Gå til innhold

Prøverør 2019


Jeio

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Naomi1988 skrev:

Er ikke sikker, derfor jeg spør her.. men normalt ville testene blitt mye sterkere på dag 13 etter innsett. 

Åja. Jeg ser at det kunne virke litt surt svar det var ikke meningen. Jeg vet hvor tullerusk man blir av dette her. 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åja. Jeg ser at det kunne virke litt surt svar det var ikke meningen. Jeg vet hvor tullerusk man blir av dette her. 

Anonymkode: 8a891...436

Hehe jeg tok det ikke som et surt svar😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Naomi1988 skrev:

Er ikke sikker, derfor jeg spør her.. men normalt ville testene blitt mye sterkere på dag 13 etter innsett. 

Det spørs og på kor gammalt egget var ved innsett. 😊 siste forsøket mitt hadde eg svakare svar enn deg 16 dpo/rugedag 13 med innsett av såklart to 3 dagars egg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ysera skrev:

Det spørs og på kor gammalt egget var ved innsett. 😊 siste forsøket mitt hadde eg svakare svar enn deg 16 dpo/rugedag 13 med innsett av såklart to 3 dagars egg.

Var blasto🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Naomi1988 skrev:

Var blasto🙂

Så då var siste testen din tatt 16 dpo/rugedag 11? Då har du jo fortsatt sterkare strek enn det eg hadde 16 dpo ved forrige forsøk... Og det var ikkje kjemisk. Du får lufte forvirringa di når du ringer inn resultatet og høyra med dei om kva dei føreslår?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ysera skrev:

Så då var siste testen din tatt 16 dpo/rugedag 11? Då har du jo fortsatt sterkare strek enn det eg hadde 16 dpo ved forrige forsøk... Og det var ikkje kjemisk. Du får lufte forvirringa di når du ringer inn resultatet og høyra med dei om kva dei føreslår?

Ja om ikke jeg har begynt å blø innen lørdag (testdato), så blir det blodprøve på mandag og høre hva de sier i Porsgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Naomi1988 skrev:

Ja om ikke jeg har begynt å blø innen lørdag (testdato), så blir det blodprøve på mandag og høre hva de sier i Porsgrunn.

Du kan jo gå og ta blodprøve nå? Når det er svangerskap relatert så er det jo gratis også. Så er vel ingenting å vente på? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo gå og ta blodprøve nå? Når det er svangerskap relatert så er det jo gratis også. Så er vel ingenting å vente på? 

Anonymkode: 8a891...436

Legen må godkjenne å ta blodprøve, og legen min er ikke på jobb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Naomi1988 skrev:

Legen må godkjenne å ta blodprøve, og legen min er ikke på jobb

Da forstår jeg. Jeg er sånn selv at jeg vil ting skal ordne ser seg og gjøres fort. Blir utålmodig på dine vegne. 

Har du tatt en test i dag da? Hvor mamge RD er du på? 

Anonymkode: 8a891...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg. Jeg er sånn selv at jeg vil ting skal ordne ser seg og gjøres fort. Blir utålmodig på dine vegne. 

Har du tatt en test i dag da? Hvor mamge RD er du på? 

Anonymkode: 8a891...436

Har ikke flere tester akkurat nå, er på rd 14. Fikk kommet meg på time til en annen lege, men ikke før kl 13, så får nok ikke noe svar på hcg før i morgen el mandag

Endret av Naomi1988
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Naomi1988 skrev:

Har ikke flere tester akkurat nå, er på rd 14. Fikk kommet meg på time til en annen lege, men ikke før kl 13, så får nok ikke noe svar på hcg før i morgen el mandag

Synes dette er så spennende 😊😳 håper at alt er bra og du er gravid! Venter på oppdatering 🤗💜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere brukt Frøyaklinikken? Del gjerne erfaringer. Jeg tenker kanskje bruke de som støtte til behandlingen jeg får på sykehus. Akupunktur/Soneterapi..

Anonymkode: 93524...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg satt første sprøyte bemfola 225, ultralyd cd8 :) har et lite håp om uttak fredag som blir cd10, men usikker på hvor realistisk det er. Hvis uttak blir mandag/tirsdag hhv cd11/12, så blir det ikke dyrket til blasto, håper selvsagt på det 🤞 hvor mange dager stimulering har dere andre hatt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Neutral90 skrev:

Da har jeg satt første sprøyte bemfola 225, ultralyd cd8 :) har et lite håp om uttak fredag som blir cd10, men usikker på hvor realistisk det er. Hvis uttak blir mandag/tirsdag hhv cd11/12, så blir det ikke dyrket til blasto, håper selvsagt på det 🤞 hvor mange dager stimulering har dere andre hatt?

2,5-3 uker her 👍🏼 Det var jo meget radig hvis uttak blir allerede på CD 11-12 🙊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Neutral90 skrev:

Da har jeg satt første sprøyte bemfola 225, ultralyd cd8 :) har et lite håp om uttak fredag som blir cd10, men usikker på hvor realistisk det er. Hvis uttak blir mandag/tirsdag hhv cd11/12, så blir det ikke dyrket til blasto, håper selvsagt på det 🤞 hvor mange dager stimulering har dere andre hatt?

11 og 12 dager med stimulering har jeg hatt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg sånn :( Dette er mitt første forsøk. Vi har prøvd i to år på den «vanlige» måten, jeg er 25 og vi har ingen barn fra før. Hører til Haugesund sykehus. Skal ha innsett i morgen, men er redd de ringer i morgen tidlig og sier at ingen egg er brukanes...
 

Fikk ut 9 egg fra 9 eggposer på tirsdag denne uka. I går var en veldig nervepirrende dag - får kun telefon sa de dersom noe har gått galt, siden de er underbemannet. Men i dag klarte jeg ikke spise og ikke konsentrere meg, ringte derfor inn på morgenen og sa hvordan jeg hadde det. Sykepleier sjekket pcen og sa at rapporten fra i går (onsdag) viste at av 9 egg var 4 befruktet feil, et var ikke befruktet og 4 var befruktet.
 

Det kunne være de ikke kom til å se til eggene før i morgen tidlig sa hun da jeg spurte om de ser på hvordan eggene deler seg. Så det kan forklare hvorfor jeg ikke har fått den kjipe telefonen i løpet av dagen i dag. Har time klokken 13 og må bruke cirka 2 timer reisevei. Er så redd for hva som venter meg i morgentimene i morgen. Hver gang jeg har et tapt anrop eller et ukjent nummer ringer så blir jeg livredd. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

53 minutter siden, Patriotpaula skrev:

2,5-3 uker her 👍🏼 Det var jo meget radig hvis uttak blir allerede på CD 11-12 🙊

Vel da håper jeg det blir cd13 så det kan bli blastoer 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Neutral90 skrev:

Da har jeg satt første sprøyte bemfola 225, ultralyd cd8 :) har et lite håp om uttak fredag som blir cd10, men usikker på hvor realistisk det er. Hvis uttak blir mandag/tirsdag hhv cd11/12, så blir det ikke dyrket til blasto, håper selvsagt på det 🤞 hvor mange dager stimulering har dere andre hatt?

Måtte sjekke dette. 10 dager første forsøk (lang protokoll) og 12 dager andre forsøk (kort protokoll) for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Avianna skrev:

Måtte sjekke dette. 10 dager første forsøk (lang protokoll) og 12 dager andre forsøk (kort protokoll) for meg.

Takk for svar 👍🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Prøvejenta skrev:

Gruer meg sånn :( Dette er mitt første forsøk. Vi har prøvd i to år på den «vanlige» måten, jeg er 25 og vi har ingen barn fra før. Hører til Haugesund sykehus. Skal ha innsett i morgen, men er redd de ringer i morgen tidlig og sier at ingen egg er brukanes...
 

Fikk ut 9 egg fra 9 eggposer på tirsdag denne uka. I går var en veldig nervepirrende dag - får kun telefon sa de dersom noe har gått galt, siden de er underbemannet. Men i dag klarte jeg ikke spise og ikke konsentrere meg, ringte derfor inn på morgenen og sa hvordan jeg hadde det. Sykepleier sjekket pcen og sa at rapporten fra i går (onsdag) viste at av 9 egg var 4 befruktet feil, et var ikke befruktet og 4 var befruktet.
 

Det kunne være de ikke kom til å se til eggene før i morgen tidlig sa hun da jeg spurte om de ser på hvordan eggene deler seg. Så det kan forklare hvorfor jeg ikke har fått den kjipe telefonen i løpet av dagen i dag. Har time klokken 13 og må bruke cirka 2 timer reisevei. Er så redd for hva som venter meg i morgentimene i morgen. Hver gang jeg har et tapt anrop eller et ukjent nummer ringer så blir jeg livredd. :( 

Håper alt er bra med dine embryoer, lykke til!! 💕 skal også ha insett i morgen. Fikk ikke noe beskjed om mine embryoer og om de har overlevd opptining heller, har 4 på frys, 2 alene og 2 sammen. Vet ikke om det er vanlig å tine de dagen før eller på samme dag en gang. Har fingrene krysset at det gikk bra for begge av oss! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...