Gå til innhold

Kjæresten har hatt sex med prosituert og lyvd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har vært sammen med en mann i 4 år, og har nylig også flyttet fra mitt hjemsted til hans hjemsted for å bo sammen med han. Gjennom årene har det vært diverse situasjoner hvor han har lyvd mye. Det har vært tema som hasj, kokain og diverse hvor han over lengre tid har lyvd, men etter hvert blitt avslørt i dette. Det har vært ofte at jeg etter hvert har fått "presset" sannheten ut av han fordi jeg har hatt en dårlig magefølelse.

Han er i seg selv en utrolig flott og ordentlig gutt. Han har en god jobb, har leilighet og er snill og god med alle. Når vi møttes fikk jeg vite at han var jomfru. Jeg stusset litt på dette da, ettersom at vi var rundt 20 år begge to, og han hadde forsåvidt ingen "grunn" til å skulle være jomfru tenkte jeg. Dette inrømmet han for meg etter hvert, og jeg synes det bare var fint å kunne være den første for han. Han hadde heller ingen andre seksuelle erfaringer overhodet. Jeg som har slitt en del med sjalusi, syntes forøvrig dette var ypperlig for meg selvfølgelig. Ingen bagasje å tenke på. 

Men, magefølelsen min ble etter hvert dårlig. Gjennom årene har jeg i mitt stille sinn tenkt på om han kunne ha vært en kandidat til å ha kjøpt sex, da han har vært på en del gutteturer og generelt har litt utagerende kompiser som mest sannsynlig ville at han skulle få seg noe. Jeg har spurt han om dette før, men han har selvsagt nektet og blitt sjokkert for at jeg kunne spørre om noe sånt. 

Men... I går kom sannheten. Han har betalt for sex to ganger.
Han har betalt for blowjob, og han har betalt for sex. Dette var på en guttetur for noen år siden, alt skjedde på samme tur. Dette er utrolig hardt i seg selv, men det som gjør det enda vondere er jo at han til meg sa han mistet jomfrudommen til meg, men han mistet den til en skitten prostituert i Amsterdam som han tok bakifra på et skittent rom. Dette er utrolig vanskelig  å svelge. Jeg blir kvalm av å se på han, og jeg ser bare for meg disse episodene i hodet om igjen og om igjen. Han sa til meg han ventet med å ha sex fordi han ville miste den til noen spesielle, fordi det betydde mye for han...

Hvordan kommer man seg igjennom dette? Kan man i det hele tatt komme seg igjennom noe sånt? Jeg skjelver og er kvalm. Føler hele verdensbildet mitt har endret seg, for han er ikke den mannen jeg trodde overhodet. I alle år har jeg jo trodd helt omvendt om han. Att på til sitter jeg i en ukjent by alene nå. Vet ikke om jeg kan se på han igjen. Ei heller ligge med han, det er utenkelig for all fremtid føler jeg nå. 

Anonymkode: 34931...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjennom årene har det vært diverse situasjoner hvor han har lyvd mye. Det har vært tema som hasj, kokain og diverse hvor han over lengre tid har lyvd, men etter hvert blitt avslørt i dette. Det har vært ofte at jeg etter hvert har fått "presset" sannheten ut av han fordi jeg har hatt en dårlig magefølelse.

Han er i seg selv en utrolig flott og ordentlig gutt.

Anonymkode: 34931...edd

Høres ut som en kjempeflott gutt. Hadde ikke likt å vite hvordan han er på dårlige dager. 

Anonymkode: fd356...1e8

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, O.G. skrev:

Stoffbruk, løgn og innkjøp av prostituerte.....

Dump ham!

Endret av Glasur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der hadde jeg slitt noe jævlig med. Spesielt å tenne på ham igjen. Har han forandret seg mye? Hvis han driver og ljuger hele tida, så kan du jo ikke stole på ham.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Stoff har han sluttet med, og ikke brukt i vår tid sammen. Men han har løyet om bruken og omfanget av hvordan det var samt at han hadde et problem.  

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der hadde jeg slitt noe jævlig med. Spesielt å tenne på ham igjen. Har han forandret seg mye? Hvis han driver og ljuger hele tida, så kan du jo ikke stole på ham.

