Gå til innhold

Kjæresten har hatt sex med prosituert og lyvd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg også, dessverre. Man ser jo hvordan mange kvinner i  utlandet utnytter yngre menn/gutter, særlig i Afrika. Det skjer noe med folk når de har muligheter og/eller er i overlegne posisjoner. De blir liksom litt menneskelig hjerneskada. Ikke alle heldigvis.

Anonymkode: cfaba...f5d

Norske kvinner utnytter unge menn her, i Norge. Hvis noen fikk med seg saken om asylsøker menn som ender opp med å gi sex for penger/tjenester.

Anonymkode: 4a09d...57b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, KGKonto skrev:

Du vet den følelsen du fikk da du fikk høre at han hadde sex med en prostituert? Det er sånn vi gutta føler når vi hører en kvinne har pult mange.

 

Herregud, tenk å likestille antall sexpartnere med at en mann har kjøpt hore.

Anonymkode: 4a09d...57b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Det er vel strengt tatt det at han har løyet som er det værste. Gutter er gutter? Nei, ikke alle driver på med prostituerte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Tarta skrev:

Sier ikke at det er greit å lyve, men at noen ting kan man forstå at det er vanskelig å si rett ut.. Kanskje har han vært redd for den reaksjonen som nå er blitt virkeligheten..

Da får menn lærr seg at sannheten kommer alltid fram. Likegodt å si sannheten med en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Stakkars mann. Kjære deg, dette var før din tid, og han var veldig ung da det skjedde. Du må bare blåse i det. Der var begjær uten følelser. Du som sliter med sjalusi; hadde det vært bedre om han hadde et 3-årig kjærlighetsforhold bak seg, til en dame han garantert føler er sin første store kjærlighet? 

Jeg tror du er hans store kjærlighet og at han er lei seg nå. Når han løy, så skjønner jo alle hvorfor, det er slett ikke fristende å fortelle ny kjæreste at seksuell erfaring er fra et baklukke i Amsterdam. Du burde ikke presse ham til info du ikke vil ha.

Kvinne.

Anonymkode: f6d64...b0c

Stakkars mann??? Han har løyet og sagt han var jomfru...hallo. Hvorfor skal alle skjønne at han løy om det? Vi lever tross alt i 2018. Jomfrudom er ikke hellig lengre. OG på toppen kommer det fram at det var en hore som tok jomfrudommen hans. Skjønner veldig godt at TS reagerer på dette jeg.

Anonymkode: e9634...63c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Jeg vet ikke om han har vært uttrygg på meg, vi snakker om alt og har det generelt bra sammen. Men han lyvde mye før det også ble alvorlig mellom oss og før han visste så mye om meg eller kjente meg, altså ingen grunn til å annta at jeg ikke ville vise han tillit og forståelse. Jeg kunne ønske han ville fortelle meg disse tingene.

Ingen av oss hadde dype følelser i begynnelsen av bekjentskapet og pratet løst om fortiden vår, så skjønner forsåvidt ikke motivet for å lyve så tidlig om alt mulig. Fortid er fortid, men han har spunnet et nett av løyner. Og som du sier, dette er mer alvorlig. Jeg synes ikke det er min feil at han lyver. Han har store problemer med kommunikasjon, og lyver heller enn å stå fremfor ubehagligheter. 

Anonymkode: 34931...edd

Det er ting i fortiden som en ikke forteller før det er gått litt tid. Folk dumper jo folk for det minste, og alle krever fra første stund at en skal være ærlig og åpen om alt helt fra første date. Syns folk må lære seg å bli litt kjent før alt skal fortelles. Men løgne er ikke akseptabelt. Det må han lære seg. Prøv ihverfall å legg bak dere ting som har vært og se framover. Å ha sex med en prostituert som tenåring må du kunne tilgi. Se framover og bli voksne sammen. Du må slutte å tro at det betydde noe for ham, og han må slutte å lyve! 

Anonymkode: 2680e...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror han sa han var jomfru for å unngå å  måtte fortelle at hans første ligg var en prostituert.

Anonymkode: 85904...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det å utnytte noen (kjøpe sex) er på lik linje kvalmende som om han hadde voldatt noen. Det er misbruk og mangel på respekt for mennesker. Hadde aldri klart å sett på kona om hun hadde gjort noe slikt - men nå har hun heldigvis moral og et godt menneskesyn. Voltektsmenn, pedofile og sexkjøpere/misbrukere tilhører en viss gruppe mennesker, og det er ikke de normale og greie, for å si det sånn. 

Anonymkode: a5d1e...614

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis dere menn hadde vært sammen med ei dame som forteller dere at hun kjøpte seg sex av en 18 år gammel gutt da hun selv var 20. Hun mista jomfrudommen sin til denne mannlige prostituerte. Så har hun jevnlig kjøpt sex av gutter og menn frem til hun ble 30 og ble sammen med deg. Hun har hatt diverse sex med disse mannlige prostituerte, som alle var under 25 år. Unge menn som har tatt betalt for sex og som tilhørte et rusmiljø. Dette må vel være en dame som det står all respekt av, som man ikke begynner å stusse ved om kan mangle noen skruer i toppetasjen?

Anonymkode: 99eaf...dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, tenk å likestille antall sexpartnere med at en mann har kjøpt hore.

Anonymkode: 4a09d...57b

Det er jo ikke det han likestiller, det et følelsen han sier er den samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud, tenk å likestille antall sexpartnere med at en mann har kjøpt hore.

Anonymkode: 4a09d...57b

Jeg snakket om den magefølelsen man får når man hører noe om det motsatte kjønn. Den magefølelsen får også vi gutta når vi hører en kvinne har vært laus. På samme måte som at kvinner får helt fnatt om at menn har kjøpt sex. Derfor holder kvinner det skjult hvor mange hun egentlig pult, og menn holder kjeft om sexkjøp

Og sånn går dagene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
17 timer siden, Tarta skrev:

 

Er jo sånn at i de fleste hjem på denne kloden fortsatt, at det er mannen som har hovedansvaret for økonomien da.... Hadde pengene vært overlatt til damene, og mannfolka ikke skulle blanda seg i hvor de forsvant, og det i tillegg sto sexy mannfolk på alle gatehjørnene bortover..... Nei, jeg tuller ikke... Samtidig er det kanskje lettere for damene å fake at de er kåte så de kan ha nok kunder, enn det er for mannfolk å stå med en utslitt tissefant som de ikke klarer å få opp... 

Bare ren spekulasjon.. 

Nei, her tar du feil. Selv i land der kvinner har god økonomi er det langt færre kvinner som både begår overgrep og kjøper sex. Menns kjønnsdrift er, fra naturens side, sterkere. Det er jo en av årsakene til at menn fortsatt står for et overtall både når det gjelder seksualforbrytelser og sexkjøp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår egentlig ikke hvorfor du graver og graver??
Både stoffbruk og sexkjøp skjedde før dere ble sammen, dvs min 4 år siden. Hvorfor graver du å graver? Det tilhører fortiden, du virker jævlig slitsom og burde være glad for at han fortalte sannheten selv om det tok 4 år. Det er jo tydeligvis ikke noe han er stolt over. Du overtenker og overreagerer, alle har gjort ting de ikke er stolt over og ikke ville fortalt ved første date. At han sier det nå, betyr bare at han stoler på deg og tør å slippe skjellettene ut av skapet.

 

Anonymkode: cb296...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår egentlig ikke hvorfor du graver og graver??
Både stoffbruk og sexkjøp skjedde før dere ble sammen, dvs min 4 år siden. Hvorfor graver du å graver? Det tilhører fortiden, du virker jævlig slitsom og burde være glad for at han fortalte sannheten selv om det tok 4 år. Det er jo tydeligvis ikke noe han er stolt over. Du overtenker og overreagerer, alle har gjort ting de ikke er stolt over og ikke ville fortalt ved første date. At han sier det nå, betyr bare at han stoler på deg og tør å slippe skjellettene ut av skapet.

 

Anonymkode: cb296...2b0

Jeg må vel få grave om jeg vil. Du vet kanskje ikke hvordan det er å være i et forhold hvor du føler på en usikkerhet? Når noen lyver og blir tatt i det utallige ganger så blir jeg selvfølgelig usikker og bekymret. Og da spørr jeg. At jeg overreagerer og overtenker synes jeg du kan holde deg for god til å skrive. Alle reagerer forskjellig, og jeg klarer ikke å slutte å tenke på dette dessverre. Hva kan jeg gjøre med det?...

Anonymkode: 34931...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle kommentarene, men av de jeg leste var det mye «dump ham», «for en drittsekk» osv. 

Nå må du huske det at det var DU som ville ha denne informasjonen, og etter som jeg leste det er det du som har presset ham til å fortelle noe han mest sannsynlig skammer seg over og som skjedde før din tid. La det gå! Det er faktisk ikke så veldig unormalt at en mann kjøper sex på guttetur. Spesielt hvis han er ung. De fleste lyver om dette i etterkant, og de aller fleste innrømmer det hvertfall ikke! At du har et problem med det forstår jeg jo at du har. Og hvis du i tillegg sliter med sjalusi som du sier du gjør, så hadde det nok vært best for deg om han egentlig aldri fortalte deg det - slik de fleste ikke gjør til sin partner. Men nå har du fått all info, det var du som ville vite det, da får du heller bare leve med det.

Anonymkode: 6e9ab...147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...