Gå til innhold

Kjæresten har hatt sex med prosituert og lyvd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke helt politisk korrekt å være enig med deg, men jeg er det likevel. I hvert fall litt. En mann eller gutt kan i mange tilfeller finne på noe slikt og likevel være en strålende og elskelig partner. ;)

Anonymkode: a4015...462

Såklart de kan. Men det betyr ikke at sexkjøpet i seg selv bifalles.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, veit. Det var selvmotsigende. Jeg ville jo visst om min kjæreste hadde kjøpt sex, men jeg hadde ikke vært nådig dersom han innrømmet det, så jeg hadde forstått det hvis han aldri sa det. Så skjønner at det er vanskelig å si noe. Helst vil vel de fleste damer ha en mann som ikke har kjøpt sex i det hele tatt.

Anonymkode: cfaba...f5d

 

Tror du har veldig rett i det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Såklart de kan. Men det betyr ikke at sexkjøpet i seg selv bifalles.

Anonymkode: cfaba...f5d

Nei, og derfor er muligens moralen å holde kjeft om det. Om det kan kalles moral...;)

Anonymkode: a4015...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, og derfor er muligens moralen å holde kjeft om det. Om det kan kalles moral...;)

Anonymkode: a4015...462

Det kan nok ikke kalles moral. Men et selvbergende triks.

Anonymkode: cfaba...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Så gutter er gutter, mens jenter bare er jenter? Hvrdan kan du unskylde så idiotisk oppførsel ved å vise til kjønn? Har menn  en kvote for tillatt idioti som kvinner ikke har? Nei, la oss heller ansvarliggjøre både kvinner og menn, og ikke sy idiotiske puter til dem!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hulderen skrev:

Så gutter er gutter, mens jenter bare er jenter? Hvrdan kan du unskylde så idiotisk oppførsel ved å vise til kjønn? Har menn  en kvote for tillatt idioti som kvinner ikke har? Nei, la oss heller ansvarliggjøre både kvinner og menn, og ikke sy idiotiske puter til dem!

Menn kjøper sex fordi det finnes kultur for det, ikke fordi de er som skapt for sexkjøp. Mennesker er skapt for reproduksjon. Man får ikke reprodusert seg på bordell uansett. Jeg synes ikke vi trenger å ha kultur for horekjøping. Heldigvis har vi det ikke her hjemme, men mange gjør det vel i utlandet.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Hulderen skrev:

Så gutter er gutter, mens jenter bare er jenter? Hvrdan kan du unskylde så idiotisk oppførsel ved å vise til kjønn? Har menn  en kvote for tillatt idioti som kvinner ikke har? Nei, la oss heller ansvarliggjøre både kvinner og menn, og ikke sy idiotiske puter til dem!

 

Har da ingenting med at "gutter er gutter" å gjøre, da formulerte jeg meg feil. Poenget er at gutta har ett tilbud der ute vi damene ikke har... Hadde hvem som helst ensomme eller spenningssøkende kvinne kunnet finne en sexy kropp - som ville tatt hun skikkelig sånn hun ønsket for en 500 lapp på hvert gatehjørne så tror jeg det hadde vært en del damer som overasket samfunnet også ja, i alle aldre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortid er fortid tenker nå jeg. Dette skjedde før din tid og jeg forstår skammen hans. Noen ting vil man bare ikke fortelle. Enkleste er faktisk å juge. Du gjør skammen hans verre ved å reagere slik du gjør og det er ikke positivt for noen av dere. Var vel derfor han bygde om deg fordi han fryktet en slik relasjon. Å hvorfor skal du gi han skyldfølelse for noe som skjedde før din tid når han har forandret seg? 

Anonymkode: 3ab6a...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid tenker nå jeg. Dette skjedde før din tid og jeg forstår skammen hans. Noen ting vil man bare ikke fortelle. Enkleste er faktisk å juge. Du gjør skammen hans verre ved å reagere slik du gjør og det er ikke positivt for noen av dere. Var vel derfor han bygde om deg fordi han fryktet en slik relasjon. Å hvorfor skal du gi han skyldfølelse for noe som skjedde før din tid når han har forandret seg? 

Anonymkode: 3ab6a...beb

Bygde =jugde 

Relasjon = reaksjon. 

Anonymkode: 3ab6a...beb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tarta skrev:

 

Har da ingenting med at "gutter er gutter" å gjøre, da formulerte jeg meg feil. Poenget er at gutta har ett tilbud der ute vi damene ikke har... Hadde hvem som helst ensomme eller spenningssøkende kvinne kunnet finne en sexy kropp - som ville tatt hun skikkelig sånn hun ønsket for en 500 lapp på hvert gatehjørne så tror jeg det hadde vært en del damer som overasket samfunnet også ja, i alle aldre.

Det tror jeg også, dessverre. Man ser jo hvordan mange kvinner i  utlandet utnytter yngre menn/gutter, særlig i Afrika. Det skjer noe med folk når de har muligheter og/eller er i overlegne posisjoner. De blir liksom litt menneskelig hjerneskada. Ikke alle heldigvis.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutter er ikke gutter. De fleste kjøper ikke sex. "Gutta" må nok bare innse at de fleste jenter synes dette er turn-off som helvete.

Anonymkode: cfaba...f5d

De fleste sier iallfall at de ikke kjøper sex. Godt at kvinner ikke skjønner at det er flere horer tilgjengelig i feks Barcelona, Malaga og Palma enn i Amsterdam. 'Golftur' er fortsatt bare golf... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med deg selv da, har ikke du gjort noe ekkelt seksuelt med en gammel gris som han kan spy av ? Hykler du pga sjalusi og synes at det er det at du har svin på skogen men ikke andre ?

Anonymkode: b7352...a4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, FrodeF skrev:

De fleste sier iallfall at de ikke kjøper sex. Godt at kvinner ikke skjønner at det er flere horer tilgjengelig i feks Barcelona, Malaga og Palma enn i Amsterdam. 'Golftur' er fortsatt bare golf... 

Og jo da, det er det mange kvinner som forstår. Det er også mange kvinner som forstår at det går an å få lyst å kjøpe sex, som klarer å sette seg inn i en situasjon hvor man kommer til en kultur der det er stuereint å betale for en mann med digg kropp og stor pikk. Ville kvinner kjøpt uten refleksjon, eller kjøpt og rettferdiggjort det? Ja, det tror jeg - men ikke alle, akkurat som gutta. Husker jeg hadde fantasier om å kjøpe sex da jeg var yngre. En digg mann i et avlukke. Var pirrende. Men det er det punktet der, hvor man gjør det eller ikke gjør det, som er vesentlig.

Anonymkode: cfaba...f5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Alterego666 skrev:

....og «prostituert».

Beklager for skrivefeiler, var ikke det jeg tenkte mest på akkurat nå, flott dere oppklarte dette ;)  - TS

Anonymkode: 34931...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om alt dette med narkotika, vedvarende løgner og prostitusjon stemmer, så høres han jo ikke ut som en kjernekar, akkurat. 

Men jeg lurer litt på hvordan du fant ut av dette her. Det skurrer litt at når han først innrømmer sexkjøp, så forklarer han alle snuskete detaljer? Ser for meg samtalen. «Stemmer mistankene mine om at du har kjøpt sex?» «Ja kjære, det er nok sant. Det var en hore som var skitten. Jeg tok henne bakfra i et skittent rom. Sorry»

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er bare avskum som kjøper sex. Likevel synes jeg det er forståelig. Jeg ville ikke dumpet noen kun pga kjøp av sex.

Anonymkode: cd378...f3b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Påkrevd skrev:

Vel, om alt dette med narkotika, vedvarende løgner og prostitusjon stemmer, så høres han jo ikke ut som en kjernekar, akkurat. 

Men jeg lurer litt på hvordan du fant ut av dette her. Det skurrer litt at når han først innrømmer sexkjøp, så forklarer han alle snuskete detaljer? Ser for meg samtalen. «Stemmer mistankene mine om at du har kjøpt sex?» «Ja kjære, det er nok sant. Det var en hore som var skitten. Jeg tok henne bakfra i et skittent rom. Sorry»

TS her: jeg spurte om alle detaljene. Kanskje ikke de beste bildene å ha i hodet, men følte jeg trengte informasjonen for å takle dette eller se for meg det. Dialogen var nok ikke så enkel. Det har vært mye tårer fra begge sider. 

Anonymkode: 34931...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Eller hun kan dumpe den falske, kvalme grisen?

Anonymkode: adfe7...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fortid er fortid tenker nå jeg. Dette skjedde før din tid og jeg forstår skammen hans. Noen ting vil man bare ikke fortelle. Enkleste er faktisk å juge. Du gjør skammen hans verre ved å reagere slik du gjør og det er ikke positivt for noen av dere. Var vel derfor han bygde om deg fordi han fryktet en slik relasjon. Å hvorfor skal du gi han skyldfølelse for noe som skjedde før din tid når han har forandret seg? 

Anonymkode: 3ab6a...beb

Fordi han la mye vekt på at hun var den første. Hver gang han fortalte denne løynen har han nok tenkt på hun andre i bakhodet!

Anonymkode: adfe7...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...