Anonymkode: cfaba...f5d

Han har forandret seg veldig mye, jeg kunne jo aldri i min villeste fantasi egentlig trodd at dette er sant! Tror heller ingen i omgangskretsnen og familien hans og min kunne gjettet dette heller! Men lyvingen er jo fremdeles et faktum, ettersom at han allerede i går inrømmet denne løgnen. 

Anonymkode: 34931...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Gutter er ikke gutter. De fleste kjøper ikke sex. "Gutta" må nok bare innse at de fleste jenter synes dette er turn-off som helvete.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Nå er det tross alt løgnen som er et problem også her. At han gjorde det før han møtte meg får være ok, selv om prostitusjon er noe jeg tar avstand fra. Men han hadde ikke trengt å fortelle meg at han var helt uten seksuell erfaring. Les innlegget. 

Anonymkode: 34931...edd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå er det tross alt løgnen som er et problem også her. At han gjorde det før han møtte meg får være ok, selv om prostitusjon er noe jeg tar avstand fra. Men han hadde ikke trengt å fortelle meg at han var helt uten seksuell erfaring. Les innlegget. 

Anonymkode: 34931...edd

Det er jo problemet de får med at damene reagerer sånn her som gjør at det er vanskelig å være ærlig om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke at det er greit å lyve, men at noen ting kan man forstå at det er vanskelig å si rett ut.. Kanskje har han vært redd for den reaksjonen som nå er blitt virkeligheten..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutter er ikke gutter. De fleste kjøper ikke sex. "Gutta" må nok bare innse at de fleste jenter synes dette er turn-off som helvete.

Anonymkode: cfaba...f5d

 

Tror flere enn vi er klar over har kjøpt seg en blowjob desverre

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tarta skrev:

Sier ikke at det er greit å lyve, men at noen ting kan man forstå at det er vanskelig å si rett ut.. Kanskje har han vært redd for den reaksjonen som nå er blitt virkeligheten..

TS her. Ja det er greit nok, han føler på stor skam og det forstår jeg virkelig. Min reaksjon har foreløpig bare vært sorg og fortvilelse, og jeg tror det er en vanlig reaksjon. Jeg kunne ønske han turte å fortelle dette før. 

Anonymkode: 34931...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tarta skrev:

Det er jo problemet de får med at damene reagerer sånn her som gjør at det er vanskelig å være ærlig om det....

Ja, selvfølgelig. Og så? Enten får man droppe å kjøpe sex eller så får man gjøre det og holde kjeft. Det handler om moral og forstand. Det er helt klart at han har vært redd for den reaksjonen som nå kommer. Men det at man er "redd for en reaksjon" betyr ikke at reaksjonen er feil. Han innrømmer jo, og det er bra, men rart at han har tvistet det så veldig hele veien. "Jeg er jomfru". WTF?

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Tarta skrev:

 

Tror flere enn vi er klar over har kjøpt seg en blowjob desverre

Ikke så mange som man er redd for.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig. Og så? Enten får man droppe å kjøpe sex eller så får man gjøre det og holde kjeft. 

"Jeg er jomfru". WTF?

Anonymkode: cfaba...f5d

 

Men her skriver du jo selv at han burde holde kjeft....  (jeg prøver ikke å være vrang nå altså, bare ærlig)

 

Men jomfru-greia burde han absolutt ha spart seg for ja!!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Det er kanskje ikke helt politisk korrekt å være enig med deg, men jeg er det likevel. I hvert fall litt. En mann eller gutt kan i mange tilfeller finne på noe slikt og likevel være en strålende og elskelig partner. ;)

Anonymkode: a4015...462

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tarta skrev:

 

Men her skriver du jo selv at han burde holde kjeft....  (jeg prøver ikke å være vrang nå altså, bare ærlig)

 

Men jomfru-greia burde han absolutt ha spart seg for ja!!! 

Ja, veit. Det var selvmotsigende. Jeg ville jo visst om min kjæreste hadde kjøpt sex, men jeg hadde ikke vært nådig dersom han innrømmet det, så jeg hadde forstått det hvis han aldri sa det. Så skjønner at det er vanskelig å si noe. Helst vil vel de fleste damer ha en mann som ikke har kjøpt sex i det hele tatt.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...