Blålilla Skrevet 1. april 2024 #1781 Del Skrevet 1. april 2024 Stellaaa skrev (11 timer siden): Uff ja. Jeg er hundre prosent for å være åpen og ærlig med barn om seksualitet, pubertet og kropp. Det forebygger mange overgrep. Men hvor gammel er gutten? Regner med han er ungdom selv? Og så ha en mor som spør deg ut foran tusenvis av mennesker på snapchat? Dette er privat, og ikke noe man blottlegger på denne måten. Tenker de ikke på at andre foreldre, lærere, medelever osv kan titte innom? Skjønner at mor synes dette er et viktig tema, på lik linje som meg. Men det kunne vært lagt frem på en helt annen måte hvor hun holdt barna sine utenfor. Nå må det vel snart komme en lov som verner om alle barns privatliv på Internett... For det her går faen ikke ann Gutten er konfirmant i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PGMVL Skrevet 1. april 2024 #1782 Del Skrevet 1. april 2024 (endret) Stellaaa skrev (På 31.3.2024 den 20.47): Uff ja. Endret 1. desember 2024 av PGMVL 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje1989 Skrevet 1. april 2024 #1783 Del Skrevet 1. april 2024 Hvem var dette? Og hva ble sagt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 1. april 2024 #1784 Del Skrevet 1. april 2024 silje1989 skrev (4 timer siden): Hvem var dette? Og hva ble sagt? Minami. Det var snakk om pubertet, hun har lenge snakket om at det skal være tema. Jeg husker ikke i detalj hva som ble sagt, og jeg hadde uansett ikke skrevet det her hvis jeg hadde gjort det… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 2. april 2024 #1785 Del Skrevet 2. april 2024 Hvorfor driver disse foreldrene der inne og deler så mye om barnet med diagnoser og som ikke kan velge selv, men de barna som er friske sier de ikke vil deles. Hvorfor forstår da ikke foreldrene at det de gjør ee galt? At barnet med diagnoser antageligvis heller ikke vil deles på sosiale medier..? De vil heller ikke dele ting om seg selv de fleste fordi det er privat.! Ja, privat, næmli! La barna med diagnoser og få privatliv da.. De har «friske» har ett valg og kan nekte å utleveres på nett mens de stakkars barna med diagnoser de har ingen valg..! Blir så forbanna irritert! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 5. april 2024 #1786 Del Skrevet 5. april 2024 Kosetosta skrev (På 2.4.2024 den 15.01): Hvorfor driver disse foreldrene der inne og deler så mye om barnet med diagnoser og som ikke kan velge selv, men de barna som er friske sier de ikke vil deles. Hvorfor forstår da ikke foreldrene at det de gjør ee galt? At barnet med diagnoser antageligvis heller ikke vil deles på sosiale medier..? De vil heller ikke dele ting om seg selv de fleste fordi det er privat.! Ja, privat, næmli! La barna med diagnoser og få privatliv da.. De har «friske» har ett valg og kan nekte å utleveres på nett mens de stakkars barna med diagnoser de har ingen valg..! Blir så forbanna irritert! Den ene mamman skjermer jo aktivt unggutten, mens jenta vises fram. Hva må yngste tenke om det når han blir eldre? altså disse foreldrene må tenke litt lenger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 5. april 2024 #1787 Del Skrevet 5. april 2024 Jodaneida skrev (8 timer siden): Den ene mamman skjermer jo aktivt unggutten, mens jenta vises fram. Hva må yngste tenke om det når han blir eldre? altså disse foreldrene må tenke litt lenger. I know! Og hun her om dagen, klar beskjed at de friske ikke ville vises, men heey! La oss vise alt om hen syke som ikke kan ta egne avgjørelser. Blir så forbanna.! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 6. september 2024 #1788 Del Skrevet 6. september 2024 Gårsdagens snapper - alenemor til fem og med historikk i å være over gjennomsnittet glad i å eksponere barn - har da fått seg hund (les: valp). Valpen blir selvsagt aggressiv mot mor ved medisinsk stell av yngste barnet… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermegselv Skrevet 9. september 2024 #1789 Del Skrevet 9. september 2024 Gårsdagens snapper er en jeg pleier å unngå snappen når hun har sin dag fordi jeg takler henne ikke rett og slett 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 9. september 2024 #1790 Del Skrevet 9. september 2024 Ermegselv skrev (15 minutter siden): Gårsdagens snapper er en jeg pleier å unngå snappen når hun har sin dag fordi jeg takler henne ikke rett og slett Hvem tenker du på? Var jo hviledag på snappen igår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 9. september 2024 #1791 Del Skrevet 9. september 2024 Dagens snapper er et prakteksemplar. Nyttig informasjon, personlig uten å bli privat og null deling av barn. Om bare alle de andre forstår at du kan ha gode og informative snapdager uten å eksponere barn. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 9. september 2024 #1792 Del Skrevet 9. september 2024 FruByråkrat skrev (1 time siden): Dagens snapper er et prakteksemplar. Nyttig informasjon, personlig uten å bli privat og null deling av barn. Om bare alle de andre forstår at du kan ha gode og informative snapdager uten å eksponere barn. Hun deler jo ikke som privatperson som de andre, så litt forskjell da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ermegselv Skrevet 10. september 2024 #1793 Del Skrevet 10. september 2024 Jadasikkert29 skrev (8 timer siden): Hvem tenker du på? Var jo hviledag på snappen igår? Beklager jeg glemte å si, det var Kamilla jeg mente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 10. september 2024 #1794 Del Skrevet 10. september 2024 moka skrev (13 timer siden): Hun deler jo ikke som privatperson som de andre, så litt forskjell da. Er det ikke samme som har vært på før, som har et barn med diagnosen som fosterbarn/adoptivbarn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moka Skrevet 10. september 2024 #1795 Del Skrevet 10. september 2024 Maskopi skrev (5 timer siden): Er det ikke samme som har vært på før, som har et barn med diagnosen som fosterbarn/adoptivbarn? Det vet jeg ikke, men nå var hun der som representant for FASD - foreningen. Hun sa jo også selv at hun ikke var der som privatperson. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mmmwhatever Skrevet 10. september 2024 #1796 Del Skrevet 10. september 2024 FruByråkrat skrev (20 timer siden): Dagens snapper er et prakteksemplar. Nyttig informasjon, personlig uten å bli privat og null deling av barn. Om bare alle de andre forstår at du kan ha gode og informative snapdager uten å eksponere barn. FASD-dagen er alltid veldig fin og nyttig. Det er jo en stigmatiserende diagnose. Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 10. september 2024 #1797 Del Skrevet 10. september 2024 Maskopi skrev (9 timer siden): Er det ikke samme som har vært på før, som har et barn med diagnosen som fosterbarn/adoptivbarn? Ja, det var henne. Men denne gangen var hun ikke der som foster/adoptivmor, men som representant for foreningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. september 2024 #1798 Del Skrevet 14. september 2024 Ikke at dagens snapper over-eksponerer barnet - men nok en «løvemamma» som har blitt influenser pga barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
richbitch Skrevet 7. november 2024 #1799 Del Skrevet 7. november 2024 Er Karoline sammen med R igjen, eller er det ny mann i bildet? Ser hun deler annonse der de trenger BPA til datteren, og det står det at jenta bor sammen med mor, bonusfar og lillebror. Det gjorde det ikke tidligere i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 7. november 2024 #1800 Del Skrevet 7. november 2024 richbitch skrev (24 minutter siden): Er Karoline sammen med R igjen, eller er det ny mann i bildet? Ser hun deler annonse der de trenger BPA til datteren, og det står det at jenta bor sammen med mor, bonusfar og lillebror. Det gjorde det ikke tidligere i år. Måtte inn å se på instagram nå. Hvorfor deler hun bilder av datteren, men bildene hun har av sønnen så dekker hun til ansiktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå