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv fikk jeg kun svak-positiv test ved så lav dose Ovitrelle (kunne så vidt skimte en strek). Da jeg ble gravid var testen mye mer positiv. Så jeg tror du er gravid 😊 Anonymkode: 09e5f...6c3 Spennende!! Herleminn.. Denne testen var fra kl 22 i går kveld.. Og den ble mye sterkere etter enda 5 min Endret 26. november 2019 av Amybie
Betta123 Skrevet 26. november 2019 #3955 Skrevet 26. november 2019 11 timer siden, Amybie skrev: Hei igjen! Har et spørsmål til dere som har brukt ovitrelle som støtte. Jeg bruker "5 klikk" hver tredje dag.. Hadde innsett tirsdag 12 nov, altså to uker siden.. Fikk jo beskjed om at ovitrelle kan gi falsk positiv, så skal ta blodprøve til fredag.. Men, mens har uteblitt på 4 dagen, klarer ikke Google meg frem til om det er vanlig med ovitrelle.. Der av tok jeg en test sent i kveld, sånn kl 22 bare for gøy.. Men det var så innmari positiv?! Like sterk som teststreken så si. Så, har noen med ovitrelle fått en så positiv test, er det helt normalt? Eller kan jeg begynne å tro det gikk? Hei😊jeg brukte også ovitrelle som støtte, fikk svaak positiv før de senere ble mye sterkere. Så jeg har skikkelig troa på at du er gravid!
AnonymBruker Skrevet 26. november 2019 #3956 Skrevet 26. november 2019 2. Egguttak i morgen🍀 Såå spent!! Anonymkode: 93524...db5 2
Avianna Skrevet 26. november 2019 #3957 Skrevet 26. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2. Egguttak i morgen🍀 Såå spent!! Anonymkode: 93524...db5 Lykke til 💕
VeronicaAmanda Skrevet 27. november 2019 #3958 Skrevet 27. november 2019 Å der, rugedag 10 ♥️ dpo 12 fikk jeg bekreftet mitt lille mirakel🥳🥳🥳🙏🏻♥️ Tok svak positiv Clearblue test for 2 dager siden og positiv digital test idag♥️ Har litt rosa utflod/Lutinus rester, men har lest at det er normalt og ufarlig🙏🏻😊 Er lyyyys rosa og ikke mye. Trer tross alt opp dette hylsteret 3 ganger daglig og regner med at slimhinnene er skjøre nå. Håper på en liten August baby nå, at lille spira mi klamrer seg fast🙏🏻♥️ Spørsmål; blir vi innkalt til tidlig ul på riksen og videre HCG stigning prøver? Vi har prøvd å få nr to aktivt i 4år, så dette er virkelig et Julemirakel😍🙏🏻 Lykke til videre dere andre♥️ 5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3959 Skrevet 27. november 2019 15 hours ago, Avianna said: Lykke til 💕 Tusen takk! Anonymkode: 93524...db5
AnonymBruker Skrevet 27. november 2019 #3960 Skrevet 27. november 2019 @VeronicaAmanda Gratulerer så mye!🎉 Du blir kalt inn til tidlig UL. Jeg tok HCG stigning hos fastlege etter at jeg hadde fått svar på blodprøven fra Riksen. Tror Riksen kun tar stigning hvis HCG er veldig lavt. Var flere ganger hos fastlegen for å sjekke stigning😌 Anonymkode: 93524...db5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå