Gå til innhold

Kjæresten har hatt sex med prosituert og lyvd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde først at det var snakk om noe som skjedde i forholdet, men dette er jo flere år siden? No biggie.

Anonymkode: ecdd7...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres ut som om du i hele forholdet har vært ute etter å avdekke om han har noen svin på skogen av en eller annen art. Det må ha vært mye spm han har måttet svare på i «avhør». Bare din sjalusi som gjorde at du ble veldig beroliget av at han forteller at han var jomfru, forteller meg at det trolig var sterke grunner til at han ikke ville legge kortene på bordet i forhold til å ha vært seksuell aktiv i det hele tatt. Og også at du er rimelig vanskelig å forholde seg til pga din sjalusi. 

Vel, nå har han tydelig lagt kortene på bordet frøken Detektiv. Og du har fått detaljerte svar i nok et avhør. Det er jo da beklagelig at han har løyet, men jeg forstår ham. Både fordi du fremstår som du gjør i det du forteller om deg selv. Og at hans fortid trolig ikke er noe han er nevneverdig stolt av. Men det virker som om du nå har fått «hele» han servert.

Jeg ser det slik: Du har fått det du har lett etter og du har funnet ham ikke-verdig. Nå har avhørene gjort at du anser ham skitten. Du glemmer nå at du kanskje er gitt det viktigste av alt i gave, sannheten (selv om du har mast deg til den). I all fortrolighet har denne mannen nå delt en fortid med ting han neppe er stolt av med deg. Ikke fordi han ville det, men fordi du har krevd det. Nå er spørsmålet om du klarer å forvalte sannheten på en god måte. For meg høres det ut som om han har lagt fortiden bak seg, inntil du begynte å grave fordi han var for god til å være sann og nå er spm om du klarer det samme? Og med det innse at det er du selv som har krevd å få vite alt, nå er gitt alt og at det tross alt er den han er pr i dag som burde være avgjørende for om denne mannen er noen du ønsker å være med eller ikke. 

Anonymkode: c4d34...c0b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det høres ut som om du i hele forholdet har vært ute etter å avdekke om han har noen svin på skogen av en eller annen art. Det må ha vært mye spm han har måttet svare på i «avhør». Bare din sjalusi som gjorde at du ble veldig beroliget av at han forteller at han var jomfru, forteller meg at det trolig var sterke grunner til at han ikke ville legge kortene på bordet i forhold til å ha vært seksuell aktiv i det hele tatt. Og også at du er rimelig vanskelig å forholde seg til pga din sjalusi. 

Vel, nå har han tydelig lagt kortene på bordet frøken Detektiv. Og du har fått detaljerte svar i nok et avhør. Det er jo da beklagelig at han har løyet, men jeg forstår ham. Både fordi du fremstår som du gjør i det du forteller om deg selv. Og at hans fortid trolig ikke er noe han er nevneverdig stolt av. Men det virker som om du nå har fått «hele» han servert.

Jeg ser det slik: Du har fått det du har lett etter og du har funnet ham ikke-verdig. Nå har avhørene gjort at du anser ham skitten. Du glemmer nå at du kanskje er gitt det viktigste av alt i gave, sannheten (selv om du har mast deg til den). I all fortrolighet har denne mannen nå delt en fortid med ting han neppe er stolt av med deg. Ikke fordi han ville det, men fordi du har krevd det. Nå er spørsmålet om du klarer å forvalte sannheten på en god måte. For meg høres det ut som om han har lagt fortiden bak seg, inntil du begynte å grave fordi han var for god til å være sann og nå er spm om du klarer det samme? Og med det innse at det er du selv som har krevd å få vite alt, nå er gitt alt og at det tross alt er den han er pr i dag som burde være avgjørende for om denne mannen er noen du ønsker å være med eller ikke. 

Anonymkode: c4d34...c0b

Noen som ble truffet her? Snakk om å trekke konklusjoner basert på et kort innlegg og en sårbar situasjon for begge parter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Jeg har vært sammen med en mann i 4 år, og har nylig også flyttet fra mitt hjemsted til hans hjemsted for å bo sammen med han. Gjennom årene har det vært diverse situasjoner hvor han har lyvd mye. Det har vært tema som hasj, kokain og diverse hvor han over lengre tid har lyvd, men etter hvert blitt avslørt i dette. Det har vært ofte at jeg etter hvert har fått "presset" sannheten ut av han fordi jeg har hatt en dårlig magefølelse.

Han er i seg selv en utrolig flott og ordentlig gutt. Han har en god jobb, har leilighet og er snill og god med alle. Når vi møttes fikk jeg vite at han var jomfru. Jeg stusset litt på dette da, ettersom at vi var rundt 20 år begge to, og han hadde forsåvidt ingen "grunn" til å skulle være jomfru tenkte jeg. Dette inrømmet han for meg etter hvert, og jeg synes det bare var fint å kunne være den første for han. Han hadde heller ingen andre seksuelle erfaringer overhodet. Jeg som har slitt en del med sjalusi, syntes forøvrig dette var ypperlig for meg selvfølgelig. Ingen bagasje å tenke på. 

Men, magefølelsen min ble etter hvert dårlig. Gjennom årene har jeg i mitt stille sinn tenkt på om han kunne ha vært en kandidat til å ha kjøpt sex, da han har vært på en del gutteturer og generelt har litt utagerende kompiser som mest sannsynlig ville at han skulle få seg noe. Jeg har spurt han om dette før, men han har selvsagt nektet og blitt sjokkert for at jeg kunne spørre om noe sånt. 

Men... I går kom sannheten. Han har betalt for sex to ganger.
Han har betalt for blowjob, og han har betalt for sex. Dette var på en guttetur for noen år siden, alt skjedde på samme tur. Dette er utrolig hardt i seg selv, men det som gjør det enda vondere er jo at han til meg sa han mistet jomfrudommen til meg, men han mistet den til en skitten prostituert i Amsterdam som han tok bakifra på et skittent rom. Dette er utrolig vanskelig  å svelge. Jeg blir kvalm av å se på han, og jeg ser bare for meg disse episodene i hodet om igjen og om igjen. Han sa til meg han ventet med å ha sex fordi han ville miste den til noen spesielle, fordi det betydde mye for han...

Hvordan kommer man seg igjennom dette? Kan man i det hele tatt komme seg igjennom noe sånt? Jeg skjelver og er kvalm. Føler hele verdensbildet mitt har endret seg, for han er ikke den mannen jeg trodde overhodet. I alle år har jeg jo trodd helt omvendt om han. Att på til sitter jeg i en ukjent by alene nå. Vet ikke om jeg kan se på han igjen. Ei heller ligge med han, det er utenkelig for all fremtid føler jeg nå. 

Anonymkode: 34931...edd

Han var en tenåring da han kjøpte sex. Det ville jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Tenåringsgutter på tur til Amsterdam, jomfru i tillegg. Nei, det ville jeg lagt bort!

At han har jugd mye derimot er noe jeg ville tatt mer alvorlig. Men så er det noe som heter å inngi tillit også. Kan man stole på den man forteller ting til uten å bli dømt? Hvis ikke er det vanskelig å betro seg. Jeg tror at han har vært utrygg på deg? 

En venninne av meg ble sammen med en med noe grumsete fortid, og det sa han til henne. Hun svarte at han han var en fin mann og at fortid er fortid, og at kanskje den hadde vært med på å gi ham de verdiene han nå hadde. At hun kjente ham for den han nå var, og det var det og framtiden som telte. Det kaller jeg å være tillitsvekkende og ha ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 2680e...4cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var en tenåring da han kjøpte sex. Det ville jeg ikke brydd meg om i det hele tatt. Tenåringsgutter på tur til Amsterdam, jomfru i tillegg. Nei, det ville jeg lagt bort!

At han har jugd mye derimot er noe jeg ville tatt mer alvorlig. Men så er det noe som heter å inngi tillit også. Kan man stole på den man forteller ting til uten å bli dømt? Hvis ikke er det vanskelig å betro seg. Jeg tror at han har vært utrygg på deg? 

En venninne av meg ble sammen med en med noe grumsete fortid, og det sa han til henne. Hun svarte at han han var en fin mann og at fortid er fortid, og at kanskje den hadde vært med på å gi ham de verdiene han nå hadde. At hun kjente ham for den han nå var, og det var det og framtiden som telte. Det kaller jeg å være tillitsvekkende og ha ekte kjærlighet. 

Anonymkode: 2680e...4cd

Ts her. Jeg vet ikke om han har vært uttrygg på meg, vi snakker om alt og har det generelt bra sammen. Men han lyvde mye før det også ble alvorlig mellom oss og før han visste så mye om meg eller kjente meg, altså ingen grunn til å annta at jeg ikke ville vise han tillit og forståelse. Jeg kunne ønske han ville fortelle meg disse tingene.

Ingen av oss hadde dype følelser i begynnelsen av bekjentskapet og pratet løst om fortiden vår, så skjønner forsåvidt ikke motivet for å lyve så tidlig om alt mulig. Fortid er fortid, men han har spunnet et nett av løyner. Og som du sier, dette er mer alvorlig. Jeg synes ikke det er min feil at han lyver. Han har store problemer med kommunikasjon, og lyver heller enn å stå fremfor ubehagligheter. 

Anonymkode: 34931...edd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne fyren virker jo ikke så stødig akkurat. Både løgner og sexkjøp på guttetur vitner vel om det. Ser for meg en type som lett gir etter for press og som ofte velger minste motstands vei. Og som lyver for å komme seg unna fremfor å stå i ubehaget. For meg er det karaktertrekk som er lite tiltalende og son jeg ikke ønsker i en partner. Men det er meg, og jeg er jo ikke ts. 

Ts må vel først og fremst finne ut av om dette er noe hun kan leve med - og forsone seg med - eller ikke. Jeg anbefaler å kjenne virkelig godt etter: kan du leve med det, tilgi det på sikt, forsone deg med det etterkvart - så prøv på det. Kjenner du at det strider mot alle dine verdier etc etc - selv etter mange samtaler - så må du bryte. Bosted, jobb, praktiske forhold osv er nettopp dét; bare praktiske ting som lar seg ordne. Det dummeste er å bli i et forhold der så alvorlige ting skurrer bare pga praktiske ting. 

 

Og ja, folk kan forandre seg og vi har alle gjort dumme ting.  Men den tendensen jeg nevnte innledningsvis er gjerne et personlighetstrekk og det er verre.   Kan du stole på ham, eller vil han lyve igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet den følelsen du fikk da du fikk høre at han hadde sex med en prostituert? Det er sånn vi gutta føler når vi hører en kvinne har pult mange.

Ellers kan jeg betrygge deg om at det er langt flere menn der ute i forhold som har kjøpt sex. Og det er langt flere menn som kjøper sex regelmessig selvom de er i en relasjon med en kvinne. 

Dump han eller så kan du leve med å akseptere at fortid er fortid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare avskum som kjøper sex. Likevel synes jeg det er forståelig. Jeg ville ikke dumpet noen kun pga kjøp av sex.

Anonymkode: cd378...f3b

Du ville fortsatt å være sammen med noen du anser som avskum?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rabrabara
6 timer siden, Tarta skrev:

 

Har da ingenting med at "gutter er gutter" å gjøre, da formulerte jeg meg feil. Poenget er at gutta har ett tilbud der ute vi damene ikke har... Hadde hvem som helst ensomme eller spenningssøkende kvinne kunnet finne en sexy kropp - som ville tatt hun skikkelig sånn hun ønsket for en 500 lapp på hvert gatehjørne så tror jeg det hadde vært en del damer som overasket samfunnet også ja, i alle aldre.

Tuller du? Hadde det vært like attraktivt for kvinner å kjøpe sex som for menn hadde det vært et marked. I stedet fins det større marked for mann til mann prostitusjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Glasur skrev:

Noen som ble truffet her? Snakk om å trekke konklusjoner basert på et kort innlegg og en sårbar situasjon for begge parter. 

Truffet av hva? Om du leser hovedinnlegget en gang til så kanskje du også ser at temaet har vært bragt på bane under hele forholdet. Det er magefølelsen som hele tiden snakker og det «presses» ut innrømmelser. Vel nå har trådstarter fått dem og det ble kanskje ikke som håpet, men Ts må på et eller annet vis håndtere det.

Det er klart de begge nå er i en vanskelig og sårbar situasjon. Og mitt råd er å forvalte den endelige inngitte tilliten på en god måte, da dette tross alt tilhører hans fortid. Med andre ord, han skal stå til ansvar for seg selv og ikke henne. 

Anonymkode: c4d34...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama
7 timer siden, Tarta skrev:

Herreguuuud, gutter er gutter.... Han kan da ingenting for at dette har skjedd før han møtte deg, hadde jo vært noe helt annet hvis det var nå! Skjønner at det er jæveli å tenke på hvis sånt er fullstendig nasty i ditt hode, men da må du seriøst finne gode rutiner på å endre tankegang når huet ditt sporer den veien... At mannen har kost seg ett par ganger har da ingenting å si for hvordan han er til vanlig..

Poenget er at han lyger. Gang på gang. 

Dealbreaker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt fritt valg om man vil være sammen med en horekunde eller ikke. 

 

Anonymkode: e5dbe...307

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, BearMama skrev:

Poenget er at han lyger. Gang på gang. 

Dealbreaker.

 

Nja, jeg tror at hadde dét vært det eneste problemet så hadde tråden handler om at "mannen min lyver for meg" og fokus på det.. Men her er det like mye forakt for ting som er gjort, - ikke kun at det er løyet om.. 

 

Men en sambo er som lyver vil de færreste ha... Full støtte fra mitt hold på det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tarta skrev:

 

Har da ingenting med at "gutter er gutter" å gjøre, da formulerte jeg meg feil. Poenget er at gutta har ett tilbud der ute vi damene ikke har... Hadde hvem som helst ensomme eller spenningssøkende kvinne kunnet finne en sexy kropp - som ville tatt hun skikkelig sånn hun ønsket for en 500 lapp på hvert gatehjørne så tror jeg det hadde vært en del damer som overasket samfunnet også ja, i alle aldre.

Fyfaen, det er det siste jeg hadde gjort. Betalt en mann for sex? Så lavt hadde jeg aldri sunket. Ever. Vet ikke hvordan jeg kunne ha hatt en smule lyst på en mann jeg måtte betale for det. Jez 

Anonymkode: 2680e...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, rabrabara skrev:

Tuller du? Hadde det vært like attraktivt for kvinner å kjøpe sex som for menn hadde det vært et marked. I stedet fins det større marked for mann til mann prostitusjon. 

 

Er jo sånn at i de fleste hjem på denne kloden fortsatt, at det er mannen som har hovedansvaret for økonomien da.... Hadde pengene vært overlatt til damene, og mannfolka ikke skulle blanda seg i hvor de forsvant, og det i tillegg sto sexy mannfolk på alle gatehjørnene bortover..... Nei, jeg tuller ikke... Samtidig er det kanskje lettere for damene å fake at de er kåte så de kan ha nok kunder, enn det er for mannfolk å stå med en utslitt tissefant som de ikke klarer å få opp... 

Bare ren spekulasjon.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannheten er vel at det eneste tilbudet norske damer har hatt opp igjennom åra er det gode gamle chippendales showet til gutta... Og de fleste damene går over styr og synes det er såååå artige med en billett til en kveld med sexy menn som gnikker seg rundt i publikum mens de kler av seg til de står iført kun en kondom omtrent... Og hadde de tøyd strikken enda litt lenger så hadde de tvilsomt blitt arbeidsløse.. Kari Nordmann hadde stått i kø for en lapdance da også... Greia er at det er nøyaktig det samme som når gutta drar på bordell og får en frekk lapdance , og innimellom en happy ending.. Jeg tror ikke vi damene hadde vært noe bedre i snitt.... 

Selvfølgelig ville ikke de fleste gjort det... Men det gjør ikke de fleste menn heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

*løyet

Anonymkode: fb184...feb

Synes du det viktigste her var å være frøken rettskriving?

Anonymkode: 0626a...19a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars mann. Kjære deg, dette var før din tid, og han var veldig ung da det skjedde. Du må bare blåse i det. Der var begjær uten følelser. Du som sliter med sjalusi; hadde det vært bedre om han hadde et 3-årig kjærlighetsforhold bak seg, til en dame han garantert føler er sin første store kjærlighet? 

Jeg tror du er hans store kjærlighet og at han er lei seg nå. Når han løy, så skjønner jo alle hvorfor, det er slett ikke fristende å fortelle ny kjæreste at seksuell erfaring er fra et baklukke i Amsterdam. Du burde ikke presse ham til info du ikke vil ha.

Kvinne.

Anonymkode: f6d64...b0c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...